abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60561947
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat is het zelfde. Als je baas je ineens van een bepaalde functie afhaalt en je veel lager inschaalt dan zou het kunnen dat je ooit op die functie terugkomt maar dat is niet aannemelijk en juridisch ook niet logisch. Je moet mensen passend vervangend werk aanbieden, spelen in het tweede is dat natuurlijk niet.
Wat een juridische lariekoek is dit zeg.

Ik wil wel eens een keer een serieuze onderbouwing zien met echte bronnen (jurisprudentie, wetsartikelen) en niet jouw eigen broddelwerk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60561962
SCH, als je serieus genomen wilt worden, maak dan eens een uitgebreide post met je argumenten én onderbouwing zonder persoonlijke aanvallen.
pi_60561975
Even een crosspost gejat van Dr Daggla omdat hij het goed verwoord:
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Geen idee, het is iig gebaseerd op niets.
Een werkgever mag, zonder opgaaf van reden, jou als werknemer verplaatsen. Op een andere plek en desnoods in een ander groepje collega's.
Op het moment dat er contractueel niets verandert en hij gewoon zijn beroep normaal kan uitvoeren (profvoetballer), is er niets aan de hand. Het niveau waarop dit gebeurt is sowieso irrelevant, want in het bedrijfsleven heb je geen divisies. Een promotie staat 90% van de gevallen gelijk aan dat je baan ook verandert, tenzij je van junior naar senior gaat.
Dat is nu niet zo. Hij blijft voetballer, alleen sportief gezien verandert er iets.
En dat is niet vastgelegd. Zolang spelers niet afdwingen in hun contract dat ze ten alle tijden bij het eerste zitten, hebben ze gewoon geen zaak.
Dan kan je het wel heel schattig spiegelen aan het bedrijfsleven, maar daar is geen sprake van een eerste en een tweede team. Hogerop betekent meestal ook meer/ander werk met meer verantwoordelijkheden. Daar is, nogmaals, geen sprake van.
Trouwens, wanneer heb jij Marco gesproken, SCH? Want je weet toch wel dat als iemand niet fungeert binnen een team, deze opnieuw geplaatst kan worden?
Het feit dat nog nooit iemand naar de rechter is gestapt geeft iedereen hier wel gelijk, behalve sch dan.
Schijnt de zon in jouw wereld? .
pi_60561985
Ik zie niet in waarom Perez lager wordt ingeschaald. Zijn contract blijft hetzelfde.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Forum Admin maandag 4 augustus 2008 @ 22:29:50 #105
35723 crew  GGMM
pi_60562027
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat is het zelfde. Als je baas je ineens van een bepaalde functie afhaalt en je veel lager inschaalt dan zou het kunnen dat je ooit op die functie terugkomt maar dat is niet aannemelijk en juridisch ook niet logisch. Je moet mensen passend vervangend werk aanbieden, spelen in het tweede is dat natuurlijk niet.

Of is er iemand die de beloftencompetitie gelijkwaardig vindt aan de eredivisie?
Als er in je contract staat dat je zowel voor Ajax1 als 2 uit mag komen dan bestaat de kans dat je teruggezet wordt. Juridisch heb je dan niet veel te vertellen als dat gebeurt hoor.

Als jij callcenteragent bent en je werkt voor een baas met meerdere projecten. Laten we zeggen: 'ABN Amro' en 'slager jantje'. Als je voor het project ABN werkt en je doet je werk niet goed genoeg of er zijn genoeg agents die het werk veel beter doen dan jij dan kan je overgezet worden naar een minder project. Als dat een overduidelijk minder project is betekent dat niet dat je niet gewoon de plicht hebt om dat werk alsnog te gaan doen. Zolang je dezelfde functie houdt (callcenter agent) en je krijgt hetzelfde betaald weizigt er niks in je contract.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60563019
Vasn Basten is een nieuwe coach, die heeft niks met het aankoopbeleid van Van Geel te maken. Van Basten zit daar voorlopig en hij maakt daar de dienst uit. Als hij spelers als Perez en Colin niet kan gebruiken is dat jammer voor ze, maar duidelijk.
pi_60563197
Zijn de relevante wetsartikelen, jurisprudentie al gesignaleerd?
pi_60563212
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, ik wacht nog steeds op antwoord van SCH.
pi_60563362
ff tussendoor: had Colin niet z'n contract verlengd op advies van van Basten?

[ Bericht 47% gewijzigd door sjimz op 04-08-2008 23:18:57 ]
pi_60564762
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
ff tussendoor: had Colin niet z'n contract verlengd op advies van van Basten?
Ja, volgens mij wel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60564842
Ja, dat zei hij zelf.

Als dat waar is, is dat het meest sneue verhaal van alle vier de Ajax-spelers. De rest kan je niet wijten aan Van Basten of Ajax. Trainers komen en gaan, contracten blijven hetzelfde.
pi_60564912
Voetballers willen altijd spelen om in de aandacht van topclubs te komen.
Zijn ze daar dan krijgen ze vaak last van blessures.
***** Kraak.....
pi_60564939
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, SCH is er achter gekomen dat hij fout zat en heeft de benen genomen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60568363
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:18 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nee, SCH is er achter gekomen dat hij fout zat en heeft de benen genomen.
Nee, ik was gaan slapen. Mijn theorie is gewoon juist, daar hoef je verder ook niet over te discussieren. Perez kan gewoon een zaak beginnen met als inzet dat hij bij het eerste hoort en heeft veel kans dat te winnen. Ik wil dat best allemaal eens opzoeken en kijken of ik dat voor jullie kan onderbouwen hoor, als jullie het echt niet geloven. Maar de reacties hier zijn zo afwijzend en in de sfeer van "Van Basten mag doen wat ie wil, hij is nieuw" dat ik me afvrag of het veel zin heeft.

In mijn omgeving ken ik enkele goede vergelijke voorbeelden van mensen die een dergelijke zaak die volstrekt vergelijkbaar is bij de rechter voorlegden en die winnen doorgaans altijd. De werkgever calculeert dat risico meestal in omdat het goedkoper is om iemand een zak geld mee te geven dan jaren met iemand opgescheept te blijven zitten. In de voetballerij maken werknemers er vaak geen werk van omdat ze zoveel verdienen dat het sop de kool niet waard is en ze bang zijn voor imago-beschadiging, wat nieuwe clubs zou afschrikken. Er zijn wel voorbeelden uit de voetballerij trouwens maar daar heb ik niet alle stukken zo maar van voorhanden en ik weet niet of ze exact met Perez te zijn vergeiljken.

Maar het is onzin om te doen alsof Perez geen poot heeft om op te staan.

Dit topic gaat trouwens over ethiek en dat is weer een heel andere insteek. Het is de vraag of het fatsoenlijk van Ajax is om zo te handelen, een ontkennend antwoord lijkt me het enige mogelijke.
pi_60568373
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ook als jij je werk niet naar behoren uitvoert en er twee collega's zijn die dat wel doen? Dan is het toch logisch dat je baas een van die twee collega's kiest om jouw werk te doen?
Het mag logisch zijn, dat wil nog niet zeggen dat het niet met succes kan worden aangevochten. Een werknemer geniet nou eenmaal bepaalde bescherming. Daar gaat die hele politieke ontslagrechtdiscussie van de laatste tijd nou juist over.
pi_60568860
Een voetballer die gaat staken om een overgang naar pakweg Middlesbrough of Ajax te forceren, is dat ethisch?
pi_60568872
Hebben die spelers die onder Adriaanse naar kleedkamer 2 verbannen werden toen geen zaak aangespannen?
pi_60569165
Nee, hebben ze niet gedaan.

Ethisch kan ik er ook wel vraagtekens bij plaatsen hoor, al heb ik geen medelijden met Colin of Perez of Luque, er zijn in de wereld wel schrijnendere zaken om me druk over te maken. Maar het komt voor die spelers wel even hard aan dat ze het zo verteld wordt.

Toch, als ik moest kiezen...de trainer weet dat hij in principe die spelers zelden tot nooit zal opstellen of uberhaupt in de selectie opneemt. Moet je ze dan toch maar rond laten lopen, valse hoop, iedere week weer een teleurstelling als je naam niet op het bord staat... of toch maar duidelijkheid (hoe vervelend die op dat moment ook is) geven en ze nog een kans geven ergens anders verder te bouwen aan een carriere? Dan kies ik toch voor het laatste.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60569314
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 09:43 schreef Suijk het volgende:

Ethisch kan ik er ook wel vraagtekens bij plaatsen hoor, al heb ik geen medelijden met Colin of Perez of Luque, er zijn in de wereld wel schrijnendere zaken om me druk over te maken. Maar het komt voor die spelers wel even hard aan dat ze het zo verteld wordt.
Natuurlijk zijn er schrijnender zaken, het is allemaal relatief. Bijna alles rond voetbal. Maar voor deze mensen is het wel even belangrijk.
quote:
Toch, als ik moest kiezen...de trainer weet dat hij in principe die spelers zelden tot nooit zal opstellen of uberhaupt in de selectie opneemt. Moet je ze dan toch maar rond laten lopen, valse hoop, iedere week weer een teleurstelling als je naam niet op het bord staat... of toch maar duidelijkheid (hoe vervelend die op dat moment ook is) geven en ze nog een kans geven ergens anders verder te bouwen aan een carriere? Dan kies ik toch voor het laatste.
Het kan een keuze zijn. Het hangt er ook een beetje vanaf hoe het communicatief is gegaan, hoe de gesprekken de afgelopen tijd zijn verlopen enz. Dat Perez is teruggehaald en Colin een contractverlenging heeft gekregen maakt het wel wat onlogisch in ieder geval.
pi_60569393
Aan de andere kant; de gehele Ajax-leiding die verantwoordelijk was voor de aankoop van Colin en Perez is inmiddels verdwenen. Ik begrijp maar al te goed dat Van Basten zijn eigen richting op wil gaan, en zijn keuzes durft te maken. Ajax is geen sociaal opvanghuis voor miskopen van Martin van Geel, met het risico dat er weer een landskampioenschap wordt misgelopen door de aanwezige middelmaat.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:16:16 #121
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60570924
De hele quasi juridische discussie is natuurlijk zinloos zo lang je het contract van Perez, het functiehuis van Ajax en de CAO profvoetbal niet kent...

Verder heb je het hier over topsport: de besten op dat moment spelen, als je daar om welke reden ook niet bij hoort val je af. Dat is heel hard, maar je krijgt er ook een behoorlijke financiële compensatie voor terug en een speler als Perez kan echt wel een andere club vinden als hij wil.

En zo werkt het overal in de sport: een speler die een olympische limiet niet haalt gaat keihard niet naar de spelen, en een renner die niet in vorm is of niet in het tactische plaatje past gaat niet naar de tour.Je kunt dat nooit even 1 op 1 met het normale bedrijfsleven vergelijken, daar neem je geen 30 mensen aan om een project te draaien waar je er maximaal 18 voor nodig hebt..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:30:49 #122
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60571259
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat Ajax doet mag niet en sterker nog: het is in ieder geval heel erg onfatsoenlijk.
sterker nog?
><(({°>
pi_60571320
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:16 schreef TAV74 het volgende:
De hele quasi juridische discussie is natuurlijk zinloos zo lang je het contract van Perez, het functiehuis van Ajax en de CAO profvoetbal niet kent...

Verder heb je het hier over topsport: de besten op dat moment spelen, als je daar om welke reden ook niet bij hoort val je af. Dat is heel hard, maar je krijgt er ook een behoorlijke financiële compensatie voor terug en een speler als Perez kan echt wel een andere club vinden als hij wil.

En zo werkt het overal in de sport: een speler die een olympische limiet niet haalt gaat keihard niet naar de spelen, en een renner die niet in vorm is of niet in het tactische plaatje past gaat niet naar de tour.Je kunt dat nooit even 1 op 1 met het normale bedrijfsleven vergelijken, daar neem je geen 30 mensen aan om een project te draaien waar je er maximaal 18 voor nodig hebt..
Tuurlijk is topsport hard maar dat neemt niet weg dat het arbeidsrecht gewoon geldt. Je hoeft het contract er ook niet voor te kennen. En iedereen die maar roept dat voetballen voor het eerste of tweede precies hetzelfde is, maakt zichzelf belachelijk, dat mag toch wel duidelijk zijn.
pi_60571369
Ik ben nu toch wel benieuwd wat een rechter er van zou zeggen en hoop dus ook dat Perez er een zaak van gaat maken. Anders komen we er nooit achter.

SCH, zou de kwestie anders zijn als MvB hem gewoon niet meer opstelt, maar hem niet vantevoren had gezegd dat hij bij Jong Ajax moet gaan voetballen (waar alle reserves af en toe meedoen).
Klik dan als je durft
pi_60571381
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk is topsport hard maar dat neemt niet weg dat het arbeidsrecht gewoon geldt. Je hoeft het contract er ook niet voor te kennen. En iedereen die maar roept dat voetballen voor het eerste of tweede precies hetzelfde is, maakt zichzelf belachelijk, dat mag toch wel duidelijk zijn.
Bewijs jij eens dan dat zijn contract daadwerkelijk is veranderd?

Jij blijft vol houden dat zijn functie veranderd terwijl hij gewoon voetballer blijft.
pi_60571389
Bogarde maakte er anders geen probleem van, het eerste of het tweede.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:37:24 #127
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60571394
*checkt salarissen*

*checkt alternatieven voor 9 van de 10 voetballers*

*checkt verhoudingen club / speler*

Het moet van twee kanten komen he? Zolang spelers doen waar ze zin in hebben, hebben ze niets te klagen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60571681
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bogarde maakte er anders geen probleem van, het eerste of het tweede.
Nee, daar kan je voor kiezen idd. Maar ook daar was al wel heel duidelijk dat het een groot verschil was.
pi_60571689
quote:
Artikel Arbeidsverhoudingen in het professionele voetbal
Citeertitel ArbeidsRecht 2008, 18
Samenvatting Tussen de professionele voetballer en zijn werkgever bestaat een bijzondere rechtsrelatie. Deze rechtsrelatie wordt niet alleen beheerst door het reguliere Nederlandse en Europese (arbeids)recht maar ook, in grote mate, door de reglementen van de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond (KNVB) en de Fédération Internationale de Football Association (FIFA). Deze bijdrage is gewijd aan de de elementen die de rechtsrelatie tussen een professionele voetballer en zijn werkgever bijzonder maken. Speciale aandacht zal worden besteed aan de beëindiging van de arbeidsovereenkomst en het Webster-arrest.
Auteur H.W.P. van den Hout
Pagina 3 - 7
Extra Bestel artikel
zitten hier rechtenstudenten die dit artikel even van recht.nl kunnen downloaden?
pi_60571721
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:36 schreef Suijk het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd wat een rechter er van zou zeggen en hoop dus ook dat Perez er een zaak van gaat maken. Anders komen we er nooit achter.

SCH, zou de kwestie anders zijn als MvB hem gewoon niet meer opstelt, maar hem niet vantevoren had gezegd dat hij bij Jong Ajax moet gaan voetballen (waar alle reserves af en toe meedoen).
Ik denk dat de rechter zal aanhaken op het structurele karakter. Perez is niet even teruggezegd maar zoals ik het lees komt hij voortaan voor Ajax 2 uit. Dat is een heel andere invulling van het werk en dat is genoeg reden om er een zaak van te maken. Of hij hem zou winnen, is punt 2.
pi_60571759
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bewijs jij eens dan dat zijn contract daadwerkelijk is veranderd?
Hoezo is zijn contract veranderd
quote:
Jij blijft vol houden dat zijn functie veranderd terwijl hij gewoon voetballer blijft.
Ja, ze vragen hem niet slager te worden. Maar wel ineens voor een ander, lager team, waardoor zijn carriereperspectieven totaal anders zijn.
pi_60571817
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef MaxPower het volgende:

[..]

zitten hier rechtenstudenten die dit artikel even van recht.nl kunnen downloaden?
Het webster arrest is ook een leuke idd.
pi_60571834
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:51 schreef SCH het volgende:

Ja, ze vragen hem niet slager te worden. Maar wel ineens voor een ander, lager team, waardoor zijn carriereperspectieven totaal anders zijn.
Als dat door zijn eigen falen komt (hij is niet goed genoeg) is dat natuurlijk prima te verantwoorden. Als we dan toch een onterechte vergelijking met het bedrijfsleven maken: er worden regelmatig werknemers herplaatst die in hun huidige functie niet voldoen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:54:48 #134
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60571841
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk dat je klaar bent met een simpel zinnetje over voorkomende werkzaamheden

Sorry hoor, maar dit is echt geleuter van de bovenste plank.
pi_60571863
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef MaxPower het volgende:
Waar heb je dat gevonden op recht.nl dan?
pi_60571878
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

scherm al weer weggeklikt, is de auteur niet genoeg om het te vinden?
pi_60571879
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je wil toch niet zeggen dat jij rechtenstudent bent he
pi_60572006
quote:
Daar moet ik inloggen, werkt dus niet echt
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60572008
quote:
neen.
pi_60572026
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:54 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Denk dat je klaar bent met een simpel zinnetje over voorkomende werkzaamheden

Sorry hoor, maar dit is echt geleuter van de bovenste plank.
Nee hoor, het is heel essentieel. Het gaat om de uitvoering van je werk. Je kunt niet zomaar iemand op structurele basis iets totaal anders laten doen.
pi_60572034
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk dat de rechter zal aanhaken op het structurele karakter. Perez is niet even teruggezegd maar zoals ik het lees komt hij voortaan voor Ajax 2 uit. Dat is een heel andere invulling van het werk en dat is genoeg reden om er een zaak van te maken.
Dit is echt grote onzin hoor, sorry.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60572042
quote:
Ik hoef niet in te loggen (zal wel automatisch gaan)
Maar gaat niet werken, althans niet gratis. Kost 15e.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:03:15 #144
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60572060
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, het is heel essentieel. Het gaat om de uitvoering van je werk. Je kunt niet zomaar iemand op structurele basis iets totaal anders laten doen.
Zal best wezen, maar dat is voor het beroep voetballer niet zo moeilijk af te bakenen.

Bovendien heb je recht op positieverbetering, dus beargumenteert en vertrekt lijkt mij het credo.
pi_60572061
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Nogmaals: Perez doet niet iets totaal anders.

Hij is nog steeds profvoetballer en hij heeft nog hetzelfde contract. Hij speelt alleen in een ander team op een lager niveau. Ajax heeft alle recht om dat te doen.
pi_60572071
Iedere student van iedere hogeschool of universiteit, kan daar zo een accountje aanmaken. Echter kost dit artikel nog 15 euro volgens mij.
Klik dan als je durft
pi_60572100
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:04 schreef Suijk het volgende:
Iedere student van iedere hogeschool of universiteit, kan daar zo een accountje aanmaken. Echter kost dit artikel nog 15 euro volgens mij.
Jammer. Lijkt me een interessant artikel.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:07:26 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60572147
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat van Perez is toch een uniek geval. Van wanbeleid.

Maduro heeft gewoon pech. Aangetrokken door Koeman, nu met Emery een nieuwe trainer. Emery die denkt weer anders over de spelers die zijn aangetrokken in de tijd van Quique (en Koeman) en z'n eigen speler(s) kunnen aantrekken. Doordat het er financieel niet zo goed uit ziet zou Maduro moeten vertrekken, zodat er geld is om te investeren.
Dat is toch EXACT hetzelfde als met Kenneth Perez, die door de voorganger van Marco van Basten werd aangetrokken?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60572169
Klik dan als je durft
pi_60572582
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:54 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als dat door zijn eigen falen komt (hij is niet goed genoeg) is dat natuurlijk prima te verantwoorden. Als we dan toch een onterechte vergelijking met het bedrijfsleven maken: er worden regelmatig werknemers herplaatst die in hun huidige functie niet voldoen.
Natuurliijk. Maar daar zijn wel vrij strikte regels voor. Bijvoorbeeld of er een dossier is en of er in functioneringsgesprekken over is gesproken etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')