Krijg je ondertussen korting daarzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dude, ik woon om de hoek bij de Coolsingel, die toko daar is 24/7 open.
Euhm, hij heeft misschien wat opvoeding nodig. Een zweep will do. Of, aangezien je in het zuiden des lands woont, een varkensprikker (of Tazer, maar om nu helemaal naar Duitsland te rijden ... ).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg LeeHarveyOswald, ik vind dat ie wel een grote bek heeft.. is dat altijd zo of heeft ie gewoon een slechte bui vandaag? In 't eerste geval is de vraagprijs wat hoog dan.
Ja, zodat ze te paard naar Zuid kunnen komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dude, ik woon om de hoek bij de Coolsingel, die toko daar is 24/7 open.
Tegen meerprijs wordt strafblad, stamboom en paspoort bijgeleverdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Krijg je ondertussen korting daarzo?
We zijn niet įllemaal boeren hčquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Euhm, hij heeft misschien wat opvoeding nodig. Een zweep will do. Of, aangezien je in het zuiden des lands woont, een varkensprikker (of Tazer, maar om nu helemaal naar Duitsland te rijden ... ).
Voor een chup-a-chup doet hij įlles, dus dat kan je bij de training gebruiken.
Een proefrit maken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We zijn niet įllemaal boeren hč![]()
![]()
Kan ik hem een keer bezichtigen en testen?
Wat wil je dat hij doet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:32 schreef Isdatzo het volgende:
maar hij heeft verder geen defecten? Anders kom ik straks en blijkt dat ie 't niet doet ofzo.
Afwassenquote:
Maar hij is dus niet in nieuwstaat begrijp ikquote:Hij heeft geen gebruiksbeschadigingen, hij bijt meestal niet zo hard, en er vallen geen stukjes van af.
Het piepschuim en de doos zijn al weg ja. Stofzuigen kan hij niet goed heb ik begrepen. Afwassen, grasmaaien en hegknippen heeft misschien wat training nodig (Vaatwasser, balkon, balkon).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afwassen
Grasmaaien
Heg knippen
etc
[..]
Maar hij is dus niet in nieuwstaat begrijp ik
Ik ga er even een nachtje over slapen denk ik..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een beetje dwang kan wel helpen. Maar straffen met pijnprikkels en belonen met MDMA of Baileyswil wel helpen.
Hij vangt zelfs geen muizen? Dan koop ik wel een kat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou niet aanraden hem aan te schaffen voor nuttige zaken.
Dat laatste durf ik geen uitspraak over te doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:37 schreef TJDoornbos het volgende:
TS heeft heiden zijn eigen pocket rocket en plast die zittend (evt in de brandnetels?)
Gezien de wettelijke status van katten + de bijkomende ecologische schade, zou je toch kunnen overwegen een Heiden6 te nemen. Deze mogen nl. wel buiten lopen. En ze vangen ook geen kikkers, mussen en andere bedreigde diersoorten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij vangt zelfs geen muizen? Dan koop ik wel een kat.
Misschien dat Isegrim die nog heeftquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:26 schreef DivineJester het volgende:
Heb je de originele bon nog? Of is het een kopie
maar, voor het geval dat ie onverhoopt toch weggelopen is, hoe kan je hem (als je 'm weer gevangen hebt) het beste straffen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, maar die moet je wel vastzetten he
Is zo'n zware bal eraan geen optie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, maar die moet je wel vastzetten he
Hmm, dat is misschien te combineren met het castreren. One on each leg, zeg maar. En dan de kabels aan zn benen net iets langer....quote:
Psssst Alicey....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Psssst Alicey....Daar heb ik vaker last van.. Zie mijn een-na-laatste note bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |