Tja, naast de belachelijke bedragen die sommige mensen vragen regel ik het ook liever via "bekenden" van Fok dan dat ik het via een martkplaats sjacheraar doe.quote:
Of je kijkt ff in het Arsenal topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, naast de belachelijke bedragen die sommige mensen vragen regel ik het ook liever via "bekenden" van Fok dan dat ik het via een martkplaats sjacheraar doe.
Voor kaartjes in het Arsenal vak of Twente vak?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of je kijkt ff in het Arsenal topic
vetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:25 schreef Rikketik het volgende:
Deze is ook mooi imo:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers het logo in high res:
[ afbeelding ]
Twente.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Voor kaartjes in het Arsenal vak of Twente vak?
Nog één:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:25 schreef Rikketik het volgende:
Voor de liefhebbers het logo in high res:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nog één: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, ik stop al....
Hoezo onderschatting?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:11 schreef Shivo het volgende:
Hm, als Arsenal ook van Ajax wint zouden ze wel eens beter kunnen zijn dan we denken.
Die is wel tof.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nog één: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, ik stop al....
toch nog een versterking?quote:'FC Twente aast op Zweedse middenvelder van Hammarby'
09/08/2008 09:37
FC Twente heeft zich bij Hammarby IF gemeld voor Petter Andersson. De club uit Enschede wil de selectie versterken met de 23-jarige Zweeds international, zo meldt De Telegraaf.
FC Twente is niet de enige club die zou azen op Andersson, zo zou ook NEC de tweevoudig international op het lijstje hebben staan. Maar volgens De Telegraaf zijn de Tukkers de enigen die bereid zijn het geëiste transferbedrag van circa 600 duizend euro te betalen.
Andersson is een middenvelder die dit seizoen zijn doelpuntjes meepikt. Hij scoorde zesmaal in zestien competitieduels, en daarmee beleeft hij het meest productieve seizoen in zijn loopbaan.
De verdediging van Twente is beter dan die van Ajax.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:45 schreef tukkeronline het volgende:
Oei, ik dacht gisteren tijdens de eerste helft even dat er wel een heel klein kansje zou kunnen zijn, maar toen Arsenal aanzette was het ook zo 3-2. Wel duidelik dat Ajax met Schilder en Anita 2 duidelijk mindere mannen achterin had staan, dan Twente woensdag met Braafheid en Douglas, maar toch....
Moody, zo in orde?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:25 schreef Moody het volgende:
Terzijde:
Tukkeronline, doe je logo eens goed. Zo'n in elkaar gedrukt plaatje kan echt niet
Solstice, gebruik 'n een high res logo in de juiste kleur, dat kan echt niet zo
Jaja, ik moet ook nog een keer wat bedenken
verdediging staat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:45 schreef tukkeronline het volgende:
Oei, ik dacht gisteren tijdens de eerste helft even dat er wel een heel klein kansje zou kunnen zijn, maar toen Arsenal aanzette was het ook zo 3-2. Wel duidelik dat Ajax met Schilder en Anita 2 duidelijk mindere mannen achterin had staan, dan Twente woensdag met Braafheid en Douglas, maar toch....
Dat denk ik ook, vraag is hoe dat uitpakt in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
De verdediging van Twente is beter dan die van Ajax.
Maar de aanval van Ajax lijkt me sterker dan die van Twente.
Dos37 doe je logo 's goedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Adebayor weet niet wat hem overkomt met Douglas in zijn nek.
Ben benieuwd wat Twente kan met de snelheid van Elia, Arnautovic en Denneboom. Zijn rappe mannen, maar Sagna en Clichy zijn ook niet traagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, vraag is hoe dat uitpakt in de wedstrijd.
Als Twente het achterin dicht weet te houden is er nog wel kans, maar bij een snel doelpunt van Arsenal wordt het wel een erg lastig verhaal.
En Eboue en Toure ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:53 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Twente kan met de snelheid van Elia, Arnautovic en Denneboom. Zijn rappe mannen, maar Sagna en Clichy zijn ook niet traag
lip hoaln en vret watquote:
Toure bij Suarez.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Eboue en Toure ook niet.
Ik weet niet wie het gisteren was maar iemand trok gisteren toch een inhaal sprint.
Dat was echt gewoon een 100 meter sprinter die daar voorbij kwam zeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Toure bij Suarez.
Op snelheid hoef je het niet te proberen.
Arsenal heeft overal wel snelle jongens staan
Arnautovic valt me fysiek ook niks tegen eigenlijk. In de wedstrijd tegen Ankaraspor gooide hij zo af en toe z'n tegenstanders ook opzij. Zeker voor z'n leeftijd fysiek sterk. Maar nog geen Kufo idd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:38 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat Gallas/Toure best moeite zouden kunnen hebben met zo'n fysiek sterke en balvaste speler als N'Kufo, maar ja....helaas.
Van de Frontpage. Zijn ze al erg lang mee bezig geloof ik.quote:FC Twente wil Andersson vastleggen
Door Olga (Nuongirl) op zaterdag 9 augustus 2008 14:15
Bron: Goal.com
FC Twente doet mee aan de strijd om Petter Andersson. Twee andere Eredivisie-clubs hebben reeds interesse getoond in de middenvelder van het Zweedse Hammarby.
De Telegraaf meldt dat ook Twente veel belangstelling voor de 23-jarige Petter Andersson van Hammarby. FC Groningen en NEC zijn ook onder de indruk van Andersson.
Desondanks lijkt FC Twente de meest serieuze kandidaat die Andersson daadwerkelijk vast zal leggen, aangezien de Tukkers voorlopig nog de enige club is die een transfersom van 600.000 euro wil betalen.
Petter Andersson heeft twee interlands gespeeld en heeft honderd wedstrijden in de Zweedse Allsvenskan gespeeld. De middenvelder trof in deze competitie 21 maal doel.
Dat is doemdenkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:02 schreef Moody het volgende:
Als we verliezen kunnen we het er inderdaad op gooien dat Kufo niet mee deed
bla bla elf tegen elf dan kan er niemand vrijstaan en als je een doelpunt meer maakt dan je tegenstander dan heb je gewonnenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:42 schreef Neleos het volgende:
Precies, een wedstrijd duurt 90 minuten, de bal is rond en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Twente gaat daarom gewoon winnen woensdag...
Hup Twente!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |