Paul Verhoeven, loof hem of haat hem, heeft kennelijk de gave om films die ogenschijnlijk simpele (actie)films zijn te verheffen naar een hoger level; RoboCop, een film over een cyborg politie-agent is na 20 jaar een klassieker die zelfs bij meerdere viewings niet verveelt. Total recall wordt alom beschouwd als een van arnie's beste films en waarschijnlijk zijn meest diepe film. Basic Instinct, een thriller klassieker die ook 16 jaar later nog zijn mannetje staat. Starship Troopers; door velen onbegrepen maar desondanks een lekker wegkijkende film met een fascistische ondertoon en geweldige special effects. Hollow man, een lekkere goedgefilmde thrillers met geweldige special effects. Niets speciaals maar wel een leuke film.
Nou vindt men het in amerika nodig om op een zooi van zijn films een sequel te maken die direct naar DVD/video gaat en het budget heeft van een schoenveter met als gevolg;
Abominale Kutfilms:
RoboCop 2 was nog te doen, maar wat was 3 een drama.
Hollow Man 2; christian slater mag het stokje overnemen in een te suffe film
Basic Instinct 2; wat een drama
Starship Troopers 2 en 3: ook weer lowbudget troep. De bugs zagen er in 1997 beter uit dan nu in 2008!
man o man o man. Ondanks zijn voorkeur voor onbeschaamde kutten en tieten maakt de man kennelijk wel kwaliteit. Volgens mij kan hij van een drol nog een gave film vlechten terwijl dat talentloos gepeupel daar met enkel miljoenen pure stront fabriceren...
Mijn klacht: of geef Verhoeven een goed script en budget voor een vervolg of doe dan geen fucking sequel!
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_