viel ook wel te verwachtenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja en toen we vertrokken (we hadden geen vaste vertrekdatum) was het uiteraard zonnig en 25 graden.
GRMBL
hehequote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en de dorpsgek van Perinaldo met 3 tanden vond mij wel leuk.
Ik hem niet.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Best te doen, zo'n uitzicht...
Ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:16 schreef elfzesendertig het volgende:
Zo, wat is dit deel snel gegaanIk stem voor voor Broccoli of bloemkool, The Sequel!
Dat is het enige wat je in elk deel komt zeggen. Kom zelf dan eens met een goed onderwerpquote:
De eerste topis hadden een prima onderwerp met al die nutteloze plaatjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je in elk deel komt zeggen. Kom zelf dan eens met een goed onderwerp
Yoo alles goed?quote:
Jazeker het is alweer bijna weekend nog 3 daagjes werkenquote:
Nog 2 daagjes werken voor mij, zondag naar Hongarije toe.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jazeker het is alweer bijna weekend nog 3 daagjes werken
Was het daar niet 45 graden ofzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nog 2 daagjes werken voor mij, zondag naar Hongarije toe.
Edit: Jeweetz, parttime FTW
Op z`n minstquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:53 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Was het daar niet 45 graden ofzo?
Volgende deel gaat over mensen met een banaan in hun oor.quote:
Pieuw.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende deel gaat over mensen met een banaan in hun oor.
Waar ga je heen in hongarije? ik ben vorig jaar naar in siofok geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nog 2 daagjes werken voor mij, zondag naar Hongarije toe.
Edit: Jeweetz, parttime FTW
Hehhe, ik was 3 weken terug in Zamardi (naast Siofok). Maar nu ga ik naar Budapest (Sziget)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waar ga je heen in hongarije? ik ben vorig jaar naar siofok geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |