quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef PieterBas het volgende:
Meet kalender ook weer eens ingevuld
Blijft alleen weinig dagen over..quote:
Nee, twee staan er niet op.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, twee staan er niet op.
Dat ook nogquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan moet 'de rest' 'm nog invullen
Ja, kan je ze beter maar verkopenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:04 schreef Deansensitized het volgende:
Wat? Daarom ook overbodig, heb er een paar over
Dan kan Dean nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ook even ingevuld
trouwens zo 17-8 meeten?
Als het maar niet te laat wordtquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ook even ingevuld
trouwens zo 17-8 meeten?
Ik moet toch op tijd naar huis, anders kán ik niet eens naar huisquote:
Mij opzich ook niet, maar ja, werk hèquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan konden de meeste mensen dacht ik.. maar mij maakt het toch niet uit welke datum
En welke datum komt jou het beste uit?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet toch op tijd naar huis, anders kán ik niet eens naar huis![]()
![]()
[..]
Mij opzich ook niet, maar ja, werk hè![]()
[..]
En welke datum komt jou het beste uit?![]()
quote:
Dat wil men alleen niet.... Meet in Sydneyquote:
Wat?! Wie nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat wil men alleen niet.... Meet in Sydney
Wil ik wel, maar mijn bankrekening wil dat niet..quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat wil men alleen niet.... Meet in Sydney
Wiki aangepast, nu moet alleen PB de OP nog ff updatenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef Bootje84 het volgende:
hey volk!
vind het niet erg dat ik in de OP sta (tis toch uit met lilly, dus geniet er ten volste van) maaruh, zou fijn zijn als mn icoontje er dan ook nog ff bijstaat..
Bootjequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef Bootje84 het volgende:
hey volk!
vind het niet erg dat ik in de OP sta (tis toch uit met lilly, dus geniet er ten volste van) maaruh, zou fijn zijn als mn icoontje er dan ook nog ff bijstaat..
Is al gebeurdquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Wiki aangepast, nu moet alleen PB de OP nog ff updaten
Ja, en dan de verdediging en dan de diploma uitreiking en dan is het bye bye zwaai zwaai hogeschoolquote:
* jaloers isquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, en dan de verdediging en dan de diploma uitreiking en dan is het bye bye zwaai zwaai hogeschool
Al was het eigenlijk van plan 2 weken geleden dat te zeggenquote:
Dan nogquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al was het eigenlijk van plan 2 weken geleden dat te zeggen
Want jij moet dit jaar ook afstuderen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan nog![]()
![]()
Ach, stage was zo voorbij. Als het komende jaar net zo snel (en goed) gaat hoor je mij niet weinig klagen
Nog een half jaar naar school, en dan een half jaar afstuderen is het planquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Want jij moet dit jaar ook afstuderen?
Een muis en een hond die het samen doen...quote:
En bedankt. Sesamstraat is nooit meer hetzelfdequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een muis en een hond die het samen doen...
Die was wel goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En bedankt. Sesamstraat is nooit meer hetzelfde![]()
Maar dat was het al na:
Goedemorgequote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef PieterBas het volgende:
http://media.putfile.com/(...)g-nooit-gehoord-hebt![]()
Ik heb Microsoft Sam Text to speech optie weer gevondenquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Ik geef je 10 euro als ik een tietje mag zien
Wie zeurt krijg een beurtquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik vond "Ben je geil of wil je een koekje" ook een betere openingszin![]()
Eensquote:
Deanquote:
fietsenquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Poehee wat een gedoe om in Salzburg te geraken, iemand nog goedkope alternatieven
Welterustenquote:
Nah ik ga het denk nu zo doen, van A'dam naar Frankfurt Main, dan vanaf frankfurt naar Nurnberg Hbf, daar overnachten bij mijn Duitse schone en dan de dag daarna samen richitng Salzburg.quote:
Tja, je moet er wat voor over hebben om naar Frequency te gaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah ik ga het denk nu zo doen, van A'dam naar Frankfurt Main, dan vanaf frankfurt naar Nurnberg Hbf, daar overnachten bij mijn Duitse schone en dan de dag daarna samen richitng Salzburg.
Maar goed, we moeten ook weer terug en dat is zo goedkoop en makkelijk nog niet
Voor zo weinig mogelijk geld uiteraardquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, je moet er wat voor over hebben om naar Frequency te gaan
quote:
Dat krijg je, met vakantie en werkende stagiairesquote:
Stage SC, nu met komkommertijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat krijg, met vakantie en werkende stagiaires
ja, maar wel jammer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat krijg je, met vakantie en werkende stagiaires
juist...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:
ik heb tijd zat joh.. Ik werk gewoon niet zo hardquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
En dat werken is juist het probleem, geen tijd meer voor Fok
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb tijd zat joh.. Ik werk gewoon niet zo hard
[ afbeelding ]
hola piles !quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Wiki aangepast, nu moet alleen PB de OP nog ff updaten
je wilde dat je wel hard werkte?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ook, wilde alleen dat het niet zo was...
Ik wilde dat geen zeeen van tijd had, en dus veel te doen en dus hard kon werkenquote:
Te boeken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hola piles !
valt er hier nog wat te boeken?
mja ok.. Het is hier ook niet echt druk ofzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik wilde dat geen zeeen van tijd had, en dus veel te doen en dus hard kon werkenMaar tis hier op het werk ook komkommertijd
een paar mooie vrouwen ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Te boeken?
Last Minutetje misschien
Ik denk iets andersquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een paar mooie vrouwen ofzo
ik ga denk ik ff een weekje naar Hongarije.. ff de cultuur beetje opsnuiven
iets anders doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
iets anders opsnuiven of iets anders doen
hou het maar op het laatste..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
iets anders opsnuiven of iets anders doen
Ik ken je ook wel een aantal jaartjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hou het maar op het laatste..
piet heeft me ook altijd door..
damn straight.. sinds jaar 1 mavo.. mn halve leven alweerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken je ook wel een aantal jaartjes
Over 6 weken reünie, zie dat er toch weer een aantal zijn bijgekomenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
damn straight.. sinds jaar 1 mavo.. mn halve leven alweer![]()
![]()
![]()
Bijna lunchtijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:57 schreef Houniet het volgende:
Wat een saaie bende op het werk zeg. En ik heb hongerrrrrrrrrr.
Ik moet even wachten op mij collegaquote:
Jill Mansell....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zijn idd 'echte' boeken..
enige wat ik ooit gelezen heb zijn de boeken van Jill Mansell.. ben niet zo'n lezer
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
Nicci French boeken echte boeken noemen is net zoiets als Dan Brown literatuur noemen
quote:
Hoezo zeik ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:56 schreef Californium het volgende:
[..]
En jij leest van die SF verhaaltjes..... Het zijn gewoon wat meer diepgaande verhalen vergeleken met de vrouwenboeken zeikerd
Kun jij trouwens niets anders dan zeiken via internet![]()
Als je zegt dat je een andere smaak hebt zegt dan niet datquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo zeik ik
Heb gewoon een andere smaak dan jullie
SF is gewoon de shit
[sub tevens kan ik geen mensen aanspreken die offline staan op msn hier op het werk, *hint[/sub]
Ik sta niet offlinequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
tevens kan ik geen mensen aanspreken die offline staan op msn hier op het werk, *hint
Kom je wel eens op andere plekken dan de SC? Zo gaat dat hier op fok, newbiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je zegt dat je een andere smaak hebt zegt dan niet datDus je ZEIKT!!!
En pech![]()
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:13 schreef Californium het volgende:
Ow en ik moet even melden : gister was mijn zus er en die doet een weekje passen op de poesjes van de buurman van een vriendin en ze had ze meegenomen, 2 mannetjesZowwwwwwwwwww lieeffffffffff
ze heten lilo en stitch
mijn zus krijgt volgende week haar eigen 2 poesjeswel 2 vrouwtjes
heb Foto'squote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
Ow, en een mannelijke poes is een kater
Moet je even in de FAQ kijken, daar staat een website waar jeje foto's online kunt zetten, en dan kun je via [img] url [/ img] je foto postenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:23 schreef Californium het volgende:
[..]
heb Foto'smaar ik weet niet hoe ik die hier kan plaatsen
dat laatste welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
Moet je even in de FAQ kijken, daar staat een website waar jeje foto's online kunt zetten, en dan kun je via [img] url [/ img] je foto posten(maar dat laatste wist je wel toch??)
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:25 schreef Californium het volgende:
[..]
dat laatste welmaar niet de website
Doe ik volgende week even als ik in Nijmegen ben
Zit nu in Didam en mijn laptop in nijmegen heeft het programmaquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
Moet je even in de FAQ kijken, daar staat een website waar jeje foto's online kunt zetten, en dan kun je via [img] url [/ img] je foto posten(maar dat laatste wist je wel toch??)
Ook goedquote:
Tis hier zo druk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:41 schreef senoj84 het volgende:
middag mensen
nog 3 weekjes, dan hopelijk geen stage meer, en ben ik afgestuurd
nog mensen hier die nu druk met stage zijn?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tis hier zo druk.Iedereen is met vakantie en de rest is aan het werk...
Afgestuurd?
Ik moet ook nog 16 dagen wachten voordat ik mijn scriptie verdediging mag doen...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:50 schreef senoj84 het volgende:
Wel balen, al die docenten die op vakantie zijn, dat houdt de vaart er niet echt in!
Echt balen hè. Ik volgende week concept-versie bespreken, en dan snel verbeteren, inleveren en verdedigen, zodat ik nog voor 1 sept afgestudeerd benquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 16 dagen wachten voordat ik mijn scriptie verdediging mag doen...
zelfde verhaal hier, met als enige verschil dat mijn scriptie al klaar en ingeverd is en dat ook mijn verdediging al klaar is. Ik moest alleen nog een competentie laten zien. Dat kreeg ik een dag voor mijn officiele verdedigingsdatum te horen.. Die competentie had ik in een week geregeld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:55 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Echt balen hè. Ik volgende week concept-versie bespreken, en dan snel verbeteren, inleveren en verdedigen, zodat ik nog voor 1 sept afgestudeerd ben
En die competentie was "presenteren"?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
zelfde verhaal hier, met als enige verschil dat mijn scriptie al klaar en ingeverd is en dat ook mijn verdediging al klaar is. Ik moest alleen nog een competentie laten zien. Dat kreeg ik een dag voor mijn officiele verdedigingsdatum te horen.. Die competentie had ik in een week geregeld.
Gelukkig ben ik al begonnen met echt werken op mijn stagebedrijf. Kan ik tenminste wel wat verdienen.
nee, dat zou inderdaad erg genoeg zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:10 schreef senoj84 het volgende:
[..]
En die competentie was "presenteren"?
Ow, dus daar ben je nu iig vanaf, das wel beterquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee, dat zou inderdaad erg genoeg zijn
Dat was het testen van een applicatie en alles wat daarbij komt. Maar was dus zo geregeld, maar goed.. geloof dat 80% van onze 4e klassers rond die periode afstudeert en dat ze zelfs een extra diplomauitreiking doen daarna
Heeft mij een afstudeerplaats gekost..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:50 schreef senoj84 het volgende:
Wel balen, al die docenten die op vakantie zijn, dat houdt de vaart er niet echt in!
Dat is helemaal k*t.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heeft mij een afstudeerplaats gekost..
zondagquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:26 schreef nicomart het volgende:
Cali waar blijven die foto's?
Ik had gelukkig 2 keuzes, maakt het toch wat makkelijker.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
[..]
zondagZit nu niet in Nijmegen
Dank jequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh ik vind jou ava hip heb ik net besloten
quote:
Piles is de gangmaker...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow wat weinig posts sinds ik weg was zeg
Zie je gelijk dat Piles er niet is
Ik kan gangmaker zijn maar geen zin inquote:
nee het zal weer eens nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan gangmaker zijn maar geen zin in![]()
uhm ja, even zoeken hoor. Heb namelijk nog zo'n kabel liggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Maaruh iemand hier enig idee wat voor kabel ik nodig heb om van m'n laptop geluid te krijgen op een monitor? anders moeti k boxen aan sluiten en daar heb ik geen zin in.
ik moet afgezien van vandaag de hele week werkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee het zal weer eens niet
Je wil niet eens ff naar nijmegen om ff die foto's up te loaden enzo.. wat hebben we daar nou aan?
Gewoon. Gaar, moe, belabberd, brak, geen zin meer.quote:
Kom je hem dan ook even brengenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm ja, even zoeken hoor. Heb namelijk nog zo'n kabel liggen
Volgens mij moet je een 3,5mm jack male naar 3,5mm jack male- audio kabel hebben.. Maar als moet je het maar aan Dean vragen. Die weet het wel
Gewoon een audio kabeltje? Mini-jack naar mini-jack lijkt me?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Maaruh iemand hier enig idee wat voor kabel ik nodig heb om van m'n laptop geluid te krijgen op een monitor? anders moeti k boxen aan sluiten en daar heb ik geen zin in.
maar het zou ook kunnen dat je van mini jack naar 2 moet? omdat monitor onderscheid maakt tussen links en rechts?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon een audio kabeltje? Mini-jack naar mini-jack lijkt me?
vandaag niet gok ik..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:28 schreef Jipje het volgende:
Pagina 5.
We krijgen em vast nog wel vol zonder piles
Nee. Het loopt weer een beetje dood zo...quote:
wrom nietquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
omdat jij geen gangmaker wil zijn!
die rachel?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:41 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, wij kunnen heus wel wat zonder Piles! Kom op mensen!
En jij dan?quote:
Dat is niet eens meer een vraag, maar een weetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
al zal piles vanavond vast wel weer langskomen om ons te helpen
ow. Oke.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
Hou, zit tegenwordig Firefly te kijken, en daar speelt zij in... ook niet gek
Morena Baccarin
[ afbeelding ]
Mooie vrouw.... maar heb het gevoel alsof er iets niet klopt aan haar gezichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
Hou, zit tegenwordig Firefly te kijken, en daar speelt zij in... ook niet gek
Morena Baccarin
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef Deansensitized het volgende:
Mja, weet niet
Moet je even meer foto's zoeken, echt een mooie dame
In die serie ook
je moet wel een AMD 64 hebben..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:00 schreef Deansensitized het volgende:
Serenity inderdaad, is de naam van het schip. Serie is geniaal
Kan ik trouwens een 64 bit versie van XP zo op mijn pc gooien?
Neeeheeeeeequote:
ooooooooooowwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Neeeheeeeee!
Hier in de zaak zo straks!
geen flauw ideequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ben er ook weer heel even
Dus gewoon 32 bits downloaden dan maar?
Cali en computer isquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:52 schreef Deansensitized het volgende:
Denk, als er iemand is die het niet weet ben jij het wel
vragen kost niets nee...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:58 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, vragen kost niks
Ja, dat liedje blijft wel hangen ja
Ik weetquote:
Ehm.... stuk of 7 hoofdstukken van de een.... niet alles hoor... en zo'n 2 hele moeilijk, en lastige hoofstukken van van de ander en dan volgende week nog een paar artikelen... Die liggen uiteraard in Nijmegen en nog 1 vak waarvan ik de boeken ook in Nijmegen heb liggen....quote:
I liked itquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:06 schreef Deansensitized het volgende:
Don't mean I'm in love tonight!
scheelt dat zaterdag mijn laatste werkdag is dus dat ik dan 1 volle week en een beetje hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:08 schreef Deansensitized het volgende:
Dan kom je er wel dus
Komt helemaal goed man
laten we hopenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef Deansensitized het volgende:
Tuurlijk man, voor zo'n geleerd iemand als jou steld het niks voor!
dat is waar.... maar tis best lastige stof allemaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:13 schreef Deansensitized het volgende:
Ja toch, anders zit je niet op die opleiding
En als je het niet kon was je een paar jaar geleden er wel mee gestopt. Toch?
das waarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ok, maar zolang je het leuk vind zet je je er ook voor in. En als het geen uitdaging is leer je ook niks
Katy Perry weet niet wat ze nou wil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:05 schreef Californium het volgende:
It felt so wrong
It felt so right
.......![]()
Vrouwen zoenen en hopen dat haar vriend het niet erg vind... ze deed het namelijk alleen om te proberenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Katy Perry weet niet wat ze nou wil.
Het was niks, het was onschuldigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen en hopen dat haar vriend het niet erg vind... ze deed het namelijk alleen om te proberen![]()
![]()
Precies... Ze vond het lekker maar verderquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was niks, het was onschuldig
Laat me nou ff teruglezenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:41 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, wij kunnen heus wel wat zonder Piles! Kom op mensen!
Wahaa, FAIL!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:28 schreef Jipje het volgende:
Pagina 5.
We krijgen em vast nog wel vol zonder piles
bijnaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat me nou ff teruglezen
[..]
[..]
Wahaa, FAIL!![]()
Bijlezen en zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:36 schreef Californium het volgende:
duurd lang voordat Kees postkwam 5 minuten geleden al op msn
Nog geen Epic failquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat me nou ff teruglezen
[..]
[..]
Wahaa, FAIL!![]()
dat jij dat doetquote:
Even denken welke hit van dit moment leuk is om te vertalen in het Nederlands.quote:
quote:
Moet de verslaving er toch een beetje inhouden. En jullie hebben het tegenwoordig altijd over me als ik weg ben, en daar ben ik graag van op de hoogtequote:
Iets kansloosquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Even denken welke hit van dit moment leuk is om te vertalen in het Nederlands.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet de verslaving er toch een beetje inhouden. En jullie hebben het tegenwoordig altijd over me als ik weg ben, en daar ben ik graag van op de hoogte
Limp Bizkit - Nookiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |