Nee niet mijn vriendin. Maar dinges. Die ken je toch wel? Dinges...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:53 schreef supertard het volgende:
je vriendin?
No, im drunkquote:
iets met x en xx'en?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:57 schreef zarGon het volgende:
Surprise buttsex.
Nu is het wachten op Bioquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:49 schreef supertard het volgende:
Heb je het nou over de sig van Bio?
wat flauw! dit topic vraagt er om. Paint dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moet je teleurstellen. Ik ga niet mijn sterretje posten.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:08 schreef Fha het volgende:
[..]
wat flauw! dit topic vraagt er om. Paint dan?
Ja - wie ben jij om te oordelen over mijn oordeel over jouw anus?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:09 schreef Heatseeker het volgende:
Verdomme, als ik wil oordelen over iemands anus dan doe ik dat.
Heatseeker (HS)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:36 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Ja - wie ben jij om te oordelen over mijn oordeel over jouw anus?
A: Een halve zool die niet normaal kan typen.quote:
Terwijl jij op die gast in je user icon loopt te geilenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:40 schreef Beauregard het volgende:
Ach jee, daar hebben we die fag ook weer.
Tevens erg origineel, dit.
Waar maak jij uit op dat ik ergens op geil? Echt, wat ben jij een ontzettend simpel kereltje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terwijl jij op die gast in je user icon loopt te geilen
Nachtbagger die nog open isMod fail.
Goede comebackquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:05 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik ergens op geil? Echt, wat ben jij een ontzettend simpel kereltje.
Nee hoor, ik doe dit tussen de bedrijven door. Zie het als ontspanning.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:15 schreef afcajos het volgende:
Beauregard je hebt er een dagtaak aan om fokkers af te zeiken ofniet![]()
ONLY GOD CAN JUDGE MEquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:20 schreef boskameel het volgende:
DONT JUDGE!
Serieus waarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
ONLY GOD CAN JUDGE ME
[ afbeelding ]
WHO ARE YOU TO JUDGE MY ANUS?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:20 schreef boskameel het volgende:
DONT JUDGE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |