Nee, de single is onder de zelfde naam uitgekomen als de naam van de serie CD's...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:03 schreef ranja het volgende:
Ik heb een single van Kayem ofzo, geen idee of dat er wat mee te maken heeft?
Ik vind die van Z mooier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Opgezocht en deze is goed.
Die naam zocht ik. Hij speelde de hele serie volquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Synthesizer Greatest enzo
ik hoop dat ze het niet gezien hebben...quote:werd geboren in Praag. Zijn moeder was een bekende Tsjechische zangeres, zijn vader een dokter. Al van kinds af aan stond het leven van
in het teken van muziek en na zijn middelbare school ging hij studeren aan de prestigieuze Praagse Academie van Muziekkunsten.
Na de inval van de Sovjet-Unie in 1968 vertrokop verzoek van zijn ouders naar de Verenigde Staten, waar hij een beurs kreeg voor de Berklee School of Music in Boston. Nadat hij hier afgestudeerd was, vertrok
naar New York waar hij zich aansloot bij het Mahavishnu Orchestra. In de twee jaar dat hij deel uitmaakte van dit orkest (tussen 1971 en 1973) verkochten ze ruim twee miljoen platen.
Dat is hem inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef ranja het volgende:
Gokje op Jan Hammer, de enige Tsjechische muzikant die ik ken. Vraag me af of die al zo oud is trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |