Kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:42 schreef PieterBas het volgende:
Was leuker geweest, als het in Nederlands was
Hij is wel grappigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh verschrikkelijk irritant kut nummer.
Dat zijn juist de leukste om letterlijk te gaan vertalen..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh verschrikkelijk irritant kut nummer.
soms welquote:
alweer? Ik heb em er net ingezet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:45 schreef Bootje84 het volgende:
lieve californium, kan je de OP opnieuw erin zetten aub? ik heb em aangepast..
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:46 schreef Houniet het volgende:
Spamkind dat je er rond loopt.
Gangmaker heet datquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:46 schreef Houniet het volgende:
Spamkind dat je er rond loopt.
Eensquote:
bitte sehr. ik heb aanpassingen doorgevoerd..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:46 schreef Californium het volgende:
[..]
alweer? Ik heb em er net ingezet?
Je ouders moeten toestemming geven daarvoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:48 schreef Bootje84 het volgende:
btw, goedeavond vriendjes en vriendinnetjes!
zojuist hebben mn ouders min of meer toestemming gegeven dat ik naar Hongarije kan. Tis namelijk niet iets als met vrienden erheen gaan, aangezien ik solo ga, maar daar wel met een meid ben.. Deze meid hebben ze wel gezien hier in NL, die is ff langs geweest, maar tis ff anders dan een "vakantie" zeg maar..
iig, me so happy!!![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bitte sehr. ik heb aanpassingen doorgevoerd..
Onder je paraplu uut uutje uutje misschien?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:50 schreef Houniet het volgende:
Ik kan mijn cd van Rihanna niet vinden
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:50 schreef Houniet het volgende:
Ik kan mijn cd van Rihanna niet vinden
Ze weet dat je komt.. dat je straks niet op de Budapest International Airport staat... en zoiets waar moet ik in godsnaam heen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:48 schreef Bootje84 het volgende:
btw, goedeavond vriendjes en vriendinnetjes!
zojuist hebben mn ouders min of meer toestemming gegeven dat ik naar Hongarije kan. Tis namelijk niet iets als met vrienden erheen gaan, aangezien ik solo ga, maar daar wel met een meid ben.. Deze meid hebben ze wel gezien hier in NL, die is ff langs geweest, maar tis ff anders dan een "vakantie" zeg maar..
iig, me so happy!!![]()
Ik ook met mijn:quote:
Owww.... je zoekt de CD hoes....! Zeg dat danquote:
dank je houniet.. het jeukt om het tegen Lilly te vertellen, omdat ze me alleen maar liep af te fakkelen en me jaloers probeerde te maken met het feit dat ze zogenaamd afgelopen zaterdag met een jongen op date ging.. 2 dagen ervoor meldde ze nog dat ze nog niet over me heen was, maar ze had het wel leuk voor elkaar gekregen om mij een kutgevoel aan te praten.. Toch heb ik haar nooit rot behandeld, en de wijsheid in me (ja die is erquote:
tja, min of meer wel.. klinkt beetje kinderachtig.. maar goed.. ik woon nog thuis, hun regels...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Je ouders moeten toestemming geven daarvoor
Smakelijk Kees
ahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, min of meer wel.. klinkt beetje kinderachtig.. maar goed.. ik woon nog thuis, hun regels...
Hoef er niet om te vragen, maar zal hun wel even vertellen.. Ik ga naar Hongarije, heb een leuk Hongaars meisje laatst in NL ontmoet... en die ga ik even bezoeken... en in de trant van.. Kan je me even droppen op Schiphol Airportquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, min of meer wel.. klinkt beetje kinderachtig.. maar goed.. ik woon nog thuis, hun regels...
Amsterdam Boedapest MA 663 05/09 12:20 14:20quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:58 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoop dat je op tijd ben...
Hoewel, ik ga denk wel een beetje op de vrouwenjacht tijdens de mavo-reunie...![]()
. It's time for payback
quote:
nou, die meid is dus al bij ons thuis geweest, en die heeft hun ook ontmoet (en mn slaapkamer gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoef er niet om te vragen, maar zal hun wel even vertellen.. Ik ga naar Hongarije, heb een leuk Hongaars meisje laatst in NL ontmoet... en die ga ik even bezoeken... en in de trant van.. Kan je me even droppen op Schiphol Airport
In didam? why?quote:
ja, de kosten sowieso.. alleen die meid lag al naakt in mn nest, ongeveer 2,5/3 weken nadat het uit was met Lilly.. het was vooral ook de manier waarop het met Lilly uitging, dat ik er zo makkelijk overheen stapte..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:59 schreef Houniet het volgende:
Lekker hoor Bootje! exen
!
Maar je moet ook niet te snel van stapel lopen he. Sowieso de kosten verdelen
.
dank jequote:
Er zal heus wel nog een oude klasgenote ooit wel eens stiekem een oogje op mij hebben gehad... kan ik nu wel even misbruik van maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Amsterdam Boedapest MA 663 05/09 12:20 14:20
Terugvlucht
Boedapest Amsterdam MA 662 13/09 09:25 11:35
dus ik kom om 11.35 uur aan in NL. moet ik makkelijk redden.. vrouwenjacht.. tja, ik doe nu ff makkie an, ik heb die meid nu min of meer... en ja, ze weet dus dat ik kom, maar ze moet ff op de 5e vrijkrijgen, alleen is dat lastig voor haar, omdat de 1e week van de maand financieel druk is (en ze zit bij FA)
WAT! Zaterdagavond is de shit babyquote:
ik geef je groot gelijk.. en anders pimpen met je bijna HBO diplomaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zal heus wel nog een oude klasgenote ooit wel eens stiekem een oogje op mij hebben gehad... kan ik nu wel even misbruik van maken.![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:02 schreef Bootje84 het volgende:
ja, de kosten sowieso.. alleen die meid lag al naakt in mn nest, ongeveer 2,5/3 weken nadat het uit was met Lilly.. het was vooral ook de manier waarop het met Lilly uitging, dat ik er zo makkelijk overheen stapte..
moet met uitzondering van vandaag alle dag tot zaterdag werken...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
WAT! Zaterdagavond is de shit baby.
Maar laat maar dan!
Ik heb namelijk die ene White Party in Nijmegen.
mwah, ik studeer nu af bij een multinational en heb hiervoor een half jaar gestudeerd in Zwedenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik geef je groot gelijk.. en anders pimpen met je bijna HBO diploma
wat doen jullie tegenwoordig..
mwah, ik ben een IT-er met een leuk salaris bla bla bla..
Ik ben alleen morgenmiddag vrij, dan ook tot zaterdagavond werken. Je bent gewoon niets gewend!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
moet met uitzondering van vandaag alle dag tot zaterdag werken...ben blij met een beetje rust!
Kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben alleen morgenmiddag vrij, dan ook tot zaterdagavond werken. Je bent gewoon niets gewend!..
Pietert.
ja klopt.. 1 jaar, 2 maanden..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed bezig.
Je hebt toch best lang met Lilly gelopen ofniet?
Dan sluit je het netjes af zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:12 schreef Bootje84 het volgende:
verhaal...
jup.. hoe had jij het gedaan dan..? ik gaf dr te weinig aandacht, stuurde haar te weinig smsjes (maar 600+ p maand) ik vertelde te weinig over mn dag (hele dag op de vrachtwagen dag in dag uit is niet bepaald spannend etc....quote:
dankquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:29 schreef HostiMeister het volgende:
Kan ik me voorstellen
Dreigen met een advocaat
Mooie manier om over je ex te komen..
*aaioverdebol*
Daar doelde ik ook opquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:41 schreef Bootje84 het volgende:
maar die van hun sloeg ook nergens op..
Das niet weinigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:43 schreef Californium het volgende:
Ben trots op mezelf... Meer dan 10 kilo afgevallen in afgelopen 2,5 maand
weet ik.... zit bijna op mijn streefgewichtquote:
En dat isquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik.... zit bijna op mijn streefgewicht
dat magquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
Oh, en mag ik nog even melden dat dit weer een ongelooflijke kutweek gaat worden![]()
streefgewicht is 65quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat is![]()
Zolang je maar niet onder mij komt is het goed
ow ok, ik dacht dat je het vanaf mijn kant bedoelde..quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
dan is het goed![]()
62 was het geloof ik
Netjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:43 schreef Californium het volgende:
Ben trots op mezelf... Meer dan 10 kilo afgevallen in afgelopen 2,5 maand
nee hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ow ok, ik dacht dat je het vanaf mijn kant bedoelde..
dank je
1.88mquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:52 schreef Californium het volgende:
Wil ook zeker niet minder dan 60 wegen ofzo.... Hoe ongezond! Ben al 1.73 en dan kun je grote kans ribben tellen?
En dat ook na ruim een jaar samen zijn geweestquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:53 schreef Californium het volgende:
nee hoorbelachelijk hoe die mensen je behandelen ..... alsof je een crimineel bent
thxquote:
Ik vind 1.73 groot genoeg.... Ik ben 5 cm groter dan gemiddeld en in de winkel kan ik makkelijk op de bovenste schap iets pakken.... meeste klanten kunnen dat nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
1.88m
Maar ribben tellen gaat goed bij mij ja
En ach, ik heb er geen last van. Lang en dun is eigenlijk best ideaal. Pas overal tussendoor en kan overal bij (hoogte)
[..]
En dat ook na ruim een jaar samen zijn geweest![]()
QFT.. ik had ook zoiets van wtf..? wat heb ik júllie misdaan... Lilian had me al eerder naar huis gestuurd (vorig jaar zomer) toen we op vakantie waren met het gezin, na 3 dagen... dus dit was voor mij definitief..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoorbelachelijk hoe die mensen je behandelen ..... alsof je een crimineel bent
Ik ben gewoon super trots.... alleen zakken al me broeken afquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, weer tijd voor Friends
Ga hard richting het einde
Kan me er iets bij voorstellen. Ja, zelfs ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
dus dit was voor mij definitief..
Daar heb ik soms ook last vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:02 schreef Californium het volgende:
Ik ben gewoon super trots.... alleen zakken al me broeken afFriends
jah.... seizoen 7 t/m 10.... Nu gaan we verder met seizoen 1quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen. Ja, zelfs ik
[..]
Daar heb ik soms ook last van
Hebben jullie Friends nou ook nog helemaal af gekeken?
Ik ben in het laatste deel van 9, en na 10 begin ik ook weer opnieuwquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.... seizoen 7 t/m 10.... Nu gaan we verder met seizoen 1
DVD's moet je downloaden, niet kopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
en nog een paar leuke dvds .. daar ging m'n geld haha
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
DVD's moet je downloaden, niet kopen![]()
Ik heb een heleboel goede films in de kast staan hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Met uitzondering van Friends natuurlijk
Ik ook, gedownload en gebrandquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel goede films in de kast staan hoor
gekocht dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, gedownload en gebrand
Friends wordt kut nu
Charlie
Neh, de hele verhaallijn rond Charlie is baggerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:31 schreef Californium het volgende:
[..]
gekocht dusmaar charlie is oke
Alleen hele goede dingen koop ik (series vooral), de rest download ik welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Films download ik meestal, want die kijk ik toch maar 1 keer.. cabaret koop ik en nu ook asterix en assepoester gekocht
Heb assepoester, Bambi en Alladin, verder de eerst 2 house seizoenen....Daar moeten er nog 2 bijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Films download ik meestal, want die kijk ik toch maar 1 keer.. cabaret koop ik en nu ook asterix en assepoester gekocht
alleen de originele assepoester die digitaal is bewerkt... de kleuren enzo danquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
heb nu ook assepoester 2 en assepoester terug in de tijd
oke...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar die anderen zijn ook in diezelfde stijl..
Ga natuurlijk niet naar vage assepoesters ofzo kijken
nicequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee ik ook niet.. wistt wel dat de kleine zeemeermin 2 er was..
Maar k ben er benieuwd na.. binnenkort maar eens kijken
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik doe het wel eens verkeerd![]()
ik weetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt ook lekker veel uit jou vanavond
Nopequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:32 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weetjij wel iest boeiends te vertellen
Nog 4 dagen en dan geen werk meer. Nog 2 weken en geen lern meer... dan ong. 1 week 'vakantie' en dan vliegenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope![]()
Dat het nog 11 dagen duurt voor ik vakantie heb?
ga ook afstuderen in het buitenland.... geloof me! dan heb je wat te regelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt wel goed
Ik wilde dat ik iets te regelen had![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
ga ook afstuderen in het buitenland.... geloof me! dan heb je wat te regelen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Is nog een beetje vroeg hè
Over een paar maanden maar eens doen
Dat jij nog niet in de Privé of de Weekend staatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:19 schreef Bootje84 het volgende:
ja Piet,
het blijft smullen met mij op een forum..
Je bent lekker bezigquote:
ikweet het... maarja aan de andere kant... 1 dagje vakantie in ze zomervakantie mag wel tochquote:
Helemaal niet ideaal, voel je teveel bot tijdens de seksquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
1.88m
Maar ribben tellen gaat goed bij mij ja
En ach, ik heb er geen last van. Lang en dun is eigenlijk best ideaal. Pas overal tussendoor en kan overal bij (hoogte)
ik merk het jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:19 schreef Bootje84 het volgende:
ja Piet,
het blijft smullen met mij op een forum..
Ja, uuhhquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal niet ideaal, voel je teveel bot tijdens de seks
Dus aankomen!!!.. die 5 kilo die jij scheelt met m'n ex zal vast niet veel verschil uitmakenquote:
Dat heb ik wel vaker hoor jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal niet ideaal, voel je teveel bot tijdens de seks
Zit net aan de chipsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus aankomen!!!.. die 5 kilo die jij scheelt met m'n ex zal vast niet veel verschil uitmaken
Is er al een datum dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit net aan de chips
Maar dan zal de meet toch uitgesteld moeten worden, zo snel gaat het niet![]()
Ik zou toch nog eerder gewoon zeggen: he ben je aan het sporten geslagen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
Veel proteines in nemen, dan kan je flink qua gewicht toenemen.. als je daarbij nog krachttraining doet.. dan zullen mensen het nog eens merken.. Eerder zeggen ze...Have you been working out?
Neh, maar ik neem aan dat dat binnen nu en 2 maanden is. Zo snel ben ik niet van het magere af hoorquote:
Jij begonquote:En jij zag me niet zitten, dus dat boeit me niet
Waarom werkt gewoon de hele dag achter de pc zitten en niet te gezond eten niet gewoon bij mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
Veel proteines in nemen, dan kan je flink qua gewicht toenemen.. als je daarbij nog krachttraining doet.. dan zullen mensen het nog eens merken.. Eerder zeggen ze...Have you been working out?
Welja, het ligt allemaal weer aan mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik had het over het algemeenJij maakt er weer wat persoonlijks van
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus aankomen!!!.. die 5 kilo die jij scheelt met m'n ex zal vast niet veel verschil uitmaken
Werkt ook niet bij mij, misschien komt het ook door het 3-5 keer in de week sportenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
Waarom werkt gewoon de hele dag achter de pc zitten en niet te gezond eten niet gewoon bij mij![]()
Heb er al bijna spijt vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar niet in de zin van 'jou en mij' ... had je me maar niet af moeten wijzen
Bedankt voor de tip dan maarquote:Dus het was gewoon een algemene tip aan jou
Tja, ik zat een tijd lang met buitenlandse studentes... dus dat hoorde ik dus vakerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou toch nog eerder gewoon zeggen: he ben je aan het sporten geslagen?
Hmm hoe zorg ik ervoor dat je er echt spijt van krijgtquote:
Graag gedaanquote:Bedankt voor de tip dan maar
In iedergeval een goed complimentquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:59 schreef PieterBas het volgende:
Tja, ik zat een tijd lang met buitenlandse studentes... dus dat hoorde ik dus vaker
Reageren op smsjes helpt misschienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm hoe zorg ik ervoor dat je er echt spijt van krijgt![]()
Maar ze stonden ook versteld, dat ik niet aan kon komen...met al dat eten wat ik at, zeker op de beruchte Wednesday Cake and Cream Night...quote:
Welke smsjes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Reageren op smsjes helpt misschien![]()
Oh, en ik ben heeel makkelijk jaloers te krijgen hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar ze stonden ook versteld, dat ik niet aan kon komen...met al dat eten wat ik at, zeker op de beruchte Wednesday Cake and Cream Night...![]()
Vrouwen die voor de mannen taart gingen bakken.. Daar zat je dan met 8 vrouwen en 2-3 mannen...
Hier hoor ik: Poing!, waarna een lieftallige dame roept: "SMS!"quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:ik heb um niet eens gezien
stom! haha..
Heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmmm.. zorg er dan maar voor dat G ook op de meet komt
Zeg dat wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]vast een leuk tafereel..
achja sommige mensen hebben dat geluk/pech.![]()
timing hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
Hier hoor ik: Poing!, waarna een lieftallige dame roept: "SMS!"![]()
![]()
quote:Heb er nu al zin in![]()
om kost te veel werk..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:15 schreef PieterBas het volgende:
Waarom SMS't hier eerder elkaar... Is de PM niet voldoende
* PieterBas wil ook smsjes
Niet als ik aan het werk benquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:15 schreef PieterBas het volgende:
Waarom SMS't hier eerder elkaar... Is de PM niet voldoende
Nu opeens spijt dat wij elkaars nummer niet hebben zeker. Dacht je gisteren heel anders overquote:* PieterBas wil ook smsjes
Duurde langer dan verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
timing hehebbwen we het net over smsjes.. en dan krijg je er ineens 1
Milou zou ook komenquote:dan komt het vast helemaal goed
check je PM maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
om kost te veel werk..
geef je nummer maar door
Ja, maar toen was de GHB nog niet uitgewerkt...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
Nu opeens spijt dat wij elkaars nummer niet hebben zeker. Dacht je gisteren heel anders over
[..]
Met GHB gaat het toch juist makkelijker meestal?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar toen was de GHB nog niet uitgewerkt...
Hij wil natuurlijk alleen smsjes van vrouwen hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
Nu opeens spijt dat wij elkaars nummer niet hebben zeker. Dacht je gisteren heel anders over
Niet zeuren!! je hebt niet altijd voorrang op allesquote:Duurde langer dan verwacht eigenlijk
Mij krijg je niet snel jaloers hoorquote:Milou zou ook komen(
)
quote:
Maar wist mijn telefoonnummer niet meer... en jij had de telefoon ergens verstopt, waar de zon niet schijnt...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Met GHB gaat het toch juist makkelijker meestal?
Ja, zo krijg ik nooit spijt natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet zeuren!! je hebt niet altijd voorrang op alles
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Mij krijg je niet snel jaloers hoor
maar zou wel erg gezellig zijn![]()
Mwahquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:21 schreef PieterBas het volgende:
Dit gaat een beetje de verkeerde kant op
Topatleet hè, allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
PB aan de drugs?dat ben ik niet van je gewend!
Hoe moet ik dan de Alpe d'Huez halen.. Op de 2 boterhammen met pindakaas en een glaasje melk..quote:
Dat heet.. 'hard to get spelen'quote:
Ik lees de bedoelingen tussen de zinnen door hequote:Zo bedoelde ik het ook niet
Als Milou er is, heb ik geen reden om jaloers op jullie te worden
Sukkels.. allemaalquote:Topatleet hè, allemaal hetzelfde![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan de Alpe d'Huez halen.. Op de 2 boterhammen met pindakaas en een glaasje melk..
En wat als iemand je nou voor is..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik lees de bedoelingen tussen de zinnen door he
Want jij gaat milou vol op de bek pakken?![]()
![]()
Werkt goedquote:
Als ik ja zeg komt iedereen, behalve Milouquote:Ik lees de bedoelingen tussen de zinnen door he
Want jij gaat milou vol op de bek pakken?![]()
![]()
Ach, de meet is meestal wel in de buurt van een spoorlijnquote:
Uhm.. ik snap je nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En wat als iemand je nou voor is..
quote:
Ik wacht rustig af ..quote:Als ik ja zeg komt iedereen, behalve Milou
Jij zei iets van dat Piles Milou vol op haar mond ging pakken.. maar wat als er nou iemand voor Piles haar vol op de mond pakt.. Dan moet ie nog steeds jaloers toe kijken.quote:
Ik heb nooit gezegd, dat ik het zou zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als hij mij voor is met Milou vol op de bek pakken
Jij bent in zoveel dingen goedquote:
Ramptoeristquote:Ik wacht rustig af ..
Maar andere mensen willen ook naar huis toe.. en het is ook niet leuk om de Zelfmoord van de week na te spelen..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
Ach, de meet is meestal wel in de buurt van een spoorlijn![]()
Ah, nee, das waarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd, dat ik het zou zijn
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:37 schreef PieterBas het volgende:
en het is ook niet leuk om de Zelfmoord van de week na te spelen..
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Jij bent in zoveel dingen goed
Zoals uhhh, of uhh. Nou ja, in heel veel dingen
Nee.. foto-toeristquote:Ramptoerist
Ik wil ook gewoon naar huis toe...quote:
TT heet niet voor niks.. I kissed a girl and I liked itquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Nee.. foto-toerist![]()
Ow en PB , ik snap um.. dacht al.. ik hem voor zijnhet zou kunnen
Bij mij ligt het eraan wie er komen en waar de meet gehouden wordtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon naar huis toe...
Maar die heeft Cali bedachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
TT heet niet voor niks.. I kissed a girl and I liked it
Weet ik weer meer als jullie zekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar die heeft Cali bedacht
zegt niks over Milou
Meer danquote:
Ja, zal wel weerquote:
Ik weet niet eens meer precies hoe of wat, maar we hebben het er over gehad geloof ikquote:MAar dat denk ik wel ja.. maar je geeft bij deze voldoende informatie
Als het Den Haag of Rotterdam wordt, kan ik altijd nog met andere vormen van OV.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij ligt het eraan wie er komen en waar de meet gehouden wordt![]()
Daarom: msn-logsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is sowieso wel eens langs gekomen in de SC.. maar dat is iets te lang geleden om te onthouden
OV wordt sowieso lastig voor mij met de meetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:48 schreef PieterBas het volgende:
Als het Den Haag of Rotterdam wordt, kan ik altijd nog met andere vormen van OV.
Dat is zeker waar..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij ligt het eraan wie er komen en waar de meet gehouden wordt![]()
En ik kan in beide plekken wel een slaapplek vinden.. maar of die veilig zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het Den Haag of Rotterdam wordt, kan ik altijd nog met andere vormen van OV.
Dat is vaak teveel zoek werkquote:
jij moet gewoon verhuizenquote:OV wordt sowieso lastig voor mij met de meet
En nee, niet alleen als ik er voor spring
Voor jou, of voor de gastheer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik kan in beide plekken wel een slaapplek vinden.. maar of die veilig zijn
Het was een voorzet voor een uitnodiging voor een logeeradres, maar helaasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
jij moet gewoon verhuizenEn idd met de auto komen, dan zit je niet aan tijden vast
Uhm dat is afhankelijk bij wie ik terecht komquote:
Als je wilt blijven pitten moet je het gewoon vragenquote:Het was een voorzet voor een uitnodiging voor een logeeradres, maar helaas
Is dat wel veilig voor Pilesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je wilt blijven pitten moet je het gewoon vragen
Eerst maar eens zien wanneer/waar/of die meet plaats gaat vindenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je wilt blijven pitten moet je het gewoon vragen
He .. ik ben soms een vrouw van de oude stempel.. dus Piles kennende..quote:
Das op zich een goede vraagquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wanneer/waar/of die meet plaats gaat vinden
Dus maak jij eens een mooie analyse van piles z'n meet site.. en kom met wat leuke dataquote:
Nou, ik probeer nog grappig te zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar dat duurt nog zo langMaar ide kunnen we wel vast vasthouden..
En je bent trouwens helemaal geen leuke smserMiss eerst maar wat drugs erin gooien
Wanneer bedoel je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Je bent toch vrij Piles.. dus je hebt alle tijd
Vanaf september kan ik zo'n beetje altijdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik zeg 20 september.. Hoewel ik dan wel 's-avonds een feestje moet houden
Precies, houden we dat als 'grote' meet. Maar eerder vind ik ook wel een ideequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar dat duurt nog zo langMaar ide kunnen we wel vast vasthouden..
Auwquote:En je bent trouwens helemaal geen leuke smserMiss eerst maar wat drugs erin gooien
Niet vrij?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:20 schreef Piles het volgende:
Wanneer bedoel je?
Straks om 7 uur gaat de wekker weer
Deze maand kan ik zowat altijd.. in sep loop ik weer stage, maar in het weeken dkan ik welquote:Vanaf september kan ik zo'n beetje altijd
Als ik het maar een week van te voren weet als het op zaterdag is
Jij bent nog erger!quote:Auw
Moet ik nog aan werken zekerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is je wel gelukt hoor![]()
Maar de snelheid he
quote:
We vinden wel een datumquote:Deze maand kan ik zowat altijd.. in sep loop ik weer stage, maar in het weeken dkan ik wel
quote:Jij bent nog erger!
quote:
Ik niet.. zij welquote:
Hehe je kan er gif op innemene hèquote:
Jepquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe je kan er gif op innemene hè
Dank, bijna de week door middenquote:
Maar ik werk helemaal nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:55 schreef Jipje het volgende:
Goedemorgen PB
We zitten allemaal hier:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk # 292
de midagen zijn er over het algemeen vrij rustig... vakantie enzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:09 schreef nicomart het volgende:
nee hoor.. ik heb m er niet gezien..
Het is daar ook dood. Daar heeft iedereen een vrije middag ofzo
Ik dacht heel even dat je naar het archief gingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan ga ik maar piles z'n hobby uitvoeren.. friends kijken..
heb wel ineens veel dvdsheb ze op een rijtje gezet
Oke.. veel voor mijn doen
Ja, dat krijg je als je aan het werk bentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
zucht. ik ben ff afwezig en het gaat weer over drugs, sex en piles...
ik heb weer veel gemist zie ik
Ja, sorryquote:
Zit je weer in mijn topic geschiedenis te kijkenquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik verlaag mij niet tot het punt dat ik je moet controlen.. dan zou onze relatie niks meer waard zijn
quote:
Maar dat betekend niet dat het niet van twee kanten mag komen hoorquote:
Arme wesp..quote:
In het algemeen zijn ze hier banger voor ons, dan wij voor hen.. Vind het ook maar irritante insecten. Heeft vaak genoeg mijn vakantie verpest. zit je te BBQ-en met je vrienden.. Kan je binnen 2 minuten naar binnen voor een wespen invasie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:13 schreef nicomart het volgende:
arm wesp? lieve wesp.. wepsen zijn eng
Volgens mij is dat heel simpel.. of je kan ze heel humaan doden.. Pot met jam open zetten in de tuin. Althans dat had ik ergens gelezen..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:17 schreef nicomart het volgende:
drom.. ze mogen bang zijn, maar laat ze dan lekker oprotten
Vetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:21 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij is dat heel simpel.. of je kan ze heel humaan doden.. Pot met jam open zetten in de tuin. Althans dat had ik ergens gelezen..
Slakken heb een betere dood.. zet een glas bier neer.. en drinken zich dood
Hielp ons in de tuin van het slakken probleem af.quote:
Net als een LP vroegahquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:18 schreef Cuegirllie het volgende:Cue was wat episodes kwijt.. he een dvd kan je ook omdraaien
Maar die konden dat altijd al!quote:
dual layers dvd's kunnen het ook altijd alquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die konden dat altijd al!
Maar het is wel handig als je weet het dual layers zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
dual layers dvd's kunnen het ook altijd al
Ja, als het goed is welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar het is wel handig als je weet het dual layers zijn
btw vraagje. kan elke dvd speler die standaard afspelen?
En ik maar denken dat ik precies de goede dvdspeler gekocht hadquote:
En je bent nog wel een kerel! Die moeten dat in 1x wetenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:30 schreef nicomart het volgende:
Volgens mij lul ik trouwens uit mijn nek. Dual layer dvd's hebben beide kanten zeg maar op de ene kant..
Dit zijn volgens mij gewoon speciale dvd's die je kan omdraaien. En zouden het dus ook moeten doen op elke speler.
ja een nu nog studenten kereltje.. weet je hoe teringduur die dual layer dingen zijn. Dat kon ik dus nooit betalenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En je bent nog wel een kerel! Die moeten dat in 1x weten
Of HD-DVD...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:36 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dual layer is twee lagen op 1 kant
Die LP style dingen noemen ze ook wel doubled sided single layer [of iets in die trant].
Enige wat je speler niet kan is Blue-Ray Cue. Ja, of je moet ook toevallig die optie erop hebben gekocht
Gelukkig wel ja...quote:
Precies. Prijzen zijn goed, maar de aftersales.. is echt vaak om te huilen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Boeiend wat de mediamarkt ervan vind
Nja, prijzen zijn ook alleen goed met aanbiedingen, daarbuiten zijn ze net zo duur als de rest.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies. Prijzen zijn goed, maar de aftersales.. is echt vaak om te huilen.
Dat is in het algemeen wel waar ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, prijzen zijn ook alleen goed met aanbiedingen, daarbuiten zijn ze net zo duur als de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |