Haha, geweldigquote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef PBateman1978 het volgende:
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/50567a93.wmv
Uitgebreide Kijk van de Kromme van vandaag.
Nesu speelde echt een goede wedstrijd inderdaad. Hopelijk houdt hij deze lijn vast.quote:Op maandag 15 september 2008 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Stuk uit de column van Willem in het AD :
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er toch 4 in totaal, 3 van die rode kaart, en 1 voor 2 keer geel.quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef thaduck het volgende:
[..]
3 wedstrijden, en de laatste vorig jaar tegen Grunn gemist. Dit jaar PSV en Grunn moeten laten gaan. Maakt 3. Ofwel, hij kan spelen als ik het zo lees.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha, geweldig!
Geeft ie iedere week op deze manier uitleg na een wedstrijd?
? Hoe kan dat dan? Hij heeft een gele kaart en een directe rode gehad in één wedstrijd? (ik ben het ff kwijt nu...)quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn er toch 4 in totaal, 3 van die rode kaart, en 1 voor 2 keer geel.
Doet dus vrijdag nog niet mee.
[..]
Hij kreeg 2 keer geel uit tegen De Graafschap, en omdat ie toen bleef protesteren ook nog eens direct rood.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]
? Hoe kan dat dan? Hij heeft een gele kaart en een directe rode gehad in één wedstrijd? (ik ben het ff kwijt nu...)
Top.. Zal het in de gaten houden.quote:
Als ik 't niet vergeet zal ik elke maandagavond een link in dit topic pleuren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Top.. Zal het in de gaten houden.
Het is altijd leuk om naar Willem te luisteren.
Ik zal het wel verdrongen hebben.... Maar om (zeer waarschijnlijk hetzeflde als toen) te reageren: Wat is dat nou weer voor iets belachelijks, sinds wanneer staat er op protesteren direct rood met drie wedstrijden schorsing. Hij is de captain; ik ben er vrij zeker van dat er dit weekend geen één captain is van elk team dat niet heeft geprotesteerd tegen een beslissing van de scheidsrechter....quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij kreeg 2 keer geel uit tegen De Graafschap, en omdat ie toen bleef protesteren ook nog eens direct rood.
Het ligt er natuurlijk aan wat er is gezegt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik zal het wel verdrongen hebben.... Maar om (zeer waarschijnlijk hetzeflde als toen) te reageren: Wat is dat nou weer voor iets belachelijks, sinds wanneer staat er op protesteren direct rood met drie wedstrijden schorsing. Hij is de captain; ik ben er vrij zeker van dat er dit weekend geen één captain is van elk team dat niet heeft geprotesteerd tegen een beslissing van de scheidsrechter....
Vuile tyfus hond natuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan wat er is gezegt.
Nee, daar krijg je er maar twee voor. En voor kankerneger krijg je er vijf. Het zal er dus zo'n beetje tussenin gezeten hebbenquote:
Natuurlijk .. hij kreeg vier wedstrijden totaal .... 1 vorig seizoen en de eerste drie van dit seizoenquote:
Speelde hij wederom op het middenveld? Terug naar de plek waar hij bij DOVO vaker speelde dan in dat geval.quote:Op zondag 21 september 2008 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Wormgoor viel niet op, maar ook niet uit de toon.
Dekkingsfout van Willem II die handig gecreeerd werd door Utrecht. Ingestudeerd balletje. Weinig aan af te dingen, gewoon effectiefquote:Op zondag 21 september 2008 12:30 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond de corner waaruit gescoord werd erg goed; je zag dat een utrecht speler (weet even niet wie) de hele verdediging opentrok door naar de corner toe te rennen. Hierdoor kreeg Keller de ruimte om goed te koppen.
Eerste helft was ok, tweede helft heb ik me kapot lopen ergeren aan het spel. Ging ondanks de overwinnng niet met een goed gevoel weg, want dit Utrecht kan volgens mij veel beter; ik hoop dat ze dat binnenkort (donderdag) laten zien, want ze zullen wel moeten.
Max. 800 neem ik aan.quote:Op zondag 21 september 2008 16:49 schreef denthemen het volgende:
Met hoeveel man komen jullie Donderdag nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |