Greene kan ook uit de voeten centraal in de verdediging als vervanger van Vlaar of als verdedigende middenvelder als vervanger van El Ahmadi.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Ramsteijn hebben we sowieso voor achterin lopen en Nieveld. Alleen geloof niet dat ze beide als rechtsback kunnen spelen! Maarja daar hebben we Boem Boem Theo en Danny B. nog voor!!
quote:Het Grote Feijenoordtopic #384: Nog steeds blut, wat nu?
Presies, je kan wel iedereen die niet in de basis thuishoort wel gelijk wegdoen, maar met eventuele blessures heb je toch backup nodig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Greene kan ook uit de voeten centraal in de verdediging als vervanger van Vlaar of als verdedigende middenvelder als vervanger van El Ahmadi.
Niet eens zo'n slecht idee..quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef heiden6 het volgende:
Landzaat centraal achterin als vervanger van Hofland of Vlaar proberen.
Ik denk dat hij beter zijn man verdedigt dan bijvoorbeeld Greene, en hij kan in elk geval opbouwen, laat ze het maar eens proberen.quote:
quote:Mainz'05 ziet af van Saidi
Karim Saidi slaagt er vooralsnog niet in om een nieuwe club te vinden. De verdediger kon tijdens twee halve wedstrijden bij FSV Mainz'05 niet voldoende overtuigen om een contract af te dwingen. De Tunesiër keert daarom weer terug naar Feyenoord, waar hij voorlopig meetraint bij het tweede.
quote:Verbeek: het is nu aanhaken of afhaken
Na enkele weken is er al de nodige kritiek over de forse aandacht voor krachttraining die Verbeek heeft in zijn trainingsprogramma. De komende weken zal Verbeek vast blijven houden aan zijn filosofie, zo liet hij weten in BN De Stem. "Daarmee creëer je betere voorwaarden om minder snel geblesseerd te raken. Voetbal is een krachtsport en je wordt niet alleen van positie- en partijspellen beter. Als een speler die krachttrainingen niet ziet zitten, houdt hij zichzelf voor de gek. Ik ben geen motivator maar probeer mijn spelers te inspireren. Het is aanhaken of afhaken. Wie niet mee wil, kan een andere club zoeken."
quote:Nieuwe regels omtrent puntentelling uitwedstrijden
Feyenoord meldt dat met ingang van het nieuwe seizoen het puntensysteem voor uitwedstrijden is aangepast. De aanpassingen zijn nodig omdat Feyenoord komend seizoen weer Europese wedstrijden speelt en ook die uitwedstrijden worden meegeteld. Voor Europese wedstrijden wegen alle criteria mee die ook bij nationale uitwedstrijden gelden. Omdat de afstand tussen Rotterdam en de speelsteden natuurlijk enorm varieert is besloten dat per 150 kilometer één extra punt wordt verkregen.
Aan sanctiemaatregelen zijn met ingang van het nieuwe seizoen minpunten gekoppeld.
Verbeek klinkt zowaar een beetje boos. Alsof hij het een statement wilt maken tav enkele spelers die denken zeker te zijn van een basisplaats ofzo.quote:
Amper zien voetballen dus ik heb geen idee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef Moody het volgende:
Hoe doet El Ahmadi het bij jullie? (afgezien van zijn blessure)
Damn... Had em graag zien vertrekken, weer een kostenpost minder en zo goed als die ooit was zal die niet meer zijn bij Feijenoord. Maar hoelang loopt zijn contract nog door? Dit komende seizoen is toch z'n laatste?quote:
Volgens FCupdate is dat alweer ontkrachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:24 schreef M.Melandri het volgende:
Ik snap echt niet waarom Buijs op RB wordt gezet die man kan totaal niet verdedigen. HIj begon bij FCG ook als RB maar na een tijdje kwamen ze erachter dat hij als rechtermiddenvelder wel aardig speelt maar als RB niks kan.
Hoe zit het eigenlijk met dat bericht over hofs?
Die komt echt nergens aan de bak, toch wel bizar, in z'n beginperiode deed hij het vrij aardig, nu is hij echt diep weg gezonken!quote:Mainz'05 ziet af van Saidi
Karim Saidi slaagt er vooralsnog niet in om een nieuwe club te vinden. De verdediger kon tijdens twee halve wedstrijden bij FSV Mainz'05 niet voldoende overtuigen om een contract af te dwingen. De Tunesiër keert daarom weer terug naar Feyenoord, waar hij voorlopig meetraint bij het tweede.
Hopen dat de geruchten waar zijn, al is Tiago Gomes wel wéér een middenvelder volgens mij. Alsof we er daar nog niet genoeg van hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef Happel het volgende:
Tiago Gomes van Benfica naar Feyenoord
Nicky Hofs van Feyenoord naar Vitesse
Mame Biram Diouf van Molde naar Feyenoord
Volgens Sportweek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |