Nu ik de discussie verlies?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeik niet zo man, nu je de discussie verliest. Het gaat helemaal niet specifiek om voetbal maar om algemeen arbeidsrecht dat ook op voetbal van toepassing is. Ik schreeuw ook niet, ik leg het je uit en jij blijft een beetje sputteren en jammeren zonder van de hoed en de rand te weten.
Beetje jammer van je.
Hoezo met succes? Is daar enige jurisprudentie van dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou hij met succes kunnen doen maar dat doen voetballers vaak niet als ze nog verder willen in het voetbal en ze vaak geld zat hebben. Het gaat vaak om een paar maandsalarissen en dat is het ze niet waard.
Je opent een topic om lekker te gaan trollen ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een boevenbende
Je wordt grappiger en grappiger
En waarom zijn er dan nog geen rechtzaken in zelfde soort situaties geweest?
Ik ben blij dat jij geen advocaat van Perez bent
Ja zat. Kan er in mijn bedrijf alleen zo al een stuk of 5 voor je oplepelen. En ja, dat is wel degelijk te vergelijken met voetbal.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoezo met succes? Is daar enige jurisprudentie van dan?
Waar staat dat het niet mag SCH? Aan welke voorwaarde van het contract van Perez wordt niet voldaan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef SCH het volgende:
Wat Ajax doet mag niet
Totaal irrelevant, ga je nu nog een keer aantonen waarom Perez 'met succes' bij de rechter deze beslissing zou kunnen aanvechten of blijft het bij holle kreten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je opent een topic om lekker te gaan trollen ofzo?
Je vindt het normaal om mensen zo te laten vallen en aan de kant te zetten ,als een zak vuilnis. Daar ga je maar neit op in. Je blijft maar huilen dat die arme Marco er toch ook niks aan kan doen.
Wat Ajax doet mag niet en sterker nog: het is in ieder geval heel erg onfatsoenlijk. Dat moeten jullie gewoon toegeven, ook al ben je 1000 x ajaxfan.
Je hebt de discussie al verloren ja. Dat zie je toch ook wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu ik de discussie verlies?
Jij bent degene met een plaat voor je kop en jij beweert hoog en laag dat er jurisprudentie is, oke laat die maar zien.
Dat zijn nou de wetten van topsport.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je opent een topic om lekker te gaan trollen ofzo?
Je vindt het normaal om mensen zo te laten vallen en aan de kant te zetten ,als een zak vuilnis. Daar ga je maar neit op in. Je blijft maar huilen dat die arme Marco er toch ook niks aan kan doen.
Kom maar met je bewijs dat het niet mag?quote:Wat Ajax doet mag niet en sterker nog: het is in ieder geval heel erg onfatsoenlijk. Dat moeten jullie gewoon toegeven, ook al ben je 1000 x ajaxfan.
Als een zak vuilnis? WTF?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef SCH het volgende:
Je vindt het normaal om mensen zo te laten vallen en aan de kant te zetten ,als een zak vuilnis.
Je kan niet zomaar in een andere functie op een andere afdeling op een ander niveau worden geplaatst. Daar moet een goed dossier over zijn en dat zal er in dit geval niet zijn gezien de tijdsspanne.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waar staat dat het niet mag SCH? Aan welke voorwaarde van het contract van Perez wordt niet voldaan?
Zolang jij niet met onderbouwing van je jurisprudentie kan komen vind ik je alleen maar vermakelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt de discussie al verloren ja. Dat zie je toch ook wel.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef _Mike_ het volgende:
Mag niet? Natuurlijk mag het wel een profcontract geld voor zowel het eerste als tweede. Wat een onzin zeg.
Ik moet ook lachen om jouw smurferigheid. Ik onderbouw me suf maar het is blijkbaar te moeilijk voor je.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang jij niet met onderbouwing van je jurisprudentie kan komen vind ik je alleen maar vermakelijk.
in mijn bedrijf? Die staatsomroep bedoel je!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja zat. Kan er in mijn bedrijf alleen zo al een stuk of 5 voor je oplepelen. En ja, dat is wel degelijk te vergelijken met voetbal.
Wat snap jij er niet aan dat er arbeidstechnisch geen verschil is tussen voetballen in Jong Ajax of voetballen in Ajax 1?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar in een andere functie op een andere afdeling op een ander niveau worden geplaatst. Daar moet een goed dossier over zijn en dat zal er in dit geval niet zijn gezien de tijdsspanne.
Bullshit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij de rechter kan je daar aanspraak op maken ja. Dit is juridisch gezien het verhaal van Gordon en de slawasser. No doubt about.
Kom eens met bewijs dan, je kan wel constant blijven brullen dat het niet mag maar verder kom je niet...quote:
Hoe wil je het anders noemen dan? Dat Perez met egards wordt behandeld. Dit soort hufterigheid kom je zelden tegen in het voetbal.quote:
Wat ben je weer lekker triest bezig!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet ook lachen om jouw smurferigheid. Ik onderbouw me suf maar het is blijkbaar te moeilijk voor je.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat snap jij er niet aan dat er arbeidstechnisch geen verschil is tussen voetballen in Jong Ajax of voetballen in Ajax 1?
Er wordt hem duidelijk gemaakt wat er is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen dan? Dat Perez met egards wordt behandeld. Dit soort hufterigheid kom je zelden tegen in het voetbal.
Dat doe je dus niet. Je blijft jezelf voorhouden dat je gelijk hebt en reageerd met smily's en 'argumenten' als 'jawel dat is wel zo, ik weet het zeker'.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet ook lachen om jouw smurferigheid. Ik onderbouw me suf maar het is blijkbaar te moeilijk voor je.
Tsjongejonge, en jij moet dit modereren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker triest bezig!
Maar gelukkig had ik zo'n antwoord al verwacht.
En dan zegt hij dat hij de discussie wint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |