Klopt, net zoals dat Ajax Arsenal wegspeelde, zoals jij al terecht opmerkte in het Arsenal topic.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Twente gaat gewoon winnen hoor, 2-0
Arsenal is niks meer nu alle sterkhouders weg zijn, veredelt sparta team.
Oh, ik las je pm net pas....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:00 schreef kastanova het volgende:
Zowaar nog 2 tickets kunnen regelen! 100 euro, maar dat mag de pret niet drukken.
Maar wtf lees ik nu, er mag niet gerookt worden in het Gelredome!??!
Ach, Gelredome krijgt de boete.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:00 schreef kastanova het volgende:
Zowaar nog 2 tickets kunnen regelen! 100 euro, maar dat mag de pret niet drukken.
Maar wtf lees ik nu, er mag niet gerookt worden in het Gelredome!??!
Daarom gewoon doenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach, Gelredome krijgt de boete.
Levert dus ook geen gezeik op met stewards ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach, Gelredome krijgt de boete.
Die paar stewards die zullen dan de handen vol hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Levert dus ook geen gezeik op met stewards ofzo?
Nounou...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:58 schreef 9christensen het volgende:
[ afbeelding ]
viaduct bij de a50
Het is geen Rembrandt iddquote:
5 uur kottinkquote:
ok zoietsquote:
Nee dat doaw niequote:
Ik vind gezond versteandquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:03 schreef Solstice het volgende:
[..]
Is dat nou omdat 't een keal is? Vink discriminatie.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ie moet oe bek hoaln want t moakt in twente geen reet oet oj met een keal of wief vedan geeht!
Zolang 't 37 graden is doet niemand moeilijk inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ie moet oe bek hoaln want t moakt in twente geen reet oet oj met een keal of wief vedan geeht!
Toch teleurgesteld, ik had na de eerste helft toch even het gevoel dat er een verrassing in zat. Die goal tegen had ook niet gehoeven trouwens. Neem alsteblieft een andere avatar trouwensquote:
Goals waren een beetje schlemielig, maar Twente zat er ook goed doorheen in de tweede helft. En tja, Arsenal hoefde maar aan te zetten en ze waren beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Solstice het volgende:
[..]
Toch teleurgesteld, ik had na de eerste helft toch even het gevoel dat er een verrassing in zat. Die goal tegen had ook niet gehoeven trouwens.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Solstice het volgende:
Neem alsteblieft een andere avatar trouwens.
Vond dat er doorheen zitten nog wel meevallen eigenlijk. Had het idee dat ze in het begin van de tweede helft vooral erg liepen te twijfelen, sneller de aanval zoeken om een goal af te dwingen, of toch nog even op safe spelen. En dat ze zichzelf daardoor in de problemen brachten. Na die 1-0 knakte er wel iets trouwens, maar toen nog gaven ze niet veel weg. Na die 2-0 was het wel over.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:48 schreef Rikketik het volgende:
Goals waren een beetje schlemielig, maar Twente zat er ook goed doorheen in de tweede helft. En tja, Arsenal hoefde maar aan te zetten en ze waren beter.
Ik heb in elk geval genoten van de eerste helft. Als ze dat voetbal ook in de Eredivisie kunnen vertonen...
Nee, vind het best dat ie fan van een club is. Maar dat je in een nationaal voetbalpraatprogramma(wat bij de NOS toch van iedereen zou moeten zijn) dan 90% van de tijd de aandacht probeert te verleggen naar die club, en als klap op de vuurpijl zelfs tijdens CL-wedstrijden van een andere club het onderwerp weer naar je eigen club probeert te brengen. Dan heb je voor mij wel afgedaan. Mooi dat je fan bent, maar zo gauw je die studio ingaat moet je met je werk bezig zijn, en het niet als een veredelde promotietour zien. Z'n arrogante gedrag rond de play-offs kwam me ook de strot uit trouwens.quote:Niet zo'n fan van Jack?
Den leu doar int Gelredome neult wa 'Robin van Persie is homo'. 'T stekt ze toch wa wat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dit seizoen nog, langer is hij niet te behouden voor ons, echt goed die gastquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:11 schreef fanneke het volgende:
Eindelijk eens supporters die ook achter hun club staan bij een achterstand.
Respect daarvoor!
Hoelang zal die Douglas nog bij jullie spelen?
Nee, uitvak zat nog niet eens halfvol.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Arsenal had niet echt veel man bij leek op tv?
Mannetje of 600 denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Schat hooguit 500. Viel me eerlijk gezegd wel tegen, ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Respectquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:11 schreef fanneke het volgende:
Eindelijk eens supporters die ook achter hun club staan bij een achterstand.
Respect daarvoor!
Over grote cijfers werd niet zozeer geluld - wel over het feit dat AFC die pot redelijk makkelijk zou winnen en dat is ook gebeurd. Zonder dat ze echt heel hard hun best deden is het 0-2 geworden, hetgeen in de richtig was wat de meest voorspelden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:42 schreef Angstgegner het volgende:
Ik ook niet, al hadden ze het in de tweede helft natuurlijk wel moeilijk na de 0-1, maar voor de rest was ik zeer tevreden over het spel voor rust. Vooral Tioté en Douglas bevielen me uitstekend. Voor Douglas gaan we hopelijk pas volgend seizoen veel geld ontvangen. Maar waar zijn al die Ajacieden en Arsenal-fans nou met hun grote rotsmoel? Als je niet met de meute meelulde en voorspelde dat Twente beslist niet met hoge cljfers zou verliezen, werd je in de afgelopen dagen meewarig aangekeken.
Ik had het idee dat er een beetje twijfel in het team was, Arsenal nu, nu ze te pakken leken echt vast gaan zetten. Of toch doorgaan op ouwe voet, tegen zo'n club is dat toch dodelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
In de rust kregen er een paar blijkbaar de kriebels over het feit dat een goed resultaat erin zou zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |