zeer lekker weer voor een opendag!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
Nog 20 minuten jongens, dan barst het festijn los op SBS.
Moet dat spektakel geen eigen topic krijgen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
Nog 20 minuten jongens, dan barst het festijn los op SBS.
Open dag Ajax (5 augustus 2008, 13.20 tot 15.10 uur op SBS6)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:12 schreef groenen het volgende:
[..]
Moet dat spektakel geen eigen topic krijgen?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb even een vraagje. Er is hier een user die frequent leuke dingen post, maar het gaat me om het filmpje van Johnny in zijn undersig.
gayquote:
Dan hoeft dit topic tenminste niet verneukt te worden met die Open Dag-shit.quote:
Heerlijk nummertje inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Dit wordt de nieuwe stadionhit voor komend seizoen bij Ajax:
was kneiter grappig jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Haha dat dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
De open dagen van Ajax...
[ afbeelding ]
Dat is vaker zo met Amsterdammersquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef BB-boy het volgende:
Van der Wiel praat als Andre Ooijer.
Wel even de tekst leren dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
wtf, van der wiel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef BB-boy het volgende:
Er is weinig Amsterdams aan, meer marokkaans.
Komt ook alleen maar door de OS.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Trancelocator het volgende:
En Robbert Schilder zit dus toch bij de selectie.
Verder was het tja.... toch inderdaad ""
Amsterdams accent heet dat.quote:
quote:ENSCHEDE - Robbie Wielaert blijft bij FC Twente. De 29-jarige verdediger werd de afgelopen tijd nadrukkelijk in verband gebracht met Ajax, maar FC Twente heeft een laatste bod van de Amsterdamse club op Wielaert dinsdagmiddag afgewezen. "En daarmee is een overgang definitief van de baan", aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman.
Gelukkig is de er nog wel bij...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Trancelocator het volgende:
En Robbert Schilder zit dus toch bij de selectie.
Verder was het tja.... toch inderdaad ""
Heb ik iets gemist of doelt ie op z'n psv tijd?quote:Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat", zo citeert AD/Sportwereld de belangenbehartiger. "Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft."
Werd door Siem de Jong uit de basis gespeeld en krijgt er nu nóg een concurrent bij, logisch dus dat hij wegmoet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of doelt ie op z'n psv tijd?
Hoe blij ik ook was met de terugkeer van Perez, hij faalde echt hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |