Nope, die zijn nooit naar de rechter gestapt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hebben Richard Witschge en Aron Winter het destijds onder Co Adriaanse niet geprobeerd? Wilden die niet ook in dezelfde kleedkamer omkleden en trainen met de rest?
Toen Kenneth Perez bij Ajax tekende wist hij dat er een nieuwe trainer/coach aan zou komen, dat er prestaties van hem verwacht werden en dat hij ook niet meer de jongeste is. Dat hij nu te horen krijgt dat hij weg mag, is dus helemaal niet zo onverwachts. Als hij zelf wat beter gevoetbald zou hebben, zou hij ook zeker mogen blijven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Behalve dat, als je het al zo spastisch wil spiegelen aan het commerciele bedrijfsleven, is dit natuurlijk gewoon een reorganisatie waarin de taakomschrijving opnieuw is ingevuld.
Neuh, ik denk dat ie dan ook terug was gezet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toen Kenneth Perez bij Ajax tekende wist hij dat er een nieuwe trainer/coach aan zou komen, dat er prestaties van hem verwacht werden en dat hij ook niet meer de jongeste is. Dat hij nu te horen krijgt dat hij weg mag, is dus helemaal niet zo onverwachts. Als hij zelf wat beter gevoetbald zou hebben, zou hij ook zeker mogen blijven.
Ik zou Leonardo wat meer vertrouwen geven, misschien zelfs af en toe in de basis laten beginnen. Als Sulejmani of Suarez geblesseerd raken zou hij wel eens enorm belangrijk kunnen worden. Nu heb je kans dat hij nog deze zomer bij Ajax vertrekt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik doelde eigenlijk alleen op functioneringsgesprekken en de uitkomst daarvan met de acht spelers, waaronder Kenneth Perez.
Als er een fout gemaakt is, is dat in de winterstop gebeurd. Vandaag is Kenneth Perez medegedeeld te hebben dat er voor hem geen toekomst meer is, daar is gewoon niets mis mee. Marco van Basten is aan het saneren, dan moet je af en toe wat minder populaire beslissingen nemen. Je kan iedereen wel te vriend houden, maar uiteindelijk wordt je afgerekend op het resultaat en ik denk dat Van Basten met het oog daarop gewoon goed bezig is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:25 schreef twi het volgende:
In plaats van zo hard roepen watvoor onrecht er Perez wel niet is aangedaan, hoor ik SCH toch graag de 'humane oplossing' aandragen in dit geval. En dan bedoel ik niet "hij had nooit teruggehaald moeten worden, boehoe" want dat gaat niet uit van de huidige situatie.
Ex-collega en goede vriend van mij is coach bij SVL, die speelden laatst tegen Jong Ajax met Adrie K.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou Leonardo wat meer vertrouwen geven, misschien zelfs af en toe in de basis laten beginnen. Als Sulejmani of Suarez geblesseerd raken zou hij wel eens enorm belangrijk kunnen worden. Nu heb je kans dat hij nog deze zomer bij Ajax vertrekt.
Zoals Dr.Daggla al zegt, de mentaliteit is gewoon kut. Als je met 6-0 wint, is hij één van de beteren, maar bij een nederlaag zie je hem niet. Aan dat soort speler heb je niets, daarbij komt ook nog zijn blessuregevoeligheid en zijn gedrag binnen de groep, logisch dus dat hij mag vetrekken. Laat John Goossens en Javier Martina volgend sezoen maar lekker veel ballen, dan heb je die tenminste niet voor niets opgeleid.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou Leonardo wat meer vertrouwen geven, misschien zelfs af en toe in de basis laten beginnen. Als Sulejmani of Suarez geblesseerd raken zou hij wel eens enorm belangrijk kunnen worden. Nu heb je kans dat hij nog deze zomer bij Ajax vertrekt.
Kop, spijker.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:34 schreef M0NTANA het volgende:
Laat John Goossens en Javier Martina volgend sezoen maar lekker veel ballen, dan heb je die tenminste niet voor niets opgeleid.
Tja, als dat zo is dat zou het natuurlijk een goede beslissing zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ex-collega en goede vriend van mij is coach bij SVL, die speelden laatst tegen Jong Ajax met Adrie K.
Ze hebben een goed gesprek gehad over Ajax en van wat ik begreep is de wil bij spelers als Luque en Leonardo er niet om er wat van te maken.
Liepen te kutten op de training, luisterden niet naar spelers als Davids en Stam etc.
Zit tussen de oren, heb je niets aan zulke gasten.
Inderdaad, net als Hedwiges Maduro. Zit er nog maar net, maar mag nu al weer weg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:32 schreef Trancelocator het volgende:
Schandalig ook hoe Valencia met Ronald Koeman omging. Hij liep wel alles te verprutsen, maar zo ga niet je met mensen om. Vooral niet in de voetballerij.
Kan me anders nog een zeer belangrijk doelpunt van de heer leonardo herinneren in de Euroborg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals Dr.Daggla al zegt, de mentaliteit is gewoon kut. Als je met 6-0 wint, is hij één van de beteren, maar bij een nederlaag zie je hem niet. Aan dat soort speler heb je niets
Ben ik het ook mee eens, ik ben absoluut een fan van de voetballer Leonardo maar van de professionele sportman Leonardo absoluut niet, als die jongen toch eens een seizoen goed voetbalt dan speelt ie zich zo naar de buitenlandse subtop!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, als dat zo is dat zou het natuurlijk een goede beslissing zijn.
Ik vind het een geweldige voetballer waar altijd enorm veel dreiging vanuit gaat.
Zijn persoontje is een stuk minder, doen alsof hij sterft als iemand op zijn teen is gaan staan etc..
Als hij dat soort trekjes nou niet zou hebben en zich altijd voor de volle 100% zou geven, dan zou het een topper kunnen worden.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Behalve dat, als je het al zo spastisch wil spiegelen aan het commerciele bedrijfsleven, is dit natuurlijk gewoon een reorganisatie waarin de taakomschrijving opnieuw is ingevuld.
Ja gek he, voor een zak met geldquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Raar dat een speler als Miralem Sulejmani dan zo graag naar Ajax wilde.
Klopt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:32 schreef Trancelocator het volgende:
Schandalig ook hoe Valencia met Ronald Koeman omging. Hij liep wel alles te verprutsen, maar zo ga niet je met mensen om. Vooral niet in de voetballerij.
Misschien dat hij best weleens een hele goede trainer/coach voor Ajax zou kunnen zijn/worden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kop, spijker.
En godzijdank ziet Van Basten dat ook.
Het arbeidsrecht geldt zeker... vandaar ook dat de contracten van de heren voetballers zo zijn opgesteld dat ze wel in dienst zijn van de club, maar er nergens vermeldt staat op welke positie ze spelen of in welk elftal...quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof in de voetballerij het arbeidsrecht niet gewoon zou gelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |