heb met de verrekijker gekekenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:13 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Lijkt me een mooi moment om even de (foto) camera te pakken. Vergeet niet te zoomen.
wat zou jij doen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:15 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Denk ook eens aan je medemens dan. Met je verrekijker.....
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef Schunckelstar het volgende:
waar blijven de pics en filmpjes![]()
ik heb verdomme niet voor niks de broek al op de enkels
denk niet dat je t boeiend zou vindenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef Schunckelstar het volgende:
waar blijven de pics en filmpjes![]()
ik heb verdomme niet voor niks de broek al op de enkels
ik hou van milf'squote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef kyna het volgende:
[..]
denk niet dat je t boeiend zou vinden
t is n vrouw van zeker half 40
Blijkbaar toch boeiend genoeg, jij hebt je verrekijker gepakt om het te kunnen zien.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef kyna het volgende:
[..]
jij denkt dat wij niet kicken op een 20 jarige meid?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef kyna het volgende:
[..]
anders kan ik niet zien hoe die vent eruit zietquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:19 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Blijkbaar toch boeiend genoeg, jij hebt je verrekijker gepakt om het te kunnen zien.
scherpquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij denkt dat wij niet kicken op een 20 jarige meid?
Een vrouw van 20 dus?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef kyna het volgende:
[..]
Damn youquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hoe bedoel je bijdehandquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
heb je t tegen mij?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe nou foto's maken! Of filmpjes! Desnoods teken je 't in paint. En is het trouwens niet zo geweest dat jij met je verrekijker stond te gluren en dat ze toen toevallig gingen ketsen? In dat geval ben je een vies mannetje.
hoe weet jij datquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dit klinkt toch wel heel bejaard- achtig
Foto's.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:25 schreef kyna het volgende:
[..]
heb je t tegen mij?
want ik ben geen MANNETJE hoor
or it didn't happen iddquote:
Op fok is de max toch echt 15.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*Visualiseer:quote:
TS heeft geen klacht maar aan de oppositie is er wel een klacht ingeslopen: TS weigert plaatjes/fotos/paints te posten...quote:
Loop eens niet zo te gluren gluurbuur.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef kyna het volgende:
Dat heb ik weer...
Kijk ik toevallig naar buiten,zie ik vanuit mijn raam dat ze in het huis schuin aan de overkant aan het sexen
zijn,plus alle details
Hebben mensen nooit gehoord van gordijnen?
"Wak nou toch weer heb, das echt nie normaal, da kan toch niet, tis gewoon niet te geleuuuuvuh!"quote:
Jaja, dat zou jij ook wel willen hè!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef kyna het volgende:
Dat heb ik weer...
Kijk ik toevallig naar buiten,zie ik vanuit mijn raam dat ze in het huis schuin aan de overkant aan het sexen
zijn,plus alle details
Dan houd je je verrekijker voor je camera.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef kyna het volgende:
Kijk ik toevallig naar buiten,
Je bedoelt, ik heb de verrekijker gepakt, ben alle ramen langs gaan speuren en zag eindelijk waar ik al maanden naar op zoek was......quote:
Bij een vriendin van me stond een keer een kerel van 3 huizen verder aan de deur. Dat dat echt niet kon dat ze in de tuin naakt lag te zonnen. Waarop ze zei: dus eerst lig je in mijn tuin te gluren en daarna kom je ook nog klagen over wat je zietquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Doet me denken aan die aangifte van die ouwelui die het niet konden aanzien dat hun buurvrouw in de tuin lag te zonnen. Komt de politie ter plaatse: "Waar gebeurt het precies?" - "Ja, al die viezigheid gebeurt hier achter de schutting" - "Maar daar staat een tafel en en stoel voor?" - "Ja, daar moeten we toch op klimmen omdat we anders niet over de schutting kunnen kijken en zien wat daar voor viezigheid gebeurt?"
kerels die gaan zeiken over nakend zonnende dames verdienen het niet om man te zijnquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:50 schreef santax het volgende:
[..]
Bij een vriendin van me stond een keer een kerel van 3 huizen verder aan de deur. Dat dat echt niet kon dat ze in de tuin naakt lag te zonnen. Waarop ze zei: dus eerst lig je in mijn tuin te gluren en daarna kom je ook nog klagen over wat je ziet![]()
Tenzij zijn vriendin zo fcking lelijk isquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:43 schreef de_kudt het volgende:
[..]
kerels die gaan zeiken over nakend zonnende dames verdienen het niet om man te zijn
DAT NIEMAND HIER OP FOK! HIER NOG OP GEREAGEERD HEEFT!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef kyna het volgende:
[..]
anders kan ik niet zien hoe die vent eruit ziet
vind je niet erg denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef kyna het volgende:
Dat heb ik weer...
zijn,plus alle details
dan ben je wel erg dom als je dat dacht!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:31 schreef J.Herrer het volgende:
Als je ook verder had gelezen, wist je ook dat TS geen leuter heeft
iedere zondag is het raak,hij komt en hij gaatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:17 schreef Armageddon het volgende:
Zijn ze nog bezig? Andere standjes? Weet je al hoe die kerel eruit ziet? etc.
Ga je hoxha weer msnen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:17 schreef Armageddon het volgende:
Zijn ze nog bezig? Andere standjes? Weet je al hoe die kerel eruit ziet? etc.
kweet niet,hij gaat wel weer snel weg ernaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:19 schreef Armageddon het volgende:
Hij komt en hij gaat?
Getrouwde kerel dus ook nog
Geyle bende!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:21 schreef kyna het volgende:
[..]
kweet niet,hij gaat wel weer snel weg erna
laatst deden ze het op de bank,zij onder,hij boven
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:26 schreef kyna het volgende:
[..]
volgende keer ga ik foto's maken
i promise![]()
goeie keus!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja precies, het is moeilijk altijd rennen voor de mods![]()
. hoe vond je die roos nog
nee ben nieuwquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ben je nieuw op FOK of had je al ee naccount
mijn topics worden altijd gesloten dus hopelijk gaat het je beter afquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:21 schreef kyna het volgende:
[..]
nee ben nieuw
ben me dus nog n beetje aan t orienteren zegmaar
ah wat sneuquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
mijn topics worden altijd gesloten dus hopelijk gaat het je beter af![]()
Goed kheb het aan hij maakt het goedquote:
DAS TOCH NIE NORMAAL MEER?!?!?!?!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:44 schreef harry-de-aso het volgende:
Wat een kuttopic!
Vooruit danquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb dit topic doorgescrollt, maar kwam geen foto's tegen. Ik ben weg hier
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:27 schreef supertard het volgende:
Het is een verderkijker.
Vieze gluurderquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef kyna het volgende:
Dat heb ik weer...
zijn,plus alle details
Nou ik heb maandag de luiken maar effe dichtgedaanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vieze gluurder
Als ik zin heb in sex met mijn vriendin op de bank met de gordijnen open dan duik ik er ook gewoon op.
Schijt voor de buren, dan kijken ze maar een andere kant op.
Dat mag ook wel in drukke straat zonder voortuin.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou ik heb maandag de luiken maar effe dichtgedaan
He lieviequote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel in drukke straat zonder voortuin.Voor je het weet heb je een publiek van 40 man/vrouw plus..
Zeker als jij je schoolpakje aan trekt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He lievie![]()
Zouden ze naar ons willen kjiken dan??
Oh ja, das waar......quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zeker als jij je schoolpakje aan trekt.
Iddquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:10 schreef floris.sp het volgende:
[..]
Juist. Dus TS als je volgende keer weer zoiets meemaakt en geen pics heb laat dan maar.
wat had ik nou gezegt!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:10 schreef floris.sp het volgende:
[..]
Juist. Dus TS als je volgende keer weer zoiets meemaakt en geen pics heb laat dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |