SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede conclusie!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:00 schreef afcajos het volgende:
Waarschijnlijk zijn dat bitches die jij in je pre-player tijd in je msn heb gehad maar bij gebrek aan mosselkraak-kansen maar uit je msn hebt gegooid. Nu hebben die bitches een nieuw emailadres en voegen ze hun hele oude msnlijst toe waar jij dus nog in staat![]()
ofwel, kijk ff of ze nog paalbaar zijn, en doe je je voordeel mee!
!!!111quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:00 schreef afcajos het volgende:
Waarschijnlijk zijn dat bitches die jij in je pre-player tijd in je msn heb gehad maar bij gebrek aan mosselkraak-kansen maar uit je msn hebt gegooid. Nu hebben die bitches een nieuw emailadres en voegen ze hun hele oude msnlijst toe waar jij dus nog in staat![]()
Helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:09 schreef RickoKun het volgende:
En dan ook nog dit soort plaatjes opsturen hé?!
[ afbeelding ]![]()
Wat schunnig!!!!
Dat is Keyra Augustinaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:09 schreef RickoKun het volgende:
En dan ook nog dit soort plaatjes opsturen hé?!
[ afbeelding ]![]()
Wat schunnig!!!!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:00 schreef afcajos het volgende:
Hehe,quote:
Priceless. Alle fora zijn ook hetzelfde.quote:And we know it's Keyra cause we're all 14 - 20 Year old men, and she was voted best arse on the internet.
*Resumes w*nking*
Mensen zijn hetzelfde, vooral die van het mannelijke geslacht. Dat heet oerinstinct. We kunnen ons niet helpen, het moet zo zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe,
[..]
Priceless. Alle fora zijn ook hetzelfde.
Vanaf hier snapte ik het niet meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:57 schreef RickoKun het volgende:
Zit je op MSN te spangen zoals het een echte baas betaamd.
de 18+ solomio is er niks bij!
quote:
Ik moest ook lachenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:57 schreef RickoKun het volgende:
Zit je op MSN te spangen zoals het een echte baas betaamd.
de 18+ solomio is er niks bij!
Anaajweis! Wat ik dus zo giftig irritant vind zijn die mensen (voornamelijk van het vrouwelijk geslacht) die je gewoon toevoegen op MSN, en dan vervolgens als eerste berichtje gaan vragen: "Wie ben jij!? Waarom heb je mij gevoegd!?"
En dan kijk ik vaak naar hun afbeeldingsplaatje om te checken of zij in mijn lijst mogen staan, als ze lelijk zijn gaan ze weer weg en anders hang ik de smoothboy uit!![]()
IEMAND DIE HIER OOK WELEENS LAST VAN HEEFT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben lelijk.
Hey is die rechter gast die ene van 300 maar dan zonder anabolers ?quote:
Agreed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mensen zijn hetzelfde, vooral die van het mannelijke geslacht. Dat heet oerinstinct. We kunnen ons niet helpen, het moet zo zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |