In het 'verboden voor GRTDOJW-posters' mapjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:42 schreef tripack het volgende:
[..]
DV waar blijven de vakantiefoto's
Doh! wat flauw zegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
In het 'verboden voor GRTDOJW-posters' mapje
Wat had je dan verwacht?quote:
iets minder anonimiteitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Ben geen fobo-hoertje..
Ik ben anoniem veel leuker johquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
iets minder anonimiteit
whahah ik hou wijzelijk mijn mond
met zulke antwoorden wort ik altijd alleen maar nieuwsgierigerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben anoniem veel leuker joh
Don't be! Zonde van je tijd johquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:51 schreef tripack het volgende:
[..]
met zulke antwoorden wort ik altijd alleen maar nieuwsgieriger![]()
Da's koud!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de airco maar uitgezet, t was 18 graden geworden
ja idd , kan je nagaan , mét de ramen openquote:
tijd om je jas aan te trekkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de airco maar uitgezet, t was 18 graden geworden
ik heb geen jas of iets dergelijks bij mequote:
Heet water, kan dat ook?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen!
Koffie/Thee/Limonade/Bier ?
Die houden we erin trouwensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben anoniem veel leuker joh
Eigen Theezakjes hmmquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Heet water, kan dat ook?Ik heb mn eigen theezakjes
Ow, en hier is het ondertussen al 24,5 graden...Klimaatbeheersing my ass
Ik heb keus uit 4 verschillende groene thee's en 4 vruchtenthee's. Op het moment is het Tropical fruitsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
morguuh Jipje![]()
wat voor thee drink jewij hebben hhier alle smaken , tog WL?
mja eigen zakjes!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
morguuh Jipje![]()
wat voor thee drink jewij hebben hhier alle smaken , tog WL?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Eigen Theezakjes hmm![]()
nou ok , heet water incl thee timer
[ afbeelding ]
24,5 lekker hoorheeft er iemand aan de thermostaat gezeten soms ?
Jij dipt je eigen zakje wel in het water?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Heet water, kan dat ook?Ik heb mn eigen theezakjes
Ow, en hier is het ondertussen al 24,5 graden...Klimaatbeheersing my ass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |