abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:42:38 #1
163650 Greys
pi_60570128

Het vorige deel: Slank de zomer in #194 Raketten en Magnums

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:43:06 #2
163650 Greys
pi_60570146
Ik zal nog even het vorige deeltje invullen in de OP.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60570161
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:38 schreef Merel het volgende:
Of iedereen zegt waar ze woont, en dat teken je dan af op een kaart, en dan ga je met een passer aan de slag en cirkels tekenen en dan kijk je waar het midden is voor iedereen, en daar spreken we dan af, zelfs als het midden in Schubbekutteveen blijkt te liggen
daar hebben ze vast geen sushibar
Ja doei.
pi_60570176
Ja hoi, ik kom niet naar de meet, mag ik nu nog wel meeposten?
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:44:15 #5
70532 loveli
N
pi_60570179
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het allemaal doorgaat (en als ik de licht dalende sfeer in dit topic zo eens aanschouw, dan vrees ik het ergste ) dan kan je met me meerijden! Ik heb een Smart, dus lekker zuunig
Afgesproken (als het tenmiste doorgaat ). Mijn bolide rijdt 1:10, dan is een Smart zeker zuinig!
crap in = crap out
pi_60570187
zolang je niet gaat lopen kwakken
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:45:40 #7
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60570211
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ja hoi, ik kom niet naar de meet, mag ik nu nog wel meeposten?
Nee . Nu moet je de komende 450 delen alleen met mij praten omdat ik ook niet ga .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:46:08 #8
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570221
sorry hoor mensen, wat ik postte was echt niet zo negatief bedoeld...

ik weet dat ik soms minder grappig overkom dan ik iets bedoel (die post was bedoeld als klein commentaar op het feit dat iedereen zijn eigen woonlaats centraal leek te vinden maar vooral als illustratie van mijn autistisch neurotisch dictatoriale ( ) neigingen in groepsprocessen), maar er wordt nu wel heel heftig op gereageerd....

ik laat jullie lekker plannen, en ik baal er juist van dat mijn agenda nu al vol zit voor de maanden september en oktober (wat de weekenden betreft)...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60570222
open maar een eigen topic
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:46:27 #10
331 Merel
Be here now.
pi_60570225
Ik kom ook uit omgeving Rotterdam, mag ik op het dak van de Smart?

Maargoed, vechten jullie maar uit waar en wanneer, maakt mij allemaal niks uit
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60570232
'giftig' worden is nie echt 'grappig' denk ik dan.. sorry
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:46:49 #12
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570239
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
zolang je niet gaat lopen kwakken
pi_60570240
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:45 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee . Nu moet je de komende 450 delen alleen met mij praten omdat ik ook niet ga .
KIM & CF's gezeik over kilo's #1. Ik zal het topic zo openen
pi_60570287
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:29 schreef kwakveense het volgende:
t principe van dichtbij wordt een beetje raar toegepast: als je wilt weten wat centraal ligt moet je niet gaan uitrekenen dat arnhem "maar" 100 km (met de auto!) van amsterdam ligt, maar is t van belang wat alle deelnemers in totaal aan reistijd kwijt zijn naar een locatie.

utrecht is voor niemand écht heel ver (tenzij je in groningen woont en dus overal ver vandaan) dus de totale reistijd valt dan wel mee. arnhem (of rotterdam voor mijn part) is voor sommigen zo'n uithoek dat het de reistijd van de groep veel langer maakt.

zo. dit soort dingen word ik altijd zó giftig van. bijna net zo erg als met een groep "ergens naar toe lopen" en dan allemaal als een gansje achter 1 iemand aanlopen, of nofg erger: nergens heen lopen omdat "de groep" maar niet kan besluiten wat ze gaan doen. --> kwak is niet in de wieg gelegd voor groepsprocessen. kwak wordt dictator als ze later groot is.

en ik kom ws. zelf niet eens want ik ben dat weekend weer eens aan t zingen/repeteren (als mensen t leuk vinden: op 7 oktober s avonds een concert in utrecht met mijn projectkoor en orkest )
Wow. Je komt niet en je maakt je zo druk.

Ik had een ander voorstel.
Een meet van 5 mensen in Utrecht. En nog 1 van 5 Mensen in Arnhem.
En je mag zelf kiezen waar je heengaat.
Bij voldoende belangstelling nog 1 van 5 mensen in Brussel.

Je mag best naar alle 3. Maar je (=iedereen in het topic) mag niet alles bepalen of nu al stom gaan doen

Zo en nu moeten jullie eerst maar allemaal gezond gaan eten want ik sta aan de deur met een meetlint. Ik heb een maximale totale grens van 350 cm taille omtrek bepaald. Het is aan jullie of er dan 3 of 4 of 5 of 6 mensen kunnen komen..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:49:23 #15
163650 Greys
pi_60570296
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef Merel het volgende:
Ik kom ook uit omgeving Rotterdam, mag ik op het dak van de Smart?

Maargoed, vechten jullie maar uit waar en wanneer, maakt mij allemaal niks uit
Dan gaan we met de auto van Heer Greys, dan hoef je niet op het dak.
Anders zit je haar zo kut als we daar aankomen
* Greys ziet ineens het kapsel van Bridget Jones voor zich, na het cabrio ritje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:49:36 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570302
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
'giftig' worden is nie echt 'grappig' denk ik dan.. sorry
nou ja, ik mag toch wel gftig worden van een groep mensen die probeert iets te plannen? das niks persoonlijks, das gewoon iets waar ik peroonlijk een hekel aan heb. en ja, ik heb t ws. niet zo handig verwoord. bummer.

maar goed, ik heb geloof ik iets totaal fout gedaan bj jou, dus laat maar....heeft toch geen zin dit.

zou t fijn vinden als we er nu over kunnen ophouden en ik niet hier word gebruikt als voorbeeld van verve;ende mensen, of vergeleken word met andere posters uit andere topics.... ik ben helemaal geen zeikwijf/afzeiker/afhaker. verdorie
pi_60570335
popje, als je je gaat bemoeien met dingen waar je uberhaupt niet naar toe GAAT komen, en dingen af gaat kraken waar je uberhaupt geen last van gaat hebben omdat je niet gaat komen, dan kan dat wel als compleet nutteloos en dus irritant gezien worden, sorry
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:51:13 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570336
Interessant bijverschijnsel van anders eten: sinds ik brood bijna van mijn menu heb geschrapt, heb ik geen last meer van een opgeblazen buik. Gisteravond voor de eerste keer deze week weer een echte broodmaaltijd gegeten en dat is vanmorgen helaas ook te merken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60570337
Ik woon ruim een uur van Utrecht en iets van een uur van Amsterdam en ik stelde beide voor als optie Dus nee, niet echt mijn woonplaats, daar mogen jullie ook niet heen !
pi_60570347
zullen we gewoon naar London gaan?
Ja doei.
pi_60570349
Nu begrijp ik ook ineens wáarom er nooit meets zijn geweest in het verleden. Wat een gedoe
pi_60570363
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
popje, als je je gaat bemoeien met dingen waar je uberhaupt niet naar toe GAAT komen, en dingen af gaat kraken waar je uberhaupt geen last van gaat hebben omdat je niet gaat komen, dan kan dat wel als compleet nutteloos en dus irritant gezien worden, sorry
Popje...
Ben ik een popje ( ?) ik vind het niet echt bij mij passen en het zit me al twee maanden dwars.
Dus MB. Ben ik een popje?
pi_60570370
ja hé! Ik ben niet zo moeilijk hoor

ik heb al een voorstel gedaan.

Zaterdagavond 4 oktober

Tijd van afspreken: rond 20.00

Doel: eten

Sub-doel: gezelligheid
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:52:52 #24
70532 loveli
N
pi_60570371
Kwak, weet je wat jouw probleem is? Dat je jezelf gaat verdedigen. Lekker niet doen, gewoon jezelf blijven

En volgens mij is SHE toch een betere dictator!
crap in = crap out
pi_60570373
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Popje...
Ben ik een popje ( ?) ik vind het niet echt bij mij passen en het zit me al twee maanden dwars.
Dus MB. Ben ik een popje?
nee, had het tegen Kwak
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')