Goed punt, bedankt voor je mening.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:08 schreef r2dGeert het volgende:
.
fantastisch was hetquote:
Hetgeen mij helemaal niks zou verbazen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:15 schreef Bartleunen het volgende:
Schijnbaar heeft onze wolter dit nummer ook nog eens gejat!
Lekker boeiendquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:15 schreef Bartleunen het volgende:
Klopt, het origineel is Viva Colonia (Keulen DL) van een of andere Duitser.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:15 schreef Bartleunen het volgende:
(als het toernooi in een spaanstalig land werd gespeeld was het nog steeds een trieste tekst maar in ieder geval een tikkie relevanter).quote:We zijn er weer bij en dat is prima
viva hollandia
Het is van Die Höhnerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:22 schreef Maximus.Proximus het volgende:
[..]
Klopt, het origineel is Viva Colonia (Keulen DL) van een of andere Duitser.
Ik krijg weer kippevel als ik dit kijkquote:
Dat rijmt nieteens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:19 schreef De Wouzeraar het volgende:
Na de uitschakeling door de Russen klonk ie trouwens als volgt:
"We liggen er uit en dat is klote,
Viva Hollandia"
![]()
![]()
![]()
Idd, alleen Johan Vlemmix is toch nog net iets ergerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:37 schreef thefunny het volgende:
Hij begint een beetje op Wolter Vlemmix te lijken met al zn oranjenummers.
Net alsof het origineel zo lekker loopt. Anyways, slechter kan dit lied toch niet worden.quote:
mee eensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tijdens het EK voetbal had Wolter Kroes () een hit met het nummer Viva Hollandia. Toen was het al een baggerplaat om te horen. Het enige positieve aan de uitschakeling door de Russen, was het feit dat we deze plaat niet meer hoorden. Maar dat even terzijde.
Maar goed, deze plaat zouden we tenminste nooit meer horen. Dacht ik.....
Maar helaas, hij heeft het opnieuw uitgebracht en de tekst even aangepast aan de Olympische Spelen.![]()
Kan die mongool nou niet eens optiefen met zijn kutmuziek
Krijgen we nu bij elk groot sportevenement dat schijtnummer weer terug met een andere tekst?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |