Kleurt mooi bij de smog.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef Bep het volgende:
Wat zijn die lichtblauwe sokken toch suf
Oh, dat kan wel kloppen, niet gezien, sorry.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij zong Marcellis harder mee dan Makaay. Maar dat moet elke speler voor zichzelf weten.
Het schijnt geen smog te zijn, maar iets anders. Smog is dikker, dit is dunne lucht. Schijnt hoor, schijnt.quote:
Dat is waar. Bij De Guzman echter, hoewel het niet helemaal m'n ding is, kan ik het me nog wel voorstellen trouwens. Die woont hier al sinds z'n 12e, dus al een jaar of 8-9 inmiddels en dus een halve Nederlander. Dat vind ik wat anders dan Keesje uit Timboektoe die een "overoveroveroveroveroverovergrootmoeder" met de Nederlandse nationaliteit heeft gaan naturaliseren zodat 'ie voor ons kan spelen..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tsja, Guz doet wel mee. Maar die is dan ook een half jaar geleden al genaturaliseerd
Het is ook een dom volkslied.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef Snad het volgende:
Kolere, 2 blanken in het Nederlands ElftalMakaay en Marcellis, waarvan alleen Makaay het Wilhelmus meezong. Ik dacht dat Foppe als regel had: wie niet meezingt, wordt niet opgesteld?
Want...?quote:
Vermeer, Emanuelson, Drenthe, Babel, De Guzman, Maduro, Zuiverloon, Makaay, Marcellis en Jaliens spelen inderdaad allemaal bij Heerenveenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef _Mike_ het volgende:
Kijk ik nu naar Jong Heerenveen?
Zodat jullie weer voor Ajax eindigen zeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk zetten ze Emanuelson straks wel weer links back bij Ajax dit past helemaal niet
Preciesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zodat jullie weer voor Ajax eindigen zeker?
Thanx!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/4
Bij mij loopt-ie prima!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Hmm die stream is behoorlijk ruk bij mij, Silverlight als ook Media player.
quote:@Montana,
Tering man tis fuckin half 2!!!
Zuiverloon is toch naar Blackburn Rovers?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef _Mike_ het volgende:
Als Zuiverloon niet bij Heerenveen had gespeeld had Foppe hem niet eens geselecteerd, kut coach...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Mot ik hier nou gaan zitten F5-en om achter de stand te komen? [ afbeelding ]
Had gespeeld verleden tijd...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Zuiverloon is toch naar Blackburn Rovers?
Geen strijdkracht in het lied, hopeloos verouderde teksten die vandaag de dag nergens meer op slaan en eigenlijk is het gewoon een saai lied.quote:
WBA.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Zuiverloon is toch naar Blackburn Rovers?
Viola Holtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:56 schreef RedGuy het volgende:
Wie geeft er commentaar op Ned 1?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |