Idd, maar de mensen die mij bellen weten dat als ze onbekend bellen ik regelmatig niet opneem en terug bel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:03 schreef DeHangui het volgende:
Reden genoeg, klacht geaccepteerd.
Extra gratis klacht: Anoniem bellen, te laat opnemen, en vervolgens gaan zeiken waarom je niet terug hebt gebeld.
Precies daarom bel ik 'onbekend', dan weten ze niet dat ik het ben en wordt er sneller opgenomen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:01 schreef Plots het volgende:
mensen die denken dat er anders niet opgenomen wordt zodra ze een naam zien staan.
kinderachtig
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik zie het probleem ook niet, 'nummer onbekend' neem je toch niet op
Dan hebben ze mooi pech.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef Devlinsect het volgende:
Genoeg bedrijven die onbekend moeten bellen om bijv. niet terug gebeld willen worden op het gebruikte nummer.
Laat ik snel het schermpje van mijn telefoon stuk slaan voor die goede oude tijd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:18 schreef retuow82 het volgende:
Vroeger had je niet eens een nummermelder, toen was het altijd een verassing als er iemand belde
ik neem anonieme bellers nooit opquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:15 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Precies daarom bel ik 'onbekend', dan weten ze niet dat ik het ben en wordt er sneller opgenomen.
precies!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:18 schreef retuow82 het volgende:
Vroeger had je niet eens een nummermelder, toen was het altijd een verassing als er iemand belde
geen goed idee, moet je ook weer aan de fax gaan ipv sms.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Laat ik snel het schermpje van mijn telefoon stuk slaan voor die goede oude tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |