Diaan, wil je bij mij 'bezig met tweede ronde iui' wijzigen naar '3e IUI met Menopur, Metformine & Pregnyl achter de rug, nu op het wachtbankje'. ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Kinderwens
PCOS en cervix factor (vijandig baarmoederslijmvlies), bezig met de 2e ronde iui. Hormonen: Clomid en Pregnyl.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:06 schreef wilmadonna het volgende:
oh, nu maar hopen dat jullie mannen aanwezig zijn op de dag waarop hij leveren moet....
Nou ja, klinkt inderdaad fout, maar het is voor dat ene moment misschien wel zo. Zal mijn lief eens vragen of hij dat als zodanig ervaart.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dit klinkt zo fout. Ik weet dat jullie een kinderwens hebben, maar "wanneer hij leveren moet"...
Alsof hij een dier is wat effe moet spuiten zodat er geinsemineerd kan worden.
het is inderdaad maar hoe je het noemt, maar uiteindelijk komt het daar wel op neerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:43 schreef Aneurism het volgende:
Alsof hij een dier is wat effe moet spuiten zodat er geinsemineerd kan worden.
Basimah, wat rot voor je! Hoeveel dagen spuit je al? De dosis nog niet verhoogd in de tussentijd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:18 schreef Basimah het volgende:
Vandaag bezoekje bij de gyn
De mijne willen niet, geen mmm gegroeid helemaal niets, maandag terugkomen
Laat je niet door je leeftijd leiden. Mijn vrouw heeft een kind gekregen toen ze bijna 41 was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien moeten we er maar mee stoppen. Ik word 40 over 4 maanden en misschien moet ik maar gaan accepteren dat het toch heel echt niet voor mij/ons is weggelegd.
Hoe ik het ervaar? Tsja, ik kan natuurlijk niet zo veel doen. Ik kan niet al die medicatie innemen (ik zou wel kunnen injecteren, maar als het niet nodig is ga ik niet met een naald in mijn vrouw wroeten ...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:58 schreef miss_sly het volgende:
SilkTie, hoe ervaar jij het als man? Er komen hier eigenlijk weinig mannen.
Ik heb gisteren met schaap, mijn moeder en mijn zusje nog een gesprek gehad over doorgaan of stoppen.
Punt is dat stoppen dus definitief is; we kunnen niet over 3 jaar verder gaan. Ik geloof dat ik de enige ben die problemen heeft met die leeftijd, iedereen vindt dat verder geen punt. Ik heb die grens getrokken, terwijl ze dat zelfs in het ziekenhuis niet eens doen.
Mijn moeder was heel duidelijk: nu doorgaan, zodat je alles hebt geprobeerd. Lukt het dan niet, dan weet je iig dat je alle opties hebt gebruikt en het dus echt niet lukt. Stop je nu al, dan zul je misschien altijd het gevoel houden dat het misschien toch gelukt was als.... Zit zeker wel wat in, denk ik.
Mijn zusje was minder duidelijk. Ze kon zich zeer zeker in dat idee van mijn moeder vinden, maar had ook een ander punt: misschien als je nu gewoon heel bewust zelf kiest het hierbij te laten, dat het dan beter te accepteren is. Het is een bewuste keus dan om te stoppen, en niet een opgelegd iets.
Nou, hoe schaap het ervaart en erover denkt weet ik natuurlijk al
En ik...ik weet het niet. Dus ik neem nog maar geen beslissing, want deze poging maar eens af en ga daarna iig lekker op vakantie. Daarna kijken we dan wel verder als deze poging mislukt.
Dat was precies wat mij ook op de been hield Miss_Sly. Als ik uiteindelijk helemaal "uitgeprocedeerd" zou zijn, dan wel met het gevoel dat ik er alles aan gedaan had wat mogelijk was en dan kon ik het ook voor mezelf afsluiten. Wat mij ook hielp was het traject stapje voor stapje nemen en proberen niet te ver vooruit te kijken. Alle kleine successen vieren dus. Ik hoop voor jou dat je nu heel snel zal kunnen vieren dat je een mooi groot follikel hebt. Lijkt me toch wel het minste.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:58 schreef miss_sly het volgende:
Mijn moeder was heel duidelijk: nu doorgaan, zodat je alles hebt geprobeerd. Lukt het dan niet, dan weet je iig dat je alle opties hebt gebruikt en het dus echt niet lukt. Stop je nu al, dan zul je misschien altijd het gevoel houden dat het misschien toch gelukt was als.... Zit zeker wel wat in, denk ik.
Eentje maar is de bedoelingquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:45 schreef Ynske het volgende:
thnx voor de uitgebreide uitleg
k hoop voor je dat ze goed groeien
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 06:42 schreef wilmadonna het volgende:
gisteren gyn aan de telefoon gehad.... moet toch pas met de neusspray op de 21e dag beginnen.
Anders is zij niet aanwezig als ik met de injecties ga beginnen.
Dus alles is toch 1 maand extra opgeschoven...
Eind augustus dus de neusspray en eind september pas de injecties...
Maar goed, hopelijk deze keer meer resultaat.
sterkte basimah en miss sly!
sterkte Sombie, hopelijk trekt de buikpijn snel weg!
En dit is dan weer heel ander nieuwsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Hai kanjer
Volgens mij begint er iets te groeien, en wel rechts. Heb daar wat steekjes gevoeld, dus heb goede hoop
Ik wil wil ook dikke buiken in de winter, maar ook zeker de jouweKunnen we afspreken en samen lekker onze dikke buik showen
Vakantie, heerlijk! Waarheen?
Ik hoop dat je dan weer lekker in je velletje zit en je koppie ook weer helemaal kan gaan voor de volgende poging! Een kleine NieTTus wordt vast een geweldig kindje
Ow, en accupuntuur heeft bij Diaan ook goed gewerkt
Aw Miss_Slyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat niet echt heel erg snel
Baarmoederslijmvlies was wel gegroeid, dus de hormonen zijn aan het werk, maar de follikels waren nog allemaal klein.
Er waren vandaag twee gyneacologen, een oudere en ervaren vrouw en een jongere, nieuwere. Het deed me wel goed dat die oudere er ook bij was. Zij zei zonder aarzeling dat het helemaal niet vreemd was, dat het bij PCO gewoon wel lang kan duren voor er groei te zien is en dit helemaal nog niet extreem was. Een poging wordt ook niet zomaar afgeblazen, want je kunt echt heel lang doorgaan met menopur spuiten. Ze verwachten dat er zondag wat meer te zien is en dat ze de IUI uit kunnen stellen tot schaap terug is.
Dus zondag nieuwe meting.
Ik heb wel al een paar dagen bijna continue hoofdpijn...denk eigenlijk dat dat van de hormonen komt, zou echt niet weten waar het anders vandaan zou komen...of het moet toch de spanning zijn.
Na meer dan 4 jaar bezig te zijn geweest voor een kindje, was ik op een gegeven moment ook niet meer zo voorzichtig met alcohol. De avond voor onze 10e behandeling had ik een feestje en toen heb ik toch een behoorlijk aantal glaasjes gedronken. Het zou toch nooit lukken dacht ik. En ja hoor, juist die poging was raak. Ik heb me nooit zorgen gemaakt om de gezondheid van ons kindje. De eerste paar weken deel je toch nog niet dezelfde bloedsomloop. Niet dat ik daarna nog alcohol gedronken heb toen ik eenmaal zwanger was hoor (behalve een half glaasje champagne met nieuwjaar).quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik vroeg me af hoe jullie omgaan met alcohol als zwanger worden niet zo makkelijk gaat. Al is de kans heel klein dat we nu zwanger raken, we zijn wel aan het klussen. En gister dus een feestje gehad en me niet heel erg ingehouden.Ik weet dat het slecht is voor een beeb, maar aan de andere kant: het kan nog wel een jaar duren voordat het zover is... Hoe gaan jullie daar mee om? (Nee, het is voor mij geen must om te drinken, maar ik denk er nu pas zo over na.)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:48 schreef miss_sly het volgende:
gewoon omdat dat voor mij goed voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |