Door naar de zuidpool te rennen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef tonja het volgende:
Net magneetschijfjes binnengekregen. Iemand enig idee hoe ik die krengen van elkaar krijg?
8mm gaat nog wel makkelijk los van mekaar, 20mm is pas kutquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef tonja het volgende:
Net magneetschijfjes binnengekregen. Iemand enig idee hoe ik die krengen van elkaar krijg?
Ik heb de 20mm. Ik had al eerder een setje binnen, en mijn buren die op bezoek kwamen kregen het voor elkaar, maar ik kan ze maar niet uit elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
8mm gaat nog wel makkelijk los van mekaar, 20mm is pas kut![]()
ZIt je echt minuten te klooien en duwen voordat het lukt
Waarom wil je perse die? Niet dat ie slecht is ofzo, ik heb die zelf ook, maar hij is wel een beetje verouderd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Karina het volgende:
Voor mijn vriend wil ik deze M3 Simply Movie Player (English) bestellen, maar dat stomme ding is al zeker 2 maanden uitverkocht![]()
Ik heb er de ballen verstand van, hij wilde die andere, maar ik zal eens vragen of deze ook goed is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je perse die? Niet dat ie slecht is ofzo, ik heb die zelf ook, maar hij is wel een beetje verouderd.
Deze, is nieuwer, kan meer, en is nog goedkoper ook.
Ik zou die kopen, icm met 2 GB geheugen
Ik zou dan toch liever een TT willen dan een Firelink, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:34 schreef Stinosss het volgende:
Anders een FireLink of een Toptoy. Komt allemaal op hetzelfde neer.
Goddamn.. Ik moet uit dit topic wegblijven want elke keer als ik hier kijk zie ik weer iets wat ik wil bestellen..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Karina het volgende:
Voor mijn vriend wil ik deze M3 Simply Movie Player (English) bestellen, maar dat stomme ding is al zeker 2 maanden uitverkocht![]()
En ik ben blij als die OS voorbij zijn, kan ik eindelijk zo'n fijne aansteker bestellen!
Deze zijn ook wel erg leuk, maar ik wil wel 6 verschillende!
[ afbeelding ]
Ik heb ze maar besteld en een ticket aangemaakt om te vragen of ze 6 verschillende willen sturen.
Inkopen bedoel jequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Goddamn.. Ik moet uit dit topic wegblijven want elke keer als ik hier kijk zie ik weer iets wat ik wil bestellen..
En ja, sommige dingen op de site zijn gewoon al langer dan 4 maanden uitverkocht.. Opruimen, daar zijn die Chinezen niet erg van geloof ik..
Robuuster...mwoah, weet eigenlijk niet echt wat je daarmee bedoelt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:16 schreef Stinosss het volgende:
Agja,...Firelink is iets minder stabiel. Wat langzamer met data overpompen, maar hij werkt doorgaans prima. DSTT is daarnaast iets robuuster.
Ook..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:18 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Inkopen bedoel je
Maar je hebt gelijk, het werkt inderdaad ook erg verslavend. Ben helemaal gek van die site![]()
Die had ik inderdaad ook al gezien, maar mij te duurquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Overigens, ook wel kewl in de horloge sectie:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14725
Bluetooth FTW!!!11!
Wat ik wel vreemd vind, is dat in de omschrijving staat dat het een 2gb kaart is, maar op de foto zie je een 1gb kaartje! Maar ik heb hem besteld, zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je perse die? Niet dat ie slecht is ofzo, ik heb die zelf ook, maar hij is wel een beetje verouderd.
Deze, is nieuwer, kan meer, en is nog goedkoper ook.
Ik zou die kopen, icm met 2 GB geheugen
Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GBquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik wel vreemd vind, is dat in de omschrijving staat dat het een 2gb kaart is, maar op de foto zie je een 1gb kaartje! Maar ik heb hem besteld, zal wel goed zijn.
Ah, overheengekekenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GB
Ze waren te lui om nog meer foto's te nemen denk ik. Heb je ook een flashkaartje besteld? of wou je vriend toch de M3 DS Simply?
Robuuster is idd niet het juiste woorde. De FireLink en de DSST hebben dezelfde bouwkwaliteit. Echter is het geheugen van de Firelink veel langzamer vergeleken met de microSD kaartjes van de TopToy DSST.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:45 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Robuuster...mwoah, weet eigenlijk niet echt wat je daarmee bedoelt?Ik heb geen ervaring met andere kaarten, maar ik heb er vorige week eentje binnengekregen ('t was een dag voor de aankondiginig van een nieuwe verzonden), en hij doet het verder prima. Maar, robuust kan ik nou niet persé zeggen. De cart zelf is iets te groot voor de ingang en moet je dus een beetje 'helpen' met erin drukken, maar verder gaat dat prima. Iets waar heel veel klanten niet over te spreken zijn is het veer-mechanisme waarmee je de geheugenkaart vastzet in de TTDS. Dit schijnt nogal fragiel te zijn.....
Gelukkig heb ik daar nog geen last van maar het klinkt niet echt solide moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |