Lijkt er wel op..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je naar de rugnummers van Ajax kijkt:
Vermeer 12
Gentenaar 30
Zouden we hier conclusies uit kunnen trekken? Dat Vermeer tweede keeper is?
Ik heb wel vertrouwen in Coronel en Molenaar. Het lijkt er de laatste tijd echt weer een beetje op dat Ajax weer echt Ajax gaat worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:57 schreef Noshiba het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1103&Itemid=2
quote:Transfer Van der Vaart levert Ajax 1,6 miljoen op
05 augustus 2008
Dat Rafael van der Vaart van Hamburger SV naar Real Madrid is overgestapt, heeft voor Ajax positieve financiële gevolgen. De Amsterdammers ontvangen ruim 1,6 miljoen euro aan opleidingskosten.
Van der Vaart vindt het prettig dat Ajax ook beter wordt van de transfer. "Dat de twee binkies van toen - Rafael en Wesley - nu bij de mooiste club ter wereld spelen, is natuurlijk het grootst denkbare compliment voor de jeugdopleiding van Ajax", aldus de middenvelder tegen De Telegraaf.
quote:Ajax wil Wielaert strikken met nieuwe constructie
05 augustus 2008
Ajax heeft Rob Wielaert nog altijd op het oog als potentiële versterking. De Amsterdamse club zag al een keer een bod door FC Twente worden afgewezen. Momenteel bekijkt Ajax of een eigen speler bij de deal kan worden betrokken.
De hoofdstedelingen hebben vooralsnog geen trek om aan de vraagprijs van FC Twente te voldoen. De Tukkers zouden naar verluidt zes miljoen euro vragen voor de verdediger. Door een eigen speler aan te bieden hoopt Ajax het gat tussen vraag en aanbod te dichten.
Wie heeft het over verhuren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nooit, siem mag absoluut niet verhuurd worden
Kan die Robbie Wielaert eigenlijk ook als rechtsback uit de voeten?quote:
Het zou een mooie constructie zijn als we Wielaert konden halen en gelijk Schilder en Perez konden betrekken in de deal. FC Twente weer wat steviger in zijn middenvelders en wij een salarispost minder.quote:
Denk je nu werkelijk dat Ajax hem gaat verkopen aan Twente?quote:
Tuurlijk niet, er werd alleen nergens over verhuur gesproken. Maar ik verwacht ook niet dat Twente Perez of Luque in een deal wil betrekken, want dat lijkt me financieel gezien niet realistisch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat Ajax hem gaat verkopen aan Twente?
Twente moet gewoon de poot stijf houden, waarom zou je hem in dit stadium (vlak voor een belangrijke CL wedstrijd) naar Ajax laten vertrekken? Groot gelijk dat Twente de hoofdprijs vraagt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er werd alleen nergens over verhuur gesproken. Maar ik verwacht ook niet dat Twente Perez of Luque in een deal wil betrekken, want dat lijkt me financieel gezien niet realistisch.
Gast, serieus denk je nou echt dat we siem gaan verkopen/weggeven? Hij is bijna HET talent van ajax op dit moment.quote:
Lees mijn vorige post eerst....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, serieus denk je nou echt dat we siem gaan verkopen/weggeven?
Heb geen idee wie je bedoeld maar kijk eens op youtube:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb even een vraagje. Er is hier een user die frequent leuke dingen post, maar het gaat me om het filmpje van Johnny in zijn undersig. Weet iemand wie dat is, of wat de link van het betreffende filmpje is?
Thanks
Ben eigenlijk bang dat ze nog iets te weinig vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Twente moet gewoon de poot stijf houden, waarom zou je hem in dit stadium (vlak voor een belangrijke CL wedstrijd) naar Ajax laten vertrekken? Groot gelijk dat Twente de hoofdprijs vraagt.
Denk je echt dat Ajax bereidt is 6 mil te gaan betalen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben eigenlijk bang dat ze nog iets te weinig vragen.
Ik dacht eerder aan leo of georgequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:04 schreef Houniet het volgende:
WAAROM SIEM? Dump Colin of Perez maar.
Thanks!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Heb geen idee wie je bedoeld maar kijk eens op youtube:
Johnny heitinga held van amsterdam
Logisch, maar die blijven dus ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |