heb met de verrekijker gekekenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:13 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Lijkt me een mooi moment om even de (foto) camera te pakken. Vergeet niet te zoomen.
wat zou jij doen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:15 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Denk ook eens aan je medemens dan. Met je verrekijker.....
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef Schunckelstar het volgende:
waar blijven de pics en filmpjes![]()
ik heb verdomme niet voor niks de broek al op de enkels
denk niet dat je t boeiend zou vindenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef Schunckelstar het volgende:
waar blijven de pics en filmpjes![]()
ik heb verdomme niet voor niks de broek al op de enkels
ik hou van milf'squote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef kyna het volgende:
[..]
denk niet dat je t boeiend zou vinden
t is n vrouw van zeker half 40
Blijkbaar toch boeiend genoeg, jij hebt je verrekijker gepakt om het te kunnen zien.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef kyna het volgende:
[..]
jij denkt dat wij niet kicken op een 20 jarige meid?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef kyna het volgende:
[..]
anders kan ik niet zien hoe die vent eruit zietquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:19 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Blijkbaar toch boeiend genoeg, jij hebt je verrekijker gepakt om het te kunnen zien.
scherpquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij denkt dat wij niet kicken op een 20 jarige meid?
Een vrouw van 20 dus?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef kyna het volgende:
[..]
Damn youquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hoe bedoel je bijdehandquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
heb je t tegen mij?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe nou foto's maken! Of filmpjes! Desnoods teken je 't in paint. En is het trouwens niet zo geweest dat jij met je verrekijker stond te gluren en dat ze toen toevallig gingen ketsen? In dat geval ben je een vies mannetje.
hoe weet jij datquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dit klinkt toch wel heel bejaard- achtig
Foto's.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:25 schreef kyna het volgende:
[..]
heb je t tegen mij?
want ik ben geen MANNETJE hoor
or it didn't happen iddquote:
Op fok is de max toch echt 15.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*Visualiseer:quote:
TS heeft geen klacht maar aan de oppositie is er wel een klacht ingeslopen: TS weigert plaatjes/fotos/paints te posten...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |