quote:
Hè bah. Met een beschaafde bah.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ga eens mee naar dit aanstekelijke lawaai:
Red ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zweef jij dan even mee op Schatjes!?
quote:
Nikkiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Schitterend, dichtbij komt het afscheid, tata...
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Schitterend, dichtbij komt het afscheid, tata...
![]()
quote:
Zo dat is balen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:00 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen Vriendinnetjes, Vriendjes en Dementor![]()
![]()
Mijn voorvork van de fiets is weer lekGaat weer 77 euri kosten
Speciale reden voor?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik werd wakker met een glimlach.
Je had gedroom over ruige magneetsex met mij ??????quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik werd wakker met een glimlach.
Dat heb ik nou nooit om half zeven. Ik word kreunen, gapend en steunend wakker.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:20 schreef Dementor het volgende:
Ik ben clueless hoor, ik werd gewoon lachend wakker.
Dat kan best!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:31 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben nu aan terugluisteren
Is dat fan aan het begin?
Gert!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi. Beetje overdreven, maar wel lief.![]()
Lekkere scheurstem, maar of ze ze echt van iemand houdt...
Ben inmiddels al bij BQ en haar verhaal over Vistaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het over een ban gaat............is het inderdaad bassie![]()
Jij ook al? Wie of wat zat je te plagenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:59 schreef Desii het volgende:
goeiemorge, men wat heb ik slecht geslapen
OMG!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:03 schreef beequeen het volgende:
GoedemorgenDe gesponsorde auto van B&A, ze doen er echt alles aan om anoniem te blijven.
![]()
[ afbeelding ]
Klopt het niet wat ik zeg? Ik vind Vista echt vreselijk hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:58 schreef Manu82 het volgende:
Ben inmiddels al bij BQ en haar verhaal over Vista
We zijn nog met het laminaat bezig, daarna de kast dus nog ff geduld.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:04 schreef Dementor het volgende:
OMG!
Hey BQ, heb je nog wat schroefjes over?
Nou ik zat gisteren bij mijn Moeder met haar nieuwe Vista laptop.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt het niet wat ik zeg? Ik vind Vista echt vreselijk hoor.
Leuke auto!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:03 schreef beequeen het volgende:
GoedemorgenDe gesponsorde auto van B&A, ze doen er echt alles aan om anoniem te blijven.
![]()
[ afbeelding ]
Weet het niet, nog nooit Vista gebruikt (helaas)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt het niet wat ik zeg? Ik vind Vista echt vreselijk hoor.
swa NMNS is cute........ dus bek houwe jij (kloon)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zegtie nu weer voor onzin
Iets over die stemquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zegtie nu weer voor onzin
Geboren en getogen omgeving Kampenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iets over die stem
Waar kom jij eigenlijk ongeveer vandaan?
Ah dacht ik al, omgeving Zwolle, net als ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geboren en getogen omgeving Kampen
Wat ga je vandaag allemaal weer verkopen Dees......?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:09 schreef Desii het volgende:
[..]
swa NMNS is cute........ dus bek houwe jij (kloon)
Eeh, maar goed, ieder dorp heeft daar toch wel z'n eigen dialect. Vind dat wel grappig. Al ligt het twee km verderop, dan toch is er een redelijk verschil.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah dacht ik al, omgeving Zwolle, net als ik
K3, vinden ze heul erg leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
CarO, meisjes van 8, wat vinden die leuk voor de verjaardag? Ik weet niet waar de meiden into zijn tegenwoordig. Een cd van Madonna is het net niet, denk ik.
Je kunt meestal wel horen uit welke regio iemand komt, kan het verschil ook horen tussen iemand uit de Achterhoek of Twentequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eeh, maar goed, ieder dorp heeft daar toch wel z'n eigen dialect. Vind dat wel grappig. Al ligt het twee km verderop, dan toch is er een redelijk verschil.
Nee joh, met 8 niet meer. Dat komt pas weer als ze 30 zijn geweest. Klein geel visje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
K3, vinden ze heul erg leuk
Polly Pocket zijn ze gek op Noekjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
CarO, meisjes van 8, wat vinden die leuk voor de verjaardag? Ik weet niet waar de meiden into zijn tegenwoordig. Een cd van Madonna is het net niet, denk ik.
Nee, komt ook uit de stal van Gert. Dat is kinderachtig, vies, bah en voor peuters.quote:
Ik weet wel wat van studio 100 is hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, komt ook uit de stal van Gert. Dat is kinderachtig, vies, bah en voor peuters.
Heb m'n nichtje laatst een kookboekje voor kinderen gegevenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
Oh, da's ook leuk. Ga ik niet meer redden binnen een uur.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb m'n nichtje laatst een kookboekje voor kinderen gegeven
Kun je op bol.com bestellen
kwértje......Blauwvingers vinnik stomquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:19 schreef noekje het volgende:
Zwolle is wel een heel ander dialect.
Een dagje indoorsnowboarden met Tante Noekje ??quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
Wat een giller!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een dagje indoorsnowboarden met Tante Noekje ??
kwèrtie! Met een ie. Geeft niks, mijn familie vindt jou ook stom. Ik laat mijn moeder elke dag lezen wat jij allemaal schrijft. Ze vindt het niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kwértje......Blauwvingers vinnik stom
Kun je ook kopen bij Bruna, was alleen een ander boek en iets duurder (maar volgens mij wel beter). Konden hem toen niet meer kopen omdat we op vakantie warenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, da's ook leuk. Ga ik niet meer redden binnen een uur.
Wow dat klinkt niet slecht!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vanavond ligt deze cd op mij te wachten.
Daar kunnen bepaalde rap-wannabees nog heel veel puntjes aan zuigen.
Jups, toch denken mensen vaak dat ik juist uit die omgeving kom. Maar gelukkig niet, de IJsseldelta is veul mooier.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt meestal wel horen uit welke regio iemand komt, kan het verschil ook horen tussen iemand uit de Achterhoek of Twente
Dat heb jij ook een stomme familiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
[..]
kwèrtie! Met een ie. Geeft niks, mijn familie vindt jou ook stom. Ik laat mijn moeder elke dag lezen wat jij allemaal schrijft. Ze vindt het niks.
Die Marokkanen-opmerking, daar moest ze om huilen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb jij ook een stomme familie
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een dagje indoorsnowboarden met Tante Noekje ??
richting Ommenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, toch denken mensen vaak dat ik juist uit die omgeving kom. Maar gelukkig niet, de IJsseldelta is veul mooier.
Maar omgeving Zwolle, richting s'Heerenbroek, Hattem, Ommen of Hasselt?
of was het gewoon Zwolle-Kerspel
Sorryquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Die Marokkanen-opmerking, daar moest ze om huilen.
Mam? Hij zegt sorry maar ik weet zeker dat hij er geen flikker van meent. Je kent hem toch.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar d'r zijn ook best veul lieve marokkaantjes.....
ik ga lekker internetten vandaag en een heul klein beetje boekhouding ... ja ja baas nog steeds op vakantiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag allemaal weer verkopen Dees......?
En hebben we nog wat lekkers voor bij de koffie?
Ik vind jou al "taart" genoegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ga lekker internetten vandaag en een heul klein beetje boekhouding ... ja ja baas nog steeds op vakantie
en bij de koffie... stoplichtkoeken zijn zo gewoontjes, dus zullen we een gave taart bestellen bij die Hilversumse bakker?
Deze is ook zo leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh, met 8 niet meer. Dat komt pas weer als ze 30 zijn geweest. Klein geel visje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |