abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60591519
Dat is zeker waar maar ik doel meer op de voorbereiden en ik neem aan dat iedere training versterking wilt maar heb erg veel zin in vrijdag/zaterdag.

En kan ook niet wachten totdat het Belgische duo weer terug is.
pi_60592112
Pff dh weer en ohja: kutboeren
pi_60592196
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:25 schreef _Mike_ het volgende: -Off-topic deel weggehaald- Is er trouwens al meer over het nieuwe home bekend? Ik hoorde vandaag dat ze op Zuid ruimte maken?
pi_60593449
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 02:03 schreef versteegrob het volgende:
Dat is zeker waar maar ik doel meer op de voorbereiden en ik neem aan dat iedere training versterking wilt maar heb erg veel zin in vrijdag/zaterdag.

En kan ook niet wachten totdat het Belgische duo weer terug is.
Helemaal mee eens, dat laatste. Dat België er maar rap uit mag liggen; minder kans op blessures. .
pi_60593513
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 08:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, dat laatste. Dat België er maar rap uit mag liggen; minder kans op blessures. .
Idd, en Nederland mag wel langer in de race blijven, kunnen ze mooi ervaring op doen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:46:36 #256
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60594229
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 08:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Denk niet dat je je daar erg druk om hoeft te maken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60594485
Wanneer is het olympisch voetbaltoernooi afgelopen eigenlijk?
pi_60594947
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens mij de dag voor de sluiting van de Spelen.
pi_60595059
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
23 augustus is de finale als ik het correct herinner.
pi_60595362
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:32 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

23 augustus is de finale als ik het correct herinner.
En een week later begint de competitie weer is het niet? Dan kunnen de Peking-gangers in ieder geval weer een beetje acclimatiseren.
pi_60595428
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En een week later begint de competitie weer is het niet? Dan kunnen de Peking-gangers in ieder geval weer een beetje acclimatiseren.
Yep, maar ik verwacht niet dat Belgie zover komt, NL misschien maar dat zien we dan wel weer. Dus de spelers zullen nog zeker 2 weken weer aan onze schone lucht wennen.
pi_60595465
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Yep, maar ik verwacht niet dat Belgie zover komt, NL misschien maar dat zien we dan wel weer. Dus de spelers zullen nog zeker 2 weken weer aan onze schone lucht wennen.
Ik vond België in die oefenwedstrijd tegen Nederland een betere indruk maken.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:54:21 #263
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60595518
Voor de mensen die het een en ander gemist hebben, zie hier:

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60595602
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:54 schreef Houniet het volgende:
Voor de mensen die het een en ander gemist hebben, zie hier:

gare background music..

dit is complete open dag:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=136046/langid=43
pi_60595660
quote:
''Van Basten blijft zeven seizoenen of langer bij Ajax''

Iedereen die Ajax een warm hart toedraagt, hoeft niet te vrezen voor een vertrek van trainer Marco van Basten. De oefenmeester, op de foto rechts, zou volgens sponsor Aegon zeven jaar op langer actief willen blijven bij de Amsterdamse club. Dit meldt directeur communicatie, Jan Driessen.

''Ons uitgangspuntpunt bij de club is bekend: stabiliteit en continuïteit zijn het belangrijkst'', sprak Driessen tegenover AjaxLife, een supportersmagazine van Ajax. ''Hij hoopt onze zeven sponsorjaren mee te maken en het liefst nog langer te blijven.''

Marco van Basten ligt sowieso vier seizoenen vast bij de nummer twee van de Eredivisie de afgelopen twee voetbaljaren. ''Die fantastische opmerking past precies in onze visie. Marco van Basten is geen jobhopper'', aldus de directeur van Aegon.
pi_60595684
Beetje stabiliteit kan geen kwaad, ik juich dit zeker toe
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:01:29 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60595692
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef Rejected het volgende:

[..]
Sja, als ie binnen 2 jaar geen resultaten behaalt is dit zo een vergeten statement lijkt me zo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:02:22 #268
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60595711
Ik ben benieuwd.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60595731
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef Rejected het volgende:

[..]
We zien wel of dit gebeurt, als hij het goed doet heb ik er geen problemen mee.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:15:19 #270
52871 Blight
Supersized.
pi_60596017
quote:
Kamp Luque: 'Dit is van de gekke'
Geschreven op woensdag, 6 augustus om 11:10

Albert Luque was naar eigen zeggen een belangrijke speler voor Marco van Basten. Eén week later verdwijnen de vermeende grote plannen van de hoofdtrainer van Ajax als sneeuw voor de zon. De Spanjaard mag zich net als Kenneth Perez, Jurgen Colin en Laurent Delorge bij de Amsterdamse beloften melden. "Vorig jaar werd Albert als een uitstekende aankoop gezien en nu moet hij met jeugdspelers gaan trainen. Ongelooflijk", zo luidt het oordeel van Rafael Luque, vader en zaakwaarnemer. Klik hier! Luque beweerde eerder nog dat Van Basten grote plannen met hem had. "Van Basten vertelde me persoonlijk dat hij veel vertrouwen in mij heeft en dat ik een belangrijke speler ga worden in dit Ajax", zo betoogde hij. "'Er waren wel clubs geïnteresseerd, maar die konden me niet overtuigen en ik voel me prima bij Ajax."

De vader van Luque bevestigt de gedane uitlatingen. "Vorige week hebben Van Basten en Luque om de tafel gezeten. Hij gaf toen aan dat Albert een belangrijke speler was binnen de selectie én dat hij voetbaltechnisch véél verder was dan zijn ploeggenoten. Maar zo gaat het er nu eenmaal aan toe in de voetballerij."

Van Basten gaf eerder in de voorbereiding aan zijn selectie te willen inkrimpen tot 24 man. De eerste schoonmaak blijft waarschijnlijk niet bij het naar Jong Ajax verbannen kwartet. Kennedy Bakircioglu, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl blijven voorlopig bij de A-selectie, maar hebben te horen gekregen te moeten rekenen op een tribuneplaats. Voor dit viertal is al de nodige belangstelling.

Rafael Luque heeft alle begrip voor de houding van Ajax, maar niet voor de manier waarop de club met zijn zoon is omgegaan. "Van Basten wil, vooral vanwege de filosofie van de club, een team hebben met voornamelijk spelers van net in de twintig. Daar hebben zowel Albert als ik respect voor, maar het is toch van de gekke dat een speler als Albert een jaar geleden als een uitstekende aankoop wordt gezien en nu opeens verplicht wordt om met jeugdspelers te trainen. Niemand heeft zich nog om Albert bemoeid. Hij meldt zich dus gewoon woensdag op de club om met het eerste te trainen."
Dit gaat gedonder opleveren.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:17:03 #271
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60596056
Ik vond het ook al vaag, maargoed we moeten het maar weer afwachten.
pi_60596168
Waar komt dat stukje vandaan? Volgens mij klopt er niet veel van. Luque heeft onder Koster nauwelijks gespeeld dus dat Ajax hem zo'n superaankoop vond dat zal wel meevallen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat van Basten dergelijke woorden heeft uitgesproken terwijl hij Suarez, Huntelaar en Sulejmani heeft rondlopen. Sulejmani is notabene net gekocht voor meer dan 16 miljoen euro.
pi_60596209
Als van Basten dat echt heeft gezegd vorige week is het wel erg scheef
pi_60596289
Misschien dat kamp Luque van basten verkeerd begrepen hebben ofsow? Ik zou het niet weten waarom die gasten zo zeuren, die Luque krijgt genoeg betaalt... lekker oprotten die gast!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:28:41 #276
52871 Blight
Supersized.
pi_60596358
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[ afbeelding ]

Hahaha
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:11:42 #277
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60597495
Het is allemaal wel een beetje vaag over Luque. Ondanks dat ik hem bij de selectie zou willen hebben kan ik me niet voorstellen dat van Basten hem verteld heeft dat hij belangrijk gaat worden dit seizoen. Zelf zei van Basten ook dat Luque gewoon een kans kreeg tijdens de voorbereiding en meer niet. Is wel zonde om iemand met zon salaris bij de jeugd te hebben
Who's we, you got a turd in your pocket
pi_60597652
14 jeugdspelers die in de selectie zitten, dat is wel prima. Al die grote en goede investeringen die je gedaan heb kan je wellicht terug verdienen als er 2-3 spelers echt door breken en later verkocht worden zoals Babel, Sneijder en van der Vaart.
Ajax lijkt weer op de goede weg, alleen goede spelers kopen die echt wat toevoegen en de rest aanvullen met jeugd
pi_60598420
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Wooldoor het volgende:
14 jeugdspelers die in de selectie zitten, dat is wel prima. Al die grote en goede investeringen die je gedaan heb kan je wellicht terug verdienen als er 2-3 spelers echt door breken en later verkocht worden zoals Babel, Sneijder en van der Vaart.
Ajax lijkt weer op de goede weg, alleen goede spelers kopen die echt wat toevoegen en de rest aanvullen met jeugd
En ondertussen iedereen maar janken op De Toekomst, terwijl dat de club gewoon in leven houdt. Zie transfers van Sneijder, Babel, Heitinga, Van der Vaart en wie al niet meer. Al wordt het ook weer eens tijd om, met veel jeugd liefst, kampioen te worden natuurlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60598568
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

En ondertussen iedereen maar janken op De Toekomst, terwijl dat de club gewoon in leven houdt. Zie transfers van Sneijder, Babel, Heitinga, Van der Vaart en wie al niet meer. Al wordt het ook weer eens tijd om, met veel jeugd liefst, kampioen te worden natuurlijk.
En Maduro die voor 3 miljoen wegging na nog een halfjaar contract te hebben dat niet zou worden verlengd
pi_60598668
Vermeer laat die Velthuizen met zn kutbek lekker janken geweldig
quote:
Velthuizen: 'Ik ben zéér teleurgesteld'
Geschreven op woensdag, 6 augustus om 12:48

Piet Velthuizen kreeg dinsdag een flinke domper te verwerken, nadat hij te horen had gekregen dat hij niet de eerste keeper bij het Olympisch Elftal zal zijn op de Spelen. De doelman moet zich van bondscoach Foppe de Haan schikken in een rol als tweede keeper achter Kenneth Vermeer. "Ik had hier geen moment rekening mee gehouden."

Het leek uiterst logisch dat Velthuizen het doel zou verdedigen tijdens de aankomende Olympische Spelen. De Vitessenaar was al maandenlang eerste doelman van het team en liep in de voorbereiding al rond met rugnummer één. De 21-jarige keeper kwam echter bedrogen uit, nadat hij te horen kreeg dat niet hij maar Vermeer de eerste keuze zou zijn. Zo zou de Ajacied beter kunnen meevoetballen met de verdediging.

"Dit voelt voor mij als een flinke klap in mijn gezicht," aldus Velthuizen tegenover De Gelderlander. "Ik had hier geen moment rekening mee gehouden. Het is een schitterend toernooi en ik was de nummer één, wat wil je nog meer. Ik wilde wat laten zien hier. Je kunt wel zeggen dat ik erg teleurgesteld ben, ja. Maar goed, ik weet ook dat dit voetbal is en dat de trainer een keuze maakt."

"Wat moet ik zeggen, hij vindt dat Vermeer beter meevoetbalt. Ik pak misschien meer ballen, maar in Nederland telt het meevoetballen zwaar mee. Topkeepers in de hele wereld, van Buffon (nationale ploeg Italië, red.) tot Kahn (voormalig Duits international, red.) kan geen keeper echt meevoetballen. Zij kunnen een bal stoppen en wegtrappen, meer is niet nodig. Zij worden beoordeeld op ballen tegenhouden, de job van een keeper. Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van."
pi_60598777
Ajax moet Petter Hansson halen. Die oud-Heerenvener die nu in Frankrijk zit. Wereldverdediger, kent Nederland en laat weinig steekjes vallen. Is een leiderstype en heeft een goede mentaliteit.
wie zaait zal oogsten.....
pi_60598872
Laatste alinea van bericht over Velthuizen
Lekker professioneel

"Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van."
pi_60598890
Ik vind Velthuizen minstens een klasse beter dan Vermeer. Maar goed zo denk ik dan.
pi_60598905
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:08 schreef cohen het volgende:
Wereldverdediger
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:14:39 #286
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60598918
Net goed .
pi_60598960
Voor mijn gevoel is Velthuizen toch ook wel een stuk beter dan Vermeer. Maargoed mooi voor Vermeer kan hij weer wat ervaring opdoen.
AFC Ajax
pi_60598964
Urby leeft op, Vermeer staat ineens in de basis nu nog hopen dat Vermaelen en Vertonghen heel blijven en een goed toernooi spelen.
pi_60599004
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:26 schreef Jnk18 het volgende:
Misschien dat kamp Luque van basten verkeerd begrepen hebben ofsow? Ik zou het niet weten waarom die gasten zo zeuren, die Luque krijgt genoeg betaalt... lekker oprotten die gast!
Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.
That's all folks!
pi_60599038
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.
Ajax heeft de problemen natuurlijk wel aan zichzelf (Van Geel) te danken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60599218
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik vind dat van Basten goed bezig is. Hij probeert de problemen voor te zijn heb ik het gevoel. Dat mensen als Perez en Luque onrust zullen stoken is een risico; van Basten haalt dat risico naar voren zodat bij de aftrap van het seizoen de onrust uit de wereld is.
pi_60599469
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:08 schreef cohen het volgende:
Ajax moet Petter Hansson halen. Die oud-Heerenvener die nu in Frankrijk zit. Wereldverdediger, kent Nederland en laat weinig steekjes vallen. Is een leiderstype en heeft een goede mentaliteit.
Met weinig bedoel je een stuk of 6 steekjes per wedstrijd?

En Vellthuizen:

AJAX!!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:39:10 #294
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60599507
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60599537
Ben benieuwd of Vertonghen dit seizoen nog beter gaat ontwikkelen dan vorig seizoen

Wordt één van mijn favoriete Ajacieden
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60599601
nou kun je velthuizen gaan zitten uitlachen hier, maar hij heeft wel gewoon gelijk lijkt me.

een keeper is er om ballen te pakken, en daar moet je hem oop op selecteren.

meevoetballende kwaliteit moet op de 2e plaats komen.
en in dat opzicht zou ik voor velthuizen kiezen.
pi_60599694
Net alsof Foppe puur alleen daarom voor Vermeer kiest, omdat die beter een bal kan aannemen. In de ogen van Foppe doen Vermeer en Velthuizen kennelijk wat dat aspect (ballen tegenhouden) zo weinig voor elkaar onder, dat hij verder kijkt dan dat. Dus gaat de spelvoortzetting ook meespelen. En op basis daarvan slaat de balans uit in het voordeel van Vermeer. Foppe is ook niet gek.
pi_60599739
Hij klungelde veel te veel afgelopen wedstrijden daarom is hij gepasseerd.
pi_60599986
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef koemleit het volgende:
nou kun je velthuizen gaan zitten uitlachen hier, maar hij heeft wel gewoon gelijk lijkt me.

een keeper is er om ballen te pakken, en daar moet je hem oop op selecteren.

meevoetballende kwaliteit moet op de 2e plaats komen.
en in dat opzicht zou ik voor velthuizen kiezen.
Maar door
quote:
Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van
te zeggen klinkt hij als een megahuilie.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:15:56 #300
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60600427
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ajax heeft de problemen natuurlijk wel aan zichzelf (Van Geel) te danken.
OOk Koster is hier schuldig aan , die hem nooit opstelde
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')