abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:24:49 #176
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60556467
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hebben Richard Witschge en Aron Winter het destijds onder Co Adriaanse niet geprobeerd? Wilden die niet ook in dezelfde kleedkamer omkleden en trainen met de rest?
Nope, die zijn nooit naar de rechter gestapt. .
-
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:25:49 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60556492
In plaats van zo hard roepen watvoor onrecht er Perez wel niet is aangedaan, hoor ik SCH toch graag de 'humane oplossing' aandragen in dit geval. En dan bedoel ik niet "hij had nooit teruggehaald moeten worden, boehoe" want dat gaat niet uit van de huidige situatie.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:26:00 #178
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556497
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Behalve dat, als je het al zo spastisch wil spiegelen aan het commerciele bedrijfsleven, is dit natuurlijk gewoon een reorganisatie waarin de taakomschrijving opnieuw is ingevuld.
Toen Kenneth Perez bij Ajax tekende wist hij dat er een nieuwe trainer/coach aan zou komen, dat er prestaties van hem verwacht werden en dat hij ook niet meer de jongeste is. Dat hij nu te horen krijgt dat hij weg mag, is dus helemaal niet zo onverwachts. Als hij zelf wat beter gevoetbald zou hebben, zou hij ook zeker mogen blijven.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:27:27 #179
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60556539
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Toen Kenneth Perez bij Ajax tekende wist hij dat er een nieuwe trainer/coach aan zou komen, dat er prestaties van hem verwacht werden en dat hij ook niet meer de jongeste is. Dat hij nu te horen krijgt dat hij weg mag, is dus helemaal niet zo onverwachts. Als hij zelf wat beter gevoetbald zou hebben, zou hij ook zeker mogen blijven.
Neuh, ik denk dat ie dan ook terug was gezet.
Zal wel aan de persoon liggen.
-
pi_60556560
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is zo, maar ik doelde eigenlijk alleen op functioneringsgesprekken en de uitkomst daarvan met de acht spelers, waaronder Kenneth Perez.
Ik zou Leonardo wat meer vertrouwen geven, misschien zelfs af en toe in de basis laten beginnen. Als Sulejmani of Suarez geblesseerd raken zou hij wel eens enorm belangrijk kunnen worden. Nu heb je kans dat hij nog deze zomer bij Ajax vertrekt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60556567
Lekker lekker lekker ik wist dat bassie hun weg ging schoppen, vooral een bankzittende Perez moet je er niet bij hebben! Luque is jammer omdat ik hem in potentie goed vind maar geen inzet toont, Colin vind ik persoonlijk dat er erg vreemd mee om is gegaan hij denkt dat hij vertrouwen krijgt maar wordt toch weggeserveerd als een BIATCH, Delorge vind ik ook wel jammer, imho een stille bankzitter die wellicht een goede kracht kan zijn maar liever Donald in het veld dan Delorge.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:29:03 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556581
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:25 schreef twi het volgende:
In plaats van zo hard roepen watvoor onrecht er Perez wel niet is aangedaan, hoor ik SCH toch graag de 'humane oplossing' aandragen in dit geval. En dan bedoel ik niet "hij had nooit teruggehaald moeten worden, boehoe" want dat gaat niet uit van de huidige situatie.
Als er een fout gemaakt is, is dat in de winterstop gebeurd. Vandaag is Kenneth Perez medegedeeld te hebben dat er voor hem geen toekomst meer is, daar is gewoon niets mis mee. Marco van Basten is aan het saneren, dan moet je af en toe wat minder populaire beslissingen nemen. Je kan iedereen wel te vriend houden, maar uiteindelijk wordt je afgerekend op het resultaat en ik denk dat Van Basten met het oog daarop gewoon goed bezig is.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:31:09 #183
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60556631
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik zou Leonardo wat meer vertrouwen geven, misschien zelfs af en toe in de basis laten beginnen. Als Sulejmani of Suarez geblesseerd raken zou hij wel eens enorm belangrijk kunnen worden. Nu heb je kans dat hij nog deze zomer bij Ajax vertrekt.
Ex-collega en goede vriend van mij is coach bij SVL, die speelden laatst tegen Jong Ajax met Adrie K.
Ze hebben een goed gesprek gehad over Ajax en van wat ik begreep is de wil bij spelers als Luque en Leonardo er niet om er wat van te maken.
Liepen te kutten op de training, luisterden niet naar spelers als Davids en Stam etc.
Zit tussen de oren, heb je niets aan zulke gasten.
-
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:32:50 #184
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60556671
Schandalig ook hoe Valencia met Ronald Koeman omging. Hij liep wel alles te verprutsen, maar zo ga niet je met mensen om. Vooral niet in de voetballerij.
pi_60556685
Absoluut, al die sneue miljonairs
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:34:48 #186
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556720
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zoals Dr.Daggla al zegt, de mentaliteit is gewoon kut. Als je met 6-0 wint, is hij één van de beteren, maar bij een nederlaag zie je hem niet. Aan dat soort speler heb je niets, daarbij komt ook nog zijn blessuregevoeligheid en zijn gedrag binnen de groep, logisch dus dat hij mag vetrekken. Laat John Goossens en Javier Martina volgend sezoen maar lekker veel ballen, dan heb je die tenminste niet voor niets opgeleid.
pi_60556763
wel mee eens Montana zeker nu Martina steeds harder tegen de deur begint te kloppen!
pi_60556764
Goed nieuws over dat terugzetten.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:36:49 #189
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60556786
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:34 schreef M0NTANA het volgende:
Laat John Goossens en Javier Martina volgend sezoen maar lekker veel ballen, dan heb je die tenminste niet voor niets opgeleid.
Kop, spijker.
En godzijdank ziet Van Basten dat ook.
-
pi_60556802
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ex-collega en goede vriend van mij is coach bij SVL, die speelden laatst tegen Jong Ajax met Adrie K.
Ze hebben een goed gesprek gehad over Ajax en van wat ik begreep is de wil bij spelers als Luque en Leonardo er niet om er wat van te maken.
Liepen te kutten op de training, luisterden niet naar spelers als Davids en Stam etc.
Zit tussen de oren, heb je niets aan zulke gasten.
Tja, als dat zo is dat zou het natuurlijk een goede beslissing zijn.
Ik vind het een geweldige voetballer waar altijd enorm veel dreiging vanuit gaat.
Zijn persoontje is een stuk minder, doen alsof hij sterft als iemand op zijn teen is gaan staan etc..

Als hij dat soort trekjes nou niet zou hebben en zich altijd voor de volle 100% zou geven, dan zou het een topper kunnen worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:38:09 #191
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556829
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:32 schreef Trancelocator het volgende:
Schandalig ook hoe Valencia met Ronald Koeman omging. Hij liep wel alles te verprutsen, maar zo ga niet je met mensen om. Vooral niet in de voetballerij.
Inderdaad, net als Hedwiges Maduro. Zit er nog maar net, maar mag nu al weer weg.

Verschrikkelijk dat men zo hard is voor deze jongens!
pi_60556844
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoals Dr.Daggla al zegt, de mentaliteit is gewoon kut. Als je met 6-0 wint, is hij één van de beteren, maar bij een nederlaag zie je hem niet. Aan dat soort speler heb je niets
Kan me anders nog een zeer belangrijk doelpunt van de heer leonardo herinneren in de Euroborg.
pi_60556850
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tja, als dat zo is dat zou het natuurlijk een goede beslissing zijn.
Ik vind het een geweldige voetballer waar altijd enorm veel dreiging vanuit gaat.
Zijn persoontje is een stuk minder, doen alsof hij sterft als iemand op zijn teen is gaan staan etc..

Als hij dat soort trekjes nou niet zou hebben en zich altijd voor de volle 100% zou geven, dan zou het een topper kunnen worden.
Ben ik het ook mee eens, ik ben absoluut een fan van de voetballer Leonardo maar van de professionele sportman Leonardo absoluut niet, als die jongen toch eens een seizoen goed voetbalt dan speelt ie zich zo naar de buitenlandse subtop!
pi_60556864
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Behalve dat, als je het al zo spastisch wil spiegelen aan het commerciele bedrijfsleven, is dit natuurlijk gewoon een reorganisatie waarin de taakomschrijving opnieuw is ingevuld.
Ook dat kan niet.
pi_60556903
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar nu graag voetbalgerelateerd!
Alsof in de voetballerij het arbeidsrecht niet gewoon zou gelden?
pi_60556924
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Raar dat een speler als Miralem Sulejmani dan zo graag naar Ajax wilde.
Ja gek he, voor een zak met geld
pi_60556937
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:32 schreef Trancelocator het volgende:
Klopt.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:42:18 #198
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556960
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kop, spijker.
En godzijdank ziet Van Basten dat ook.
Misschien dat hij best weleens een hele goede trainer/coach voor Ajax zou kunnen zijn/worden.

Vurnon Anita, Jan Arie van der Heijden, Javier Martina, John Goossens, Gregory van der Wiel, Donovan Slijngard, Mitchell Donald en Siem de Jong moeten de jongens zijn die invallen of de kans krijgen als er iemand geblesseerd is, niet spelers die van buitenaf komen, al relatief oud zijn, geen potentie meer hebben en de eigen jeugd blokkeren!
pi_60556961
Spam is niet zo veel, kan het niet allemaal lezen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:43:20 #200
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60556990
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Alsof in de voetballerij het arbeidsrecht niet gewoon zou gelden?
Het arbeidsrecht geldt zeker... vandaar ook dat de contracten van de heren voetballers zo zijn opgesteld dat ze wel in dienst zijn van de club, maar er nergens vermeldt staat op welke positie ze spelen of in welk elftal...

Bovendien: ook in het bedrijfsleven werkt het zo dat als je niet naar behoren functioneert, je op een zijspoor gezet wordt en uiteindelijk gewoon ontslagen wordt....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')