Ik ga eens testen of het aan de koffie ligt, redbull drink ik al bijna niet meerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:52 schreef lynda het volgende:
Moguh beideen twee uur? Mafketel.. Nog drie uurtjes en weer klaar voor vandaag
toch wel lekker zon kort dagje
Ik half uur eerder, en peer 'm er om kwart voor 2 tussen uitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:18 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
vandaag half uur eerder begonnen, maar wel 2 uur eerder weg
vanwege de vloerbedekking
@Sgele geen vrouw? vriendin dan??
jij bent nog ergerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik half uur eerder, en peer 'm er om kwart voor 2 tussen uit
Eerhm..ja vriendin ja
Mogguh trouwens![]()
Vragen? wat vragen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:20 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent nog erger
wanneer ga je et vragen![]()
Ventilators!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
ben benieuwd of ik die 2 uur zelfs wel ga volhouden
tis hier trouwens wel al plakwarm
jaah datquote:
Neen, ik heb daar een hele goeie reden voor ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah datvragen
of ben je niet van de trouwerijen
* Sgele schuift Droxz een emmer Droxz Special + de zwaarste pijnstillers die er zijn toequote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dit is dus echt mijn dag niet...
* Te weinige geslapen
* Fucking pijn
* Net daardoor een heel dienblad met koffie laten pleuren.. heel koffie hok vol met koffie, 4 bekers naar de klote, alles plakt daar nu (whehehe), mijn broek en schoenen zitten onder...
* Nu echt een IQ loos wijf aan de lijn, die niet snapt waar de "start knop" zit, totaal niet wil meewerken enzo..
Ik ga zo roken
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dit is dus echt mijn dag niet...
* Te weinige geslapen
* Fucking pijn
* Net daardoor een heel dienblad met koffie laten pleuren.. heel koffie hok vol met koffie, 4 bekers naar de klote, alles plakt daar nu (whehehe), mijn broek en schoenen zitten onder...
* Nu echt een IQ loos wijf aan de lijn, die niet snapt waar de "start knop" zit, totaal niet wil meewerken enzo..
Ik ga zo roken
Oh dan had ik het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo moeilijk buiten... was met ronja lopen en toen dacht ik dat
ik ga zo naar het werk
hihi maakt niet uit hoor kan zo gebeurenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh dan had ik het verkeerd begrepen![]()
Werk ze alvast
hoezo ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
volgens mij heb ik de verkeerde kleren aangedaan
straks maar omkleden nu op naar het werk
quote:
Gooi je iemand anders zijn/haar stoel er doorheenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
ah het raam open zetten da's een idee! ow volgens mij kan ik daar niet bij
ben dus op het werk
Mogguhquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:07 schreef nicomart het volgende:
goeiesmorgens.. ik ben ook weer aangekomen.
Temperatuur is hier nog wel uit te houden. 's ochtend is de airco nog op stoom, maar het is zo irritant dat er niet eens een raampje open kan.
hihi dat lijkt me wel leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gooi je iemand anders zijn/haar stoel er doorheen
morguh lyndaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:13 schreef lynda het volgende:
Waarom post ik hier nog..
Godver.. .quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
ik heb de stoelen hier trouwens geprobeerd maar die krijg ik echt niet door het raam
Staat er niet nog ergens een lelijke cactus?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
ik heb de stoelen hier trouwens geprobeerd maar die krijg ik echt niet door het raam
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Staat er niet nog ergens een lelijke cactus?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
nog beterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jaquote:
ik denk dat die er niet voor zorgen dat mn raam open gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja daar heb je dan weer wel gelijk inquote:
Geen lieve collega die het raam voor je open wil doen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik denk dat die er niet voor zorgen dat mn raam open gaat
maar nee ook die staan hier niet
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja daar heb je dan weer wel gelijk in
een collega door het raam gooien?!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]een collega dan maar?
[..]
nog beter
nope ik ben op deze gang aardig alleenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geen lieve collega die het raam voor je open wil doen?
Je baas?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een collega door het raam gooien?!
Kunnen jullie elkaar niet intern bellen? Doe ik altijd met m'n team leader... ' Heuh...ga's koffie halen!'quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope ik ben op deze gang aardig alleen
misschien aan de andere kant maar daar heb ik dan geen zin in om naar toe te lopen
zo goed ken ik de mensen aan de andere kant van de gang nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar niet intern bellen? Doe ik altijd met m'n team leader... ' Heuh...ga's koffie halen!'
whehehe jij bent mega luiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar niet intern bellen? Doe ik altijd met m'n team leader... ' Heuh...ga's koffie halen!'
Dan bel je gewoon op.. " he.. ik ken je niet..maar je bent vast heul lief...doe 's een raampie open "quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo goed ken ik de mensen aan de andere kant van de gang niet
Alleen als ik geen zin hebquote:
dan moet ik eerst achter een naam komen, dan opzoeken welk telnr dat isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan bel je gewoon op.. " he.. ik ken je niet..maar je bent vast heul lief...doe 's een raampie open "
24/7 dusquote:
wanneer is dat nietquote:
Morgen ventilator meenemen dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan moet ik eerst achter een naam komen, dan opzoeken welk telnr dat is
neuj ik hou het die anderhalf uur die ik nog moet wel vol met het raam dicht
Je kent me best goedquote:
Mwoahquote:
You just won 3 Internetzquote:
morguh Nilesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:33 schreef G-NiLES het volgende:
zooooowww, alle mailtjes weggewerkt. tijd voor FOK. Het is hier 23 graden denk, costant. Goed te doen in overhemd.
mogguh btwiemand koffie?
Doe mij maar een thee..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:33 schreef G-NiLES het volgende:
zooooowww, alle mailtjes weggewerkt. tijd voor FOK. Het is hier 23 graden denk, costant. Goed te doen in overhemd.
mogguh btwiemand koffie?
Wat hij zegt!quote:
DV waar blijven de vakantiefoto'squote:
In het 'verboden voor GRTDOJW-posters' mapjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:42 schreef tripack het volgende:
[..]
DV waar blijven de vakantiefoto's
Doh! wat flauw zegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
In het 'verboden voor GRTDOJW-posters' mapje
Wat had je dan verwacht?quote:
iets minder anonimiteitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Ben geen fobo-hoertje..
Ik ben anoniem veel leuker johquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
iets minder anonimiteit
whahah ik hou wijzelijk mijn mond
met zulke antwoorden wort ik altijd alleen maar nieuwsgierigerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben anoniem veel leuker joh
Don't be! Zonde van je tijd johquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:51 schreef tripack het volgende:
[..]
met zulke antwoorden wort ik altijd alleen maar nieuwsgieriger![]()
Da's koud!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de airco maar uitgezet, t was 18 graden geworden
ja idd , kan je nagaan , mét de ramen openquote:
tijd om je jas aan te trekkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de airco maar uitgezet, t was 18 graden geworden
ik heb geen jas of iets dergelijks bij mequote:
Heet water, kan dat ook?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen!
Koffie/Thee/Limonade/Bier ?
Die houden we erin trouwensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben anoniem veel leuker joh
Eigen Theezakjes hmmquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Heet water, kan dat ook?Ik heb mn eigen theezakjes
Ow, en hier is het ondertussen al 24,5 graden...Klimaatbeheersing my ass
Ik heb keus uit 4 verschillende groene thee's en 4 vruchtenthee's. Op het moment is het Tropical fruitsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
morguuh Jipje![]()
wat voor thee drink jewij hebben hhier alle smaken , tog WL?
mja eigen zakjes!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
morguuh Jipje![]()
wat voor thee drink jewij hebben hhier alle smaken , tog WL?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Eigen Theezakjes hmm![]()
nou ok , heet water incl thee timer
[ afbeelding ]
24,5 lekker hoorheeft er iemand aan de thermostaat gezeten soms ?
Jij dipt je eigen zakje wel in het water?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Heet water, kan dat ook?Ik heb mn eigen theezakjes
Ow, en hier is het ondertussen al 24,5 graden...Klimaatbeheersing my ass
Ja, de thee uit de automaat is viesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij dipt je eigen zakje wel in het water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |