abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60634334
Kwam er opeens achter dat het koopavond was, dus maar even kaartjes gehaald. Waren nog maar 2 vakken beschikbaar, 229 en 230. Beter dan niks iig.
Hoi.
pi_60634536
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:55 schreef Blawh het volgende:

[..]

Geloof me, niet elke tukker. Alleen al om niet constant met die grote mond geconfronteerd te worden bij een aantal Twente fans.
Wordt nog wel eens vergeten dat Heraclieden ook onder tukkers vallen. Maar d'r zullen d'r vast meer zo denken als jij idd.
pi_60634567
Waar haal je die kaarten?
Ik weet het ook niet
pi_60634571
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:07 schreef Solstice het volgende:

[..]

Wordt nog wel eens vergeten dat Heraclieden ook onder tukkers vallen. Maar d'r zullen d'r vast meer zo denken als jij idd.
Een groot deel gun ik het wel hoor, maar een groot deel wordt me gewoon iets te irritant als het goed gaat in Twente. Vooral na die 0-4 heb ik het een tijdje moeten verduren.

En Joop, etc. gun ik het ook niet.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:08:59 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60634575
Primera
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60635550
quote:
Due to an error in ticket pricing from FC Twente, we can confirm the ticket price is £20.00 & not £36.00 as originally advertised.
All customers who purchased in Priority Booking Periods 1/2/3/4 will be issued a refund of £16.00 per ticket purchased 14 days after the fixture date.
We would like to apologise for any inconvience caused.
Van de Arsenal site, is dat gejammer ook weer afgelopen.
pi_60635578
De kaarten voor Arsenal zijn inmiddels ook weer naar de normale prijs gegaan:

Due to an error in ticket pricing from FC Twente, we can confirm the ticket price is £20.00 & not £36.00 as originally advertised.

Yeah right, due to an error in ticket pricing..

Ow..net te laat
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:56:58 #83
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60635602
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:54 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Van de Arsenal site, is dat gejammer ook weer afgelopen.
DG. Je mag niet jammeren lees ik net.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_60635651
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:55 schreef NeedeRadicals het volgende:

Yeah right, due to an error in ticket pricing..

Dat hebben ze bij Arsenal netjes opgelost, door het op een foutje te gooein.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:19:10 #85
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60636064
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Dat hebben ze bij Arsenal netjes opgelost, door het op een foutje te gooein.
Arsenal kennende zal het ook een foutje zijn geweest, heb nog nooit meer betaald dan face value.

Netjes iig van zowel Twente als Arsenal.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60637468
McClaren feels the heat as Arsenal loom
Former England coach looks beyond Champions League with his Dutch side

David Hytner in Enschede
The Guardian, Thursday August 7 2008

The pride of everyone associated with FC Twente continues to fuse with a sense of the surreal. "If you'd have said to me at the beginning of last season that we'd now be looking forward to a Champions League tie against Arsenal, I'd have laughed at you," said a club official yesterday, a remark which Steve McClaren might equally have uttered, although for wildly different reasons.

Last season, McClaren was steering England towards Euro 2008, optimism having surged after three successive 3-0 qualifying victories. But then humbling defeats against Russia and Croatia presaged his removal from office and the status of scapegoat and pariah was his.

McClaren has chosen to start afresh in Holland's Eredivisie and pick up the pieces of his career at Twente, a small club suddenly on the up. The spotlight, though, has picked him out again after his employers pulled the draw of dreams and nightmares last Friday, in the final qualifying round of the Champions League. Having earned their passage into Europe's elite competition for the first time with the dramatic play-off triumph over Ajax at the end of last season, Arsenal have been placed between them and the glittering platform of the group stage.

It is tempting to consider the tie, the first leg of which will be played in the Netherlands next Wednesday, as an almost providential opportunity for McClaren to redeem himself in the eyes of the English football public. But he is not tempted.

The grin, the moments of incredulity and of earnestness, are still present but this is a different beast to the one hounded out of Wembley after his Croatian defeat. Stronger for his England experiences, harder and less trusting, there appears a greater assurance and independence about him, alongside the desire which gnaws at his insides.

"Of course I understand how the tie with Arsenal will be billed but I'm here at Twente for the longer term," he said. "Whatever happens ... the only thing I'm interested in is the game, our team and me learning a little bit more about them.

"I really don't know how I am perceived in England and I really don't care. People talk about pressure and your image ... I'm not bothered ... I know what I am and who I am ... This is a great challenge and many people have phoned me to say 'We admire you because of the gamble you have taken'. Except I don't see it that way."

One of those people was Sir Alex Ferguson, under whom he served as assistant at Manchester United for three years, but perhaps the most persuasive words came from a more celebrated member of the ex-England managerial fraternity. "Bobby Robson said to me, 'Go on your own, don't take anybody, don't sign any English players, experience it and you'll be a better coach for it'," said McClaren. "That's why I'm doing it, to better myself, not to prove [anything] to anybody ... You have ups and downs and I have to recover from a big down but I'm doing that. I've had opportunities that were difficult to turn down ... but this is purely by choice, to make me a better coach."

He has revelled in working again with players on a week-to-week basis and although the Holland midfielder Orlando Engelaar has been sold to Schalke there have been signings, notably the midfielders Theo Janssen and Cheik Tioté and the defender Slobodan Rajkovic, who is on loan from Chelsea. McClaren appears to have saved Marko Arnautovic from the clutches of Feyenoord and the Austrian is expected to lead the line in both legs against Arsenal in the absence of Blaise Nkufo, the club's most prolific scorer.

McClaren has less than fond memories of his last meeting with Arsène Wenger and Arsenal. In January 2006 his Middlesbrough team departed Highbury on the wrong end of a 7-0 scoreline. "But my reaction was 'We got beat but this will be a great experience for my younger players'... we went on to an FA Cup semi-final and a Uefa Cup final. It's great to play these teams, you improve by playing them ... I just hope that we don't have to go through the same experience again."

McClaren admits that the draw could hardly have been crueller, but he remains defiant. "What do I say to people who think we haven't got a prayer? Carry on thinking like that," he said. "The biggest thing is belief, handling the pressure and the game. There are shocks and we have to believe. Football is a strange game. I have known some strange results."
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:36:11 #87
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60654873
Twente-Arsenal uitverkocht.
Het duel komt ook live op de nos
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_60655064
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef 9christensen het volgende:
Twente-Arsenal uitverkocht.
Het duel komt ook live op de nos
Lijkt me beide niet meer dan logisch!
pi_60655167
Maar dat er een twente plein in Arnhem komt lijkt me dan weer niet logisch
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:54:02 #90
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60655552
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar dat er een twente plein in Arnhem komt lijkt me dan weer niet logisch
die ontstaat er toch wel voor de wedstrijd
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_60655806
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef 9christensen het volgende:

[..]

die ontstaat er toch wel voor de wedstrijd
Ja zo wordt Arnhem weer eens rood zonder dat Marco Borsato hoeft langs te komen , het rood van Arsenal vinden ze dan weer minder erg ( maar die komen maar met 600 ?? althans dat stond in de gelderlander het vak is dus half gevuld ) en daar waar ik eerder las dat het uitvak ook uitverkocht was met 1200 gunners.

Maar ben wel benieuwd of het ´gezellig´ blijft in Arnhem ik denk dat de politie wel wat te doen heeft die dag want die kan volgensmij nooit goedgaan al geloven ze er zelf wel in.
pi_60656972
Vraag het mij ook af, maar vond het bij twee soortgelijke verplaatsingen bij de bekerfinale's ook allemaal erg meevallen. Dus best kans dat dit op een paar kleinere opstootjes na ook gewoon goed uitpakt.
pi_60657287
In Emmen was iedereen hartstikke lief hoor.
Hoi.
pi_60658570
Geschiedenis tussen Emmen-Twente en Vitesse-Twente ligt natuurlijk wel iets anders.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:20:35 #95
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60659198
Wheheh sluit het pleintje maar vast in het centrum
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60660787
Ja kut... Heb ik vrij kunnen regelen, zijn de kaartjes al uitverkocht .

Iemand die héél toevallig nog 2 kaartjes heeft / via via zou kunnen regelen?
I was an atheist until I realized I was God
pi_60661088
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheh sluit het pleintje maar vast in het centrum
Je bent niet de enige met dat idee .

ARNHEM - De Arnhemse politie krijgt rond FC Twente-Arsenal steun van Londense agenten. De bobby's begeleiden de Arsenal-supporters komende woensdag overdag in de stad. Zij zijn tijdens de wedstrijd in de voorronde van de Champions League niet zichtbaar in het stadion aanwezig.

Arsenal verwacht dat ongeveer zeshonderd Engelse supporters de reis naar Arnhem maken. Dat betekent dat het uitvak halfvol is. De andere kaarten zijn bijna allemaal verkocht. Dat gebeurt om technische redenen niet via de internetsite van ticketbox, maar alleen via de verkooppunten zelf.

De politie, die zegt met veel mensen aanwezig te zijn, kiest op de wedstrijddag voor de vriendelijke benadering. Pas als zich problemen voordoen verandert dat. Arsenal-supporters hebben overigens een goede naam in Engeland. In 2000 ging het wel fout. Voor en na de verloren Uefa Cup-finale Arsenal-Galatasaray braken in Stockholm enorme rellen uit.

Dat was een gevolg van de halve finale waarbij Galatasaray-fans twee supporters van Leeds United doodstaken. De finale werd door Britse supporters aangegrepen om wraak te nemen. Op initiatief van Engelse militairen die tot de harde kern van Arsenal behoren zou toen door Britse fans van verschillende clubs een alliantie zijn gesloten.

De Engelse wetgeving maakt het mogelijk om geregistreerde hooligans tijdelijk hun paspoort te ontnemen. Dat moet voorkomen dat de meest geweldadige supporters de reis richting het vasteland van Europa kunnen maken.

De Engelse fans die wel komen, kunnen voor de wedstrijd gewoon aan de pints. De gemeente Arnhem vindt het niet nodig de stad droog te leggen. In het stadion is geen normaal bier te krijgen. Gelredome schenkt, in navolging van de Uefa-regels, alleen evenementenbier.

Omdat Twente-supporters met eigen vervoer naar de wedstrijd mogen, is de kans groot dat veel fans al overdag de Arnhemse binnenstad bevolken. Hoeveel politie er op de been is, wil Arnhem niet zeggen. Eerder werd bekend dat ook Twentse agenten naar Arnhem komen. De gemeente verwacht geen problemen. Sommige horeca-ondernemers wel.

Martijn Dee van café 't Plein vreest dat het woensdag rond de wedstrijd FC Twente - Arsenal tot ongeregeldheden komt. Hij overweegt zijn kroeg bij de Korenmarkt, die bekend staat als het supporterscafé van Vitesse, die dag te sluiten.

Dee sprak gisteren met de gemeente en politie over zijn vrees. "Ik ben zelf in overleg gegaan en heb voorgesteld die dag dicht te blijven. Ik had op een schadeloosstelling gerekend, maar die krijg ik niet van de gemeente. Daarom weet ik nu nog niet wat ik ga doen." Dee heeft een slecht voorgevoel. "Ik verwacht de nodige problemen en heb dat ook aangegeven. Er komt geen Marco Borsato- publiek, het wordt echt geen leuk feestje. Er komen twintigduizend Tukkers waarvan sommigen gebruikt zullen hebben. Ook komen er waarschijnlijk sensatiezoekers uit andere steden. "

Dee heeft nog geen aanwijzingen over afspraken tussen supportersgroepen. "Als ik die wel zou hebben, kan ik beter open gaan, want dan heb ik een volle bak. Ik weet echt nog niet wat ik ga doen. Maar als ik open ga en het gaat mis, weet ik nu al dat iedereen weer naar mij gaat wijzen."

Boudewijn de Jong van Horeca Arnhem Centrum is positiever. "Je moet er altijd rekening mee houden, maar ik reken op een vreedzame middag. We dopen de Korenmarkt woensdag tot het FC Twenteplein. Vanaf de serre bij Wampie draait een dj en treedt een volkszanger op."
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:11:33 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60661182
Wat een sensatiestukje, ONGELOOFLIJK

Twente en Arsenal supporters willen gewoon een leuke dag hebben en dan halen ze opeens de enige echte Europese rel van Arsenal erbij wat een reden had zoals vermeld.

Wat een kutstukje
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:12:03 #99
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60661199
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:58 schreef kastanova het volgende:
Ja kut... Heb ik vrij kunnen regelen, zijn de kaartjes al uitverkocht .

Iemand die héél toevallig nog 2 kaartjes heeft / via via zou kunnen regelen?
hierow misschien
[b]Enschede![/b]
pi_60661218
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een sensatiestukje, ONGELOOFLIJK

Twente en Arsenal supporters willen gewoon een leuke dag hebben en dan halen ze opeens de enige echte Europese rel van Arsenal erbij wat een reden had zoals vermeld.

Wat een kutstukje
Zo negatief is het stukje toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')