abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60561409
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Zeik niet zo man, nu je de discussie verliest. Het gaat helemaal niet specifiek om voetbal maar om algemeen arbeidsrecht dat ook op voetbal van toepassing is. Ik schreeuw ook niet, ik leg het je uit en jij blijft een beetje sputteren en jammeren zonder van de hoed en de rand te weten.

Beetje jammer van je.
Nu ik de discussie verlies?
Jij bent degene met een plaat voor je kop en jij beweert hoog en laag dat er jurisprudentie is, oke laat die maar zien.
pi_60561428
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zou hij met succes kunnen doen maar dat doen voetballers vaak niet als ze nog verder willen in het voetbal en ze vaak geld zat hebben. Het gaat vaak om een paar maandsalarissen en dat is het ze niet waard.
Hoezo met succes? Is daar enige jurisprudentie van dan?
pi_60561441
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een boevenbende
Je wordt grappiger en grappiger

En waarom zijn er dan nog geen rechtzaken in zelfde soort situaties geweest?

Ik ben blij dat jij geen advocaat van Perez bent
Je opent een topic om lekker te gaan trollen ofzo?

Je vindt het normaal om mensen zo te laten vallen en aan de kant te zetten ,als een zak vuilnis. Daar ga je maar neit op in. Je blijft maar huilen dat die arme Marco er toch ook niks aan kan doen.

Wat Ajax doet mag niet en sterker nog: het is in ieder geval heel erg onfatsoenlijk. Dat moeten jullie gewoon toegeven, ook al ben je 1000 x ajaxfan.
pi_60561462
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hoezo met succes? Is daar enige jurisprudentie van dan?
Ja zat. Kan er in mijn bedrijf alleen zo al een stuk of 5 voor je oplepelen. En ja, dat is wel degelijk te vergelijken met voetbal.
pi_60561471
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef SCH het volgende:
Wat Ajax doet mag niet
Waar staat dat het niet mag SCH? Aan welke voorwaarde van het contract van Perez wordt niet voldaan?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60561480
quote:

[..]

Je vindt het normaal om mensen zo te laten vallen en aan de kant te zetten ,als een zak vuilnis. Daar ga je maar neit op in. Je blijft maar huilen dat die arme Marco er toch ook niks aan kan doen.

Wat Ajax doet mag niet en sterker nog: het is in ieder geval heel erg onfatsoenlijk. Dat moeten jullie gewoon toegeven, ook al ben je 1000 x ajaxfan.
Totaal irrelevant, ga je nu nog een keer aantonen waarom Perez 'met succes' bij de rechter deze beslissing zou kunnen aanvechten of blijft het bij holle kreten?
pi_60561484
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nu ik de discussie verlies?
Jij bent degene met een plaat voor je kop en jij beweert hoog en laag dat er jurisprudentie is, oke laat die maar zien.
Je hebt de discussie al verloren ja. Dat zie je toch ook wel.
pi_60561490
quote:

[..]

Dat zijn nou de wetten van topsport.
Andersom laten spelers clubs ook makkelijk vallen als ze ergens anders kunnen gaan ballen.
Live with it.
quote:
Kom maar met je bewijs dat het niet mag?
pi_60561494
Mag niet? Natuurlijk mag het wel een profcontract geldt voor zowel het eerste als tweede. Wat een onzin zeg.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60561495
quote:
Je vindt het normaal om mensen zo te laten vallen en aan de kant te zetten ,als een zak vuilnis.
Als een zak vuilnis? WTF?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60561518
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waar staat dat het niet mag SCH? Aan welke voorwaarde van het contract van Perez wordt niet voldaan?
Je kan niet zomaar in een andere functie op een andere afdeling op een ander niveau worden geplaatst. Daar moet een goed dossier over zijn en dat zal er in dit geval niet zijn gezien de tijdsspanne.
pi_60561522
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt de discussie al verloren ja. Dat zie je toch ook wel.
Zolang jij niet met onderbouwing van je jurisprudentie kan komen vind ik je alleen maar vermakelijk.
pi_60561529
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef _Mike_ het volgende:
Mag niet? Natuurlijk mag het wel een profcontract geld voor zowel het eerste als tweede. Wat een onzin zeg.
pi_60561548
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zolang jij niet met onderbouwing van je jurisprudentie kan komen vind ik je alleen maar vermakelijk.
Ik moet ook lachen om jouw smurferigheid. Ik onderbouw me suf maar het is blijkbaar te moeilijk voor je.
pi_60561554
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja zat. Kan er in mijn bedrijf alleen zo al een stuk of 5 voor je oplepelen. En ja, dat is wel degelijk te vergelijken met voetbal.
in mijn bedrijf? Die staatsomroep bedoel je!

Ik vraag me af in hoeverre je hier over een positieverandering kan spreken (en die ook daadwerkelijk is vastgelegd). En die positieverandering staat open voor argumentie, want daar is nog nooit een rechtszaak overgeweest.

Al zou die jurisprudentie wel goede regels hebben gegeven mbt positieverandering en die zou je eerst moeten hebben voordat je hier kan gaan roepen wat wel en niet waar is.
pi_60561561
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Je kan niet zomaar in een andere functie op een andere afdeling op een ander niveau worden geplaatst. Daar moet een goed dossier over zijn en dat zal er in dit geval niet zijn gezien de tijdsspanne.
Wat snap jij er niet aan dat er arbeidstechnisch geen verschil is tussen voetballen in Jong Ajax of voetballen in Ajax 1?
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:16:07 #67
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_60561565
Tja Valencia heeft gewoon veel te veel spelers onder contract (met name middenvelders...) op het moment en dus zullen er wat weg moeten om nieuwe spelers te kunnen aantrekken en de salariskosten wat omlaag te brengen. Verder heeft Valencia ook nog een forse hoeveelheid schuld dus zullen ze wel wat moeten bezuinigen.

Dus heeft Maduro gewoon pech. Weet iemand al of Bangena door Valencia verkocht werd? (Zou ik wel jammer vinden, ondank dat gekloot heeft ie talent zat...)
  Forum Admin maandag 4 augustus 2008 @ 22:16:07 #68
35723 crew  GGMM
pi_60561566
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Bij de rechter kan je daar aanspraak op maken ja. Dit is juridisch gezien het verhaal van Gordon en de slawasser. No doubt about.
Bullshit.
HIj krijgt geen andere functie. HIj is aangenomen als voetballer en hij blijft voetballer. Als je de hele tijd van die argumenten gaat gebruiken en zegt 'het is gewoon zo' 'no doubt about' dan win je voor jezelf elke discussie ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60561571
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom eens met bewijs dan, je kan wel constant blijven brullen dat het niet mag maar verder kom je niet...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60561573
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als een zak vuilnis? WTF?
Hoe wil je het anders noemen dan? Dat Perez met egards wordt behandeld. Dit soort hufterigheid kom je zelden tegen in het voetbal.
pi_60561592
quote:

[..]

Ik moet ook lachen om jouw smurferigheid. Ik onderbouw me suf maar het is blijkbaar te moeilijk voor je.
Wat ben je weer lekker triest bezig!
Maar gelukkig had ik zo'n antwoord al verwacht.

En dan zegt hij dat hij de discussie wint
pi_60561609
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat snap jij er niet aan dat er arbeidstechnisch geen verschil is tussen voetballen in Jong Ajax of voetballen in Ajax 1?
Wat een onzin. Dat is een wereld van verschil. Waarom wordt hij anders teruggezet. Van Basten maakt toch zelf het verschil. Jij doet net alsof hij bij JOng Ajax aanspraak maakt op een bloeiende carriere. Nee, dit is een functieverschil en dat kan niet zomaar.
pi_60561611
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe wil je het anders noemen dan? Dat Perez met egards wordt behandeld. Dit soort hufterigheid kom je zelden tegen in het voetbal.
Er wordt hem duidelijk gemaakt wat er is.
Lijkt me niets hufterigs aan.
Er zijn vast wel spelers die schandaliger zijn behandeld zonder duidelijkheid.
  Forum Admin maandag 4 augustus 2008 @ 22:17:39 #74
35723 crew  GGMM
pi_60561626
quote:

[..]

Dat doe je dus niet. Je blijft jezelf voorhouden dat je gelijk hebt en reageerd met smily's en 'argumenten' als 'jawel dat is wel zo, ik weet het zeker'.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60561646
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat ben je weer lekker triest bezig!
Maar gelukkig had ik zo'n antwoord al verwacht.

En dan zegt hij dat hij de discussie wint
Tsjongejonge, en jij moet dit modereren.
sjimz, kereltje toch. Ga me nou niet vertellen dat je zoveel van het arbeidsrecht afweet en er ervaring mee hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')