quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:09 schreef CarOnline het volgende:
Uwhwuh..![]()
Oh ja, ik werk tegenwoordig ergens waar ze Wii games verkopen (en heul veul DVD's) en nou kwamen er 12 Mario Karts binnen en ik heb er eentje meegenomen.
Als je hem wil hebben stuur ik hem naar je op.
Komt eerst die ene van the killers en dan volgt Anouk (moet ik die toch wéér downloaden). Blurkie wil ook nog een plaatje van U2 of Metallica (heb ik ook al niet).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:23 schreef noekje het volgende:
Tipsch, mag dan straks nog een keertje Anouk met make it rain én die ene van The Killers zodat ik ipv hummen me op de tekst kan richten.
Truste Pietje!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga slapen, morgen half 7 weer the A-team die me komt wekken.
Truste
Geeft niks hoor skattie, doe maar iets, o Read my mind komt al, dat is prima!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Komt eerst die ene van the killers en dan volgt Anouk (moet ik die toch wéér downloaden). Blurkie wil ook nog een plaatje van U2 of Metallica (heb ik ook al niet).
quote:...
voor de liefste user on earth at night.
...
Trusten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga slapen, morgen half 7 weer the A-team die me komt wekken.
Truste
Doe anders maar voor die dude, hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Komt eerst die ene van the killers en dan volgt Anouk (moet ik die toch wéér downloaden). Blurkie wil ook nog een plaatje van U2 of Metallica (heb ik ook al niet).
Red ik niet, kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe anders maar voor die dude, hoor.
Blauwe.quote:
Gummie-Stiefelchen.quote:
Oeh, hoe kunstig en Patriotic. Dat als plattelandsboerin, dat doe ik toch maar goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
En zo klooi ik lekker verder.
[ afbeelding ]
Nee, vertel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Red ik niet, kan het niet vinden.Die dude is vreselijk onhandig ook, wist je dat?
Ja dat Amerikaanse tintje moet je maar voor lief nemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, hoe kunstig en Patriotic. Dat als plattelandsboerin, dat doe ik toch maar goed.![]()
Bedankt Tipsch!
Da's niet onhandig. Ik zou dan een cd opsturen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Of ie me dat liedje dan ff kan opsturen? Niet weten hoe dat moet.
Welk liedje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Of ie me dat liedje dan ff kan opsturen? Niet weten hoe dat moet.
Voor een dude vind ik dat knap onhandig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's niet onhandig. Ik zou dan een cd opsturen.
Die dude boven je, weet het vast.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Voor een dude vind ik dat knap onhandig.
sorry,quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sorry, gaat even over een heel andere dude.
Ik draaide net een tip van jou "ATLANTIS - Friends". Neem jij zo over?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:49 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
sorry,
(had al het idee dat ik niet mee mocht doen)
Ja, ik ben een vreselijk onhandige dude, aan de andere kant heb ik weer andere vaardigheden die ook niet mis zijn hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik draaide net een tip van jou "ATLANTIS - Friends". Neem jij zo over?
Je bent heel goed met kip?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vreselijk onhandige dude, aan de andere kant heb ik weer andere vaardigheden die ook niet mis zijn hoor
Vertel eens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vreselijk onhandige dude, aan de andere kant heb ik weer andere vaardigheden die ook niet mis zijn hoor
Pasta di Blurkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Met kip zéker, de heerlijkste recepten
En éénd niet te vergeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Met kip zéker, de heerlijkste recepten
How to do so?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik draaide net een tip van jou "ATLANTIS - Friends". Neem jij zo over?
Ja, deed ik. Maar hier Youtuben is misschien net zo gemakkelijk. Kom maar op.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:04 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
How to do so?
Draai je op stream?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:26 schreef Duh_Dude het volgende:
Lijkt alsof ik hier in mijn eentje tubes aan het posten ben.
Het is treffend Willem Jozefquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
voor nmns![]()
Zeekoorts
j. slauerhoff
Tof NMNS.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En voor Dementor nog even, het vermeende zeiljacht, helaas sinds twee jaar niet meer in bezit
[ afbeelding ]
Dus je weet het zelf ook niet meer zeker?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En voor Dementor nog even, het vermeende zeiljacht, helaas sinds twee jaar niet meer in bezit
[ afbeelding ]
Nee, want ik ben van tweeverdiener eenverdiener geworden, dat scheelt in mijn geval iets meer dan de helft.....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tof NMNS.
Ik neem aan dat je ooit nog wel weer eens een boot koopt?
You never know, echt niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, want ik ben van tweeverdiener eenverdiener geworden, dat scheelt in mijn geval iets meer dan de helft.....![]()
Tenzij.....het schip met geld langskomt......
Zodra jij weer eens één bent met een poreuze steen (oftewel, jij je één voelt en/of opgegaan bent met je omgeving) en dat samenvalt met mij 43558-ste droom over zeiljachten dan komt het vast weer goedquote:
Nee hoor, heeft met heel andere dingen te maken, niet belangrijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ik vraag of jullie nog wakker zijn?
Maak je niet al te veel zorgen Blurkie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft met heel andere dingen te maken, niet belangrijk.
Nee, geen zorgen hoor, meer verbazing.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maak je niet al te veel zorgen Blurkie.
zondequote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Go for it!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
mag ik spuien waaraan ik een hekel heb? ongeacht of het met dgk te maken heeft?
Als het maar niet over het Spui gaat!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
mag ik spuien waaraan ik een hekel heb? ongeacht of het met dgk te maken heeft?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:39 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
zonde
(geen muis maar touchpad, vandaar)
Zet een fooienpot neer?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Nou! Ik heb momenteel echt een gruwelijke hekel aan bonnen. In de kinderopvang kunnen ouders en leidsters niets anders als kado bedenken dan een kadobon. Opzich niets mis mee, maar inmiddels heb ik ongeveer 10 bonnen , van ongeveer 10 verschillende winkels! 1 van 10 euro van een bloemenzaak die ongeveer een hand vol vestigingen heeft verspreid door nederland, en voor de rest, 1 van de bijenkorf, 1 vv, 1 boekenbon, 1 da, o etos, douglas, 1 bioscoop! Hoezo hebben ze besloten iets anders te bedenken als de vvvvbon, maar ik begrijp het wel, om sukkels als ik die ze vergeten in te leveren. Dus ik pleit voor terug naar 1 kadobon voor alle winkels.
Mwah, zo kom je nog eens ergensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Dus ik pleit voor terug naar 1 kadobon voor alle winkels.
Er bestaat een zeer actieve thread over dit onderwerp op Now Live geloof ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Nou! Ik heb momenteel echt een gruwelijke hekel aan bonen. In de kinderopvang kunnen ouders en leidsters niets anders als eten bedenken dan een kadoboon. Op zicht niets mis mee, maar inmiddels heb ik ongeveer 10 bonen , van ongeveer 10 verschillende boeren! 1 van 10 euro van een bloemenzaak die ongeveer een hand vol vestigingen heeft verspreid door nederland, en voor de rest, 1 van de bijenkorf, 1 vv, 1 boekenbon, 1 da, o etos, douglas, 1 bioscoop! Hoezo hebben ze besloten iets anders te bedenken als de vvvvboon, maar ik begrijp het wel, om sukkels als ik die ze vergeten in te leveren. Dus ik pleit voor terug naar 1 kadoboon voor alle winkels.
Daar kan ik maar 1 woord op zeggenL Ban.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:00 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Er bestaat een zeer actieve thread over dit onderwerp op Now Live geloof ik
quote:
Hè bah. Met een beschaafde bah.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ga eens mee naar dit aanstekelijke lawaai:
Red ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zweef jij dan even mee op Schatjes!?
quote:
Nikkiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Schitterend, dichtbij komt het afscheid, tata...
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Schitterend, dichtbij komt het afscheid, tata...
![]()
quote:
Zo dat is balen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:00 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen Vriendinnetjes, Vriendjes en Dementor![]()
![]()
Mijn voorvork van de fiets is weer lekGaat weer 77 euri kosten
Speciale reden voor?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik werd wakker met een glimlach.
Je had gedroom over ruige magneetsex met mij ??????quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik werd wakker met een glimlach.
Dat heb ik nou nooit om half zeven. Ik word kreunen, gapend en steunend wakker.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:20 schreef Dementor het volgende:
Ik ben clueless hoor, ik werd gewoon lachend wakker.
Dat kan best!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:31 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben nu aan terugluisteren
Is dat fan aan het begin?
Gert!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi. Beetje overdreven, maar wel lief.![]()
Lekkere scheurstem, maar of ze ze echt van iemand houdt...
Ben inmiddels al bij BQ en haar verhaal over Vistaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het over een ban gaat............is het inderdaad bassie![]()
Jij ook al? Wie of wat zat je te plagenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:59 schreef Desii het volgende:
goeiemorge, men wat heb ik slecht geslapen
OMG!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:03 schreef beequeen het volgende:
GoedemorgenDe gesponsorde auto van B&A, ze doen er echt alles aan om anoniem te blijven.
![]()
[ afbeelding ]
Klopt het niet wat ik zeg? Ik vind Vista echt vreselijk hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:58 schreef Manu82 het volgende:
Ben inmiddels al bij BQ en haar verhaal over Vista
We zijn nog met het laminaat bezig, daarna de kast dus nog ff geduld.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:04 schreef Dementor het volgende:
OMG!
Hey BQ, heb je nog wat schroefjes over?
Nou ik zat gisteren bij mijn Moeder met haar nieuwe Vista laptop.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt het niet wat ik zeg? Ik vind Vista echt vreselijk hoor.
Leuke auto!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:03 schreef beequeen het volgende:
GoedemorgenDe gesponsorde auto van B&A, ze doen er echt alles aan om anoniem te blijven.
![]()
[ afbeelding ]
Weet het niet, nog nooit Vista gebruikt (helaas)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt het niet wat ik zeg? Ik vind Vista echt vreselijk hoor.
swa NMNS is cute........ dus bek houwe jij (kloon)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zegtie nu weer voor onzin
Iets over die stemquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zegtie nu weer voor onzin
Geboren en getogen omgeving Kampenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iets over die stem
Waar kom jij eigenlijk ongeveer vandaan?
Ah dacht ik al, omgeving Zwolle, net als ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geboren en getogen omgeving Kampen
Wat ga je vandaag allemaal weer verkopen Dees......?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:09 schreef Desii het volgende:
[..]
swa NMNS is cute........ dus bek houwe jij (kloon)
Eeh, maar goed, ieder dorp heeft daar toch wel z'n eigen dialect. Vind dat wel grappig. Al ligt het twee km verderop, dan toch is er een redelijk verschil.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah dacht ik al, omgeving Zwolle, net als ik
K3, vinden ze heul erg leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
CarO, meisjes van 8, wat vinden die leuk voor de verjaardag? Ik weet niet waar de meiden into zijn tegenwoordig. Een cd van Madonna is het net niet, denk ik.
Je kunt meestal wel horen uit welke regio iemand komt, kan het verschil ook horen tussen iemand uit de Achterhoek of Twentequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eeh, maar goed, ieder dorp heeft daar toch wel z'n eigen dialect. Vind dat wel grappig. Al ligt het twee km verderop, dan toch is er een redelijk verschil.
Nee joh, met 8 niet meer. Dat komt pas weer als ze 30 zijn geweest. Klein geel visje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
K3, vinden ze heul erg leuk
Polly Pocket zijn ze gek op Noekjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
CarO, meisjes van 8, wat vinden die leuk voor de verjaardag? Ik weet niet waar de meiden into zijn tegenwoordig. Een cd van Madonna is het net niet, denk ik.
Nee, komt ook uit de stal van Gert. Dat is kinderachtig, vies, bah en voor peuters.quote:
Ik weet wel wat van studio 100 is hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, komt ook uit de stal van Gert. Dat is kinderachtig, vies, bah en voor peuters.
Heb m'n nichtje laatst een kookboekje voor kinderen gegevenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
Oh, da's ook leuk. Ga ik niet meer redden binnen een uur.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb m'n nichtje laatst een kookboekje voor kinderen gegeven
Kun je op bol.com bestellen
kwértje......Blauwvingers vinnik stomquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:19 schreef noekje het volgende:
Zwolle is wel een heel ander dialect.
Een dagje indoorsnowboarden met Tante Noekje ??quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
Wat een giller!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een dagje indoorsnowboarden met Tante Noekje ??
kwèrtie! Met een ie. Geeft niks, mijn familie vindt jou ook stom. Ik laat mijn moeder elke dag lezen wat jij allemaal schrijft. Ze vindt het niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kwértje......Blauwvingers vinnik stom
Kun je ook kopen bij Bruna, was alleen een ander boek en iets duurder (maar volgens mij wel beter). Konden hem toen niet meer kopen omdat we op vakantie warenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, da's ook leuk. Ga ik niet meer redden binnen een uur.
Wow dat klinkt niet slecht!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vanavond ligt deze cd op mij te wachten.
Daar kunnen bepaalde rap-wannabees nog heel veel puntjes aan zuigen.
Jups, toch denken mensen vaak dat ik juist uit die omgeving kom. Maar gelukkig niet, de IJsseldelta is veul mooier.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt meestal wel horen uit welke regio iemand komt, kan het verschil ook horen tussen iemand uit de Achterhoek of Twente
Dat heb jij ook een stomme familiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
[..]
kwèrtie! Met een ie. Geeft niks, mijn familie vindt jou ook stom. Ik laat mijn moeder elke dag lezen wat jij allemaal schrijft. Ze vindt het niks.
Die Marokkanen-opmerking, daar moest ze om huilen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb jij ook een stomme familie
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een dagje indoorsnowboarden met Tante Noekje ??
richting Ommenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, toch denken mensen vaak dat ik juist uit die omgeving kom. Maar gelukkig niet, de IJsseldelta is veul mooier.
Maar omgeving Zwolle, richting s'Heerenbroek, Hattem, Ommen of Hasselt?
of was het gewoon Zwolle-Kerspel
Sorryquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Die Marokkanen-opmerking, daar moest ze om huilen.
Mam? Hij zegt sorry maar ik weet zeker dat hij er geen flikker van meent. Je kent hem toch.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar d'r zijn ook best veul lieve marokkaantjes.....
ik ga lekker internetten vandaag en een heul klein beetje boekhouding ... ja ja baas nog steeds op vakantiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag allemaal weer verkopen Dees......?
En hebben we nog wat lekkers voor bij de koffie?
Ik vind jou al "taart" genoegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ga lekker internetten vandaag en een heul klein beetje boekhouding ... ja ja baas nog steeds op vakantie
en bij de koffie... stoplichtkoeken zijn zo gewoontjes, dus zullen we een gave taart bestellen bij die Hilversumse bakker?
Deze is ook zo leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh, met 8 niet meer. Dat komt pas weer als ze 30 zijn geweest. Klein geel visje.
Denk het niet, ben de uitzending aan het terugluisteren, LS raakt maar niet uitgeluldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow.....is ze al wakker dan
Hij had het nog over jou.....iets over bellen of zo...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk het niet, ben de uitzending aan het terugluisteren, LS raakt maar niet uitgeluld
Hoorde het, schijn op Sjoerd te lijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij had het nog over jou.....iets over bellen of zo...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind jou al "taart" genoeg![]()
*gaat even kop koffie halen voor Dees en zichzelf
Niet schrikken je krijgt straks ook nog Jaap in de uitzendingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk het niet, ben de uitzending aan het terugluisteren, LS raakt maar niet uitgeluld
ik heb zo mijn momentjes.....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent zomaar lief vandaag![]()
Heb ik al gehad, ben nu al bij de Groningse zonder Grongings accentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet schrikken je krijgt straks ook nog Jaap in de uitzending
Karin, of als ze zwoel klinkt is het Disanaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb ik al gehad, ben nu al bij de Groningse zonder Grongings accent
Nu even uitvinden wie het is
idd de zwoele stem is Disana en het lieve stemmetje is Karinquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Karin, of als ze zwoel klinkt is het Disana
Heb ik jou ooit wel eens aan de lijn gehad trouwens ??quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:16 schreef Desii het volgende:
[..]
idd de zwoele stem is Disana en het lieve stemmetje is Karin
ja in de allereerste uitzendingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit wel eens aan de lijn gehad trouwens ??
(Ik vergeet steeds wie er allemaal gebeld hebben......)
Hij geeft nog steeds geen antwoord, wil Claire in de uitzending van Peter maandagquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:17 schreef Desii het volgende:
@ Manu, Huub is in de commode ben je nog nieuwsgierig wat ze gaan eten vanavond??
Hehehe. Eigenlijk is ie gewoon een vreselijke radiomaker he. Hij laat je ook gewoon niet gaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:24 schreef Desii het volgende:
[..]
ja in de allereerste uitzending
knetterzenuwachtig en jij maar vragen heb je nog iets mee te delen ... etterbakkie
en toen je mijn liedje ging draaien, zat je van die gore boeren te laten![]()
Dat kan niet....ik heb nog nooit een boer gelaten (in de uitzending) !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:24 schreef Desii het volgende:
[..]
ja in de allereerste uitzending
knetterzenuwachtig en jij maar vragen heb je nog iets mee te delen ... etterbakkie
en toen je mijn liedje ging draaien, zat je van die gore boeren te laten![]()
Oh ik ben echt net wakker, mn meisjes van 9 zijn lekker uit logeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
dan was het je protege "Sly"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat kan niet....ik heb nog nooit een boer gelaten (in de uitzending) !
Het was een drama. Ik dacht dat het feestje om 14.00 uur was maar die was om 11.30 uur. Op het moment dat ik mijn tas had gepakt, mijn lippen had geglosst, besloot ik om nog maar op het kaartje te kijken. Oh my fucking God, je wordt over 5 minuten al opgehaald. Geld gepakt, zelfgefröbeld kaartje die eigenlijk voor moederdag was, gepakt, geld er in gejast, gaatje door envelop en een bling bling sleutelhanger eraan gemonteerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik ben echt net wakker, mn meisjes van 9 zijn lekker uit logeren.
Ben ik nog op tijd?
Ehh Bratz!
Die waterhoofd poppen.
En My Little Pony, knutselspullen, klei, baby born.
Maar hier is Bratz echt een dikke hit. Lara vind het ook geweldig.
CD van Madonna, ik vrees dat Madonna die alleen kan slijten aan meisjes van ongeveer 38
Ondanks dat ik zo weinig onthou weet ik ZEKER dat je me nooit hebt horen boerenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:48 schreef Desii het volgende:
[..]
dan was het je protege "Sly"
Je hebt nog een lange, hele laaaaaaaaannnnnnnnnnggggggggggeeeee weg te gaan dus maak je borsthaar maar nat
echt wel, dwars door het liedje heen..... zelfs Noekje was geschoktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zo weinig onthou weet ik ZEKER dat je me nooit hebt horen boeren
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was een drama. Ik dacht dat het feestje om 14.00 uur was maar die was om 11.30 uur. Op het moment dat ik mijn tas had gepakt, mijn lippen had geglosst, besloot ik om nog maar op het kaartje te kijken. Oh my fucking God, je wordt over 5 minuten al opgehaald. Geld gepakt, zelfgefröbeld kaartje die eigenlijk voor moederdag was, gepakt, geld er in gejast, gaatje door envelop en een bling bling sleutelhanger eraan gemonteerd.
Twee keer! Als ik er nu nog aan denk dan ben ik wéér geschokt!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:53 schreef Desii het volgende:
[..]
echt wel, dwars door het liedje heen..... zelfs Noekje was geschokt
Nou dat KAN niet. Onmogelijk !!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:53 schreef Desii het volgende:
[..]
echt wel, dwars door het liedje heen..... zelfs Noekje was geschokt
Dat moet Tipsch dan geweest zijn.........quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Twee keer! Als ik er nu nog aan denk dan ben ik wéér geschokt!
Het was Sly. Hij zat jou immers ook zo op je kop?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat moet Tipsch dan geweest zijn.........
Dan had ik zijn kop erafgerukt als Sly dat was geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was Sly. Hij zat jou immers ook zo op je kop?
Nou dan klopt het toch? Je dichtte het Sly wel toequote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan had ik zijn kop erafgerukt als Sly dat was geweest![]()
![]()
Ik vind boeren ZOOOO smerig........
Mijn vader is ook een geboren en getogen blauwvinger en het mooiste Zwolse woord wat ik ken is dat voor iemand die altijd babbels heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:19 schreef noekje het volgende:
Zwolle is wel een heel ander dialect. Mijn moeder is een blauwvinger en zo ook al haar 9 broers en zussen en die praten écht anders dan Nmns. Mijn opa kon altijd zo leuk,' Bij ons in de straat verkopen ze vis voor een kwartje.' zeggen in het Zwols.
Gert maar dan moet het wel een nachtuitzending worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:12 schreef Juud79 het volgende:
Hey goedemorgen, al bekend wie er in de volgende radio uitzending aan het woord komt ;-)
Het schijnt dat we die vreselijke PeterNB weer gaan horen..........quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:12 schreef Juud79 het volgende:
Hey goedemorgen, al bekend wie er in de volgende radio uitzending aan het woord komt ;-)
Dan luister ik niet hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het schijnt dat we die vreselijke PeterNB weer gaan horen..........
Het is beter als ik dan niet meer ga bellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert maar dan moet het wel een nachtuitzending worden.
Nah, die presentator met z'n grappen en grollen gaat nog wel, maar die rare wijven die bellen... vooral die ene die zich niet eens voorstelt, wat een kapsonesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben na de eerste uitzending al afgehaakt. Amateuristisch gedoe...
Ik ga 'm zo kijken, gister die van vorige week gezien (quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:17 schreef Dementor het volgende:
Gert, Weeds al gezien?
Precies, altijd onweer dat nooit komt!quote:
Dat mens met dat gigantische Rotterdamse accent ? Die nu in Groningen woont ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, die presentator met z'n grappen en grollen gaat nog wel, maar die rare wijven die bellen... vooral die ene die zich niet eens voorstelt, wat een kapsones
Im-fuckin'-possible !!!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:28 schreef Gert het volgende:
Zit net de laatste uitzending terug te luisteren... wel een beetje jammer dat Peter er de hele tijd zo doorheen boert.
Ja die!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat mens met dat gigantische Rotterdamse accent ? Die nu in Groningen woont ?
Ja dat is inderdaad een AFSCHUWELIJKHEID !! Die klonk WAY TOO MUCHI !!![]()
(We gaan niet naar de Mac, het wordt ophaal-Mac...........ach ken ik lekker roken in de
pauze)
Nee! Hij staat klaar.... maar misschien... héél misschien (waarschijnlijk niet) ga ik 'm opsparen en dan kan iik volgende week een heel úúr kijken.quote:
No!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee! Hij staat klaar.... maar misschien... héél misschien (waarschijnlijk niet) ga ik 'm opsparen en dan kan iik volgende week een heel úúr kijken.
Hehe, dit soort dingen vind ik altijd heel grappig. Weliswaar niet hardop, maar het is wel zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:57 schreef Dementor het volgende:
Droompaar zoekt steun
Iemand dit topic al gezien?
Er klopt gewoon iets niet..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hehe, dit soort dingen vind ik altijd heel grappig. Weliswaar niet hardop, maar het is wel zo.
Remlof is ook een mooie, de spam ertussenweg halen en de TS aan de FOK!-wolven overlaten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hehe, dit soort dingen vind ik altijd heel grappig. Weliswaar niet hardop, maar het is wel zo.
Jazeker, heb eventjes op het dak rondgelopen. Verder vond ik Milaan niet echt heel bijzonder. Verona daarentegen was erg leuk en Venetië natuurlijk. Gondeltje gedaan zaterdagavond (met zn 5-en was de 100 euro voor een half uur wel te betalen) en dat was leuk! Net de Efteling, helemaal in het donker, af en toe lichtjes en alleen het geklots van water dat je hoort.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:43 schreef kahaarin het volgende:
Welkom terug Smash, leuk gehad op het autoincident na? Heb je de dom nog kunnen bekijken?
You tell me!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Something is wrong on the internet!
Niet wilde zingen, wat zullen we nou krijgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jazeker, heb eventjes op het dak rondgelopen. Verder vond ik Milaan niet echt heel bijzonder. Verona daarentegen was erg leuk en Venetië natuurlijk. Gondeltje gedaan zaterdagavond (met zn 5-en was de 100 euro voor een half uur wel te betalen) en dat was leuk! Net de Efteling, helemaal in het donker, af en toe lichtjes en alleen het geklots van water dat je hoort.
De gondelier was leuk, maar toen hij niet wilde zingen, daalde hij toch weer een beetje in aanzien
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jazeker, heb eventjes op het dak rondgelopen. Verder vond ik Milaan niet echt heel bijzonder. Verona daarentegen was erg leuk en Venetië natuurlijk. Gondeltje gedaan zaterdagavond (met zn 5-en was de 100 euro voor een half uur wel te betalen) en dat was leuk! Net de Efteling, helemaal in het donker, af en toe lichtjes en alleen het geklots van water dat je hoort.
De gondelier was leuk, maar toen hij niet wilde zingen, daalde hij toch weer een beetje in aanzien
Er is wel écht iets mis met mijn internet. Vroegah laadde alles heel snel maar tegenwoordig laadt die echt heel langzaam, vooral foto's enzo. Why god, why??quote:
Haha, dat is in een casino.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Especially for you!![]()
Verona is ook heel leuk idd, ik had steeds Spaan en Vermeeghen flashbacks toen ik daar stond......
Dat klopt, maar hey, het is een zingende gondolier, die ook nog eens Alfredo heet, wat wil je nog meer....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, dat is in een casino.
Wat ik toevallig ken.
The real deal, I always want THE REAL DEAL.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hey, het is een zingende gondolier, die ook nog eens Alfredo heet, wat wil je nog meer....
Nou, be my guest, zoek een echte Gondolier op, maak Smashy blij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
The real deal, I always want THE REAL DEAL.
Maar het is lief bedoeld he?
Ik heb hem zelfs nog suggesties gegeven via verzoeknummers enzo, maar het mocht allemaal niet baten. Mobiele telefoon is ook wel een anti climax haha!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:47 schreef Dementor het volgende:
Niet wilde zingen, wat zullen we nou krijgen.
Onze gondelier had zijn mobiel bij zich dus terwijl hij stond te zingen ging dat ding af.
Heb je een beetje mooi weer gehad in Venetië?
Wij hadden zowel een dagje regen als zon.
Ik waardeer jouw filmpje ook hoor!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:02 schreef kahaarin het volgende:
Nou, be my guest, zoek een echte Gondolier op, maak Smashy blij.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw filmpje ook hoor!
Je kreeg hem niet aan het zingen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs nog suggesties gegeven via verzoeknummers enzo, maar het mocht allemaal niet baten. Mobiele telefoon is ook wel een anti climax haha!
Weer was oke, we waren 's avonds gegaan. Het was 2 weken langs 40+ graden en ik ben toch echt meer een wintersport/sneeuw meisje. Ik verbrand ook super snel. Maar 's avonds was Venetie erg fijn!
Zal ik hem eens doen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:07 schreef Disana het volgende:
Volkskrant Psychologie Quiz: Bent u een echte psycholoog.
http://extra.volkskrant.nl/interactie/koude_grond_psychologie/index.php?qri=36284&check=MKuhAc&action=http%3A%2F%2Fwww.hartenziel.nl%2Fquiz.php%3Fgo%3Dsave&loginurl=http%3A%2F%2Fwww.hartenziel.nl%2Faanmelden%2F%3Ffwd%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.hartenziel.nl
of http://tinyurl.com/5ol4t7
Ik had maar 5 vragen goed.
Of hij was verlegen? We zaten met 5 meiden te pushen.. We zullen het nooit weten!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:07 schreef Dementor het volgende:
Je kreeg hem niet aan het zingen?
Vast een Italo Gay Gondoleer.
Ik had er maar 7 goed. Wat een kuttest. Sommige vragen zijn gewoon stom. Ik vind dat het aan de test ligt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:07 schreef Disana het volgende:
en die had ik nog fout ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:21 schreef Dementor het volgende:
Vraag 5 is natuurlijk nogal vreemd als je geen kinderen hebt, dus ik heb daar maar beagles van gemaakt.
Als u al geen psycholoog bent, zou u het zeker moeten worden, met 13 van de 15 vragen correct beantwoord bent u een natuurtalent (of een bijzonder goede gokker). De mens heeft nauwelijks geheimen voor u, en u laat zich niet om de tuin leiden door bakerpraatjes en onjuiste gevolgtrekkingen. U vindt het leuk om ervan uit te gaan dat de mens anders in elkaar zit dan het op het eerste gezicht lijkt, en daardoor komt u vaak tot de juiste conclusie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
U heeft een goed gevoel voor het verklaren van menselijk gedrag, maar met 7 van de 15 vragen correct beantwoord vertrouwt u nog te veel op de psychologische bakerpraatjes die rondgaan. Probeer buiten de gebaande paden te denken, en ga op zoek naar een wetenschappelijke onderbouwing voor uw psychologisch inzicht. Hopelijk heeft deze test al wat stof tot nadenken opgeleverd
Oh! De studie vond ik ook al niks dus dat is dan wel weer consequent.
Oh gelukkig. Ik heb er zelf met de pet naar zitten gooien omdat ik de vragen weinig met psychologisch inzicht te maken vond hebben. En ik weet niet meer wat de opties waren, maar die vraag over roken was ook dom want ik acht mezelf toch echt ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik had er maar 7 goed. Wat een kuttest. Sommige vragen zijn gewoon stom. Ik vind dat het aan de test ligt.
Kijk naar Brian. Die speelde op zijn tweede al gitaar, dichtte op zijn derde, was olympischquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:23 schreef Smash-it het volgende:
En ik geloof gewoon echt niet dat ieder kind zo kan leren pianospelen. Als je geen muzikaal gevoel hebt, lukt dat heus niet. En ik vind dat gezichtsvermogen wel belangrijk is met autorijden. Zeker na de ringweg van Milaan en Venetie.
Het waren voornamelijk feitjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik heb er zelf met de pet naar zitten gooien omdat ik de vragen weinig met psychologisch inzicht te maken vond hebben. En ik weet niet meer wat de opties waren, maar die vraag over roken was ook dom want ik acht mezelf toch echt ervaringsdeskundige.
Ja, dingen die je moest weten. Maar jij wist kennelijk heel veel meer dan het gemiddelde, ik heb bijvoorbeeld nooit kansberekening gehad (wat wordt het vierde kind).quote:
Leuk!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:07 schreef Disana het volgende:
http://extra.volkskrant.nl/interactie/koude_grond_psychologie/index.php?qri=36284&check=MKuhAc&action=http%3A%2F%2Fwww.hartenziel.nl%2Fquiz.php%3Fgo%3Dsave&loginurl=http%3A%2F%2Fwww.hartenziel.nl%2Faanmelden%2F%3Ffwd%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.hartenziel.nl
of http://tinyurl.com/5ol4t7
Ja, deze had ik ook helemaal goed. Bart Simpson ook echt als voorbeeld, haha!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb er nog een gevonden, gezichtsherkenning. En deze keer had ik 100% goed:
http://extra.volkskrant.n(...)herkenning/index.php
Zo snel? Er zit maar 5 minuten tussen onze posts, en de test duurde 10 minutenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, deze had ik ook helemaal goed. Bart Simpson ook echt als voorbeeld, haha!
Ze is rapido he.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo snel? Er zit maar 5 minuten tussen onze posts, en de test duurde 10 minuten
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
Ja en je moet hem wel nú doen, want wij willen de uitslag weten.
quote:U bent een echte psycholoog van de koude grond en u hebt daarmee 5 van de 15 vragen correct beantwoord. U vertrouwt op uw eigen kennis en logica en daar is niets mis mee. Maar juist bij het menselijk gedrag blijkt dat we vaak onlogischer in elkaar zitten dan we zelf denken. Er is voor u nog veel interessants te ontdekken in de psychologie. Hopelijk heeft deze test al wat stof tot nadenken opgeleverd.
Net zoveel als ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:36 schreef Gert het volgende:
Hmm.. dit gelezen hebbende, kon ik twee dingen doen:
- er vanuit gaan dat geprobeerd wordt je er in te laten stinken, en dus de minst voor de hand liggende keuze maken,
- op je gevoel af gaan
Tweede gedaan, 5 goed.![]()
En weet je wat? Ik ben zo eigenwijs dat ik de test simpelweg knudde vind.![]()
Flikker toch een eind op met die iflauwe instinkvragen over gezichtsvermogen op de weg en over ravotten met kinderen als je al keimoe thuis komt. Dat zijn dus twee voorbeelden van vragen waarvan ik van tevoren al wist dat ik ze fout zou beantwoorden als ik op mijn gevoel af ging.
Joh m'n opa is blid en die rijdtt gewoon nog elke dag op z'n Harley naar de koffieshop. Echt hoor!![]()
Ik ben zelf ook verder gaan neuzen op de volkskrant site, vandaar! Die psych test blijft me trouwens dwars zitten. Stomme vragen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:36 schreef Disana het volgende:
Zo snel? Er zit maar 5 minuten tussen onze posts, en de test duurde 10 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |