Toch niet een heel beschamend moment, of wel?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:08 schreef Strooper het volgende:
Toen mijn moeder een aantal jaar geleden jarig was vond ze het leuk om die dag de telefoon op te nemen met: 'Met de jarige'. Op een gegeven moment word er weer gebeld en neemt ze de telefoon op: 'Met de jarige'. Bleek het een man te zijn waarmee ze een paar dagen daarvoor een auto-ongelukje had gehad en waarmee er verzekeringstechnisch nog wat geregeld moest worden..
Dat had ik vorige week dus ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Laatst met hardlopen dacht ik even vakkundig mijn neus te legen maar had (uiteraard) niet de fietser achter mij zien aankomen. Gelukkig kwam het op z'n wiel en niet een half metertje hoger
Herkenbaar, altijd een drama.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
gister in de kroeg, enorme stapel jassen, en ik zag mijne niet meer.
Hing hij nog aan het hangertje
Ik zou het ook erg beschamend vinden als je je audio-apparatuur vult met Euro Loodvrijquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef djbambam het volgende:
Al bellend een benzinestation oprijden, uitstappen, slang pakken en mn audio vol met euroloodvrij gooien....heb een diesel.....gelukkig kwam ik erachter zonder een meter gereden te hebben dus anwb gebeld en die hebben de boel leeggepompt. Dom is het wel.
Dat gebeurt op m'n werk zo vaakquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef djbambam het volgende:
Al bellend een benzinestation oprijden, uitstappen, slang pakken en mn audio vol met euroloodvrij gooien....heb een diesel.....gelukkig kwam ik erachter zonder een meter gereden te hebben dus anwb gebeld en die hebben de boel leeggepompt. Dom is het wel.
Mij ontgaat de logica hierquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Aotearoa het volgende:
Ik zat vroeger op voetbal en wij droegen blauw met witte shirtjes. We hadden een thuiswedstrijd en de tegenstander had precies dezelfde shirtjes, dus wij gingen in ons gele uit-tenue spelen.
Bij amateurs is dit altijd zo. Behalve bij het standaardteam.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:13 schreef Aotearoa het volgende:
Zij hadden hun uitshirts niet bij zich.
Meisjesvoetbal is niet zo professioneel :p
Herkenbaar, 's ochtends opstaan, glaasje water inschenken, drinken, er halverwege wel klaar mee zijn en hop! de rest in de prullenbak.. En dan 2 sec. later; "echt... hoezo deed ik dat nou weer.".. En het gebeurt me nog regelmatig ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:47 schreef Yurithemaster het volgende:
had ooit eens een beker water maar had geen zin meer in het laatste restje dus doe de prullenbak open en giet het zo de prullenbak in![]()
Was in de winter onderweg naar huis van het cafe en voel halverwege in me jaszakken, niks kut handschoenen verloren is gvd al de 3de keer . tot ik naar mijn handen keek en konstateerde dat ik ze al aan had
Alleen als je dat doet wanneer je een date thuis hebt, wat mij wel eens gebeurt isquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Telt het openen van een wijnfles met zo'n opener ook, en er pas later achter komen dat het een schroefdop was?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Aotearoa het volgende:
Ik zat vroeger op voetbal en wij droegen blauw met witte shirtjes. We hadden een thuiswedstrijd en de tegenstander had precies dezelfde shirtjes, dus wij gingen in ons gele uit-tenue spelen.
Toen de wedstrijd klaar was zag ik een hele grote groep blauw met witte shirtjes in positie klaarstaan voor een teamfoto. Ik dacht niet na en rende keihard naar die groep en ging om twee meisjes hangen toen de foto werd gemaakt.
Iedereen keek me echt aan van wtffffen toen pas realiseerde ik me dat het mijn team helemaal niet was
Hahaha geweldig!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:38 schreef Alcatraz het volgende:
Ik met m'n ma in de Ikea. Ik had wat van die kleine kussentjes gezien. Maar er lagen alleen blauwe en gele en nog één verdwaalde zwarte. Dus ik zeg al dat ik liever wat van die zwarte zou willen hebben. Wij zoeken, nergens te vinden. Tien minuten later wijst m'n ma ineens in de richting van een Surinaams stel, dat net opkeek, en roept in al haar naïviteit: "Oh, daar staan die zwarte!"Ik snel doorlopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |