hoezo ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
volgens mij heb ik de verkeerde kleren aangedaan
straks maar omkleden nu op naar het werk
quote:
Gooi je iemand anders zijn/haar stoel er doorheenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
ah het raam open zetten da's een idee! ow volgens mij kan ik daar niet bij
ben dus op het werk
Mogguhquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:07 schreef nicomart het volgende:
goeiesmorgens.. ik ben ook weer aangekomen.
Temperatuur is hier nog wel uit te houden. 's ochtend is de airco nog op stoom, maar het is zo irritant dat er niet eens een raampje open kan.
hihi dat lijkt me wel leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gooi je iemand anders zijn/haar stoel er doorheen
morguh lyndaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:13 schreef lynda het volgende:
Waarom post ik hier nog..
Godver.. .quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
ik heb de stoelen hier trouwens geprobeerd maar die krijg ik echt niet door het raam
Staat er niet nog ergens een lelijke cactus?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
ik heb de stoelen hier trouwens geprobeerd maar die krijg ik echt niet door het raam
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Staat er niet nog ergens een lelijke cactus?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
nog beterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jaquote:
ik denk dat die er niet voor zorgen dat mn raam open gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |