Dat wel, maar je wilt niet na hem de WC moeten gebruiken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:56 schreef remlof het volgende:
Is ie zindelijk?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:38 schreef Adelante het volgende:
Een euro de kilo? Da's al gauw een meier
Ik drink dat spul normaal nooit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Flesje baileys het weekend. Thats it eigenlijk.
Dit is onder de gordel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mag deze trouwens wel hier, of hoort hij in F&F?
Hey, konijnen mag je hier ook niet verkopenquote:
Je betaalt in ieder geval een verwijderingsbijdragequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:13 schreef Isdatzo het volgende:
hoeveel belasting betaal je over zoiets?
6%, je kan'm eventueel ook barbequen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:13 schreef Isdatzo het volgende:
hoeveel belasting betaal je over zoiets?
Nouja, als je 'm zat bent kan je hem ook gewoon ergens in een sloot dumpen lijkt mequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je betaalt in ieder geval een verwijderingsbijdrage
Ohw hij heeft niet zo veel ruimte nodig hoor! Relatief gezien dan. Een bank of een zitzak is al genoeg. En dan een soort kettinkje als een papegaai heeft, alleen dan wat stevigerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, als je 'm zat bent kan je hem ook gewoon ergens in een sloot dumpen lijkt me [ afbeelding ]
Maar een belangrijkere vraag is wat er van je huisraad overblijft met zoiets in huis.. of kan je 'm beter in een hok in de tuin zetten ofzo?
Waterquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ohw hij heeft niet zo veel ruimte nodig hoor! Relatief gezien dan. Een bank of een zitzak is al genoeg. En dan een soort kettinkje als een papegaai heeft, alleen dan wat steviger![]()
Zorg er wel voor dat er voldoende water in de buurt is. Waarschijnlijk merk je het wel wanneer het tijd wordt om'm uit te laten!
Uitlaten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ohw hij heeft niet zo veel ruimte nodig hoor! Relatief gezien dan. Een bank of een zitzak is al genoeg. En dan een soort kettinkje als een papegaai heeft, alleen dan wat steviger![]()
Zorg er wel voor dat er voldoende water in de buurt is. Waarschijnlijk merk je het wel wanneer het tijd wordt om'm uit te laten!
Als je die investering er voor over hebtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:39 schreef Koewam het volgende:
[..]
Water
drank drugs en een teefje zal je bedoelen
Als je een balkon hebt kan het welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uitlaten?![]()
Ik neem aan dat ik 'm gewoon de deur uit kan schoppen en dat, als ie klaar is met schijten, ik hem weer binnen laat ofzo (of niet, natuurlijk)?
Of levert dat teveel overlast voor de buurt op?
"Teefje" is inderdaad een ruim begripquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je een balkon hebt kan het wel
Het gaat hier om een soort grote hamster hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Maar kan ik 'm ook gewoon aan een ketting in de tuin leggen? Of maakt ie 's nachts teveel lawaai?
En wat nu als het paartijd is? Wat moet ik er dan mee? Ik heb eigenlijk geen zin om met zo'n bronstig geval opgescheept te zitten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het gaat hier om een soort grote hamster heDie bewegen niet zo veel, liggen vooral in hun nestje, en verplaatsen zich s'avonds tussen de plashoek en de drinkhoek van het verblijf. Dus als er overlast is, is het s'nachts. Vooral na een paar bezoekjes aan de drinkhoek.
Ja, deze heeft wat dat betreft een beetje een probleem, die zit het hele jaar door in de bronstijd. Maar je kan'm natuurlijk altijd laten castrerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat nu als het paartijd is? Wat moet ik er dan mee? Ik heb eigenlijk geen zin om met zo'n bronstig geval opgescheept te zitten.
Is er regelgeving betreft dat castreren? Ik neem aan (hoop) dat dat gewoon onverdoofd, en in de keuken kan, dat scheelt namelijk nogal wat in de kosten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, deze heeft wat dat betreft een beetje een probleem, die zit het hele jaar door in de bronstijd. Maar je kan'm natuurlijk altijd laten castreren
De ouderwetse manier van tanden uittrekken is aardig effectief. Maar dan met een auto ipv een deur. Of een touwtje aan een tram vastbinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is er regelgeving betreft dat castreren? Ik neem aan (hoop) dat dat gewoon onverdoofd, en in de keuken kan, dat scheelt namelijk nogal wat in de kosten.
Of ben jij (als verkopende partij) bereid om de kosten voor castratie op je te nemen?
Misschien willen de softies van F&F een deel meebetalen aan het herplaatsen van deze Heiden6?quote:[ Donateur Asielactie ]
Rijden vrij weinig trams hier in 't zuiden des landes, maar een auto kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De ouderwetse manier van tanden uittrekken is aardig effectief. Maar dan met een auto ipv een deur. Of een touwtje aan een tram vastbinden.
Maar nee, hij's verre van aaibaar hč.. dan houdt het al snel op daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien willen de softies van F&F een deel meebetalen aan het herplaatsen van deze Heiden6?
Volgens mij is het enige politiebureau dat nog open is, bij mij in de straatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb aangifte gedaan van bedreiging naar aanleiding van enkele van de opmerkingen in dit topic.
Hij heeft wel een vachtjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rijden vrij weinig trams hier in 't zuiden des landes, maar een auto kan geregeld worden.
[..]
Maar nee, hij's verre van aaibaar hč.. dan houdt het al snel op daar
Zeg LeeHarveyOswald, ik vind dat ie wel een grote bek heeft.. is dat altijd zo of heeft ie gewoon een slechte bui vandaag? In 't eerste geval is de vraagprijs wat hoog dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb aangifte gedaan van bedreiging naar aanleiding van enkele van de opmerkingen in dit topic.
Dude, ik woon om de hoek bij de Coolsingel, die toko daar is 24/7 open.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige politiebureau dat nog open is, bij mij in de straatdan kom je niet eens langs voor een kopje Drambuie?
Krijg je ondertussen korting daarzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dude, ik woon om de hoek bij de Coolsingel, die toko daar is 24/7 open.
Euhm, hij heeft misschien wat opvoeding nodig. Een zweep will do. Of, aangezien je in het zuiden des lands woont, een varkensprikker (of Tazer, maar om nu helemaal naar Duitsland te rijden ... ).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg LeeHarveyOswald, ik vind dat ie wel een grote bek heeft.. is dat altijd zo of heeft ie gewoon een slechte bui vandaag? In 't eerste geval is de vraagprijs wat hoog dan.
Ja, zodat ze te paard naar Zuid kunnen komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dude, ik woon om de hoek bij de Coolsingel, die toko daar is 24/7 open.
Tegen meerprijs wordt strafblad, stamboom en paspoort bijgeleverdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Krijg je ondertussen korting daarzo?
We zijn niet állemaal boeren hčquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Euhm, hij heeft misschien wat opvoeding nodig. Een zweep will do. Of, aangezien je in het zuiden des lands woont, een varkensprikker (of Tazer, maar om nu helemaal naar Duitsland te rijden ... ).
Voor een chup-a-chup doet hij álles, dus dat kan je bij de training gebruiken.
Een proefrit maken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We zijn niet állemaal boeren hč![]()
![]()
Kan ik hem een keer bezichtigen en testen?
Wat wil je dat hij doet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:32 schreef Isdatzo het volgende:
maar hij heeft verder geen defecten? Anders kom ik straks en blijkt dat ie 't niet doet ofzo.
Afwassenquote:
Maar hij is dus niet in nieuwstaat begrijp ikquote:Hij heeft geen gebruiksbeschadigingen, hij bijt meestal niet zo hard, en er vallen geen stukjes van af.
Het piepschuim en de doos zijn al weg ja. Stofzuigen kan hij niet goed heb ik begrepen. Afwassen, grasmaaien en hegknippen heeft misschien wat training nodig (Vaatwasser, balkon, balkon).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afwassen
Grasmaaien
Heg knippen
etc
[..]
Maar hij is dus niet in nieuwstaat begrijp ik
Ik ga er even een nachtje over slapen denk ik..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een beetje dwang kan wel helpen. Maar straffen met pijnprikkels en belonen met MDMA of Baileyswil wel helpen.
Hij vangt zelfs geen muizen? Dan koop ik wel een kat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou niet aanraden hem aan te schaffen voor nuttige zaken.
Dat laatste durf ik geen uitspraak over te doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:37 schreef TJDoornbos het volgende:
TS heeft heiden zijn eigen pocket rocket en plast die zittend (evt in de brandnetels?)
Gezien de wettelijke status van katten + de bijkomende ecologische schade, zou je toch kunnen overwegen een Heiden6 te nemen. Deze mogen nl. wel buiten lopen. En ze vangen ook geen kikkers, mussen en andere bedreigde diersoorten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij vangt zelfs geen muizen? Dan koop ik wel een kat.
Misschien dat Isegrim die nog heeftquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:26 schreef DivineJester het volgende:
Heb je de originele bon nog? Of is het een kopie
maar, voor het geval dat ie onverhoopt toch weggelopen is, hoe kan je hem (als je 'm weer gevangen hebt) het beste straffen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, maar die moet je wel vastzetten he
Is zo'n zware bal eraan geen optie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, maar die moet je wel vastzetten he
Hmm, dat is misschien te combineren met het castreren. One on each leg, zeg maar. En dan de kabels aan zn benen net iets langer....quote:
Psssst Alicey....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Psssst Alicey....Daar heb ik vaker last van.. Zie mijn een-na-laatste note bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |