Waar kan ik die zien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:40 schreef venomsnake het volgende:
Op de stream mooi Argentinie erop .
Nou... ik dacht waar blijft de eerste blankequote:
Dat is Nigeriaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef Susi het volgende:
Wat een donker Nederlands elftal zeg
Veul minder dacht ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef borisz het volgende:
[..]
10 tot 15 euro voor een kaartje is het daar.
Er zitten wel wat Nederlanders. En veel plezier met bingo iedereen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef TheArt het volgende:
Zouden al die Chinezen het Wilhelmus meezingen ofzo?
Ja, en ik krijg die Plug-in voor Firefox 3 maar niet voor elkaar...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Hmm die stream is behoorlijk ruk bij mij, Silverlight als ook Media player.
@Montana,
Tering man tis fuckin half 2!!!
dan blijft er niemand overquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef Snad het volgende:
Kolere, 2 blanken in het Nederlands ElftalMakaay en Marcellis, waarvan alleen Makaay het Wilhelmus meezong. Ik dacht dat Foppe als regel had: wie niet meezingt, wordt niet opgesteld?
Tsja, Guz doet wel mee. Maar die is dan ook een half jaar geleden al genaturaliseerdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Lijkt wel een wedstrijd om de Africa Cup zo... Aiaiai, alleen Marcellis en dispensatie-speler Makaay als 'blanke' Nederlanders in de basis. Nouja, zo lang het maar Nederlanders zijn die er spelen en ik zie geen '3 maanden geleden genaturaliseerde spelers'.Hup Holland Hup
denk ook niet dat dit specifiek voetbalsupporters zijn, gok dat de meesten daar als algemeen sportliefhebber een week of wat in china verblijven en de nodige wedstrijden van diverse sporten willen volgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit Oranje publiek is nog erger dan op het EK. Wat een josti's
Volgens mij zong Marcellis harder mee dan Makaay. Maar dat moet elke speler voor zichzelf weten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef Snad het volgende:
Kolere, 2 blanken in het Nederlands ElftalMakaay en Marcellis, waarvan alleen Makaay het Wilhelmus meezong. Ik dacht dat Foppe als regel had: wie niet meezingt, wordt niet opgesteld?
Kleurt mooi bij de smog.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef Bep het volgende:
Wat zijn die lichtblauwe sokken toch suf
Oh, dat kan wel kloppen, niet gezien, sorry.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij zong Marcellis harder mee dan Makaay. Maar dat moet elke speler voor zichzelf weten.
Het schijnt geen smog te zijn, maar iets anders. Smog is dikker, dit is dunne lucht. Schijnt hoor, schijnt.quote:
Dat is waar. Bij De Guzman echter, hoewel het niet helemaal m'n ding is, kan ik het me nog wel voorstellen trouwens. Die woont hier al sinds z'n 12e, dus al een jaar of 8-9 inmiddels en dus een halve Nederlander. Dat vind ik wat anders dan Keesje uit Timboektoe die een "overoveroveroveroveroverovergrootmoeder" met de Nederlandse nationaliteit heeft gaan naturaliseren zodat 'ie voor ons kan spelen..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tsja, Guz doet wel mee. Maar die is dan ook een half jaar geleden al genaturaliseerd
Het is ook een dom volkslied.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef Snad het volgende:
Want...?quote:
Vermeer, Emanuelson, Drenthe, Babel, De Guzman, Maduro, Zuiverloon, Makaay, Marcellis en Jaliens spelen inderdaad allemaal bij Heerenveenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef _Mike_ het volgende:
Kijk ik nu naar Jong Heerenveen?
Zodat jullie weer voor Ajax eindigen zeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk zetten ze Emanuelson straks wel weer links back bij Ajax dit past helemaal niet
Preciesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zodat jullie weer voor Ajax eindigen zeker?
Thanx!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/4
Bij mij loopt-ie prima!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Hmm die stream is behoorlijk ruk bij mij, Silverlight als ook Media player.
quote:@Montana,
Tering man tis fuckin half 2!!!
Zuiverloon is toch naar Blackburn Rovers?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef _Mike_ het volgende:
Als Zuiverloon niet bij Heerenveen had gespeeld had Foppe hem niet eens geselecteerd, kut coach...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Mot ik hier nou gaan zitten F5-en om achter de stand te komen? [ afbeelding ]
Had gespeeld verleden tijd...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Zuiverloon is toch naar Blackburn Rovers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |