Say Yeah van Wizquote:
Smaken verschillen maar je zou gelijk kunnen hebben...quote:
Het is nu de megahit bij 3fm en ik was het al zat na 1 dagquote:Op dinsdag 11 november 2008 04:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Smaken verschillen maar je zou gelijk kunnen hebben...
Je zou gelijk kunnen hebben, Boyfriend is voor jou TheZapster...quote:Op dinsdag 11 november 2008 04:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is nu de megahit bij 3fm en ik was het al zat na 1 dag
Bedanktquote:Op dinsdag 11 november 2008 05:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je zou gelijk kunnen hebben, Boyfriend is voor jou TheZapster...![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 05:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan is deze voor jou ilona![]()
Dat jij maar mijn rock 'n roll train mag zijn![]()
spuit11quote:
Het origineel natuurlijk .quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:33 schreef Cybart het volgende:
hmmmmmm:
Welke versie is er beter?
het orgineel:
of de cover:
dan was z'n vorige single toch een stuk beter te pruimenquote:Op maandag 24 november 2008 17:57 schreef shiNinG_staR het volgende:Robin Thicke
met
The Sweetest Love
Slick: enorm. Maar toch lekker, zoals al zijn nummers
de video is uitquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:38 schreef Cybart het volgende:
Hij werd al eerder getipt door Marble,en dit wordt zn nieuwe single!
Move over Michael Buble:
Leon Jackson - Creative
Holy shit, wat een vet nummer.quote:
Ja vind ik dus ook..quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat nummer van Dio is op de een of andere manier echt tof
En tevens Christmas #1 in de UK. Op nummer staat trouwens Jeff Buckley, met - naar ik mag aannemen - hetzelfde nummer. En op #36 staat nog een keer Hallelujah, maar dan door Leonard Cohen.quote:
erg lekker nummer inderdaad, alleen op 15 oktober al getiptquote:Op zondag 28 december 2008 15:34 schreef jorisvo het volgende:
dit nummer is volgens mij al vet oud maar hij is echt zoo vet
was deze week superclip op tmf lees ik net
Eerste keer luisteren vond ik hem helemaal niks.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]. Dit gaat dé wereldhit van 2009 worden. De nieuwe Since U Been Gone.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:01 schreef bonzai-bart het volgende:
Sorry als sommige al eerder zijn geplaatst/ niet super nieuw meer zijn.
Wat is het verschil?quote:
Oeps, sorry. Ik had nog even snel het topic doorgescrolled, maar deze niet opgemerkt.quote:
Hij lijkt echt énorm op SUBG, maar ach, het klinkt catchy en vrolijk, dus who caresquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eerste keer luisteren vond ik hem helemaal niks.
2e keer vond ik hem ok worden..
Nu ben ik verslaafd![]()
Toffe plaat, vond die intro al vet op het album. Coole clip ook.quote:
Zo'n lief liedjequote:
Dit is de nieuwe single in Australië / Nieuw-Zeeland volgens mij?quote:
Goeie band. Wel eens live zien optreden in kleine zaaltjes. Hopelijk breken ze door.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:43 schreef Terreros85 het volgende:
Stud Muffins, afgelopen week bij DWDD:
DIt nummer is gratis te downloaden bij 3FM
Dit liedje kun je nu wel vergetenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef Timo20 het volgende:
Hoppaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In de VS / Europa werd de derde single toch "Lovegame"? ... ik las iig een maand terug dat de video daarvoor begin januari werd opgenomen.
Die is al van 2007, en de re-release daarvan was ook al bijna een jaar geleden. Ik geloof niet dat die nog telt...quote:
Ga nu meteen het album downloaden om te kijken of de rest ook zo tof is, bedanktquote:
Zet er even bij dat het rock is in het vervolg, dan hoef ik het niet aan te klikken.quote:
Als je dat al rock noemt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Zet er even bij dat het rock is in het vervolg, dan hoef ik het niet aan te klikken.
yep album is helemaal tof.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga nu meteen het album downloaden om te kijken of de rest ook zo tof is, bedankt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Black Eyed Peas - Boom Boom Pow
Op Youtube overal verwijderd
Hopelijk doen ze wat aan die gebruikte presets voor de beat, of nouja voor alles eigenlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Klinkt goedquote:
Oh ik hoorde hem vanmorgen voor de eerste keer, ik ben weer eens laat..quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Staat sinds deze week in de top 40, en in Amerika staat ie al maanden in de hitlijstmaar dat maakt niet uit, het blijft een heerlijk nummer
Ja, hoorde hem vanochtend op 3FM..quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Vet nummer inderdaad!quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:21 schreef Crane het volgende:
Al een paar maandjes oud maar volgens mij nieuw in Nederland.
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:25 schreef donroyco het volgende:
Over de nieuwheid van nummers mag in een ander topic gediscussieerd worden, daar is dit topic niet voor bedoeld
Beste nummer van haar albumquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:23 schreef ItaloDancer het volgende:
Eindelijk de videoclip voor dit nummer![]()
Nah dan ook maar even de volgende single:quote:
Lopen we in NL zo achter? Right round staat hier nog niet eens in de tipparade.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:54 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nah dan ook maar even de volgende single:
Een beetje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Lopen we in NL zo achter? Right round staat hier nog niet eens in de tipparade.
Ah, dus Flo Rida gaat de Lil' Wayne-tactiek toepassen: zoveel mogelijk uitbrengen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Een beetje.
Maar Right Round is in de VS ook nog niet erg lang uit... zes weken ofzo.
Eind van de maand komt zijn album uit dus promotietechnisch is het heel slimquote:Op zondag 15 maart 2009 20:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Ah, dus Flo Rida gaat de Lil' Wayne-tactiek toepassen: zoveel mogelijk uitbrengen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |