abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67914572
Toen mijn moeder een aantal jaar geleden jarig was vond ze het leuk om die dag de telefoon op te nemen met: 'Met de jarige'. Op een gegeven moment word er weer gebeld en neemt ze de telefoon op: 'Met de jarige'. Bleek het een man te zijn waarmee ze een paar dagen daarvoor een auto-ongelukje had gehad en waarmee er verzekeringstechnisch nog wat geregeld moest worden..
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_67918552
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 00:08 schreef Strooper het volgende:
Toen mijn moeder een aantal jaar geleden jarig was vond ze het leuk om die dag de telefoon op te nemen met: 'Met de jarige'. Op een gegeven moment word er weer gebeld en neemt ze de telefoon op: 'Met de jarige'. Bleek het een man te zijn waarmee ze een paar dagen daarvoor een auto-ongelukje had gehad en waarmee er verzekeringstechnisch nog wat geregeld moest worden..
Toch niet een heel beschamend moment, of wel?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_67922133
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Laatst met hardlopen dacht ik even vakkundig mijn neus te legen maar had (uiteraard) niet de fietser achter mij zien aankomen. Gelukkig kwam het op z'n wiel en niet een half metertje hoger
Dat had ik vorige week dus ook.
Ik zat op de brommer en wilde een wielrenner inhalen.
Op het moment dat ik inhaalde, roggelde hij opzij.. mijn kant op dus.
Gelukkig ging het rakelings langs mij.

En ohja, je portemonnee vergeten als je boodschappen moet doen.
Kan je 7km terug rijden naar huis om je portemonnee te halen.
En dan vervolgens in de supermarkt ontdekken dat je geen contant geld bij je heb, en je pinpas nog thuis ligt.
Life is Music
  zaterdag 11 april 2009 @ 13:59:11 #259
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_67922939
gister in de kroeg, enorme stapel jassen, en ik zag mijne niet meer.
Hing hij nog aan het hangertje
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_67924781
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
gister in de kroeg, enorme stapel jassen, en ik zag mijne niet meer.
Hing hij nog aan het hangertje
Herkenbaar, altijd een drama.
Zeker als je vroeg in de kroeg komt, en als eerste je jas ophangt.
Life is Music
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:29:45 #261
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_67927759
Ben nu dit topic aan het lezen, en liep net langs mijn bed en stap ik een plas water?! Kijk ik, ligt er een enorme plas water onder en naast mijn bed.. 1.5 Literfles die om was gevallen leuk voor de electronica onder mijn bed ook!
pi_67930958
vorige week op het werk moest ik ontzettend dringend plassen. Ik dus snel naar de wc en ik zat net lekker.......ging opeens de deur open en stond de poetsvrouw daar Foutje!!
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_67933491
Tijd geleden hadden ze een keer een kruispunt opengebroken waar ik altijd langs fiets,maar het was altijd mogelijk gemaakt dat je toch via het opengebroken fietspad kon rijden. Ik dus op een dag achter iemand fietsen, zie ik hem afwijken en via de straat omrijden. Ik dacht: "Wtf... waarom doet hij dat nou weer ?"
Dus ik rij zo rustig door over het zand , zie ik opeens een grote houten plank uit de grond steken, dus ik shit keihard remmen met een mooi piepend effect. Die gast voor me kijkt zo om en lachen, ik omrijden.
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:57:35 #264
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_67935617
Zo gelachen hier, dus dan ook maar een bijdrage

Laatst fietste ik in Groningen op een plek waar het fietspad was afgebakend met hoge stoepranden. Al mijn aandacht ging uit naar een uitgebrand appartement in een flat links..waardoor ik de knik in het fietspad voor me niet zag.... Remmen kon niet meer, ik stuurde naar rechts waarop mijn fiets heel hard omklapte op de stoeprand en ik in een gemeenteplantsoen met nat zwart zand belande. Ik zat helemaal onder de rotzooi, bloedlip etc.

Waarom is dit erg? Nou ik was te laat voor een tentamen en mocht dus zo zwart als een neger dwars door een grote overvolle tentamenhal op zoek naar een leeg plekje, door iedereen nagestaard.
pi_67935965
Op goede vrijdag naar het stadsdeelkantoor gaan.

In het ziekenhuis in de lift stappen en naar een etage willen waar ik al was.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 11 april 2009 @ 22:38:13 #266
159761 Arn0
Abbey Road
pi_67936669
Aantal jaar geleden zat ik in de les, en de bel ging maar de leerkracht zei dat we tijdens de pauze nog les kregen omdat we teveel gepraat hadden tijdens de les, en ik was het daar natuurlijk niet mee eens. Dus ik heel stoer al mijn boeken en pennenzak in mijn boekentas gegooid, boekentas op mijn rug gedaan en heel demonstratief stap ik naar de deur totdat iemand zegt: "Ehh Arno, waarom neem je je boekentas mee? We hebben hier nog les hoor!"

Daar ging mijn stoer, rebels moment
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_67938730
misschien heb ik het al een keer verteld maar dat weet ik niet zeker .. Maar het volgende overkwam mij eens . Ik had een sliert toilet papier achter me hangen op de brommer ik was toen 16 Over het pontje over het ij, vertelde een dame dat ik die sliert achter me had hangen .. Men ik wilde toen dat ik dood was
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_71669615
Als 14 jarig bakvisje ging ik een rondje skaten bij mijn ouderlijk huis. Voor het eerst zonder bescherming, want dat was stoer... In de verte zag ik een groepje scooter dudes aankomen, en jongens vond ik toen reuze interessant. Dus ik deed nog meer m'n best om heel tof en goed te skaten En op het moment dat ze langs mij reden ging ik op m'n plaat En ik was echt nog nooit gevallen

En ze bleven nog heel even stil staan en lachen en toen reden ze door
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:45:49 #269
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_71669817
hier moet ik gepost hebben.
Feyenoord Rotterdam
pi_71670065
We waren gisteren bezig met een schoonmaakklus met een man of vier (en een aantal Marokkanen die tafels en stoelen aan het sjouwen waren) op een school en mijn mok koffieglipte uit mijn hand en mijn broek zat helemaal onder
Daarna deed ik meteen mijn telefoon uit mijn broekzak zodat hij niet nat zou worden. Hij was laatst namelijk al een keertje verzopen en toen duurde het twee weken voordat de batterij het weer fatsoenlijk deed. Toen we klaar waren met de klus vertrokken met de bus van het werk naar de zaak. We zaten in Einhoven en dat is bijna een uur rijden vanuit de zaak zelf. Na vijf minuten kwam ik erachter dat ik mijn telefoon was vergeten. Niemand had hem ook meegenomen. Ik vroeg aan de leidinggevende die reed of hij kon omdraaien, maar dat wilde hij niet. Het zou teveel tijd kosten en hij had al een afspraak vanavond. We zouden pas zaterdag weer terugkomen.
Ik pissig op hem en toen we op de zaak kwamen liet hij mijn telefoon zien Alle vier lachten ze me keihard uit
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71670326
tvp, komt nog wel een verhaaltje van mijn kant
niet meer
pi_71675711
Ik woonde een jaartje in Nieuw-Zeeland en moest toch echt eens naar de kapper. Omdat ik geen geld had, besloot ik eerst eens wat kappers te bellen voor een prijsindicatie. Ik wilde graag de puntjes laten knippen (=trim) en m'n haar laten fohnen (=blowdry).

Bel ik op, zeg ik:

"Hi, how much do you charge for a trim and a blowjob?"

Heb nog nooit iemand zo hard horen lachen

pi_71677775
@Aotearoa: die is wel heel geniaal

Eergister had ik er weer eentje:

Terrasje gepikt met 'n leuke meid. Zitten zoenen en ouwehoeren op 't station. Ze laat haar telefoon vallen en die komt op het spoor terecht. Ik zou wel even soepel over het hekje springen en die telefoon pakken.
Dat lukte niet echt en ik lag ongeveer languit over de spoorbilzen

Er stonden aardig wat mensen te lachen om mij, ik begon hun maar uit te lachen omdat ze op het verkeerde perron stonden te wachten op hun trein. Er zijn op dat station maar 2 sporen. Ik lag languit op spoor 1 en de trein kwam op spoor 2 aan en zou daar ook vertrekken.
Dus ik zei: Ja, lach maar. maar jullie kunnen beter naar spoor 2 lopen. Zo kon ik nog een beetje m'n gezicht redden
pi_71732529
Al bellend een benzinestation oprijden, uitstappen, slang pakken en mn audio vol met euroloodvrij gooien....heb een diesel.....gelukkig kwam ik erachter zonder een meter gereden te hebben dus anwb gebeld en die hebben de boel leeggepompt. Dom is het wel.
Studio: BamBam Studio | Artists site: Kamansi | Like Gear?: GearJunkies
pi_71740316
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef djbambam het volgende:
Al bellend een benzinestation oprijden, uitstappen, slang pakken en mn audio vol met euroloodvrij gooien....heb een diesel.....gelukkig kwam ik erachter zonder een meter gereden te hebben dus anwb gebeld en die hebben de boel leeggepompt. Dom is het wel.
Ik zou het ook erg beschamend vinden als je je audio-apparatuur vult met Euro Loodvrij
pi_71763562
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef djbambam het volgende:
Dat gebeurt op m'n werk zo vaak Da's alleen lullig, niet beschamend
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:17:53 #277
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71763793
Ik was eens met mijn moeder in de Albert Heijn en ik liep met het karretje terwijl zij een beetje die AH doorscharrelde. Op een gegeven moment draai ik de hoek om, zie ik mijn moeder nog net iets bij iemand anders in de kar leggen. Dus die vrouw kijkt mijn moeder zo aan van waar de fuck ben jij mee bezig? Zegt ze 'Ja lekker, ik denk dat ik ook andijvie eet vanavond' . Op dat moment ziet mijn moeder mij dus staan en lachen natuurlijk. Volgende gangpad: precies hetzelfde verhaal weer . Toen kwamen we helemaal niet meer bij van het lachen .
Resistance is futile
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:25:02 #278
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71763962
Oeh, nog 1. Mijn moeder zat met een vriendin op een bruiloft aan tafel bij een groepje dames. Roept die vriendin ineens 'Wie is die ouwe kerel met die flaporen?'. Naast haar zegt een kennis 'Dat is mijn vader ' .
Resistance is futile
pi_71766378
Ik zat vroeger op voetbal en wij droegen blauw met witte shirtjes. We hadden een thuiswedstrijd en de tegenstander had precies dezelfde shirtjes, dus wij gingen in ons gele uit-tenue spelen.

Toen de wedstrijd klaar was zag ik een hele grote groep blauw met witte shirtjes in positie klaarstaan voor een teamfoto. Ik dacht niet na en rende keihard naar die groep en ging om twee meisjes hangen toen de foto werd gemaakt.

Iedereen keek me echt aan van wtffff en toen pas realiseerde ik me dat het mijn team helemaal niet was
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:11:42 #280
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_71766790
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Aotearoa het volgende:
Ik zat vroeger op voetbal en wij droegen blauw met witte shirtjes. We hadden een thuiswedstrijd en de tegenstander had precies dezelfde shirtjes, dus wij gingen in ons gele uit-tenue spelen.
Mij ontgaat de logica hier
pi_71766844
Zij hadden hun uitshirts niet bij zich.

Meisjesvoetbal is niet zo professioneel :p
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:13:50 #282
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_71766850
edit: dat durfde ik niet te gokken
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:14:20 #283
66083 Platina
78th Element
pi_71768350
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:13 schreef Aotearoa het volgende:
Zij hadden hun uitshirts niet bij zich.

Meisjesvoetbal is niet zo professioneel :p
Bij amateurs is dit altijd zo. Behalve bij het standaardteam.

Ik heb nog wel een leuke (wel niet van mijzelf). Wij waren op vakantie in Praag en stonden te wachten bij een stoplicht, dit stoplicht sprong op groen maar de voorste auto was niet aan het opletten dus volgde er getoeter van de vrouw achter hem. Wilt die vrouw die toette wegrijden slaat haar auto af. Haar vriend die langs haar zat lachen en wij natuurlijk ook. Slaat de auto nog eens af! Toen lagen wij dus helemaal dubbel
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:49:01 #284
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_71769416
TVP voor het nodige vermaak
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 01:00:07 #285
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_71778712
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 07:47 schreef Yurithemaster het volgende:
had ooit eens een beker water maar had geen zin meer in het laatste restje dus doe de prullenbak open en giet het zo de prullenbak in

Was in de winter onderweg naar huis van het cafe en voel halverwege in me jaszakken, niks kut handschoenen verloren is gvd al de 3de keer . tot ik naar mijn handen keek en konstateerde dat ik ze al aan had
Herkenbaar, 's ochtends opstaan, glaasje water inschenken, drinken, er halverwege wel klaar mee zijn en hop! de rest in de prullenbak.. En dan 2 sec. later; "echt... hoezo deed ik dat nou weer.".. En het gebeurt me nog regelmatig ook
Zonet, sigaret proberen aan te steken en er dan achter komen dat je toch echt eerst een sigaret moet pakken daarvoor. (moe/brak )
Nav brakheid. Gister in de kroeg, naar de bar lopen, bier bestellen, betalen, teruglopen naar vrienden die je heel schaapachtig aankijken en vragen waar in godsnaam het bier is..
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_71986014
Gister sigaretten kopen. Kassamevrouw kon het niet vinden. Dus ik zo van links ( was rechts; weet nooit het verschil tussen links en rechts ) . Kijkt ze links, ik zo van andere links (ik had nog steeds niet door dat het rechts was ).

Vandaag bij de tandarts. Gaatje enzo. Zonder verdoving. Als het pijn deed moest ik dat maar aangeven. Na een tijdje trok ik het niet meer echt. Dus ik zo zeggen dat het nu wel pijn begon te doen enzo. 'Ja, maar ik ben klaar.'
pi_71988012
Ik met m'n ma in de Ikea. Ik had wat van die kleine kussentjes gezien. Maar er lagen alleen blauwe en gele en nog één verdwaalde zwarte. Dus ik zeg al dat ik liever wat van die zwarte zou willen hebben. Wij zoeken, nergens te vinden. Tien minuten later wijst m'n ma ineens in de richting van een Surinaams stel, dat net opkeek, en roept in al haar naïviteit: "Oh, daar staan die zwarte!" Ik snel doorlopen..
pi_71994805
Mijn zus zou langs komen om me op te halen, en daarna moest ze eerst nog wel even ergens langs. Ik woonde toen nog in het centrum in een winkelstraat met aan de linkerkant parkeerplaatsen.
Ik kwam uit de deur en zag haar net komen aanrijden. Ik zag dat ze de auto aardig vol had met van alles en nog wat.
Ook de voorstoel had last van al die rommel en stond dus helemaal naar voren. Om dat ik nogal netjes ben en er auto's achter stonden maakte ik nogal haast met instappen.
Ik moest mezelf aardig in de auto proppen wat nog redelijk lang duurde door die rommel en kwam met mijn hoofd bijna tegen de voorruit aan en zat helemaal scheef.
Ik zeg hoi tegen mijn zus en ze zegt wat terug. Ze begint te rijden en rijd twee meter verder links naar een lege parkeerplek en stopt de motor.
Ik zeg tegen haar: wat doe je nou? Zegt zij: Ja, ik moet nog even ergens langs. Kort daarna liggen we allebei in een deuk.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:05:15 #289
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_71995547
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Telt het openen van een wijnfles met zo'n opener ook, en er pas later achter komen dat het een schroefdop was?
Alleen als je dat doet wanneer je een date thuis hebt, wat mij wel eens gebeurt is
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:15:32 #290
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_71995888
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Aotearoa het volgende:

Toen de wedstrijd klaar was zag ik een hele grote groep blauw met witte shirtjes in positie klaarstaan voor een teamfoto. Ik dacht niet na en rende keihard naar die groep en ging om twee meisjes hangen toen de foto werd gemaakt.

Iedereen keek me echt aan van wtffff en toen pas realiseerde ik me dat het mijn team helemaal niet was
Prachtig! Doet me denken aan mijn basisschooltijd toen ik dacht dat ik mijn oudere neef een schop voor zijn hol dacht te verkopen, maar dat bleek dus net zijn humeurige klasgenoot met zelfde jas en kapsel te zijn. Mooi dat ik hard kon rennen
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:17:28 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71995948
Paar weken geleden.
Manlief in de stress, hij was zijn motorsleutels kwijt, met de huissleutels eraan.
Alles op zijn kop gezet, nergens te vinden. Ik stress, want na 2 inbraken word je vanzelf nerveus als er een kans is dat iemand je sleutels heeft.
Dus wij, geheel unlike us, al meteen de volgende dag nieuwe cylinders voor de sloten gekocht en gelijk erin gezet. 60Eur kwijt, maar ach... we konden weer gerust slapen.
De motor was nog een probleem, want daar is geen reserve sleutel van, dus voorlopig maar even met de auto naar zijn werk...

Komt hij 2 dagen later nogal schaapachtig lachend thuis... Kijk eens wat ik gevonden heb...
Had die slimmerik zijn motortas op zijn sleutels gelegd op tafel, en ja... daar zitten best sterke magneten onder...

Dussss....
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:40:35 #292
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_71996716
magneten?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:46:03 #293
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71996911
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:40 schreef fs180 het volgende:
magneten?
Tanktas, gok ik zo.
Huilen dan.
pi_71998810
Toen ik een jaar of 5 was vond ik het leuk om vuurtje te maken waar het ook kon en voor ons hadden we een leuk strookje bomen en bosjes, dus ik leuk vuurtje maken met wat vrienden, ging het wat te hard. Wij snel wegrennen en een 10 minuten later terug keren. Staat de brandweer er en staat het een beetje allemaal te branden !

Ook hadden we in de buurt Kastanjebomen, leuk en aardig natuurlijk om mee te gooien, tot dat ik in de bosjes wou gooien en er een auto voor bij kwam Zo door de achteruit, hoe dat kwam snap ik nog niet
pi_72005869
Laatst ging ik een keer douchen. Althans, dat was het plan. Ik draaien aan de knoppen van de kraan, maar ik kreeg er maar geen beweging in.. Ik dacht, iemand heeft ze vast strak dichtgedraaid, nog 5 minuten geprobeerd, nog niks.. Uiteindelijk riep ik mijn vader maar, die ze met gemak opendraaide. Wat bleek, ik draaide gewoon de verkeerde kant op . Ik gebruik die douche al meer dan 10 jaar, wtf.
pi_72008041
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:38 schreef Alcatraz het volgende:
Ik met m'n ma in de Ikea. Ik had wat van die kleine kussentjes gezien. Maar er lagen alleen blauwe en gele en nog één verdwaalde zwarte. Dus ik zeg al dat ik liever wat van die zwarte zou willen hebben. Wij zoeken, nergens te vinden. Tien minuten later wijst m'n ma ineens in de richting van een Surinaams stel, dat net opkeek, en roept in al haar naïviteit: "Oh, daar staan die zwarte!" Ik snel doorlopen..
Hahaha geweldig!
effe normaal he
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:22:48 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72008132
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tanktas, gok ik zo.
Ja, dat dus.
pi_72039884
Toen ik nog in een studentenhuis woonde, werd er op een ochtend gebeld op de huistelefoon door de oma van een huisgenoot. Ze wilde graag het adres van ons huis hebben om mijn huisgenoot een kaart te sturen vanwege zijn verjaardag. Ik gaf haar adres en postcode en in een hulpvaardige bui vraag ik of ze ook het telefoonnummer wilde weten. Oma: "hoe had ik hierheen kunnen bellen zonder het telefoonnummer te weten?"
Ik:
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:40:58 #299
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72042577
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tanktas, gok ik zo.
Ach ik zie het al, ik jas motorjas ipv tas
pi_72043300
Ik net cola inschenken vanuit een blikje in een glas, dat doe ik altijd een beetje hoog zodat de prik er een beetje af gaat, schenk ik net zo echt volledig naast het glas.. Moet er heel raar uitgezien hebben, dus erg blij dat het een beschamend moment in m'n eentje was!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_72057184
ik had eens een oogje op een meisje (collega) tijdens bijbaan studie... Ik zag haar klooien met haar brommer, deze wilde niet starten. Dus ik daarheen om haar even te helpen Ik die hele brommer nalopen beetje de technische termen er in gooien om indruk te maken en vervolgens 1000x op die kickstarter trappen.... Zweet op de kop en dan haar in de ogen kijken en vervolgens weer naar de brommer en dan een sleuteltje zien zitten wat alleen maar omgedraait hoeft te worden

1x kicken en hij liep

Edit: linkje naar deel 7: Beschamend moment (in je eentje) Deel 7

[ Bericht 3% gewijzigd door Sharpdressedman op 20-08-2009 22:43:34 (linkje naar deel 7 toegevoegd) ]
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')