Werk jij je meterkasten ook niet goed af omdat je het toch niet ziet als de meterkast dicht zitquote:Op zondag 23 november 2008 11:14 schreef Vonkenboer het volgende:
Iedereen is in zijn eigen huis toch vrij om te doen en laten wat je zelf wilt doen ?
Zolang niemand het ziet, en je voor 100% zeker weet dat je de kast niet verplaatst, dan zou ik het ook overwegen om daar niet te schilderen
Ik heb daar over nagedacht en dat besproken. Dat was ik eerst wel van plan, wel de leidingen aanleggen. Maar uiteindelijk besloten dat ook niet te doen. Wie gebruikt er nowadays nog een fonteintje in de wc? Daarnaast zit de badkamer naar het toilet en de keuken is ook twee stappen van het toilet vandaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik zou zo ie zo de mogelijkheid maken om uberhaupt een fonteintje aan te sluiten, er zijn veel mensen die dat namelijk wel zouden willen, en het voorkomt een gedoe als je ooit het huis zou gaan verkopen.
Als je het storend vind dat het toilet niet in het midden zit zou ik er zeker wat aan laten doen !
Aan de leidingen kan het niet liggen volgens mij, de wc stond eerst ook in het midden. Ik zal nog wel vragen waarom het is gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:31 schreef AnneX het volgende:
De pot zit niet in het midden op de foto.
Dat heeft mogelijk te maken met de plaats van de (oude) afvoer ? zeggen hullie dan.
En een kraantje is verplicht volgens bouwvoorschriften, volgens mij.
Niks mis met groene spaanplaat, is de "watervaste" versiequote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef naaa het volgende:
Verder wat voor plaatmateriaal hebben ze gebruikt? Groene spaanplaat?
ja maar ja maar ja maar het is toch heel duidelijk te zien waarom ie het zo heeft gedaan? Die groene plaat maakt het geheel heel a-symmetrisch, maar hij is begonnen met het muurtje erachter en daar heeft ie het middelpunt van genomen. Als je dat muurtje aanhoudt staat de pot zelf in het midden van het muurtje. Maar dus niet in het midden van de wc..quote:Op donderdag 23 april 2009 08:53 schreef Syytön het volgende:
Nou, ik zal nog wel vragen aan de loodgieter waarom de wc niet in het midden staat, hij zal er wel een goede reden voor hebben, en niet omdat hij "snel prutswerk" levert. Volgens mij is dat inbouwreservoir 0,5 meter dus er zou wel genoeg ruimte moeten zijn om 'm in het midden te plaatsen.
En dat fonteintje komt er dus zoals gezegd niet, wij vinden het overbodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |