abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60591519
Dat is zeker waar maar ik doel meer op de voorbereiden en ik neem aan dat iedere training versterking wilt maar heb erg veel zin in vrijdag/zaterdag.

En kan ook niet wachten totdat het Belgische duo weer terug is.
pi_60592112
Pff dh weer en ohja: kutboeren
pi_60592196
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:25 schreef _Mike_ het volgende: -Off-topic deel weggehaald- Is er trouwens al meer over het nieuwe home bekend? Ik hoorde vandaag dat ze op Zuid ruimte maken?
pi_60593449
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 02:03 schreef versteegrob het volgende:
Dat is zeker waar maar ik doel meer op de voorbereiden en ik neem aan dat iedere training versterking wilt maar heb erg veel zin in vrijdag/zaterdag.

En kan ook niet wachten totdat het Belgische duo weer terug is.
Helemaal mee eens, dat laatste. Dat België er maar rap uit mag liggen; minder kans op blessures. .
pi_60593513
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 08:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, dat laatste. Dat België er maar rap uit mag liggen; minder kans op blessures. .
Idd, en Nederland mag wel langer in de race blijven, kunnen ze mooi ervaring op doen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:46:36 #256
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60594229
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 08:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Denk niet dat je je daar erg druk om hoeft te maken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60594485
Wanneer is het olympisch voetbaltoernooi afgelopen eigenlijk?
pi_60594947
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens mij de dag voor de sluiting van de Spelen.
pi_60595059
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
23 augustus is de finale als ik het correct herinner.
pi_60595362
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:32 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

23 augustus is de finale als ik het correct herinner.
En een week later begint de competitie weer is het niet? Dan kunnen de Peking-gangers in ieder geval weer een beetje acclimatiseren.
pi_60595428
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En een week later begint de competitie weer is het niet? Dan kunnen de Peking-gangers in ieder geval weer een beetje acclimatiseren.
Yep, maar ik verwacht niet dat Belgie zover komt, NL misschien maar dat zien we dan wel weer. Dus de spelers zullen nog zeker 2 weken weer aan onze schone lucht wennen.
pi_60595465
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Yep, maar ik verwacht niet dat Belgie zover komt, NL misschien maar dat zien we dan wel weer. Dus de spelers zullen nog zeker 2 weken weer aan onze schone lucht wennen.
Ik vond België in die oefenwedstrijd tegen Nederland een betere indruk maken.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:54:21 #263
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60595518
Voor de mensen die het een en ander gemist hebben, zie hier:

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60595602
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:54 schreef Houniet het volgende:
Voor de mensen die het een en ander gemist hebben, zie hier:

gare background music..

dit is complete open dag:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=136046/langid=43
pi_60595660
quote:
''Van Basten blijft zeven seizoenen of langer bij Ajax''

Iedereen die Ajax een warm hart toedraagt, hoeft niet te vrezen voor een vertrek van trainer Marco van Basten. De oefenmeester, op de foto rechts, zou volgens sponsor Aegon zeven jaar op langer actief willen blijven bij de Amsterdamse club. Dit meldt directeur communicatie, Jan Driessen.

''Ons uitgangspuntpunt bij de club is bekend: stabiliteit en continuïteit zijn het belangrijkst'', sprak Driessen tegenover AjaxLife, een supportersmagazine van Ajax. ''Hij hoopt onze zeven sponsorjaren mee te maken en het liefst nog langer te blijven.''

Marco van Basten ligt sowieso vier seizoenen vast bij de nummer twee van de Eredivisie de afgelopen twee voetbaljaren. ''Die fantastische opmerking past precies in onze visie. Marco van Basten is geen jobhopper'', aldus de directeur van Aegon.
pi_60595684
Beetje stabiliteit kan geen kwaad, ik juich dit zeker toe
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:01:29 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60595692
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef Rejected het volgende:

[..]
Sja, als ie binnen 2 jaar geen resultaten behaalt is dit zo een vergeten statement lijkt me zo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:02:22 #268
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60595711
Ik ben benieuwd.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60595731
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef Rejected het volgende:

[..]
We zien wel of dit gebeurt, als hij het goed doet heb ik er geen problemen mee.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:15:19 #270
52871 Blight
Supersized.
pi_60596017
quote:
Kamp Luque: 'Dit is van de gekke'
Geschreven op woensdag, 6 augustus om 11:10

Albert Luque was naar eigen zeggen een belangrijke speler voor Marco van Basten. Eén week later verdwijnen de vermeende grote plannen van de hoofdtrainer van Ajax als sneeuw voor de zon. De Spanjaard mag zich net als Kenneth Perez, Jurgen Colin en Laurent Delorge bij de Amsterdamse beloften melden. "Vorig jaar werd Albert als een uitstekende aankoop gezien en nu moet hij met jeugdspelers gaan trainen. Ongelooflijk", zo luidt het oordeel van Rafael Luque, vader en zaakwaarnemer. Klik hier! Luque beweerde eerder nog dat Van Basten grote plannen met hem had. "Van Basten vertelde me persoonlijk dat hij veel vertrouwen in mij heeft en dat ik een belangrijke speler ga worden in dit Ajax", zo betoogde hij. "'Er waren wel clubs geïnteresseerd, maar die konden me niet overtuigen en ik voel me prima bij Ajax."

De vader van Luque bevestigt de gedane uitlatingen. "Vorige week hebben Van Basten en Luque om de tafel gezeten. Hij gaf toen aan dat Albert een belangrijke speler was binnen de selectie én dat hij voetbaltechnisch véél verder was dan zijn ploeggenoten. Maar zo gaat het er nu eenmaal aan toe in de voetballerij."

Van Basten gaf eerder in de voorbereiding aan zijn selectie te willen inkrimpen tot 24 man. De eerste schoonmaak blijft waarschijnlijk niet bij het naar Jong Ajax verbannen kwartet. Kennedy Bakircioglu, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl blijven voorlopig bij de A-selectie, maar hebben te horen gekregen te moeten rekenen op een tribuneplaats. Voor dit viertal is al de nodige belangstelling.

Rafael Luque heeft alle begrip voor de houding van Ajax, maar niet voor de manier waarop de club met zijn zoon is omgegaan. "Van Basten wil, vooral vanwege de filosofie van de club, een team hebben met voornamelijk spelers van net in de twintig. Daar hebben zowel Albert als ik respect voor, maar het is toch van de gekke dat een speler als Albert een jaar geleden als een uitstekende aankoop wordt gezien en nu opeens verplicht wordt om met jeugdspelers te trainen. Niemand heeft zich nog om Albert bemoeid. Hij meldt zich dus gewoon woensdag op de club om met het eerste te trainen."
Dit gaat gedonder opleveren.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:17:03 #271
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60596056
Ik vond het ook al vaag, maargoed we moeten het maar weer afwachten.
pi_60596168
Waar komt dat stukje vandaan? Volgens mij klopt er niet veel van. Luque heeft onder Koster nauwelijks gespeeld dus dat Ajax hem zo'n superaankoop vond dat zal wel meevallen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat van Basten dergelijke woorden heeft uitgesproken terwijl hij Suarez, Huntelaar en Sulejmani heeft rondlopen. Sulejmani is notabene net gekocht voor meer dan 16 miljoen euro.
pi_60596209
Als van Basten dat echt heeft gezegd vorige week is het wel erg scheef
pi_60596289
Misschien dat kamp Luque van basten verkeerd begrepen hebben ofsow? Ik zou het niet weten waarom die gasten zo zeuren, die Luque krijgt genoeg betaalt... lekker oprotten die gast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')