abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60560521
Ajax geeft Perez de mogelijkheid om te vertrekken, omdat Van Basten netjes van te voren aangeeft dat hij hem hoogstwaarschijnlijk niet veel zou gaan gebruiken. Ik zie echt niet in wat daar mis mee is
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:57:11 #252
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60560947
-reageer gewoon even normaal-

[ Bericht 45% gewijzigd door sjimz op 04-08-2008 21:57:54 ]
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:00:24 #253
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60561049
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is het niet. Dat kan tijdelijk zo zijn maar de speler is nu daadwerkelijk terug gezet zonder perspectief om terug te keren. Dat is een structurele verandering van werk en functie en dan heeft een werknemer bepaalde rechten. Ik weiger niks te begrijpen, ik leg je uit hoe het zit, arbeidsrechtelijk gezien. Perez kan dit met succes aanvechten maar voetballers doen dat doorgaans niet en kiezen voor andere wegen.
Maar je blijft onderscheid maken tussen Ajax 1 en Jong Ajax, maar contractueel is dat verschil er niet aangezien alle spelers een full-prof contract hebben getekend.
Een speler van Jong Ajax is net zozeer speler van Ajax als een speler uit het eerste. Hij heeft werkelijk waar geen poot om op te staan als niet is vastgelegd dat ie recht heeft op een plek in het eerste.
-
pi_60561102
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar je blijft onderscheid maken tussen Ajax 1 en Jong Ajax, maar contractueel is dat verschil er niet aangezien alle spelers een full-prof contract hebben getekend.
Een speler van Jong Ajax is net zozeer speler van Ajax als een speler uit het eerste. Hij heeft werkelijk waar geen poot om op te staan als niet is vastgelegd dat ie recht heeft op een plek in het eerste.
Dat is natuurlijk onzin. Als dat onderscheid er niet is zou dat onderscheid ook niet gemaakt kunnen worden. Van Basten maakt zelf dat onderscheid door de speler 'terug' te zetten, lees: in een ander team te plaatsen. Het onderscheid is er, zeker arbeidsrechtelijk. Bij Ajax weet ik niet of er qua voetbal verschil is
pi_60561120
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef SCH het volgende:
Het onderscheid is er, zeker arbeidsrechtelijk.
Waar baseer je dit op?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:04:55 #256
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60561178
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom is het lachwekkend? Ik ben niet vastberaden, ik weet hoe het zit en dat ik gelijk heb. Voetballers vechten dit vrijwel nooit aan om allerlei begrijpelijke redenen. Dat jij iets niet begrijpt wil niet zeggen dat het lachwekkend is Daggla. Je kunt toch snappen dat je iemands positie in een bedrijf niet zomaar kan veranderen, je kunt mensen niet zomaar naar een andere afdeling en een ander niveau plaatsen. Daar zijn regels voor.
Je weet niet hoe het zit omdat je niet weet onder welke voorwaarden een contract is getekend.
En op het moment dat je de details niet kent is het gissen. En dat dan ook nog eens gespiegeld aan commerciele bedrijven.
Zijn positie verandert niet, hij is nog steeds full-prof bij Ajax. Er is geen sprake van positieveranderuing aangezien spelers uit het eerste en tweede gelijk zijn.
Allemaal op de loonlijst, kunnen allemaal ingezet worden in de competitie. Ergo, zolang de contracten gelijk zijn is het compleet irrelevant op welk niveau hij voetbalt.
Gewoon je werknemers opnieuw plaatsen in dezelfde functie, namelijk die van profvoetballer.
Ik begrijp je wel, maar jij staart je blind op "positieverandering", en daar is geen sprake van. Hij is nog steeds full-prof. Nergens is vastgelegd dat Jong Ajax los staat van Ajax 1.
-
pi_60561189
Heel simpel.. andere trainer.. andere inzichten.. ziet na voorbereiding geen toekomst in sommige spelers.. netjes een maand voor t einde van de transferperiode mededelen..

Waarom al deze commotie?
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:07:56 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60561262
Als we het dan toch over respectloos gaan hebben, dan vind ik dit een stuk respectlozer dan dat Ajax doet:
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mag ik even lachen naargelang het onderste bericht
[..]

Sneu, 'supporters' die deze spelers gaan uitlachen.
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:08:55 #259
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60561297
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Als dat onderscheid er niet is zou dat onderscheid ook niet gemaakt kunnen worden. Van Basten maakt zelf dat onderscheid door de speler 'terug' te zetten, lees: in een ander team te plaatsen. Het onderscheid is er, zeker arbeidsrechtelijk. Bij Ajax weet ik niet of er qua voetbal verschil is
Nogmaals, dat is er niet.
Die jongens in het 2de zijn namelijk ook fullprofs. En terugzetten indeze is gewoon het realloceren van je werknemers. Waarin werknemers van de Toekomst naar de ArenA verhuizen en vice versa. Gewoon een nieuwe werkplek, geen nieuwe functie.
Sportief gezien is er sprake van onderscheid ja, maar contractueel (en dus arbeidsrechterlijk) zeker niet.
Maar als je het allemaal zo goed weet, waarom is er dan NOG NOOIT IN DE GESCHIEDENIS VAN HET NEDERLANDSE VOETBAL een speler naar de rechter gestapt?
Zet zelfs dat je niet aan het denken? Of denk je nou echt dat al die spelers niet zulk hoog spel wilden spelen? .
-
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:17:33 #260
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60561618
Edit: Zeg dan niks.

[ Bericht 65% gewijzigd door Blawh op 04-08-2008 22:20:17 ]
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_60561800
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:40 schreef SCH het volgende:
Waarom zou ethiek niet in de topsport gelden.
Je kan toch niet zeggen dat topsport een ethisch zuivere wereld is?

Doping in het algemeen, schwalbes bij het voetbal etc ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60561822
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:07 schreef twi het volgende:
Als we het dan toch over respectloos gaan hebben, dan vind ik dit een stuk respectlozer dan dat Ajax doet:
[..]

Ach kom op.. realisme is ook een kunde of niet.. Ga ergens anders de populist uithangen
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:26:54 #263
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60561921
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heel simpel.. andere trainer.. andere inzichten.. ziet na voorbereiding geen toekomst in sommige spelers.. netjes een maand voor t einde van de transferperiode mededelen..

Waarom al deze commotie?
Geen idee, het is iig gebaseerd op niets.
Een werkgever mag, zonder opgaaf van reden, jou als werknemer verplaatsen. Op een andere plek en desnoods in een ander groepje collega's.
Op het moment dat er contractueel niets verandert en hij gewoon zijn beroep normaal kan uitvoeren (profvoetballer), is er niets aan de hand. Het niveau waarop dit gebeurt is sowieso irrelevant, want in het bedrijfsleven heb je geen divisies. Een promotie staat 90% van de gevallen gelijk aan dat je baan ook verandert, tenzij je van junior naar senior gaat.
Dat is nu niet zo. Hij blijft voetballer, alleen sportief gezien verandert er iets.
En dat is niet vastgelegd. Zolang spelers niet afdwingen in hun contract dat ze ten alle tijden bij het eerste zitten, hebben ze gewoon geen zaak.
Dan kan je het wel heel schattig spiegelen aan het bedrijfsleven, maar daar is geen sprake van een eerste en een tweede team. Hogerop betekent meestal ook meer/ander werk met meer verantwoordelijkheden. Daar is, nogmaals, geen sprake van.
Trouwens, wanneer heb jij Marco gesproken, SCH? Want je weet toch wel dat als iemand niet fungeert binnen een team, deze opnieuw geplaatst kan worden?
Het feit dat nog nooit iemand naar de rechter is gestapt geeft iedereen hier wel gelijk, behalve sch dan.
Schijnt de zon in jouw wereld? .
-
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:27:54 #264
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60561957
quote:
[..]

Ik moest ook lachen, sue me.
Maar niet om de speler Colin, maar om de persoon. Hoe kinderlijk naief kan je zijn.
-
pi_60562000
Nu hebben we met Luque zeker weten de best betaalde speler in de beloftencompetitie
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60562013
Edit: Begin er dan niet weer over...

[ Bericht 82% gewijzigd door Blawh op 04-08-2008 22:30:24 ]
AFC AJAX
pi_60562026
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef Black-Death het volgende:
Nu hebben we met Luque zeker weten de best betaalde speler in de beloftencompetitie
Ja, die zal daar ff met een gezeliige porem rondlopen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60562041
Ik vind het een prima keuze van Van Basten
pi_60562045
ethiek, arbeidsrecht, ...
Welkom in de voetbalwereld knulletjes
pi_60562086
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja, die zal daar ff met een gezeliige porem rondlopen.
Why not, ik zou voor dat geld met alle plezier van de wereld rondjes lopen op een voetbalveld. Heeft Winston Bogarde ook jaren gedaan bij Chelsea.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:35:04 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60562205
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik moest ook lachen, sue me.
Maar niet om de speler Colin, maar om de persoon. Hoe kinderlijk naief kan je zijn.
Hij zal er zijn redenen voor gehad hebben n.a.v. gesprekken met Ajax en Van Basten. Dat je dan zo wordt afgeserveerd is sneu, hij is ook bezig met z'n carriere.

Gewoon die man respecteren en hopen dat er een mooie club voor 'm komt. Hem uitlachen, omdat 'ie blijkbaar niet goed genoeg wordt bevonden, dat is zo kleuterschoolachtig.
pi_60562222
SCC hier ook binnen.
pi_60562440
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef twi het volgende:

[..]

Hij zal er zijn redenen voor gehad hebben n.a.v. gesprekken met Ajax en Van Basten. Dat je dan zo wordt afgeserveerd is sneu, hij is ook bezig met z'n carriere.

Gewoon die man respecteren en hopen dat er een mooie club voor 'm komt. Hem uitlachen, omdat 'ie blijkbaar niet goed genoeg wordt bevonden, dat is zo kleuterschoolachtig.
Kan me voorstellen dat van Basten heeft gezegd.. ik "geef je een kans".. Colin redeneerde in het artikel en in andere interviews echter alsof hij een vaste 18 waarde zou zijn..

Dus niets sneu's aan.. that's life..
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:43:52 #274
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60562469
quote:
[..]

Ben nu toch wel echt benieuwd of er nog een verdediger bij gaat komen , Wielaert zie ik niet meer komen , zo vlak voor de CL

[ Bericht 7% gewijzigd door sjimz op 04-08-2008 22:44:24 (offtopic plaatje verwijderd.) ]
Ik ben inmiddels overleden
pi_60562477
Waarom geef je hem dan een contract..zeg dan dat hij de KANS krijgt er een te verdienen als hij wil..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60562524
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Waarom geef je hem dan een contract..zeg dan dat hij de KANS krijgt er een te verdienen als hij wil..
Nja dat weet ik ook niet.. maar behalve dat.. laten we eerlijk zijn.. Hoe naīef moet Colin zijn geweest om te denken (als Silva nota bene ook gehaald wordt) dat hij een vaste waarde gaat worden? Hij had toch ook wel kunnen verzinnen dat Silva een iets betere voetballer dan hij was..?
pi_60562530
Die Wielaert denkt: "Fuck it, ik wil tegen Arsenal spelen" .

Die zie ik niet meer naar Ajax gaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60562558
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Die Wielaert denkt: "Fuck it, ik wil tegen Arsenal spelen" .

Die zie ik niet meer naar Ajax gaan.
Kan ie bij Ajax ook .. als ie deze week maar komt
pi_60562570
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

O shit, is ook zo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60562585
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

pi_60562625
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

O shit, is ook zo.
Kan ie meteen Inter meepakken.. nou.. wat wil je nog meer..
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:52:31 #282
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60562734
Perez bedankt .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:55:03 #283
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60562812

Tering, wat is die Hasselbaink groot zo naast Lerby en Swart. .
-
pi_60562932
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]

Tering, wat is die Hasselbaink groot zo naast Lerby en Swart. .
Wel een schriel mannetje, hoe oud is ie?
pi_60562956
Tering hij lijk veel op zijn pa
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60562963
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wel een schriel mannetje, hoe oud is ie?
19
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60563094
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef Houniet het volgende:
Perez bedankt .
Dat dus. Hou er toch echt een dubbel gevoel aan over .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:07:16 #288
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60563139
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik ook, wel jammer dat hij weg moet. Al begrijp ik het wel.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60563147
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Goede voetballer, maar aan een cynische Perez die op de bank zit heb je ook niets. Ik hield me hart al vast na zijn uitingen met de komst van Aissati.
pi_60563421
Delorge en Colin snap ik dat ze weg moeten, maar als Perez het geen probleem vindt om op de bank te zitten mag die best blijven en van Basten zijn vertrouwen winnen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_60563639
Gaan er morgen nog mensen de Open Dag kijken op SBS?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60563679
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Neh, ga er live naar toe en daarna bieren in de stad.
pi_60563689
quote:
Wordt het live uitgezonden?
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:28:30 #294
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60563726
quote:
Op de SB WAT !
pi_60563743
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:27 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja
13:20 SBS 6 Sport: Open dag Ajaxvan de Open Dag die Ajax ieder jaar houdt voor haar supporters. Fans alle leeftijden kunnen in de Arena en op sportcomplex De Toekomst genieten van allerlei activiteiten, waaronder een training van de selectie. Deze selectie zal die dag ook gepresenteerd worden, waarna een handtekeningensessie gehouden wordt. Hans Kraaij jr. volgt de Ajax-supporters op de voet.
pi_60563763
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:27 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Jep. Vanaf 13.20

Ik hoop dat er weer zo'n tenenkrommende presentatie is. Vorig jaar met Robert ten Brink was het echt te erg met al die pijnlijke stiltes en miscommunicatie.
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:29:52 #297
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60563765
Wtf ! !
wel cashen natuurlijk
pi_60563789
Dan zet ik het wel even op.
pi_60563799
De open dag wordt live uitgezonden?! ....
pi_60563808
Komen ze Cruijff tegen. "Wie is deze man SMS :A Sjaak Polak :B Henk Jan Smit of :C Marco Borsato naar 2323
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')