Yup.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Lees ik daar een sorry? Is Mike geband?
Is lullig dan niet een understatement?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:47 schreef M0NTANA het volgende:
Het is lulliger voor Jurgen Colin, zijn contract werd in opdracht van Marco van Basten verlengd en nu moet hij van dezelfde Van Basten weg, dat is valse hoop geven en daar geld aan verdienen.
Zou kunnen. Maar feit is wel dat er voor zijn positie betere opties zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je dat het daar mee te maken heeft. Het zal eerder zo zijn dat Kenneth te lastig is voor Van Basten. Die wil niet van die Van Bommel achtige types.
Dit geloof je zelf toch niet, hè?quote:Perez kan er een behoorlijke claim uit slepen maar dat geld van Rafael is er nu wel weer natuurlijk.
Dat halve seizoen bij PSV deed Kenneth Perez prima zijn werk, als hij bij Ajax zo doorgegaan was, zou men Ismaïl Aissati misschien niet eens gehaald hebben. Maar goed, Perez presteerde kut en Aissati kon ineens voor weinig geld gehaald worden, logisch toch dat Ajax het dan zo doet? Of had Ajax Aissati maar moeten laten zitten bij PSV, zodat ze Perez nog een seizoen konden laten aanmodderen? Puur vanwege het humane idee?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik snap wel dat nu Aissati zo makkelijk gehaald kon worden Perez buiten de boot valt.
Alleen is het ten opzichte van Perez natuurlijk niet erg netjes. Die wordt nu in principe geslachtofferd.
Het is gewoon een knap staaltje wanbeleid om iemand aan PSV te verkopen, even later weer terug te halen, en na een half jaar bij grofvuil te zetten. Een half jaar geleden kon je ook wel bedenken dat Perez op leeftijd was en niet meer de Perez van 4 jaar geleden is.
Daarom zijn we zo blij dat Martin weg isquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik snap wel dat nu Aissati zo makkelijk gehaald kon worden Perez buiten de boot valt.
Alleen is het ten opzichte van Perez natuurlijk niet erg netjes. Die wordt nu in principe geslachtofferd.
Het is gewoon een knap staaltje wanbeleid om iemand aan PSV te verkopen, even later weer terug te halen, en na een half jaar bij grofvuil te zetten. Een half jaar geleden kon je ook wel bedenken dat Perez op leeftijd was en niet meer de Perez van 4 jaar geleden is.
Vind ik wel, die jongen is heel blij geweest met zijn contractverlenging, maar nu blijkt het enkel te zijn geweest om hem op 1 juli 2008 niet transfervrij weg te zien gaan, om er nog wat aan te kunnen verdienen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Is lullig dan niet een understatement?
Ach, kom. Dat wist hij toen al hoor. Z'n zaakwaarnemer wel iig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind ik wel, die jongen is heel blij geweest met zijn contractverlenging, maar nu blijkt het enkel te zijn geweest om hem op 1 juli 2008 niet transfervrij weg te zien gaan, om er nog wat aan te kunnen verdienen.
Ach, als Colin of zijn zaakwaarnemer had nagedacht wisten ze allang dat de contractverlenging alleen daarom was.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind ik wel, die jongen is heel blij geweest met zijn contractverlenging, maar nu blijkt het enkel te zijn geweest om hem op 1 juli 2008 niet transfervrij weg te zien gaan, om er nog wat aan te kunnen verdienen.
Wat denk je dat hij zal kunnen claimen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je dat het daar mee te maken heeft. Het zal eerder zo zijn dat Kenneth te lastig is voor Van Basten. Die wil niet van die Van Bommel achtige types.
Perez kan er een behoorlijke claim uit slepen maar dat geld van Rafael is er nu wel weer natuurlijk.
Dan is onfatsoenlijk en schandalig toch meer op zijn plek dan lullig?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Daar is genoeg jurispredentie over.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:49 schreef zjroentje het volgende:
Dit geloof je zelf toch niet, hè?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, kom. Dat wist hij toen al hoor. Z'n zaakwaarnemer wel iig.
Lijkt me ook, maar als SCH per se wil zeiken, zeik dan over Jurgen Colin en niet over Kenneth Perez.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach, als Colin of zijn zaakwaarnemer had nagedacht wisten ze allang dat de contractverlenging alleen daarom was.
Prima, want als men moet gaan dokken, verwacht ik niet dat je hem zo kwijt bent en zal je zijn salaris moeten doorbetalen. Laat hem maar lekker transfervrij vertrekken, net als Albert Luque.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef sjimz het volgende:
Laat Colin dan gewoon lekker transfervrij vertrekken!
Misschien ook dom van Jurgen Colin?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is onfatsoenlijk en schandalig toch meer op zijn plek dan lullig?
Dat stond al in topic #903 zo oud is dat nieuws.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:54 schreef koemleit het volgende:.
3 pagina's gelul in de ruimte en niemand die dit opmerkt?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=63994
Nee, dat is de boel omdraaien. De werkgever is verantwoordelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien ook dom van Jurgen Colin?
Want dit is het Real topicquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:54 schreef koemleit het volgende:.
3 pagina's gelul in de ruimte en niemand die dit opmerkt?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=63994
Hij wordt niet ontslagen he. Om dan maar in 'het bedrijfsleven' te blijven waar je mee vergelijkt, hij is overgeplaatst.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Daar is genoeg jurispredentie over.
Nee, zoals ik al zei, ik snap het standpunt van V basten ook wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat halve seizoen bij PSV deed Kenneth Perez prima zijn werk, als hij bij Ajax zo doorgegaan was, zou men Ismaïl Aissati misschien niet eens gehaald hebben. Maar goed, Perez presteerde kut en Aissati kon ineens voor weinig geld gehaald worden, logisch toch dat Ajax het dan zo doet? Of had Ajax Aissati maar moeten laten zitten bij PSV, zodat ze Perez nog een seizoen konden laten aanmodderen? Puur vanwege het humane idee?
Waarvoor? Voor het salaris toch zeker?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is de boel omdraaien. De werkgever is verantwoordelijk.
Nou ja, ze zijn nog niet weg maar in ieder geval niet meer in Ajax 1quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
VAN BASTEN!!!.
Perez, Luque, Colin en Delorge.
Kennedy, Huilleonardo, Ogararu en Rennis Dommedahl mogen ook op zoek.
Hoppa, 8 overbodige spelers weg..
Maar het is NU geen wanbeleid?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, ik snap het standpunt van V basten ook wel.
Perez gaat een stoorzender worden als hij niet aan spelen toe komt nu Aissati gehaald is.
Perez gaf tussen neus en lippen direct al aan te balen van de komst van Aissati.
Kan ik wel begrijpen aangezien hij met een hoop gedoe weer terug naar Ajax is gehaald.
Het is gewoon het wanbeleid van Ajax / V Geel dat Perez nu de das omdoet.
En ik denk dat Perez daar goed ziek van is vanavond.
Maar goed, hij zal wel een andere club vinden, al is dat ook niet meer eenvoudig gezien zijn leeftijd en zijn ongetwijfeld hoge salaris eisen.
Maar het was toch sowieso al idioot om iemand aan PSV te verkopen en even later weer terug te kopen.
Ik heb dat echt nooit begrepen, dat is vragen om problemen.
Dat kan alleen als je naar een vergelijkbare functie wordt overgeplaats, vervangend werk van het zelfde niveau, dat lijkt me hier niet echt aan de hand.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij wordt niet ontslagen he. Om dan maar in 'het bedrijfsleven' te blijven waar je mee vergelijkt, hij is overgeplaatst.
Ajax was toch zelf bij die fout destijds? Alsof hij in een half jaar zo veranderd is. Het is gewoon een persoonlijk conflict en dat weten jullie best. Van Basten moet dat soort spelers niet, met voetbal heeft het weinig tot niets te maken.quote:Nogmaals, in eerste instantie is een half jaar geleden de fout gemaakt dat hij is teruggehaald. Als je als technische staf het idee hebt dat je met hem niet verder wilt, mag je hem dat wmb laten weten. Hij kan ook gewoon iedere week op de tribune gaan zitten, met valse beloftes dat hij ooit nog aan spelen zal toekomen, maar wie weet is er nu nog een leuke club die hem wil.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax was toch zelf bij die fout destijds? Alsof hij in een half jaar zo veranderd is. Het is gewoon een persoonlijk conflict en dat weten jullie best. Van Basten moet dat soort spelers niet, met voetbal heeft het weinig tot niets te maken.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar het is NU geen wanbeleid?
Het is toch juist prima dat ze op dit moment het wanbeleid uit het verleden proberen te corrigeren?
Nee, maar een maand voor het seizoen begint is ie gewoon duidelijk. Dat is goed.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn nog niet weg maar in ieder geval niet meer in Ajax 1
Ik begreep het juist heel goed. Perez kwam door wrok van Ten Cate niet meer aan spelen toe, en wanneer hij wel speelde was hij vaak belangrijk. Bij psv was hij ook heel belangrijk wat betreft goals en assists, en met het last minute vertrek van Sneijder in het achterhoofd was het terughalen van Perez (op papier) een uitstekende optie. Helaas viel het tegen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar het was toch sowieso al idioot om iemand aan PSV te verkopen en even later weer terug te kopen.
Ik heb dat echt nooit begrepen, dat is vragen om problemen.
Omdat sommige users het hier niet in Leonardo zien zitten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
En nu maar juichen dat Leonardo weg moet. Ik word echt een beetje misselijk van die reacties. Hoe kan je dat nou zeggen???
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarvoor? Voor het salaris toch zeker?
Vergelijk het met Winston Bogarde, die tekende een geweldig contract bij CFC en werd toen teruggezet naar de jeugd. Waar bijna iedere speler weg zou willen, bleef Bogarde vanwege het geld.
Het is nu aan Kenneth Perez en Jurgen Colin om aan te tonen wat nu belangrijk is, hun geweldige contract of het gebrek aan wedstrijden die ergens om gaan. Of ze blijven, maar dan moeten ze niet zeieken dat ze in Jong Ajax spelen, of ze gaan verkassen.
Zo werkt het nu eenmaal, SCH. Zeker in de top, waar Ajax graag naar terug zal willen. Het gaat er niet om dat iedereen je mag, het gaat er om dat je af en toe hard moet kunnen zijn!
Nice guys finish last!
Omdat er altijd zo hoog over hem werd opgegeven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat sommige users het hier niet in Leonardo zien zitten?
Liever Leonardo dan Kannedy Bakircioglu of Dennis Rommedahl, altijd al gezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
En nu maar juichen dat Leonardo weg moet. Ik word echt een beetje misselijk van die reacties. Hoe kan je dat nou zeggen???
Wat een onzin, nergens in zijn contract staat dat ie voor Ajax 1 heeft getekend. Hij heeft bij Ajax getekend, Jong Ajax is ook Ajax.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je naar een vergelijkbare functie wordt overgeplaats, vervangend werk van het zelfde niveau, dat lijkt me hier niet echt aan de hand.
Dus daarom prima dat ie weg mag.quote:Ajax was toch zelf bij die fout destijds? Alsof hij in een half jaar zo veranderd is. Het is gewoon een persoonlijk conflict en dat weten jullie best. Van Basten moet dat soort spelers niet, met voetbal heeft het weinig tot niets te maken.
Van mij mag Leonardo gewoon blijven hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat er altijd zo hoog over hem werd opgegeven.
Jullie hebben echt weinig met mensen he. Het zijn mensen hoor, geen chocoladefiguren sjimz.
Ik heb die bloedhond nooit in Ajax 1 gewild.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat sommige users het hier niet in Leonardo zien zitten?
Maak dat Perez maar eens wijs.quote:
Natuurlijk. Nogmaals, ik kan opzich de beslissing van Van basten wel begrijpen.quote:Het is toch juist prima dat ze op dit moment het wanbeleid uit het verleden proberen te corrigeren?
Wederom true as a cowquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever Leonardo dan Kannedy Bakircioglu of Dennis Rommedahl, altijd al gezegd.
Maar weer veel liever Javier Martina of John Goossens dan Leonardo, logisch toch?
Wat is er nou het belangrijkste? Successen voor de club of een geweldige lieve, vriendelijke, warme club voor de spelers? Liefst allebeid natuurlijk, maar als ik moet kiezen toch duidelijk de allereerste.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat er altijd zo hoog over hem werd opgegeven.
Jullie hebben echt weinig met mensen he. Het zijn mensen hoor, geen chocoladefiguren sjimz.
Van Basten heeft niets te maken met dingen die MvG heeft gedaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Lekker netjes om Perez weer weg te sturen
Bizar misschien, maar Ajax is op dit moment gewoon goed bezig. Zeg me dat nou maar gewoon na!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maak dat Perez maar eens wijs.![]()
[..]
Natuurlijk. Nogmaals, ik kan opzich de beslissing van Van basten wel begrijpen.
Het blijft alleen wel een bizarre situatie.
Onzin. Vraag het de rechter maar. Je kan iemand niet zomaar iedere andere willekeurige functie geven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin, nergens in zijn contract staat dat ie voor Ajax 1 heeft getekend. Hij heeft bij Ajax getekend, Jong Ajax is ook Ajax.
Het is geen gelul, jurispredentie is geen gelul. Mensen kunnen hun redenen hebben om hun werkgever er niet op aan te spreken. Ijkt me logisch.quote:Trouwens, als dat gelul van jou klopt, waarom hebben Winter, Witschge en co nooit hun bek open gedaan?
Je weet er weinig van af. Ik heb hier veel mee te maken en wat ik zeg klopt voor 100 procent. Zoek het maar op.quote:Dus daarom prima dat ie weg mag.
Nogmaals, hij wordt niet ontslagen. Hij blijft gewoon onder contract.
Wat jij zegt klopt van geen kant, ook in het bedrijfsleven niet. Hij gaat er niet op achteruit qua salaris, hij blijft hetzelfde werd doen (voetballen is altijd voetballen) en hij blijft "gewoon" in dienst van Ajax.
Dan kan ie hoog of laag springen, Ajax doet niets fout.
Hij is toch geen materiaalman geworden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Vraag het de rechter maar. Je kan iemand niet zomaar iedere andere willekeurige functie geven.
[..]
Het is een functie op een totaal ander niveau. Dat kan ook niet zomaar. Je kan niet iemand zomaar chef lege dozen maken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is toch geen materiaalman geworden?
Hij is gewoon speler van Ajax gebleven.
Geen andere functie dus.
Of staat er in zijn contract dat hij speler van Ajax 1 moet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |