Mijn zus heeft eens de baby van een vriendin dienog lag te slapen aangelegd, het meisje keek een beetje verbaasd maar ging wel drinken . Ik weet niet of ik het ook zou doen,denk het haast wel in een situatie waarin 'het niet anders kan'. Maar dan denk ik toch liever wat kolven en in een flesje geven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:05 schreef DJMO het volgende:
Moeders moeten elkaars borsten lenen
misschien iets voor de net-mama's en aanstaande mamas om over na te denken
Wel hè? Ik twijfelde een beetje, ik kreeg nogal gemengde adviezen uit mijn omgeving over het je er van te voren al 'druk over maken'. Dat ga ik dus lekker wél doen, want ik vind het heel belangrijk dat de borstvoeding gaat lukken. Sterker nog: dat wil ik per se, eigenlijk. Heb je nog een tip voor een goed boek? Een voorlichtingsavond ga ik sowieso bezoeken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef Jelief het volgende:
[..]
Dan nog maar een ontopictip: Als je ook maar half overweegt om borstvoeding te geven, zorg dan dat je je goed voorbereid met een boek, cursus/voorlichtingsavond en veel lezen opdediverse bvsites. Ook het topic hier in oud is de moeite waard om door te lezen.
Ik zou een boek van LLL of VBN nemen. Ik had een bvboek van ouders van nu maar daar las ik dingen waarvan ik wist dat ze niet goed waren. Roep deze vraag nog even in het bvtopic.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:53 schreef Jore het volgende:
[..]
Wel hè? Ik twijfelde een beetje, ik kreeg nogal gemengde adviezen uit mijn omgeving over het je er van te voren al 'druk over maken'. Dat ga ik dus lekker wél doen, want ik vind het heel belangrijk dat de borstvoeding gaat lukken. Sterker nog: dat wil ik per se, eigenlijk. Heb je nog een tip voor een goed boek? Een voorlichtingsavond ga ik sowieso bezoeken.
Edit: Madelieve, gefeliciteerd met je ontzettend mooie dochter! Wat een prachtige namen heeft ze gekregen. Geniet!
ik hoop morgen de geboorte van een jongetje aan te kunnen kondigenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Carmella het volgende:
Madlieve, gefeliciteerd met je dochter!![]()
Het regent meisjes hier![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik hoop morgen de geboorte van een jongetje aan te kunnen kondigen
(als de gyn meewerkt dananders wordt het de 20e )
eigenlijk vanaf de dag dat ik (weer) een relatie kreeg met mijn vriend dacht ik dat als ik zwanger zou raken, een knul zou krijgen.. een meid is net zo welkom hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon een gevoelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje mee, dat je dus het gevoel hebt dat het een jongetje wordt.
Vanaf welke week kreeg/had je dat gevoel?
Ik ben nu bijna 11 weken, maar heb echt geen flauw benul. Hebben anderen dat ook gehad en is het nog omdat de zwangerschap zo pril is?Of blijf ik tot de 20 weken zo rondlopen
![]()
Mag ik daar ook wat op zeggen? wij dachten beiden eerst dat het een meisje zou zijn, eigenlijk vooral omdat ik mijn vriend een meisjespapa vond. Maar op de ochtend van de 20 weken echo trok ik al zittend op de bank mijn schoenen aan en schoot er door mijn hoofd dat we hier volgend jaar zouden zitten met een jongetje. En dat gevoel bleek zo onwijs juistquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Carmella het volgende:
[..]
Bij de eerste zwangerschap wist ik tot in mijn tenen dat het een meisje zou zijn. Bij de echo bleek dat te kloppen en bij de geboorte werd het helemaal bevestigd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje mee, dat je dus het gevoel hebt dat het een jongetje wordt.
Ik ben nu bijna 11 weken, maar heb echt geen flauw benul. Hebben anderen dat ook gehad en is het nog omdat de zwangerschap zo pril is?Of blijf ik tot de 20 weken zo rondlopen
![]()
Oke, spannend morgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
eigenlijk vanaf de dag dat ik (weer) een relatie kreeg met mijn vriend dacht ik dat als ik zwanger zou raken, een knul zou krijgen.. een meid is net zo welkom hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon een gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |