abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61206577
Zeker doen, veel succes morgen! Ik moet trouwens precies even laat als jij ook 11:15, maar dan wel in Harderwijk.... Slaap lekker, niet teveel piekeren, nu ze weten wat het is weet je tenminste ook dat het opgelost kan worden!! Sterkte!
I had a signature once. It was awful.
pi_61212073
ja Enfermera zij gaf aan geen centje pijn te hebben gehad (en ter geruststelling ze is kleinzerig )
Komt vast weer goed!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_61213460
Succes straks Enfermera!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:50:16 #104
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_61214732
Sjonge Enfermera! Wat een schrik! Zit je daar voor iets heel anders waar je zorgen om had en dan dát! Succes vandaag bij de gyn.
Jij ook succes, zoeper!

Hier inmiddels een dikke buik en last van mijn darmen. Nu ben ik onlangs aan de slag gegaan op een kinderdagverblijf en zal ik daar wel wat hebben opgelopen. Verder heb ik de laatste tijd veel gegeten. Wel goed ontbijt, lunch etc., maar daarnaast ook wel erg veel. Ik heb geen weegschaal, maar ik gok dat ik toch wel wat kilo'tjes ben aangekomen. Misschien dat ik me daarom zo beroerd voel, de laatste tijd.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:54:28 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61214890
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Zeker doen, veel succes morgen! Ik moet trouwens precies even laat als jij ook 11:15, maar dan wel in Harderwijk.... Slaap lekker, niet teveel piekeren, nu ze weten wat het is weet je tenminste ook dat het opgelost kan worden!! Sterkte!
Haha, grappig joh
Ik heb iig lekker geslapen, dus dat is mooi. Idd.

Ik doe zelf verpleegkunde dus heb even mijn boeken doorgespit en ook wat vragen opgeschreven voor straks Ben benieuwd.

Thanks allemaal!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_61216942
Ik mag uit de lijst Ik ben de Mirena verloren, hij zat niet meer in mijn baarmoeder. Ik heb een RX moeten laten maken en wordt vanmiddag teruggebeld door de gyn. ik zit mezelf helemaal op te vreten, ben er helemaal door ontdaan, ik had zo gehoopt dat dat ding er nog zat en kon me ook niet voorstellen dat ik hem kwijt zou zijn! Maar hij is dus echt weg. Uit de RX moet blijken of dat ding in mijn buik is gaan zwerven (kans is gelukkig klein omdat ik dat toch echt gevoeld moet hebben en ik heb geen pijn gevoeld) of dat hij helemaal uit mn lichaam is.....

vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:02:40 #107
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_61218418
Dus toch!!! Meid !!
Wat een ellende.... maar gelukkig heb je lieve cavia's
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:15:24 #108
92409 Twinky
Little star.
pi_61218845
krijg je een nieuwe dan?
pi_61219560
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:15 schreef Twinky het volgende:
krijg je een nieuwe dan?
Geen idee, dat zal ik maar moeten afwachten..... Ik wacht eerst nog op het telefoontje. Maar mijn zorgverzekering vergoed mijn anticonceptie 100% dus dat is het probleem niet, mocht ik hem nog eens willen laten zetten.....
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:06:07 #110
92409 Twinky
Little star.
pi_61220583
Ik was een paar weken geleden mee met een vriendin, die had een verzakte mirena, en heeft toen wel voor een nieuwe gekozen. En toen heeft ze 'm toch weer eruit laten halen omdat ze de extreme krampen ed. die net over waren van de eerste weer helemaal terugkreeg.

Maar waarom zou je het niet doen? Het is de perfecte manier van anticonceptie: vijf jaar niet naar omkijken. En die twee minuten ongelooflijke pijn moet je dan maar even voor lief nemen denk ik
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:29:02 #111
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_61221222
Shit zoeper... Maar voor we je uit de lijst halen eerst maar eens afwachten of je stiekem het niet toch nog een keer wilt proberen!

Wel balen zeg dat ie er toch uit is.... Maar eigenlijk waren alle symptomen daar ook wel naar toch? Nou iig heel veel sterkte de komende dagen!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_61221369
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:29 schreef Jipje het volgende:
Wel balen zeg dat ie er toch uit is.... Maar eigenlijk waren alle symptomen daar ook wel naar toch? Nou iig heel veel sterkte de komende dagen!
Nee juist niet..... het feit dat ik zoveel gebloed heb (zonder veel pijn trouwens) is juist heel normaal, omdat mijn lichaam nog aan de Mirena moet wennen kun je de eerste weken veel bloeden natuurlijk.....Ok, ik voelde de touwtjes niet, maar er zijn wel meer mensen die de touwtjes niet mee kunnen voelen dus ik ging er gewoon vanuit dat die dingen omhoog waren gekropen, heb nooit gedacht dat hij er niet meer zat.....

De reden om geen nieuwe Mirena te nemen zou zin dat ik me afvraag of ik hem nog wel zou kunnen vertrouwen....

Maar ik wacht nog steeds op het telefoontje van de gyn, als hij uit mijn lichaam is ga ik sowieso een maandje terug aan de nuvaring en dan mogelijk mijn eerste menstruatie weer proberen als het dan goed voelt....
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:37:19 #113
11845 Jipje
pi_61221462
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:34 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nee juist niet..... het feit dat ik zoveel gebloed heb (zonder veel pijn trouwens) is juist heel normaal, omdat mijn lichaam nog aan de Mirena moet wennen kun je de eerste weken veel bloeden natuurlijk.....Ok, ik voelde de touwtjes niet, maar er zijn wel meer mensen die de touwtjes niet mee kunnen voelen dus ik ging er gewoon vanuit dat die dingen omhoog waren gekropen, heb nooit gedacht dat hij er niet meer zat.....

De reden om geen nieuwe Mirena te nemen zou zin dat ik me afvraag of ik hem nog wel zou kunnen vertrouwen....

Maar ik wacht nog steeds op het telefoontje van de gyn, als hij uit mijn lichaam is ga ik sowieso een maandje terug aan de nuvaring en dan mogelijk mijn eerste menstruatie weer proberen als het dan goed voelt....
Nouja, omdat we het er hier wel over gehad hebben dat als je zoveel bloed verliest, zo zwaar menstrueert dat dat een teken is dat je em wellicht verloren bent

Maar dat je de touwtjes niet voelde vond ik niet gek, dat had ik ook Heb ze trouwens wel terug gevonden, eentje. Hoop voor je dat ie ook echt weg is, anders wordt het nog kut denk ik En is het hard nodig, anticonceptie? Anders zou ik gewoon even zonder doen... Succes iig!
Loesje

vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:39:37 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61221520
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik mag uit de lijst Ik ben de Mirena verloren, hij zat niet meer in mijn baarmoeder. Ik heb een RX moeten laten maken en wordt vanmiddag teruggebeld door de gyn. ik zit mezelf helemaal op te vreten, ben er helemaal door ontdaan, ik had zo gehoopt dat dat ding er nog zat en kon me ook niet voorstellen dat ik hem kwijt zou zijn! Maar hij is dus echt weg. Uit de RX moet blijken of dat ding in mijn buik is gaan zwerven (kans is gelukkig klein omdat ik dat toch echt gevoeld moet hebben en ik heb geen pijn gevoeld) of dat hij helemaal uit mn lichaam is.....

Uit je lichaam? Zou je hem dan verloren moeten zijn op het toilet ofzo? Wel echt balen zeg .
Ik schrok gisteren ook even, want ik voelde m'n touwtjes ook niet meer, maar na even flink voelen wel weer. Pfiew. Het gaat hier trouwens stukken beter de laatste dagen. Amper bloedverlies (hoef niet eens meer een tampon in), geen buikpijn... zou mijn lijf na tien weken dan toch eindelijk gewend zijn aan de Mirena? .
Niet meer actief op Fok!
pi_61221845
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef Jipje het volgende:
Maar dat je de touwtjes niet voelde vond ik niet gek, dat had ik ook Heb ze trouwens wel terug gevonden, eentje. Hoop voor je dat ie ook echt weg is, anders wordt het nog kut denk ik En is het hard nodig, anticonceptie? Anders zou ik gewoon even zonder doen... Succes iig!
Ja ik doe het wel even hoor, ik durf absoluut niet te vrijen met enkel een condoom en daar wordt mn vriend ook een beetje tureluurs van Het begin van de middag begint nu toch wel een beetje te verstrijken, hoop dat ze snel belt...... dan weet ik ook waar ik aan toe ben....
pi_61224338
Het is dus helemaal niet goed....

De mirena zit wel in mijn buik maar niet in mijn baarmoeder. Het is dus helemaal mis en ik heb 23 september pas een afspraak voor meer informatie en een heel naar onderzoek waarbij baarmoederkrampen worden opgewekt, en dan gaan ze met een lampje in mijn baarmoeder kijken.....

ben echt helemaal overstuur nu
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:50:07 #117
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_61224869
Shit!!! Maar waarom pas over een maand een afspraak? Heeft dat dan geen haast??
Nog een gelukje dat je in de afgelopen tijd niet ook nog eens zwanger bent geraakt...
pi_61229408
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Shit!!! Maar waarom pas over een maand een afspraak? Heeft dat dan geen haast??
Nog een gelukje dat je in de afgelopen tijd niet ook nog eens zwanger bent geraakt...
De afspraak is pas zo laat omdat de gyn op vakantie gaat..... het kon niet eerder, maar ik neem aan dat als het écht spoed was geweest ze me bij een andere gyn had gezet. Dus ik ga er toch maar vanuit dat het niet op zijn plek zit, maar niet ernstig is.... anders weet ik het ook niet, ik snap er helemaal niets meer van, hoe kan zo'n ding nou zomaar in je lichaam verdwijnen?

Van dat zwanger, ik heb het toch alleen maar met condooms gedaan sinds ik de touwtjes kwijt was, maar anders was dat idd wel heel erg balen geweest, immers met een verdwaald spiraal lijkt een zwangerschap voltooien geen strak plan.....

Ik hoop alleen maar zo dat ze bij de hysteroscopie (zo heet het onderzoek dat ik dan krijg) heel snel een oplossing vinden, ik ben als de dood dat er dingen gebeuren nu die me onvruchtbaar zouden maken ofzo....

Ik heb sowieso weer de nuvaring gehaald en ingedaan, dat mocht ook van de gyn, dan ben ik nu in ieder geval van de menstruatie-ellende af. Ik heb er zo de balen in he, het had me zo fijn geleken 5 jaar geen ellende, maar ik denk dat dat voor mij dus niet is weggelegd.... ga het ook geen tweede keer meer doen na deze nare ervaring..... t zal voorlopig maar de nuvaring blijven, hoe jammer ik het ook vind
pi_61230086
Jeetje wat n verhaal zoeprzazke!
Zou toch naar n ander gynea gaan dat kan toch niet zo?!
Nou wens je heel veel succes en niet teveel aan denken maar
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:40:24 #120
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61243750
Jeetje zoeprzazke, wat een verhaal! wat verschrikkelijk! pfff... en pas zo laat een afspraak, kan je niet bij een andere gyn terecht?!

Nou, hier dan even mijn verhaal.. Ik ging dus naar de gyn voor die cyste, zij vonden het toch beter als ik zou blijven gelijk en dat ze de ingreep gelijk die middag zouden doen (gister).. Ik had het al gehoopt, dus ik was vooral blij. Ben alleen nog nooit onder narcose geweest tot gister, en had ook nog nooit in het ziekenhuis gelegen
Mijn moeder was ook helemaal nerveus en bang, want een achternichtje van mij kreeg op deze leeftijd eierstokkanker.. Gelukkig was het bij mij alleen een cyste, er zat vocht in maar ook veel bloed, want er was dus iets gaan bloeden waardoor ik veel last kreeg.
Tis via een kijkoperatie gegaan, heb nu 3 gaatjes in mn buik; 1 in mn navel, 1 rechtsonder in mn buik en 1 net in mn schaamhaar zeg maar Ik had best veel pijn na de operatie, ook omdat ze gas in je buik doen om alles beter te kunnen zien; dat kunnen ze er niet allemaal uit halen, dat drukt dan tegen je middenrif en dan krijg je daar en in je schouders pijn Omdat alles omhoog wordt gedrukt. Gelukkig mocht ik lekker aan de morfine, heb heerlijk gelegen/geslapen. Ik hoefde eigenlijk niet nog een nachtje te blijven, maar toch gedaan omdat het al zo laat was en de pijn bestrijding dan ook beter kan. Ik vond het wel lekker ook.
Vanochtend naar huis gegaan, my god, ik viel echt bijna flauw.. Ik woon 3 hoog en moest na elke trap ff stoppen. Anders was ik zeker onderuit gegaan.
Lig nu lekker in mijn bed, het gaat een stuk beter. Heb ook nog even lekker gedut net.
Daarnaast zou ik maandag aan de slag gaan bij mn nieuwe baan, maar dat stel ik dus nog maar eventjes uit Ik neem lekker een weekje rust.
Maar ben blij dat dat ding eruit is, en mn mirena nog goed zit.
Ik vind t echt vervelend voor je, zoeprzazke DAT is echt je worst nightmare. Dan valt een cyste nog wel mee.
pi_61248231
Fijn dat je alles al achter de rug heb, dat moet toch een heel fijn gevoel zijn! Moet je nog onder controle? Is de cyste succesvol verwijderd? Ik hoop echt dat alles in 1 keer goed gegaan is en je nu 5 jaar kunt genieten van je Mirena! Hou je komende dagen maar lekker rustig!

Hier gaat het wel, ben vandaag lekker naar een vriendin geweest om m;n gedachten wat te verzetten maar nu alleen thuis begint het piekeren weer.... probeer me er maar overheen te zetten toch, meer kan ik nu toch niet.....
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:49:56 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61249547
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Fijn dat je alles al achter de rug heb, dat moet toch een heel fijn gevoel zijn! Moet je nog onder controle? Is de cyste succesvol verwijderd? Ik hoop echt dat alles in 1 keer goed gegaan is en je nu 5 jaar kunt genieten van je Mirena! Hou je komende dagen maar lekker rustig!

Hier gaat het wel, ben vandaag lekker naar een vriendin geweest om m;n gedachten wat te verzetten maar nu alleen thuis begint het piekeren weer.... probeer me er maar overheen te zetten toch, meer kan ik nu toch niet.....
Ik moet over een week terug om de hechtingen laten verwijderen en over 6 weken terug bij de gynaecoloog op controle.
Ja, verder is alles goed gegaan. Het was in principe een normale kleine cyste, maar omdat er zoveel bloed bij zat, was ie een stuk groter. Maar ze konden 'm gewoon makkelijk verwijderen Dus daar ben ik erg blij om..
Ja idd, ik doe echt heeel rustig aan.. Mijn enige stukje lopen is van mijn bed naar de wc XD

He bah meid, zo vervelend joh. Kan het me voorstellen, donderdagavond was ik ook zo aan het piekeren.
Sterkte.
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:56:01 #123
92409 Twinky
Little star.
pi_61261032
* Twinky knuffelt zoeperzazke even stevig.
pi_61261518
Dankjewel Ik ga er even een paar daagjes tussenuit, stond al gepland maar komt nu even extra goed uit..... Ben er dinsdag weer!
pi_61263419
Gelukkig Enferma dat het in feite standaard was!
En ben blij te horen dat het alweer beter gaat!! Lekker een weekje rust dus..geniet er maar even van en jij ook zoeperzazke
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:03:27 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61265734
Zoeperzazke, geniet van je daagjes ertussenuit.
Met mij gaat het langzaamaan beter, al rust ik nog wel veel.. Douchen kost zoo veel energie, bizar Nog nooit meegemaakt. En ik doe gewoon dutjes tussen de middag, als een oud wijf Mja, alles om beter te worden..:)
Idd MI-etje, ben ik ook blij om
pi_61270829
Och geniet ervan hihi voor je het weet moet je weer aan de bak..de aanleiding is wat minder maar als je dan toch ligt
pi_61275941
Oef, wat een verhalen!!

Ik had ook wel een cyste na het plaatsen van de Mirena, dat schijnt echt bij 9 van de 10 vrouwen zich te vormen, alleen meestal verdwijnen ze vanzelf weer; het zijn gewoon je laatste eicellen die wat doelloos rond gaan zwerven eigenlijk

Maar dat een cyste zo groot groeit en zoveel pijn veroorzaakt is echt naar!! En je spiraal verliezen in je buikholte...... bah, ik hoop dat ze dat gewoon kunnen verwijderen zeg! En ik zou ook het ziekenhuis opbellen om een andere gyneacoloog te vragen. Je hebt er toch last van

Veel sterkte allebei in elk geval
  maandag 1 september 2008 @ 19:27:06 #129
11845 Jipje
pi_61299809
Shit wat een verhalen...
Allebei heel veel sterkte!
Loesje

maandag 1 september 2008 @ 21:30:52 #130
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_61304286
Geniet er maar van, zoeper!
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:04:13 #131
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61317534
Hehe, sinds gister gaat het eindelijk weer wat beter.. Ben niet meer helemaal kapot na het douchen zoals zondag XD Ben wel flink afgevallen, zo'n 4-5 kg... En ik ben al niet de zwaarste. Maargoed, dat komt er wel weer aan
Ik blijf nog lekker ff in bed deze week, iig een paar dagen nog, ik kijk wel hoe het gaat. Vrijdag om 10.00 een afspraak om mijn hechtingen te laten verwijderen.
En mn wondjes zien er echt onwijs goed uit, mooie korstjes etc.
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:32:17 #132
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61318138
Sweet mother of jesus! Verhelderend topic dit.
Ik wilde de mirena overwegen, maar ik denk dat ik het toch maar bij de condooms houd. Mijnm lijf kennende vinden ze die spiraal straks in mijn hersenen terug!
*ril*
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:40:32 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61318327
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:32 schreef SHE het volgende:
Ik wilde de mirena overwegen, maar ik denk dat ik het toch maar bij de condooms houd. Mijnm lijf kennende vinden ze die spiraal straks in mijn hersenen terug!
*ril*
Laat je niet zo bang praten, SHE .
Er zijn ook genoeg succesverhalen. Ik heb mijn Mirena nu sinds midden juni en ik word steeds tevredener: bloedverlies wordt minder (niks of een ieniemienie stipje aan het eind vd dag), ik heb helemaal geen buikpijn meer... en de 12 proefweken zijn nog helemaal niet om! En last but not least heb ik het idee dat de Mirena een positief effect heeft op mijn libido. Dus als het zo doorgaat, dan ben ik erg blij met mijn Mirena .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:47:05 #134
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61318463
Als je op internet gaat zoeken vind je alle rampverhalen bij elkaar natuurlijk
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:48:32 #135
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61318494
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:32 schreef SHE het volgende:
*ril*
LOL
Nou, dat hoeft nou ook weer niet hoor.
Ik heb gewoon pech eigenlijk Die cyste van mij was qua vocht eigenlijk heel klein; een formaat waar ze normaal niets aan doen. Maar omdat er een bloeding was ontstaan werd ie een stuk groter waardoor ze 'm moesten verwijderen. Zo'n 95% van de vrouwen met MIrena hebben cysten, maar daar merk je dus 9 van de 10 keer niets van omdat ze zo klein zijn. En die verdwijnen meestal vanzelf ook weer.. Dus ja.
Ik ben verder, behalve dit gedoe, nog steeds blij met mn MIrena, aangezien al die klachten die ik had waarschijnlijk door die cyste kwam die gewoon te groot was en overal op aan het drukken was.
pi_61318956
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:40 schreef Viking84 het volgende:
Laat je niet zo bang praten, SHE .
Er zijn ook genoeg succesverhalen. Ik heb mijn Mirena nu sinds midden juni en ik word steeds tevredener: bloedverlies wordt minder (niks of een ieniemienie stipje aan het eind vd dag), ik heb helemaal geen buikpijn meer... en de 12 proefweken zijn nog helemaal niet om! En last but not least heb ik het idee dat de Mirena een positief effect heeft op mijn libido. Dus als het zo doorgaat, dan ben ik erg blij met mijn Mirena .
Zelfde verhaal hier, maar ik heb het ding pas een maand. Na een paar dagen had ik al nergens meer pijn, en de prut wordt ook steeds minder. Ik hoef al geen maatregelen meer te nemen, in ieder geval. Dus ik heb er vertrouwen in dat ik er na nog een paar weken helemaal niks meer van merk
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:13:33 #137
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_61319036
Ik heb om 2 uur een afspraak bij de dokter. Ben erg zenuwachtig, het is namelijk voor de Mirena!
Werd er aan jullie gevraagd waarom je juist voor de Mirena wou gaan? Wat was het antwoord .

Na al die nare verhalen ben ik trouwens nog banger geworden. Hopelijk gebeurt dat niet allemaal bij mij, zeg .

En hebben jullie nog dingen die ik kan vragen aan de HA straks?
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:36:34 #138
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61319473
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:13 schreef Nantes het volgende:
Ik heb om 2 uur een afspraak bij de dokter. Ben erg zenuwachtig, het is namelijk voor de Mirena!
Werd er aan jullie gevraagd waarom je juist voor de Mirena wou gaan? Wat was het antwoord .

Na al die nare verhalen ben ik trouwens nog banger geworden. Hopelijk gebeurt dat niet allemaal bij mij, zeg .

En hebben jullie nog dingen die ik kan vragen aan de HA straks?
Spannend joh!
Mijn huisarts vroeg dat wel, ik zei dat ik er gewoon niet elke dag meer aan wilde denken en ik niet meer zoveel hormonen wilde. Verder deed ze gelukkig niet moeilijk, en de gyn later ook niet.
Sorry dat ik je bang heb gemaakt Niet mn bedoeling!
Ik zou gewoon dingen vragen die onduidelijk voor je zijn, bijv. de procedure, wat je wel/niet moet doen etc.. Gewoon wat je wilt weten, dat weet ik natuurlijk ook niet voor je
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:38:49 #139
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_61319508
Haha maakt niet uit, ik hoop alleen dat het bij mij niet zo naar wordt allemaal .
Ik hoop dat mijn huisarts niet zo moeilijk doet omdat ik 18 ben, maar dat zal wel goed komen denk ik!
Zal straks laten weten hoe het is gegaan .
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:44:24 #140
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61319640
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:38 schreef Nantes het volgende:
Haha maakt niet uit, ik hoop alleen dat het bij mij niet zo naar wordt allemaal .
Ik hoop dat mijn huisarts niet zo moeilijk doet omdat ik 18 ben, maar dat zal wel goed komen denk ik!
Zal straks laten weten hoe het is gegaan .
Lijkt me sterk.. Komt goed meid Succes!
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:47:21 #141
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_61322529
Nou, ik krijg hem! .
Moet eerst wel een SOA-test doen, maar ik was zo zenuwachtig dat ik daar een aparte afspraak voor wilde maken . Ben zo bang voor pijn, niet normaal meer haha.
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:57:33 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61322744
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:47 schreef Nantes het volgende:
Nou, ik krijg hem! .
Moet eerst wel een SOA-test doen, maar ik was zo zenuwachtig dat ik daar een aparte afspraak voor wilde maken . Ben zo bang voor pijn, niet normaal meer haha.
Mooi!
Haha
SOA testen als vrouw doet meestal niet zoveel pijn als bij mannen, wat moet je doen, bloed prikken en een uitstrijkje? Of alleen bloed prikken?
Je weet dat een spiraaltje zetten ook wat... vervelend kan zijn?
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:01:48 #143
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_61322834
Ja, dat had ze nog nadrukkelijk vermeld! Ik kreeg toen al buikpijn bij het idee .
Moet alleen een uitstrijkje.. nooit gehad, dus ben benieuwd.
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:11:29 #144
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61323133
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:01 schreef Nantes het volgende:
Ja, dat had ze nog nadrukkelijk vermeld! Ik kreeg toen al buikpijn bij het idee .
Moet alleen een uitstrijkje.. nooit gehad, dus ben benieuwd.
Een uitstrijkje is echt niet pijnlijk, als het goed is, bij 99% van de vrouwen iig niet, dus dat komt goed
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:44:41 #145
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_61325402
Dan maak ik daar morgen een afspraak voor! .
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:54:33 #146
11845 Jipje
pi_61326927
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:11 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Een uitstrijkje is echt niet pijnlijk, als het goed is, bij 99% van de vrouwen iig niet, dus dat komt goed
Een uitstrijkje is alleen maar fijn, want dat is precies dezelfde handeling als bij de mirena. Ik vond het iig fijn dat ik daar al mee bekend was. Verder doet een uitstrijkje geen pijn, ik vond het kietelen Mirena laten plaatsen is ook alles meegevallen, omdat ik ook flinke pijnstillers gehad heb van tevoren. Pijn achteraf viel ook alles mee, je moet alleen zorgen dat je niet verkrampt gaat lopen zoals ik
En ook hier een tevreden gebruikster, ik ben helemaal niet meer ongesteld geweest sinds de plaatsing eind juni Niet eens prut Alleen mn libido ben ik minder tevreden over, maar ik denk dat ik er gewoon even wat actiever aan moet trekken, want ik ben van nature ook geen seksbeest

Dus voor SHE en Nantes, laat je niet bang maken! Gewoon doen! Je gaat er echt niet dood aan
Loesje

dinsdag 2 september 2008 @ 21:05:13 #147
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_61330803
Mja, het uitstrijkje vond ik enigszins ongemakkelijk. Het plaatsen van de Mirena kwam met dat gevoel overeen. Alleen duurde het ongemak toen ietsje langer.

SHE, laat je toch niet zo bang maken. Op internet lees je vaak vooral de baggerverhalen. En tsja... als je bij andere anticonceptie misschien al last hebt, zul je dat bij de meeste dingen wel een beetje hebben. Je kunt het hoogstens gewoon proberen.
pi_61331398
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mja, het uitstrijkje vond ik enigszins ongemakkelijk. Het plaatsen van de Mirena kwam met dat gevoel overeen. Alleen duurde het ongemak toen ietsje langer.
Nou...Het maken van een uitstrijkje vind ik toch echt wel veel minder pijnlijk dan het plaatsen van de Mirena! Niet dat het nou echt een vreselijke pijn is, maar van een uitstrijkje voel ik gewoon niets.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_61332107
Idd, er zijn veel dramaverhalen over de Mirena, maar ook zoveel positieve! Als alles goed gaat is het een ideaal ding! Dat ik nou net heel erg veel pech heb en Enfermera ook, tsja, het kan iedereen gebeuren en als er iets mis is is het altijd fijn als je je verhaal ergens kwijtkunt en steun kunt krijgen..... Laat onze verhalen je er niet van weerhouden om het toch te proberen!

Hier gaat t redelijk allemaal, ik heb vandaag t foldertje gelezen over de hysteroscopie en ik hoop maar ZO dat ze dat ding tijdens die kijkingreep vinden en eruit kunnen krijgen..... dat ik dan ook in 1 keer hiervanaf ben, want anders word ik echt gek.... Ik ben heel blij dat mn moeder vrij heeft geregeld en met me mee kan, want op zulke momenten gaat er niets boven mama maar ik zie er desondanks toch heel erg tegenop en zal maar wat bliuj zijn als het voorbij is.
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:23:01 #150
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61333435
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Idd, er zijn veel dramaverhalen over de Mirena, maar ook zoveel positieve! Als alles goed gaat is het een ideaal ding! Dat ik nou net heel erg veel pech heb en Enfermera ook, tsja, het kan iedereen gebeuren en als er iets mis is is het altijd fijn als je je verhaal ergens kwijtkunt en steun kunt krijgen..... Laat onze verhalen je er niet van weerhouden om het toch te proberen!
Hier ben ik het helemaal mee eens.
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:Hier gaat t redelijk allemaal, ik heb vandaag t foldertje gelezen over de hysteroscopie en ik hoop maar ZO dat ze dat ding tijdens die kijkingreep vinden en eruit kunnen krijgen..... dat ik dan ook in 1 keer hiervanaf ben, want anders word ik echt gek.... Ik ben heel blij dat mn moeder vrij heeft geregeld en met me mee kan, want op zulke momenten gaat er niets boven mama maar ik zie er desondanks toch heel erg tegenop en zal maar wat bliuj zijn als het voorbij is.
Ik hoop het ook heel erg meid! Fijn dat je moeder met je mee kan gaan..Dat is gewoon heerlijk dan! Weet je al wanneer die scopie is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')