abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 20:05:56 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60635770
Moeders moeten elkaars borsten lenen

misschien iets voor de net-mama's en aanstaande mamas om over na te denken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:14:20 #212
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60635980
Mibos en Madelieve zijn nu gewoon allebei mamma!

En laat ik Simmu natuurlijk niet vergeten! Gefeliciteerd met jullie dochter!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_60636319
Ik wil wel een cupje A lenen. Iemand?

Ik barst trouwens uit mijn kleren. Ik wil het nog niet echt accepteren, maar mijn broeken en rokken gaan niet meer fatsoenlijk dicht. Zelfs met en elastiekje zit het niet echt jofel. Ik heb stiekem al bij de H&M gekeken maar ik vind de collectie nou niet echt je-van-het, de stoffen zijn allemaal zo dik en/of synthetisch.
Wat wel leuk is is dat andere mensen ook aan me gaan zien dat ik zwanger ben.

José, tof van je echo. Foto's! En leuk dat je weet wat het is, ik weet nog steeds niet of ik het wil weten. Mijn man wil het dan aan niemand vertellen maar dat kan ik echt niet, dus daar moeten we het nog even over hebben.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:35:06 #214
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60636355
En ik vergeet dan ook nog José met d'r mooie echo!

vergeef me, ik vergeet gewoon van alles
pi_60636488
Even helemaal niet ontopic:

Ik ben net terug van de kapper maar kan wel janken (letterlijk). Wat zit het verschrikkelijk lelijk zeg!!!! Zijn zeker de zwangerschapshormonen hè?
pi_60636603
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:05 schreef DJMO het volgende:
Moeders moeten elkaars borsten lenen

misschien iets voor de net-mama's en aanstaande mamas om over na te denken
Mijn zus heeft eens de baby van een vriendin dienog lag te slapen aangelegd, het meisje keek een beetje verbaasd maar ging wel drinken . Ik weet niet of ik het ook zou doen,denk het haast wel in een situatie waarin 'het niet anders kan'. Maar dan denk ik toch liever wat kolven en in een flesje geven.
Mocht de bv net zo goed lopen als bij Emma dan denk ik er wel over om mij aan te melden bij het moedermelknetwerk.

Dan nog maar een ontopictip: Als je ook maar half overweegt om borstvoeding te geven, zorg dan dat je je goed voorbereid met een boek, cursus/voorlichtingsavond en veel lezen opdediverse bvsites. Ook het topic hier in oud is de moeite waard om door te lezen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60636646
Tuurlijk. Ga lekker even je haar wassen en er zelf aan prutsen, dan zit het al heel anders.
pi_60636691
Hoi allemaal!

Vanmorgen om 8.36 is met een supersnelle keizersnee onze dochter Jasja Katarina Madelieve geboren - roepnaam Jasja. Ze weegt ruim 7 pond en maakt het uitstekend, ligt nu lekker bij me dus ik typ met een hand .

Met mij gaat het ook prima!

Hier alvast een fotootje, betere kwaliteit volgt later.
pi_60636706
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef Jelief het volgende:

[..]

Dan nog maar een ontopictip: Als je ook maar half overweegt om borstvoeding te geven, zorg dan dat je je goed voorbereid met een boek, cursus/voorlichtingsavond en veel lezen opdediverse bvsites. Ook het topic hier in oud is de moeite waard om door te lezen.
Wel hè? Ik twijfelde een beetje, ik kreeg nogal gemengde adviezen uit mijn omgeving over het je er van te voren al 'druk over maken'. Dat ga ik dus lekker wél doen, want ik vind het heel belangrijk dat de borstvoeding gaat lukken. Sterker nog: dat wil ik per se, eigenlijk. Heb je nog een tip voor een goed boek? Een voorlichtingsavond ga ik sowieso bezoeken.

Edit: Madelieve, gefeliciteerd met je ontzettend mooie dochter! Wat een prachtige namen heeft ze gekregen. Geniet!
pi_60636710
Ach wat een lief poppetje Madelieve
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 augustus 2008 @ 20:57:41 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60636789
Gefeliciteerd Madelieve, met de mooie Jasja
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:57:43 #222
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60636791
Gefeliciteerd Madelieve! Wat een mooie naam voor een mooi meisje!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:57:55 #223
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60636793
Jasja
Wat wonderlijk dat ze gisteren nog in je buik zat en het nu helemaal toppie doet he? Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met jouw kleine maar wel eigen familie
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60636811
Wat een leuk frutje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator donderdag 7 augustus 2008 @ 21:00:12 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60636850
Madelieve gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:00:28 #226
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60636858
Oe wat een skeetje Madelieve
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:07:26 #227
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60636995
Gefeliciteerd Madelieve En wat een leuke naam voor een leuk meisje.
pi_60637034
Gefeliciteerd Madelieve en laat het vanaf vandaag allemaal goed gaan met jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_60637152
Madlieve, gefeliciteerd met je dochter!

Het regent meisjes hier
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 21:17:42 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60637242
gefeliciteerd met je mooie meisje madelive het is echt een poppie om te zien
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_60637262
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:53 schreef Jore het volgende:

[..]

Wel hè? Ik twijfelde een beetje, ik kreeg nogal gemengde adviezen uit mijn omgeving over het je er van te voren al 'druk over maken'. Dat ga ik dus lekker wél doen, want ik vind het heel belangrijk dat de borstvoeding gaat lukken. Sterker nog: dat wil ik per se, eigenlijk. Heb je nog een tip voor een goed boek? Een voorlichtingsavond ga ik sowieso bezoeken.

Edit: Madelieve, gefeliciteerd met je ontzettend mooie dochter! Wat een prachtige namen heeft ze gekregen. Geniet!
Ik zou een boek van LLL of VBN nemen. Ik had een bvboek van ouders van nu maar daar las ik dingen waarvan ik wist dat ze niet goed waren. Roep deze vraag nog even in het bvtopic.

En madelieve wat een mooi popje hebben jullie gebakken zeg!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 21:19:32 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60637294
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Carmella het volgende:
Madlieve, gefeliciteerd met je dochter!

Het regent meisjes hier
ik hoop morgen de geboorte van een jongetje aan te kunnen kondigen
(als de gyn meewerkt dan anders wordt het de 20e )

pi_60637390
Madelieve gefeliciteerd met je mooie meisje!

Hier komt binnenkort een jongetje hoor! maar nu nog even niet
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60637397
Madelieve, gefeliciteerd!

jore, Het borstvoedingsboek van Stefan Kleintjes schijnt ook een aanrader te zijn. Ik heb het nog niet gelezen maar het kan niet anders dan dat het goed is!
Een voorlichtingsavond is ook altijd een goede. Niet alleen om de kennis die je op doet maar ook omdat je dan leert waar en wanneer je hulp kan vragen.
Borstvoeding geven moet je soms leren en het is geen schande als daar iemand bij komt helpen als het niet lekker loopt. Hoe eerder die hulp, hoe sneller het soepel gaat
pi_60637421
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:19 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik hoop morgen de geboorte van een jongetje aan te kunnen kondigen
(als de gyn meewerkt dan anders wordt het de 20e )
Ik lees al een tijdje mee, dat je dus het gevoel hebt dat het een jongetje wordt.
Vanaf welke week kreeg/had je dat gevoel?
Ik ben nu bijna 11 weken, maar heb echt geen flauw benul. Hebben anderen dat ook gehad en is het nog omdat de zwangerschap zo pril is? Of blijf ik tot de 20 weken zo rondlopen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 21:32:40 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60637616
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Carmella het volgende:

[..]

Ik lees al een tijdje mee, dat je dus het gevoel hebt dat het een jongetje wordt.
Ik ben nu bijna 11 weken, maar heb echt geen flauw benul. Hebben anderen dat ook gehad en is het nog omdat de zwangerschap zo pril is? Of blijf ik tot de 20 weken zo rondlopen
eigenlijk vanaf de dag dat ik (weer) een relatie kreeg met mijn vriend dacht ik dat als ik zwanger zou raken, een knul zou krijgen.. een meid is net zo welkom hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon een gevoel

donderdag 7 augustus 2008 @ 21:35:58 #237
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60637717
quote:

[..]

Mag ik daar ook wat op zeggen? wij dachten beiden eerst dat het een meisje zou zijn, eigenlijk vooral omdat ik mijn vriend een meisjespapa vond. Maar op de ochtend van de 20 weken echo trok ik al zittend op de bank mijn schoenen aan en schoot er door mijn hoofd dat we hier volgend jaar zouden zitten met een jongetje. En dat gevoel bleek zo onwijs juist Wel raar he?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60637770
quote:

[..]

Bij de eerste zwangerschap wist ik tot in mijn tenen dat het een meisje zou zijn. Bij de echo bleek dat te kloppen en bij de geboorte werd het helemaal bevestigd.
Deze keer dacht ik dat het een jongen zou zijn, maar het gevoel was minder sterk. Het klopte ook niet, ook deze keer is het een meid
pi_60637900
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:32 schreef DJMO het volgende:

[..]

eigenlijk vanaf de dag dat ik (weer) een relatie kreeg met mijn vriend dacht ik dat als ik zwanger zou raken, een knul zou krijgen.. een meid is net zo welkom hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon een gevoel
Oke, spannend morgen
pi_60637907
Madelieve en man, van harte gefeliciteerd met Jasja!
Wat een prachtige dame!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')