Ik ook, TS heeft het voor elkaar gekregen om twee keer te knoeien, ik niet. Kortom: TS kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik drink juist altijd tijdens het FOKken en dan natuurlijk bier, anders komt die schater ook niet met dat niveau hier. En nee, nog nooit iets geknoeid.
Maar wist je dat ze wel sex hebben?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:28 schreef LudoSanders het volgende:
Het leven van een verstandelijk gehandicapte gaat nu eenmaal niet over rozen, heb ik mij laten vertellen.
Natuurlijk, anders zouden er geen nieuwe meer bij komen hè!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar wist je dat ze wel sex hebben?
Niet eens een glimlachquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:33 schreef Beauregard het volgende:
Die dingen waar jij om lacht zou ik juist tissues voor nodig hebben om m'n tranen op te vangen. Om te janken, zo niet-grappig.
Maar goed, ieder z'n meug, TS is een vadsige zeug!
Eens kijken of ie nu weer moet sprayen met z'n cola.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders zouden er geen nieuwe meer bij komen hè!
Mooi. Probleem opgelost, slotje op dit topic, en niet meer van die homofiele topics over jezelf openen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |