quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:54 schreef Ringo het volgende:
Met als tragisch dieptepunt het "ongeluk" in Tsjernobyl, dat door linkse terreurbendes uit het Westen vakkundig in scène is gezet.
Och Groenlinks heeft wat uit te leggen om Duyvendak nog eens verkiesbaar te stellen. De PVV zal dit maar al te graag oprakelen tijdens de volgende verkiezing.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn toch helegaar geen verkiezingen nu? Alsof dit over een paar jaar nog een rol speelt? Denk het niet.
ik kan me niet goed voorstellen dat je echt zo dom bent als het lijkt met deze stelling...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:54 schreef Ringo het volgende:
. Met als tragisch dieptepunt het "ongeluk" in Tsjernobyl, dat door linkse terreurbendes uit het Westen vakkundig in scène is gezet. Met alle gevolgen vandien, maar dat boeide niet, het ging immers om "de goede zaak", nl. paniek zaaien onder de bevolking. Ja, daar hebben die linkse vossen handig een slaatje uit weten te slaan.
Het zou me overigens niets verbazen als Duyvendak ook bij het Tsjernobyl-debacle betrokken is geweest.
links. hypocriet tot op het bot. walgelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik kan me niet goed voorstellen dat je echt zo dom bent als het lijkt met deze stelling...
dus zit je maar te klooien en de boel op te fokken.. of het nou voor je eigen gein is of vanuit een vies soort extreemrechtse moraal..
maar hoe dan ook.... klooi vooral rustig door .... je zit de nobele rechtse gedachte finaal belachelijk te maken...
dronken weer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
links. hypocriet tot op het bot. walgelijk.
nee hoezo? jij misschien met je domme gelul?quote:
Ehh, "nobel rechts", kun je me even bijspijkeren?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:38 schreef Bluesdude het volgende:
...je zit de nobele rechtse gedachte finaal belachelijk te maken...
mooi dan kunnen we vast samen logisch even wat terugkijken..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoezo? jij misschien met je domme gelul?
bij nader inzien je hebt gelijk hiermee:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehh, "nobel rechts", kun je me even bijspijkeren?
ja hoaxen zijn alleen voor linkse mensen weggelegd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
mooi dan kunnen we vast samen logisch even wat terugkijken..
het ging om de complottheorie van Ringo.....
dat Tjernobyl een complot was van westerse miljeutypes...
Daar kan jij toch ook niet serieus nemen.... ?
okee.. je bent het dus met me eens dat deze complottheorie een hoax is ...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja hoaxen zijn alleen voor linkse mensen weggelegd.
Ik ga hiervan in elk geval niet minder op GL stemmen, en wat ik zoal aan GL-stemmers ken verwacht ik ook niet dat ze hierom GL voortaan mijden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:41 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat de GroenLinks kiezer er geen moment van wakker ligt en hier veel sympathiestemmen door krijgt. Zo werkt dat doorgaans. Maar dat is verder helemaal niet belangrij.
Nou ja, mensen moeten stemmen op wie ze willen, dan zullen we wel zien of hij al dan niet herkozen wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:08 schreef Ziggenmufter het volgende:
GroenLinks zet zich nu te ook kijk als een broeinest van georganiseerde misdaad. Dat er nog mensen zijn die op deze schofterige partij stemmen, is nog het meest zorgelijk.
Linksmensen die de wet breken om politieke redenen menen altijd dat dat okay is omdat ze denken het morele gelijk aan hun kant te hebben. Zeer irritant.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten veel meer moeite hebben met het gehuichel van de rechtse kabinetten rond dit soort thema's, alle schimmige spelletjes en leugens, toen kernenergie, nu de oorlog in Irak, dan een dergelijke inbraak. Dat toonde juist aan hoe we werden bedonderd.
De terrorist Mohammed B. is voor minder veroordeeld.quote:Wie is Wijnand Duyvendak eigenlijk?
geenstijl.nl
Blijf je afvragen wie die Wijnand Duyvendak eigenlijk is. Want hij is een RaRa-activist, een terrorist, een inbreker, een bommenlegger, een linkse hooligan, aanhanger gewapend verzet, antiparlementair, een Rara-kopstuk volgens de BVD. Hij is op zijn minst moreel verantwoordelijk voor de aanslag op Aad Kosto vanwege het asielbeleid. Hij is getrouwd met een hardcore mede-activiste. Hij heeft een strafblad en heeft in de gevangenis gezeten vanwege een inbraak bij een militair complex. Hij is volgens politiedocumenten een kopstuk van de RaRa. Hij was de grote strateeg, hij ontwikkelde de 'slapende cellen' bij linkse terreurorganisaties.
En het is meer dan fucking ongelofelijk dat Duyvendak na al deze zaken nog gewoon in de politiek zit. Sam Pormes is voor minder de laan uit gestuurd. Hij heeft zich vast- en ingemanipuleerd bij GL. Ondanks zijn afkeer van geheime diensten wordt hij zelf gekscherend de 'Aivd-er' genoemd binnen zijn partij. Hij heeft weetjes over alles en iedereen. Duyvendak is een gevaarlijk mannetje. Hij wordt 'strontchagrijnig' als je over zijn RaRa-verleden begint. Zie je hem? Kom je hem tegen? Blijf goedverdoemme vragen stellen over zijn terrorisme. Maar pas op, hij kan elk moment opnieuw exploderen. Duyvendak is en blijft een slapende cel.
En de in permanente staat van verontwaardiging verkerende Halsema blijft hardnekkig doorgaan met anderen de maat te nemen wat betreft morele zaken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:24 schreef DennisMoore het volgende:
GroenLinks was uiteraard op de hoogte.
Moreel verwerpelijke partij.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:24 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Mugshot Wijnand Duyvendak, terrorist
Zo Anton Johan Wijnand Duyvendak. Die viral voor je onthullende boekje pakt even helemaal verkeerd uit. Guerilla Marketing moet je ook overlaten aan mensen die er verstand van hebben. Meneer Wijnand D. was van plan om op 20 augustus zijn levenswerk te presenteren in de Openbare Bibliotheek van Amsterdam. Maar dat gaat niet door, kunnen wij u nu al vertellen. Allerhande grapjassen doen natuurlijk bommeldingen en meer van dat soort ongein. U weet wel; SIM-kaart uit je telefoon halen, en ff bellen met omfloerste RaRa-stem. Zo flauw zijn wij uiteraard niet. Wij wachten geduldig af tot hij opstapt. Dahaag Duyvendak. Einde oefening. Je houdbaarheidsdatum is verlopen. Je bent varkensvoer geworden. Hell, we doen er gewoon een linkje naar Stan de Jong bij.
Jij vindt de moord op Theo van Gogh minder erg dan een inbraak?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:32 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
De terrorist Mohammed B. is voor minder veroordeeld.
Alles is geoorloofd om iedereen maar mileuwetten door de strot te duwen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:24 schreef DennisMoore het volgende:
GroenLinks was uiteraard op de hoogte.
Ja, en we weten allemaal dat je van kernenergie een waterhoofd krijgt, en zesvingerige ledematen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alles is geoorloofd om iedereen maar mileuwetten door de strot te duwen.
Vreemd zeg, in Nederland staan er ook een aantal maar daar heb ik zoiets nooit gezien?quote:
Dat vind je jammer ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:49 schreef axis303 het volgende:
[..]
Vreemd zeg, in Nederland staan er ook een aantal maar daar heb ik zoiets nooit gezien?
quote:Het boek van Wijnand Duyvendak ligt bij de drukker. Het boek is pas beschikbaar bij de presentatie op 20 augustus a.s. in de nieuwe Openbare Bibliotheek te Amsterdam. Wij hechten er aan dat iedereen eerst het boek leest, en met name de verantwoordingspassages, om daarna volop het debat te kunnen voeren.
niet vanwege gs zozeer. wel vanwege het feit dat er iets heel erg hard aan het stinken is in politiek nederland. femke kan zich wassen wat ze wil, maar ze blijft een vieze lucht houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:03 schreef SCH het volgende:
Niks nu. Denk je nou echt dat er iets gaat veranderen omdat GeenStijl een beetje campagne voert?
Stenigen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
"wat nu?"
Welnee. Die wordt over een tijdje gewoon naar Europa verscheept om daar mileuonzin te verkondigen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:06 schreef Hexagon het volgende:
Duyvendak heeft zich iig onmogelijk gemaakt voor verdere belangrijke functies
News travels fast.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:03 schreef SCH het volgende:
Niks nu. Denk je nou echt dat er iets gaat veranderen omdat GeenStijl een beetje campagne voert?
Inderdaad. Persvrijheid is een groot goed in Nederland. Maar niet als het gaat om linkse partijtjes. Dan zijn embargo's ineens belangrijker. Dan kunnen de klokkenluiders van het net even niet gebruikt worden. Maar als een of andere vrouwenmepper Graus of een scheepje wat walvissen wegharpoeneert in het geding zijn dan mogen de persmuskieten -terecht- er als de kippen bij zijn.quote:
Misleidend..kan ook een zwaartekracht-ziekte zijn!quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:47 schreef Nasi het volgende:
[..]
Misleidend..kan ook een zwaartekracht-ziekte zijn!
Jezus, wat een gehuil. Ga jezelf verschonen man.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad. Persvrijheid is een groot goed in Nederland. Maar niet als het gaat om linkse partijtjes. Dan zijn embargo's ineens belangrijker. Dan kunnen de klokkenluiders van het net even niet gebruikt worden. Maar als een of andere vrouwenmepper Graus of een scheepje wat walvissen wegharpoeneert in het geding zijn dan mogen de persmuskieten -terecht- er als de kippen bij zijn.
Walgelijke hypocrisie. De Linkse Kerk heeft het als reclameproduct.
En daarna vierendelen met lichaamsdelen verspreid in elke hoek van het land....quote:
Neem nog een sherry ome Kees.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:14 schreef Ziggenmufter het volgende:
Linkse terreur moet gewoon met wortel en tak worden uitgeroeid. Decennialang is Nederland gegijzeld door de linkserikken die ons vertelden wat goed en fout was. Maar nu is het afgelopen met dat tuig.
Das ook een manier om jou onwelgevallige zaken op te lossen. Vooral niet ingaan op de ander en wegwuiven. Ken je het plaatje van Wilders die uitgebreid zit te gapen in de Tweede Kamer, zonder een gedegen weerwoord te geven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, wat een gehuil. Ga jezelf verschonen man.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:14 schreef Ziggenmufter het volgende:
Linkse terreur moet gewoon met wortel en tak worden uitgeroeid. Decennialang is Nederland gegijzeld door de linkserikken die ons vertelden wat goed en fout was. Maar nu is het afgelopen met dat tuig.
Weerwoord op loos geblaat en holle kreten? Kom eerst eens met argumenten in plaats van dat 'linkse kerk'-gehuilquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das ook een manier om jou onwelgevallige zaken op te lossen. Vooral niet ingaan op de ander en wegwuiven. Ken je het plaatje van Wilders die uitgebreid zit te gapen in de Tweede Kamer, zonder een gedegen weerwoord te geven.
Jij bent precies zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |