Ik ben een stille fan van The Killers, hoezo Noekje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:42 schreef noekje het volgende:
Hoe is het met Tipsch en the Killers?
Dan ga je muziek draaien en ik luister.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben een stille fan van The Killers, hoezo Noekje?
Mijn bioritme loopt ook weer lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik lig 's nachts vaak te lezen of te dagdromen of nachtdromen. Kijk, dan ben ik wel wakker maar dan is het wel nacht. Lastig.
o, ik moet wel wat doen. Het jeukt overal. Had je dat door?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan ga je muziek draaien en ik luister.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben een stille fan van The Killers, hoezo Noekje?
Scherpquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
stille fan'sheb je niks an..........
Draai er een plaatje over. Dan beginnen we rustig met Rage against the machine, Killing in the name of.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
o, ik moet wel wat doen. Het jeukt overal. Had je dat door?
Nou je het zeg.........quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
o, ik moet wel wat doen. Het jeukt overal. Had je dat door?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het was een kutuitzending heb me rotverveeld.......
Komt ie hoor. Nu nog even het plaatje zoeken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Draai er een plaatje over. Dan beginnen we rustig met Rage against the machine, Killing in the name of.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Komt ie hoor. Nu nog even het plaatje zoeken.
http://84.105.192.31:8100/listen.m3u
Klinkt goed, vooral dat "enzooooo..........."quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nou je het zeg.........
Ik ga eens uitgebreid badderen enzooooo...........
ben ik lekker wakker vannacht en dan ruik ik ook weeer lekker,
wel zo prettig voor de dan nog aanwezige fokkertjes![]()
Laters
Alligators
![]()
Noekje, mag ik nog een keer dat plaatje posten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef noekje het volgende:
The Killers!
Of course, dat meen ik!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Noekje, mag ik nog een keer dat plaatje posten?
Dat is een kanaal van Tipsch en die draait gewoon plaatjes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik luister stiekem ook, wat is dit voor stream?
* bookmarktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
Dat is een kanaal van Tipsch en die draait gewoon plaatjes.
Kun je in je player zien welk liedje speelt eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef noekje het volgende:
Ja, deze ken ik nog van vorige week.
Zeg 't eens schatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
Pietje?
Ja! Deze kan ik al hummen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kun je in je player zien welk liedje speelt eigenlijk?
Nog steedsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de kwallenplaag daar?
Welterusten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:03 schreef PeterNB het volgende:
En nu ben ik echt moeben er van weg
laaaaaaaaaterzzzzzzzzzzzzzz
.
M'n Alter Egoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is gulplug dan, daar krijg ik een beetje vreemde gedachtes bij [ afbeelding ].
Voel je je al vies?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is gulplug dan, daar krijg ik een beetje vreemde gedachtes bij [ afbeelding ].
*klets*quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
Noekje, pats mij eens.
Als ik paars aan begin te lopen roep ik wel hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:06 schreef noekje het volgende:
Voel je je al vies?
Ohw ik had je net een pm gestuurd....Naja ik lees het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:03 schreef PeterNB het volgende:
En nu ben ik echt moeben er van weg
laaaaaaaaaterzzzzzzzzzzzzzz
Het klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
liesje1979, bekend van de radioquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Uwhwuh..quote:
Ik hoopte eigenlijk dat we dat konden vergeten.quote:
Ik dacht dat je vorige week zei dat het spel eigenlijk niets aan was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uwhwuh..![]()
Oh ja, ik werk tegenwoordig ergens waar ze Wii games verkopen (en heul veul DVD's) en nou kwamen er 12 Mario Karts binnen en ik heb er eentje meegenomen.
Als je hem wil hebben stuur ik hem naar je op.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:09 schreef CarOnline het volgende:
Uwhwuh..![]()
Oh ja, ik werk tegenwoordig ergens waar ze Wii games verkopen (en heul veul DVD's) en nou kwamen er 12 Mario Karts binnen en ik heb er eentje meegenomen.
Ja dat was om Pietje te troosten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vorige week zei dat het spel eigenlijk niets aan was.
Erg he, ik schiet op dit moment ook als een pinball door mijn huis heen.quote:
The sweetest thing.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uwhwuh..![]()
Dankje Noekje. Ik heb nog dezelfde playlist als vorige week, zal het snel weer updaten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
Tipsch, wat een leuke muzieksmaak heb je. Echt!
Ja, nu voel ik me stom.quote:
Nou dat geeft niets, ik kan hem terug doen. Had het al even gevraagd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, ik heb al gebeld naar de Neckermann (toevallig gister), volgende week komt ie binnen. Echt ontzettend lief
, maar ik kan deze niet meer afzeggen
.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat was om Pietje te troosten.
Om de pijn draaglijk te maken
Ik ga precies volgende week op vakantie, dan heb ik iets om het lijden van de terugkomst van de vakantie te verzachtenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:18 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Gelukkig wordt hij volgende week uit zijn lijden verlost
quote:
Ah ja dat is ook schattig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het enige wat ik kan doen, is een heel speciaal plaatje draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |