quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat? Zei die dat je dik was? Welnee joh, neem lekker een stukje taart!
Ai, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:37 schreef MrDrako het volgende:
Op zich wel geinig, nu moet je dus eerst die bolle batsen zodat dat geile rijke dametje jou weer wil spreken
Fixed.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Overigens was batsen hier niet de insteek. Die kans heeft de dame in kwestie TS gehad en verspeeld.
Nou, ik weet waar zij mee gaat en ik weet waar ik mee ga.quote:
Dat zit er nu niet meer inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
misschien weer eens afspreken,
Fixed 2.0quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Overigens was batsen hier niet de insteek. Die kans heeft de dame in kwestie TS gehad en verspeeld.
Dat is wat zij zei.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:44 schreef Frollo het volgende:
Je zegt zelf ook meisJE. In de tweede zin van de tweede alinea.
Ja, ik denk, ik kom het even melden.
Als ik dit vrij vertaal, krijg ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ai, zo had ik het nog niet bekeken.
Overigens was batsen hier niet de insteek. Die kans heeft de dame in kwestie gehad en verspeeld.
Nee... Ik heb een vriendinquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:05 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Als ik dit vrij vertaal, krijg ik.
We zaten op bed een filmpje te kijken, ik ging "even" naar de wc, kwam poedelnaakt terug, met een big smile, zo van HEHEHEH, en werd vervolgens uitgelachen om mijn kleine genotslolly, waarop zij stande pede mijn huis verliet.
klopt he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Het was toch Draadstaal (radio)?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:54 schreef Devlinsect het volgende:
KAMPSTAAL.
Dus een kampert die staal verkoopt? WTF gek, met dat soort wijven wil je toch niet op je MSN hebben?
Als we negers al onder de mensen scharen, wat zijn vrouwen dan wel niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:30 schreef P8 het volgende:
en je hebt natuurlijk negers, maar het is discutabel of we hen mensen kunnen noemen
ik las "kevers" toen ik je nick las, dus ik voel me nu genoodzaakt om vrouwen in te delen onder de keversquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:51 schreef Kersvers het volgende:
[..]
Als we negers al onder de mensen scharen, wat zijn vrouwen dan wel niet?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
De 8e soort mens:
[ afbeelding ]
de mod
ofquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:34 schreef Heatseeker het volgende:
5e soort mens
Mensen die nooit hun zin af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |