abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60655806
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef 9christensen het volgende:

[..]

die ontstaat er toch wel voor de wedstrijd
Ja zo wordt Arnhem weer eens rood zonder dat Marco Borsato hoeft langs te komen , het rood van Arsenal vinden ze dan weer minder erg ( maar die komen maar met 600 ?? althans dat stond in de gelderlander het vak is dus half gevuld ) en daar waar ik eerder las dat het uitvak ook uitverkocht was met 1200 gunners.

Maar ben wel benieuwd of het ´gezellig´ blijft in Arnhem ik denk dat de politie wel wat te doen heeft die dag want die kan volgensmij nooit goedgaan al geloven ze er zelf wel in.
pi_60656972
Vraag het mij ook af, maar vond het bij twee soortgelijke verplaatsingen bij de bekerfinale's ook allemaal erg meevallen. Dus best kans dat dit op een paar kleinere opstootjes na ook gewoon goed uitpakt.
pi_60657287
In Emmen was iedereen hartstikke lief hoor.
Hoi.
pi_60658570
Geschiedenis tussen Emmen-Twente en Vitesse-Twente ligt natuurlijk wel iets anders.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:20:35 #95
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60659198
Wheheh sluit het pleintje maar vast in het centrum
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60660787
Ja kut... Heb ik vrij kunnen regelen, zijn de kaartjes al uitverkocht .

Iemand die héél toevallig nog 2 kaartjes heeft / via via zou kunnen regelen?
I was an atheist until I realized I was God
pi_60661088
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheh sluit het pleintje maar vast in het centrum
Je bent niet de enige met dat idee .

ARNHEM - De Arnhemse politie krijgt rond FC Twente-Arsenal steun van Londense agenten. De bobby's begeleiden de Arsenal-supporters komende woensdag overdag in de stad. Zij zijn tijdens de wedstrijd in de voorronde van de Champions League niet zichtbaar in het stadion aanwezig.

Arsenal verwacht dat ongeveer zeshonderd Engelse supporters de reis naar Arnhem maken. Dat betekent dat het uitvak halfvol is. De andere kaarten zijn bijna allemaal verkocht. Dat gebeurt om technische redenen niet via de internetsite van ticketbox, maar alleen via de verkooppunten zelf.

De politie, die zegt met veel mensen aanwezig te zijn, kiest op de wedstrijddag voor de vriendelijke benadering. Pas als zich problemen voordoen verandert dat. Arsenal-supporters hebben overigens een goede naam in Engeland. In 2000 ging het wel fout. Voor en na de verloren Uefa Cup-finale Arsenal-Galatasaray braken in Stockholm enorme rellen uit.

Dat was een gevolg van de halve finale waarbij Galatasaray-fans twee supporters van Leeds United doodstaken. De finale werd door Britse supporters aangegrepen om wraak te nemen. Op initiatief van Engelse militairen die tot de harde kern van Arsenal behoren zou toen door Britse fans van verschillende clubs een alliantie zijn gesloten.

De Engelse wetgeving maakt het mogelijk om geregistreerde hooligans tijdelijk hun paspoort te ontnemen. Dat moet voorkomen dat de meest geweldadige supporters de reis richting het vasteland van Europa kunnen maken.

De Engelse fans die wel komen, kunnen voor de wedstrijd gewoon aan de pints. De gemeente Arnhem vindt het niet nodig de stad droog te leggen. In het stadion is geen normaal bier te krijgen. Gelredome schenkt, in navolging van de Uefa-regels, alleen evenementenbier.

Omdat Twente-supporters met eigen vervoer naar de wedstrijd mogen, is de kans groot dat veel fans al overdag de Arnhemse binnenstad bevolken. Hoeveel politie er op de been is, wil Arnhem niet zeggen. Eerder werd bekend dat ook Twentse agenten naar Arnhem komen. De gemeente verwacht geen problemen. Sommige horeca-ondernemers wel.

Martijn Dee van café 't Plein vreest dat het woensdag rond de wedstrijd FC Twente - Arsenal tot ongeregeldheden komt. Hij overweegt zijn kroeg bij de Korenmarkt, die bekend staat als het supporterscafé van Vitesse, die dag te sluiten.

Dee sprak gisteren met de gemeente en politie over zijn vrees. "Ik ben zelf in overleg gegaan en heb voorgesteld die dag dicht te blijven. Ik had op een schadeloosstelling gerekend, maar die krijg ik niet van de gemeente. Daarom weet ik nu nog niet wat ik ga doen." Dee heeft een slecht voorgevoel. "Ik verwacht de nodige problemen en heb dat ook aangegeven. Er komt geen Marco Borsato- publiek, het wordt echt geen leuk feestje. Er komen twintigduizend Tukkers waarvan sommigen gebruikt zullen hebben. Ook komen er waarschijnlijk sensatiezoekers uit andere steden. "

Dee heeft nog geen aanwijzingen over afspraken tussen supportersgroepen. "Als ik die wel zou hebben, kan ik beter open gaan, want dan heb ik een volle bak. Ik weet echt nog niet wat ik ga doen. Maar als ik open ga en het gaat mis, weet ik nu al dat iedereen weer naar mij gaat wijzen."

Boudewijn de Jong van Horeca Arnhem Centrum is positiever. "Je moet er altijd rekening mee houden, maar ik reken op een vreedzame middag. We dopen de Korenmarkt woensdag tot het FC Twenteplein. Vanaf de serre bij Wampie draait een dj en treedt een volkszanger op."
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:11:33 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60661182
Wat een sensatiestukje, ONGELOOFLIJK

Twente en Arsenal supporters willen gewoon een leuke dag hebben en dan halen ze opeens de enige echte Europese rel van Arsenal erbij wat een reden had zoals vermeld.

Wat een kutstukje
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:12:03 #99
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60661199
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:58 schreef kastanova het volgende:
Ja kut... Heb ik vrij kunnen regelen, zijn de kaartjes al uitverkocht .

Iemand die héél toevallig nog 2 kaartjes heeft / via via zou kunnen regelen?
hierow misschien
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_60661218
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een sensatiestukje, ONGELOOFLIJK

Twente en Arsenal supporters willen gewoon een leuke dag hebben en dan halen ze opeens de enige echte Europese rel van Arsenal erbij wat een reden had zoals vermeld.

Wat een kutstukje
Zo negatief is het stukje toch niet?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:16:56 #101
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60661328
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zo negatief is het stukje toch niet?
Alleen maar hameren op het feit dat er rellen zouden kunnen komen, agressieve Engelsen, doorgesnoven Tukkers etc..

Aan de andere kant, je hebt te maken met de politie Arnhem en dat zijn weer de grootste teringlijers van het NL politiekorps tov voetbalsupporters
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60661352
Stel, met de nadruk op stel, dat er ongeregeldheden plaatsvinden is dat niet tussen fans van Twente en Arsenal, maar doordat er mensen met verkeerde intenties van andere clubs de boel komen verstoren, denk ik. Maar niet negatief worden, het wordt een prachtige dag woensdag voor Twente!
pi_60661879
Gebeurt met europese wedstrijden van andere clubs ook niet geloof ik, dus het zal allemaal wel meevallen.
pi_60662994
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:12 schreef 9christensen het volgende:

[..]

hierow misschien
Tja, naast de belachelijke bedragen die sommige mensen vragen regel ik het ook liever via "bekenden" van Fok dan dat ik het via een martkplaats sjacheraar doe.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:24:35 #105
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60663130
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, naast de belachelijke bedragen die sommige mensen vragen regel ik het ook liever via "bekenden" van Fok dan dat ik het via een martkplaats sjacheraar doe.
Of je kijkt ff in het Arsenal topic
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60664124
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Of je kijkt ff in het Arsenal topic
Voor kaartjes in het Arsenal vak of Twente vak?
pi_60672157
Terzijde:

Tukkeronline, doe je logo eens goed. Zo'n in elkaar gedrukt plaatje kan echt niet
Solstice, gebruik 'n een high res logo in de juiste kleur, dat kan echt niet zo

Jaja, ik moet ook nog een keer wat bedenken
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_60673131
Van mij wel goed?
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_60673564
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Van mij wel goed?
Joah, geet wa.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:19:49 #110
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60673786

deze is optimaal
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:25:46 #111
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_60673912
Deze is ook mooi imo:

Voor de liefhebbers het logo in high res:

Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:31:02 #112
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60674006
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:25 schreef Rikketik het volgende:
Deze is ook mooi imo:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
vet
[b]Enschede![/b]
pi_60675696
Ajax - Arsenal : 2 - 3. Hm, als Arsenal ook van Ajax wint zouden ze wel eens beter kunnen zijn dan we denken.
Jesus saves but death prevails.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 08:22:46 #114
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60677748
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Voor kaartjes in het Arsenal vak of Twente vak?
Twente.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60677793
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:25 schreef Rikketik het volgende:

[ afbeelding ]
Nog één:

Ok, ik stop al....
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60677864
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 08:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nog één: [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ok, ik stop al....

Je vergeet trouwens wel dit logo:
pi_60677920
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 08:50:03 #118
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60677930
Mods en ex mods die zitten te trollen in ons topic

heluuuuuuuuuuuuuup
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60678065
Zeg.. Klagen doe je maar in FB

Ok ok, ik zal ontopic gaan enzo:
Erhmm.. ( ) Zware wedstrijd tegen Arsenal natuurlijk.
Vond Arsenal gister in de 2e helft wel aardig spelen. Even aanzetten en de 2-0 achterstand was omgebogen in een 2-3 voorsprong.

Gelukkig komt het toch op TV, dacht even dat men de provincie weer zou overslaan.
pi_60678080
Zal ik een van de nieuwe logo's in de OP zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')