Maar je blijft onderscheid maken tussen Ajax 1 en Jong Ajax, maar contractueel is dat verschil er niet aangezien alle spelers een full-prof contract hebben getekend.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is het niet. Dat kan tijdelijk zo zijn maar de speler is nu daadwerkelijk terug gezet zonder perspectief om terug te keren. Dat is een structurele verandering van werk en functie en dan heeft een werknemer bepaalde rechten. Ik weiger niks te begrijpen, ik leg je uit hoe het zit, arbeidsrechtelijk gezien. Perez kan dit met succes aanvechten maar voetballers doen dat doorgaans niet en kiezen voor andere wegen.
Dat is natuurlijk onzin. Als dat onderscheid er niet is zou dat onderscheid ook niet gemaakt kunnen worden. Van Basten maakt zelf dat onderscheid door de speler 'terug' te zetten, lees: in een ander team te plaatsen. Het onderscheid is er, zeker arbeidsrechtelijk. Bij Ajax weet ik niet of er qua voetbal verschil isquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar je blijft onderscheid maken tussen Ajax 1 en Jong Ajax, maar contractueel is dat verschil er niet aangezien alle spelers een full-prof contract hebben getekend.
Een speler van Jong Ajax is net zozeer speler van Ajax als een speler uit het eerste. Hij heeft werkelijk waar geen poot om op te staan als niet is vastgelegd dat ie recht heeft op een plek in het eerste.
Waar baseer je dit op?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef SCH het volgende:
Het onderscheid is er, zeker arbeidsrechtelijk.
Je weet niet hoe het zit omdat je niet weet onder welke voorwaarden een contract is getekend.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is het lachwekkend? Ik ben niet vastberaden, ik weet hoe het zit en dat ik gelijk heb. Voetballers vechten dit vrijwel nooit aan om allerlei begrijpelijke redenen. Dat jij iets niet begrijpt wil niet zeggen dat het lachwekkend is Daggla. Je kunt toch snappen dat je iemands positie in een bedrijf niet zomaar kan veranderen, je kunt mensen niet zomaar naar een andere afdeling en een ander niveau plaatsen. Daar zijn regels voor.
Sneu, 'supporters' die deze spelers gaan uitlachen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mag ik even lachen naargelang het onderste bericht
[..]
Nogmaals, dat is er niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Als dat onderscheid er niet is zou dat onderscheid ook niet gemaakt kunnen worden. Van Basten maakt zelf dat onderscheid door de speler 'terug' te zetten, lees: in een ander team te plaatsen. Het onderscheid is er, zeker arbeidsrechtelijk. Bij Ajax weet ik niet of er qua voetbal verschil is
Je kan toch niet zeggen dat topsport een ethisch zuivere wereld is?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:40 schreef SCH het volgende:
Waarom zou ethiek niet in de topsport gelden.
Ach kom op.. realisme is ook een kunde of niet.. Ga ergens anders de populist uithangenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:07 schreef twi het volgende:
Als we het dan toch over respectloos gaan hebben, dan vind ik dit een stuk respectlozer dan dat Ajax doet:
[..]
Sneu, 'supporters' die deze spelers gaan uitlachen.
Geen idee, het is iig gebaseerd op niets.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heel simpel.. andere trainer.. andere inzichten.. ziet na voorbereiding geen toekomst in sommige spelers.. netjes een maand voor t einde van de transferperiode mededelen..
Waarom al deze commotie?
Ik moest ook lachen, sue me.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:07 schreef twi het volgende:
Als we het dan toch over respectloos gaan hebben, dan vind ik dit een stuk respectlozer dan dat Ajax doet:
[..]
Ja, die zal daar ff met een gezeliige porem rondlopen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef Black-Death het volgende:
Nu hebben we met Luque zeker weten de best betaalde speler in de beloftencompetitie
Why not, ik zou voor dat geld met alle plezier van de wereld rondjes lopen op een voetbalveld. Heeft Winston Bogarde ook jaren gedaan bij Chelsea.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, die zal daar ff met een gezeliige porem rondlopen.
Hij zal er zijn redenen voor gehad hebben n.a.v. gesprekken met Ajax en Van Basten. Dat je dan zo wordt afgeserveerd is sneu, hij is ook bezig met z'n carriere.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik moest ook lachen, sue me.
Maar niet om de speler Colin, maar om de persoon. Hoe kinderlijk naief kan je zijn.
Kan me voorstellen dat van Basten heeft gezegd.. ik "geef je een kans".. Colin redeneerde in het artikel en in andere interviews echter alsof hij een vaste 18 waarde zou zijn..quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Hij zal er zijn redenen voor gehad hebben n.a.v. gesprekken met Ajax en Van Basten. Dat je dan zo wordt afgeserveerd is sneu, hij is ook bezig met z'n carriere.
Gewoon die man respecteren en hopen dat er een mooie club voor 'm komt. Hem uitlachen, omdat 'ie blijkbaar niet goed genoeg wordt bevonden, dat is zo kleuterschoolachtig.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Nja dat weet ik ook niet.. maar behalve dat.. laten we eerlijk zijn.. Hoe naīef moet Colin zijn geweest om te denken (als Silva nota bene ook gehaald wordt) dat hij een vaste waarde gaat worden? Hij had toch ook wel kunnen verzinnen dat Silva een iets betere voetballer dan hij was..?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Waarom geef je hem dan een contract..zeg dan dat hij de KANS krijgt er een te verdienen als hij wil..
Kan ie bij Ajax ook .. als ie deze week maar komtquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Die Wielaert denkt: "Fuck it, ik wil tegen Arsenal spelen".
Die zie ik niet meer naar Ajax gaan.
O shit, is ook zo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Kan ie bij Ajax ook .. als ie deze week maar komt
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Kan ie bij Ajax ook .. als ie deze week maar komt
Wel een schriel mannetje, hoe oud is ie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, wat is die Hasselbaink groot zo naast Lerby en Swart..
19quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel een schriel mannetje, hoe oud is ie?
Dat dus. Hou er toch echt een dubbel gevoel aan overquote:
Ik ook, wel jammer dat hij weg moet. Al begrijp ik het wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat dus. Hou er toch echt een dubbel gevoel aan over.
Goede voetballer, maar aan een cynische Perez die op de bank zit heb je ook niets. Ik hield me hart al vast na zijn uitingen met de komst van Aissati.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat dus. Hou er toch echt een dubbel gevoel aan over.
Neh, ga er live naar toe en daarna bieren in de stad.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Gaan er morgen nog mensen de Open Dag kijken op SBS?
Wordt het live uitgezonden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Op de SB WAT !quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Jaquote:
Jep. Vanaf 13.20quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |