abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:14:43 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556206
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee man, zo werkt het juist niet aan de top.

Aan de top ben je hard maar ook rechtvaardig. Dat is dit niet. Dit is huichelen en met mensen sollen.
Onzin, grote onzin.

In de absolute top van het voetbal worden er spelers gekocht, die veel sneller en gemakkelijker aan de kant geschoven worden. Dat is nu eenmaal het risico van het vak, toen kenneth perez bij Ajax tekende wist hij dat er een nieuwe trainer/coach aan zou komen, dat er prestaties van hem verwacht werden en dat hij ook niet meer de jongeste is. Dat hij nu te horen krijgt dat hij weg mag, is dus helemaal niet zo onverwachts. Als hij zelf wat beter gevoetbald zou hebben, zou hij ook zeker mogen blijven. Zo werkt het nu eenmaal, SCH.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60556219
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:06 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik begreep het juist heel goed. Perez kwam door wrok van Ten Cate niet meer aan spelen toe, en wanneer hij wel speelde was hij vaak belangrijk. Bij psv was hij ook heel belangrijk wat betreft goals en assists, en met het last minute vertrek van Sneijder in het achterhoofd was het terughalen van Perez (op papier) een uitstekende optie. Helaas viel het tegen.
Het viel tegen, en iedereen wist dat er een nieuwe coach zou komen die ook weer zo zijn eisen had.
Bovendien was hij al behoorlijk op leeftijd en had Ajax met De Jong ook al een speler die op die positie uit de voeten kon. Al met al is het vragen om problemen imo, helemaal omdat nog niet eens duidelijk was wie de nieuwe trainer zou worden.. Sowieso is het natuurlijk vreemd om een speler in zo'n korte tijd terug te halen, ongeacht de reden van vertrek.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60556226
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat is er nou het belangrijkste? Successen voor de club of een geweldige lieve, vriendelijke, warme club voor de spelers? Liefst allebeid natuurlijk, maar als ik moet kiezen toch duidelijk de allereerste.
Daar snap ik niets maar dan ook helemaal niets van. Echt niet.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:15:51 #154
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556245
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is een functie op een totaal ander niveau. Dat kan ook niet zomaar. Je kan niet iemand zomaar chef lege dozen maken.
Prima, dus Kenneth Perez bij de selectie houden maar hem nooit meer op de bank of tribune laten plaatsnemen zou wel prima geweest zijn?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60556264
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Onzin, grote onzin.

In de absolute top van het voetbal worden er spelers gekocht, die veel sneller en gemakkelijker aan de kant geschoven worden. Dat is nu eenmaal het risico van het vak, toen kenneth perez bij Ajax tekende wist hij dat er een nieuwe trainer/coach aan zou komen, dat er prestaties van hem verwacht werden en dat hij ook niet meer de jongeste is. Dat hij nu te horen krijgt dat hij weg mag, is dus helemaal niet zo onverwachts. Als hij zelf wat beter gevoetbald zou hebben, zou hij ook zeker mogen blijven. Zo werkt het nu eenmaal, SCH.
Nee hoor, zo werken sommigen. Maar zo werkt het niet nou eenmaal. Het is een keuze om op die manier te handelen, om niet naar de mens te kijken en een asociale opstelling te kiezen.

Bovendien nogmaals: het heeft niet met voetbal te maken maar met Van Basten die in Perez een Van BOmmel ziet. Die heeft liever jonkies die voor hem kruipen.
pi_60556271
Kenneth kan altijd nog aan de slag bij de NOS.
Geen man over boord dus.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60556286
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:14 schreef Suijk het volgende:
Kun je wat voorbeelden geven van die jurisprudentie? Liefst in de voetballerij. Of is het alleen Ajax dat zo schandalig handelt?
Oh op mijn werk ken ik er veel voorbeelden van. En dat is echt niet anders dan in de voetballerij.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:17:41 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556289
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar snap ik niets maar dan ook helemaal niets van. Echt niet.
Zoals ik al zei, liefst allebei. Maar liever een Heerenveen dat naar buiten toe een hele leuke, warme en gemoedelijke club is of Ajax, dat weer vol voor de prijzen gaat en misschien weer eens kampioen wordt? Voor mij heel duidelijk het laatste, voor jou dus niet. Ach, we zullen vast in meer dingen verschillen.
pi_60556293
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bizar misschien, maar Ajax is op dit moment gewoon goed bezig. Zeg me dat nou maar gewoon na!
Nee.. Ik vind het binnenhalen van Oleguer een te grote gok.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60556321
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, liefst allebei. Maar liever een Heerenveen dat naar buiten toe een hele leuke, warme en gemoedelijke club is of Ajax, dat weer vol voor de prijzen gaat en misschien weer eens kampioen wordt? Voor mij heel duidelijk het laatste, voor jou dus niet. Ach, we zullen vast in meer dingen verschillen.
Heerenveen is leuk en warm en wordt kampioen.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:18:44 #161
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60556322
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin. Vraag het de rechter maar. Je kan iemand niet zomaar iedere andere willekeurige functie geven.
Volgens mij vergeet je gemakshalve even dat de jongens in het eerste en tweede hetzelde doen; voetballen.
Dus dat hele "functie" verhaal gaat per definitie niet op. Hij blijft immers voetballer.
Behalve dat, jij weet niet wat de reden is. Misschien heeft hij zich wel onmogelijk gedragen.
Hoe dan ook, het is echt kul dat een rechter hier ook maar iets aan kan of gaat doen.
quote:
Het is geen gelul, jurispredentie is geen gelul. Mensen kunnen hun redenen hebben om hun werkgever er niet op aan te spreken. Ijkt me logisch.
Kom eens met een casus dan? Dan zal ik ruiterlijk mijn ongelijk toegeven.
En dan niet een of ander bedrijf, maar dezelfde situatie. Dus voetballer die van naar het 2de wordt teruggezet.
quote:
Je weet er weinig van af. Ik heb hier veel mee te maken en wat ik zeg klopt voor 100 procent. Zoek het maar op.
Ik weet er weinig van, maar ik doe tenminste niet alsof ik alwetend ben. Zoals jij.
Zoals ik al zei, kom met 1 soortgelijke casus en ik geef mijn ongelijk toe.
Voetbal is niet het bedrijfsleven. Hij staat gewoon onder contract bij Ajax, net zoals de jongens in het 2de. Er zit geen verschil tussen die contracten. Nergens staat specifiek vermeld dat het een contract voor het eerste is.
Nogmaals, Ajax 1 en Jong Ajax zijn 1. Beide Ajax.
-
pi_60556329
quote:

[..]

Het is een functie op een totaal ander niveau. Dat kan ook niet zomaar. Je kan niet iemand zomaar chef lege dozen maken.
Jawel hoor, als er geen veranderingen in salaris aan vast zitten.
En deze vergelijking van je gaat wel heel erg extreem hoor.
Hij kan toch gewoon blijven voetballen? (dus waarvoor hij gecontracteerd is)
pi_60556335
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Heerenveen is leuk en warm.
Vraag maar aan Barsom.
pi_60556339
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh op mijn werk ken ik er veel voorbeelden van. En dat is echt niet anders dan in de voetballerij.
Maar nu graag voetbalgerelateerd!
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:19:50 #165
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60556341
quote:

[..]

Nogmaals, je vergist je echt pik.
De jongens in het 2de en 1ste hebben allemaal een contract als full-prof bij Ajax. Nergens staat specifiek vermeld dat het om het eerste gaat.
-
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:19:56 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556346
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, zo werken sommigen. Maar zo werkt het niet nou eenmaal. Het is een keuze om op die manier te handelen, om niet naar de mens te kijken en een asociale opstelling te kiezen.

Bovendien nogmaals: het heeft niet met voetbal te maken maar met Van Basten die in Perez een Van BOmmel ziet. Die heeft liever jonkies die voor hem kruipen.
Dat laatste is jouw mening, is geen feit. Als ik Marco van Basten was, zou ik Kenneth Perez ook laten vertekken, om meerdere redenen: zijn leeftijd, zijn huidige vorm, zijn salaris en de problemen die voorkomen kunnen worden als hij zich weer eens negatief zal opstellen. Als ik er nu nog eens over nadenk, zou ik geen reden weten om hem te behouden, ook niet vanwege het feit dat we hem in januari pas gehaald hebben.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:20:23 #167
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60556359
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Van Basten heeft niets te maken met dingen die MvG heeft gedaan.
Ik zie niet in wat er niet netjes is.
precies
Liever nu duidelijkheid dan hem als stoorzender in de selectie houden.

Misschien kan MvG hem wel naar Roda halen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_60556376
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nogmaals, je vergist je echt pik.
De jongens in het 2de en 1ste hebben allemaal een contract als full-prof bij Ajax. Nergens staat specifiek vermeld dat het om het eerste gaat.
Dat dus.

Dus ik wil nu dat je graag je excuses aanbiedt SCH
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:21:21 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556384
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee.. Ik vind het binnenhalen van Oleguer een te grote gok.
Dat is zo, maar ik doelde eigenlijk alleen op functioneringsgesprekken en de uitkomst daarvan met de acht spelers, waaronder Kenneth Perez.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:22:14 #170
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60556400
Kom eens met 1 concrete casus mbt spelers die terug zijn gezet en vervolgens naar de rechter zijn gestapt.
En dan is het niet eens relevant of ze wonnen of niet, gewoon 1 zaak van een speler die naar de rechter stapte omdat ie terug werd gezet.
Die is er niet....
Waarom? Omdat er juridisch geen speld tussen te krijgen is.
-
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:22:26 #171
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60556403
quote:

[..]

wat een gelul dit . Niets zo veranderlijk als de voetbalwereld. Als blijkt dat niemand hem wilt, kan hij nog de rest van zijn contract zakken blijven vullen.... en als over 2 maanden blijkt dat het beeld van Marco toch niet helemaal klopt, is hij ook zo weer bij de selectie... Hoort gewoon bij het vak.
Dat het voor de mens Perez lullig is, ontkent niemand, maar dat is nu eenmaal risico van het vak
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:22:56 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556423
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Heerenveen is leuk en warm en wordt kampioen.
Raar dat een speler als Miralem Sulejmani dan zo graag naar Ajax wilde.
pi_60556433
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Raar dat een speler als Miralem Sulejmani dan zo graag naar Ajax wilde.
Die is het koude klimaat gewend vanuit Servië
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:23:48 #174
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60556443
Behalve dat, als je het al zo spastisch wil spiegelen aan het commerciele bedrijfsleven, is dit natuurlijk gewoon een reorganisatie waarin de taakomschrijving opnieuw is ingevuld.
-
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:24:07 #175
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60556450
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kom eens met 1 concrete casus mbt spelers die terug zijn gezet en vervolgens naar de rechter zijn gestapt.
En dan is het niet eens relevant of ze wonnen of niet, gewoon 1 zaak van een speler die naar de rechter stapte omdat ie terug werd gezet.
Die is er niet....
Waarom? Omdat er juridisch geen speld tussen te krijgen is.
Hebben Richard Witschge en Aron Winter het destijds onder Co Adriaanse niet geprobeerd? Wilden die niet ook in dezelfde kleedkamer omkleden en trainen met de rest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')