Sjonge, maar dat gebeurt in feite toch al door het plaatsen van youtube links naar videoclips e.d. Die kan ik ook zo op mn Ipod zetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, daar moet je betalen. Als je niet wil betalen, moet je hier niet gaan schooien, lees de Policy ook maar eens:
[..]
Je hebt gelijk, 99% doet het en het is niets afschuwelijks want als je voor AL je muziek zou betalen had je waarschijnlijk al een hogere schuld dan iemand die net een pilotenopleiding heeft afgerond.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:10 schreef Irresponsible het volgende:
[..]
Sjonge, maar dat gebeurt in feite toch al door het plaatsen van youtube links naar videoclips e.d. Die kan ik ook zo op mn Ipod zetten.
Als t hier niet mag, dan mag t niet. Maar laten we nou niet gaan doen alsof ik echt iets afschuwelijks vraag, 99% hier download, t is nou eenmaal normaal geworden
Dit is inderdaad wel een lekker nummerquote:
Heeft ze weer es geld nodig?quote:
4 juni 2007quote:
Niet zo eigenwijs doen. Dit nummer wordt binnenkort uitgebracht als singlequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:00 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
4 juni 2007
dank je wel voor dit NIEUWE nummer
Neeeeee, laat dat nummer gewoon zijn... Waarom doen ze dat? Gebrek aan inspiratie?quote:
Omdat het de bedoeling is hier goede nummers te tippen en geen bagger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:29 schreef De Wouzeraar het volgende:
En waarom was deze nog niet gepost?
Nee joh, die is leuk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Omdat het de bedoeling is hier goede nummers te tippen en geen bagger.
Totaal niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef Duvel86 het volgende:
MGMT - Electric Feel
weet niet of ie echt nieuw is..ik hoop t.
De originele clip is uitgebracht op 29 mei 2008quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef Duvel86 het volgende:
MGMT - Electric Feel
weet niet of ie echt nieuw is..ik hoop t.
Deze mag er ook weze:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:55 schreef northernlight81 het volgende:
Tom Jones - Give a little love![]()
Die is beter. Ik hoorde die op de radio, maar onthield niet meer hoe hij heette. Dacht dat Give a little love de nieuwe single werd, maar dat zal deze wel worden (en terecht).quote:
Klinkt heel lekkerquote:Op maandag 3 november 2008 20:03 schreef jorisvo het volgende:
quote:Magic” is the Stargate (Rihanna, Beyonce, Jay-Z, Cher, Janet Jackson, Leona Lewis, the list goes on and on, shiiiit!) produced demo/first-single hopeful that is thought to appear on Justin Timberlake’s upcoming album. According to the MP3 file, JT’s next album might be titled Mr. Timberlake.
Nothing is official though, I’m just passing on some hearsay.
Anyway, onto the track. It’s absolutely fantastic. New or old, this is how Justin Timberlake should sound like. There is one thing that stands out — the lyrics. They’re obviously meant to be sung by a female. That, or this is Justin Timberlake’s very fashionable way of coming out.
So let me start this rumor — Justin Timerlake wrote this song and co-produced it with the Stargate team and the song is meant for someone like Rihanna or Britney Spears.
Mooi dat bij Justin Timberlake zo duidelijk Michael Jckson invloeden te horen zijn, maar dat het toch eigentijds is. Vind deze plaat niet zo, ben die hele Timberland ook beu.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:53 schreef Cybart het volgende:
Brand New Justin Timberlake - Magic
waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd in de vorm van Rihanna of Britney verkrijgbaar
[..]
Wanneer gaan ze eens kappen met die fucking auto-tune?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:59 schreef Mr_DG het volgende:
Nieuwe Kanye West, beetje apart maar wel lekker
Ik vind t wel tofquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze eens kappen met die fucking auto-tune?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:30 schreef lauraah01 het volgende:
[..]
Geef es wat voorbeelden? Kan me niet zo snel een nummer herinneren
Ook een kattengejank voorbeeld:quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:39 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Dus niet slechts 2 maar 10 (!) jaar is dit nu al aan de gang.
Verkrachting der origineel..quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Cool_Runner het volgende:
M25 - Better off alone
http://www.dancerecords.com/player/player.php?id=244861
Niet echt nieuw. Wel leuk.
OMGquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:30 schreef lauraah01 het volgende:
[..]
Geef es wat voorbeelden? Kan me niet zo snel een nummer herinneren
SPOILERCause nobody likes rock anymore!
Wat een kutnummer zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |