Alleen maar hameren op het feit dat er rellen zouden kunnen komen, agressieve Engelsen, doorgesnoven Tukkers etc..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo negatief is het stukje toch niet?
Tja, naast de belachelijke bedragen die sommige mensen vragen regel ik het ook liever via "bekenden" van Fok dan dat ik het via een martkplaats sjacheraar doe.quote:
Of je kijkt ff in het Arsenal topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, naast de belachelijke bedragen die sommige mensen vragen regel ik het ook liever via "bekenden" van Fok dan dat ik het via een martkplaats sjacheraar doe.
Voor kaartjes in het Arsenal vak of Twente vak?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of je kijkt ff in het Arsenal topic
vetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:25 schreef Rikketik het volgende:
Deze is ook mooi imo:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers het logo in high res:
[ afbeelding ]
Twente.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Voor kaartjes in het Arsenal vak of Twente vak?
Nog één:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:25 schreef Rikketik het volgende:
Voor de liefhebbers het logo in high res:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nog één: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, ik stop al....
Hoezo onderschatting?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:11 schreef Shivo het volgende:
Hm, als Arsenal ook van Ajax wint zouden ze wel eens beter kunnen zijn dan we denken.
Die is wel tof.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nog één: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, ik stop al....
toch nog een versterking?quote:'FC Twente aast op Zweedse middenvelder van Hammarby'
09/08/2008 09:37
FC Twente heeft zich bij Hammarby IF gemeld voor Petter Andersson. De club uit Enschede wil de selectie versterken met de 23-jarige Zweeds international, zo meldt De Telegraaf.
FC Twente is niet de enige club die zou azen op Andersson, zo zou ook NEC de tweevoudig international op het lijstje hebben staan. Maar volgens De Telegraaf zijn de Tukkers de enigen die bereid zijn het geëiste transferbedrag van circa 600 duizend euro te betalen.
Andersson is een middenvelder die dit seizoen zijn doelpuntjes meepikt. Hij scoorde zesmaal in zestien competitieduels, en daarmee beleeft hij het meest productieve seizoen in zijn loopbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |